quote:Op dinsdag 20 maart 2012 06:10 schreef Jipster het volgende:
[..]
Maar dan heb je een stuk minder werkruimte als je 3m heb waar kookplaat en spoelbak afgaan en nog ruimte voor koffiezetapparaat, waterkoker etc. Als je de andere kant alleen kasten en apparatuur hebt.
Dat was nml ons originele ontwerp, maar we vonden daar dus de werkruimte wat weinig...
Precies, een eiland, zelfs een schiereiland vind ik alleen mooi in een zeer grote keuken, in andere gevallen wordt het onhandig. Dan hebben we het dus niet over de keukens die hier voorbij zijn gekomen (en helaas ook niet over mijn eigen keuken hahaha)...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef Teslynd het volgende:
[..]
O, ik vind het altijd zo benauwend die plaatsvretende lompe kookeilanden, die je ruime keuken tot een gangetjesstelsel maken.
Wij hebben een aardig grote keuken, L-vormig, 29m2. En zelfs dat vond ik te klein voor een eiland. Dus wij hebben er een schiereiland van gemaakt (U-vorm) (in de hoek van de L)quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:09 schreef Appeltje2010 het volgende:
[..]
Precies, een eiland, zelfs een schiereiland vind ik alleen mooi in een zeer grote keuken, in andere gevallen wordt het onhandig. Dan hebben we het dus niet over de keukens die hier voorbij zijn gekomen (en helaas ook niet over mijn eigen keuken hahaha)...
Wij hebben een landelijke keuken, en geen bovenkastjes! Die spotjes zitten nu in het plafond...quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
- Mijn buurvrouw heeft bovenkastjes, maar dan niet heel hoge. Ik vind ze juist erg leuk en helemaal niet voorbehouden aan een landelijke keuken. Het leuke aan die kastjes vind ik dat je er spotjes onder kunt monteren en dat geeft gewoon fijn licht.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik na ruim 2 jaar nog steeds heel blij ben met deze indeling. Wij willen ook nog steeds glas bij de kookplaat, maar schrik niet van de prijzen daarvan.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:52 schreef Jipster het volgende:
De knoop is door, we gaan voor een zelfde indeling als SV-tje! Koken, koelkast, oven aan de ene kant en spoelbak en vaatwasser aan de andere kant! Liefst hadden we het watergedeelte aan de lange muur gehad, maar dat is helaas niet mogelijk ivm leidingwerk. Dus naast de deur komt nu het spoelgedeelte.
Ook gaan we voor 70cm diep aanrechtblad als dat kan! En als achterwand/spatwanden willen we glas.
Volgende week vrijdag de afspraak bij keukenboer, dus wordt vervolgd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |