quote:
Tja... dat was dus half 4 al brabbelen in d'r bed... ben er om 4 uur maar uit gegaan, 5 uur er weer in, toen is ze gelukkig in slaap gevallen tot 7. Dus, beetje bagger eigenlijk, maar had niet anders verwacht! Thanks voor vragenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, hoe is het gegaan vannacht?
Hier een jochie van 3 maand. Hij stak net zijn tong uit, toen ik dat ook deed![]()
En hij speelt met zijn eigen knuistjes, greep papa's boterham met smeerkaas (rapley!), en ligt nu heerlijk te slapen..
Het gaat weer hard![]()
En de uitslag van de heupjes was "geen aanwijzingen voor heupdysplasie"..
wel wat aan te doen, gelukkig!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:25 schreef Susie het volgende:
[..]
Tja... dat was dus half 4 al brabbelen in d'r bed... ben er om 4 uur maar uit gegaan, 5 uur er weer in, toen is ze gelukkig in slaap gevallen tot 7. Dus, beetje bagger eigenlijk, maar had niet anders verwacht! Thanks voor vragen![]()
Ohwwww, BJ, wat heb je toch 2 prachtige meiden![]()
Overigens gaf de mevrouw bij het consternatiebureau aan dat het spugen waarschijnlijk kwam door lucht. Het is ook niet echt spugen, het loopt er gewoon weer uit, dus niet kokhalzend ofzo. Waarschijnlijk heeft ze gewoon zo'n trek, dat ze te gulzig drinkt (doet ze idd ook) dat er lucht bij komt en dan dat het eigenlijk een boer is, die melk weer omhoog brengt...enniewee, gewoon niets aan doen dus.
ja, die hebben wij. Scheelt ook een stuk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:31 schreef mefke79 het volgende:
[..]
wel wat aan te doen, gelukkig!Andere fles waarbij ze minder lucht binnenkrijgt, andere drinkhouding etc. Onze oudste was ook zo'n gulzige, die heeft altijd gedronken uit Born Free flessen. Dat werkt met een ventieltje en dat gaat prima. Dr. Brown schijnt ook zo te werken.
Ha! Dat is ook zo, wel wat aan te doen! Maar ze heeft het eigenlijk alleen 's morgens bij de eerste fles, daarna gaat het eigenlijk wel goed. Ze heeft gewoon zo'n honger na de nacht blijkbaar (alhoewel ze gewoon vrolijk wakker wordt, dus het niet uitschreeuwt van de honger), dat ze te hard aan het drinken is... ook zelf de fles willen vasthouden, wat niet altijd gaat, speelt ook mee. Trekt ze hem uit d'r mond, wordt ze boosquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:31 schreef mefke79 het volgende:
[..]
wel wat aan te doen, gelukkig!Andere fles waarbij ze minder lucht binnenkrijgt, andere drinkhouding etc. Onze oudste was ook zo'n gulzige, die heeft altijd gedronken uit Born Free flessen. Dat werkt met een ventieltje en dat gaat prima. Dr. Brown schijnt ook zo te werken.
74 ook, dus Lex is ook een flinke! En/of onze buurjongen een ukquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:47 schreef Kleurdoos het volgende:
welke maat zit hij dan?
Lex moet nu echt in 74 want onder en boven is 68 nu te klein..met enkele broekjesuitzonderingen.
Wat een avonturier! Hier is het nog niet zover, al zijn we nu wel traphekjes e.d. aan het regelen. Beter vroeger dan later...quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Zei ik kruipen door de huiskamer... Welnee de wereld van Floris is groter. Hij is me net gevolgd tot in de keuken![]()
Lex is vooral lang, niet eens zo zwaar , hij ziet er iig flink gezond uitquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
74 ook, dus Lex is ook een flinke! En/of onze buurjongen een uk
Hier ook, lang en slank. Lange armen en benen. Wel bolle wangen en aangeschroefde handjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lex is vooral lang, niet eens zo zwaar , hij ziet er iig flink gezond uit
nu 5 mnd en 3 wk oud.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef mefke79 het volgende:
Susie, ik ga morgen eens kijken of ik zo'n foto kan maken, dat is nog niet gelukt, ben elke keer te laat.
Oh, geen idee hoor, leek mij gewoon best snel eigenlijk! Hij kijkt het gewoon af van zijn grote broer!quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:00 schreef mefke79 het volgende:
valt wel mee toch? Hij is van begin juni, dus ruim 9 maanden nu. Driekus stond ook rond die tijd. Maar die zat toen al eeuwen en kroop ook al effe terwijl tienus dus al die dingen ineens doet sinds de medicijnen (een week of 4 geleden).
Ik heb in het begin ook wel gedacht, goh ze eet niet veel, zal ik maar iets anders pakken wat ze wel lust. Maar ze eet eigenlijk ook vaak Biogarde Stand na het eten. Wat ik nu doe, eet ze veel krijgt ze een beetje toetje, 3 eetlepels ofzo en als ze weinig eet omdat het haar niet smaakt, dan krijgt ze wat meer toetje. Ze merkt nu toch niet niet hoeveel ze exact van iets krijgt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:47 schreef Zana het volgende:
Ik kook nu ook zonder zout, of haal eerst iets eruit, voordat ik ga kruiden. In het begin was het even wennen, maar nu is het goed te doen. Wat ik wel een beetje vervelend vind is dat ik nooit echt goed kan voorspellen, wat die vandaag nu eens lust. Wat die de ene dag met smaak eet, gaat de volgende dag opeens niet erin. Sta je dan met je babyhapje. Mijn zoontje zit een beetje aan de lage kant met zijn gewicht en daarom ben ik sneller geneigd om dan iets anders uit de kast te toveren. Ik wil wel graag dat hij ueberhaupt iets eet, maar ik vrees ook een beetje dat het later een probleem kan worden, dat hij dan gewoon altijd wacht totdat hij iets (in zijn ogen) lekkers krijgt. Hoe gaan jullie ermee om?
Ja, een toetje gaat hier ook bijna altijd in, maar omdat ze nog geen koemelk mogen, vroeg ik mij eigenlijk af of dat wel zo goed is. Ik geef wel ook af en toe een stukje geitenkaas, vind die ook lekker.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb in het begin ook wel gedacht, goh ze eet niet veel, zal ik maar iets anders pakken wat ze wel lust. Maar ze eet eigenlijk ook vaak Biogarde Stand na het eten. Wat ik nu doe, eet ze veel krijgt ze een beetje toetje, 3 eetlepels ofzo en als ze weinig eet omdat het haar niet smaakt, dan krijgt ze wat meer toetje. Ze merkt nu toch niet niet hoeveel ze exact van iets krijgt.
ja hoi, verkoop je die blauwe ook? want ik wil ook zulks voor lex, lekker metroquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:22 schreef Juud79 het volgende:
@Zana, ik heb naast Aapies voor Lientje, ook klompsokken/klompslofjes. Bij de betere schoenmaker te verkrijgen en ze kosten tussen de 9,00 en 12,00 euro. Vaak verkrijgbaar in wit, zwart, bruin, blauw, rood en mat of glimmend.
Ik had blauw en wit mat, maar die worden nu te klein en nu staat er een paar in mt19 klaar in het rood.
[ afbeelding ]
Daan drinkt nu ergens tussen de 100 en de 200.. Hij heeft wel bijna een liter nodig qua gewicht denk ik (morgen CB, maar vast boven de 6 kg). Dus dan moeten het bijna 5x200 of 6x165 zijn.. Maar hij drinkt te wisselvallig. En als ik echt prop, dan spuugt hij. Dus laat het hem zelf wel uitzoeken. Verder heb ik hem aardig door qua slapen/eten/spelen, dus vind het wel prima.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:34 schreef Kyara het volgende:
ssssssssssssssssssst, niet zo hard.... 2 april is pas volgende maand....
Midas drinkt alles op wat ik hem voorschotel. 150 klokt ie net zo makkelijk naar binnen als 120. Heeft nog nooit iets laten staan (nou ja, 1x of zo, toen was ie te moe) maar wekt ook niet de indruk dat ie nog honger heeft.
Ik sluit me aan bij Kyara! Hahaha!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:33 schreef Kyara het volgende:
Ja, volgens mij is er een topic over.
Kamperen? Met een baby![]()
mij krijg je zonder baby ook niet in een tent maar dat terzijde
Wij gaan naar mijn schoonouders in Frankrijk. Lekker makkelijk en goedkoop.
Lijkt mij ook geweldig! Wij willen in augustus gaan als Simon bijna een jaar is. Met hemelvaart gaan we proefkamperenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:42 schreef Soempie het volgende:
Kamperen.Tegen die tijd is hij toch al een maand of 7. Al zou ik nu ook zo gaan trouwens. Lijkt me echt helemaal geweldig.
Superleuk! Laat je weten hoe het gegaan is dan? Heb hier al het boekje 'Nijntje in de tent' cadeau gekregen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook geweldig! Wij willen in augustus gaan als Simon bijna een jaar is. Met hemelvaart gaan we proefkamperenBen heel benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |