Hij is niet beter, maar minder slecht. En absoluut te slecht om nog langer in de basis te staan.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker. Maar de discussie ging over het feit dat Cabral bagger speelt en dat Schaken beter is dan Cabral. Er is niemand die beweert dat Schaken een wereldwedstrijd speelt.
We hebben niks beters dan Schaken.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is niet beter, maar minder slecht. En absoluut te slecht om nog langer in de basis te staan.
Net als Cabral trouwens.
Voor Schaken hebben we geen vervanger, voor Cabral wel (Manu).quote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is niet beter, maar minder slecht. En absoluut te slecht om nog langer in de basis te staan.
Net als Cabral trouwens.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ik denk echt dat Cabral beslissend gaat worden straks, een goede actie en een goal.
Vilhena moet komende week maar eens een pasfotootje bij EL inleveren, hij zal best nog wel meer gaan spelenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb je die foto van De Vilhena in de opstelling ook gezien?
Gewoon met Cisse en Manu spelen. Slechter dan nu kan absoluut niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor Schaken hebben we geen vervanger, voor Cabral wel (Manu).
Cissé zit niet bij de selectie toch (blessure)?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon met Cisse en Manu spelen. Slechter dan nu kan absoluut niet.
Ik las in de VI dat Goossens ook op de flank kan spelen. Dat wist ik helemaal niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:30 schreef Muto het volgende:
Volgend jaar speelt die Janmaat gewoon als buitenspeler.
Zit gewoon op de bank.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Cissé zit niet bij de selectie toch (blessure)?
Maar als we dan toch 1 van de 2 moeten kiezen dan Cabral er per direct uit. Einde discussie.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Net als Cabral trouwens.
We zijn nu duidelijk op het punt gekomen waar Guidetti zich kapot ergert aan zijn 2 buitenspelers. Liet hij in een interview al doorschemeren en vandaag staat hij opzichtig ruzie te maken met Schaken.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:31 schreef Muto het volgende:
Echt, maar met twee snelle en sterke buitenspelers die ook nog kunnen scoren kom je veel verder. Ook beter voor Guidetti.
Zit op de bank als t goed is.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Cissé zit niet bij de selectie toch (blessure)?
Welk interview?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn nu duidelijk op het punt gekomen waar Guidetti zich kapot ergert aan zijn 2 buitenspelers. Liet hij in een interview al doorschemeren en vandaag staat hij opzichtig ruzie te maken met Schaken.
Kan je niet hebben. Typisch zo'n speler die zichzelf daardoor uit de wedstrijd speelt.
Waarom kiezen? Ze zijn gewoon beiden enorm waardeloos. Einde discussie.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar als we dan toch 1 van de 2 moeten kiezen dan Cabral er per direct uit. Einde discussie.
Waarin hij zei dat hij in 3 wedstrijd maar 1 bal had gekregen, een vrije trapquote:
Direct 2 buitenspelers in de rust wisselen is niet echt gangbaar. Daarbij hebben we voor Schaken geen vervanger, aangezien Cabral ook al in het veld staat.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom kiezen? Ze zijn gewoon beiden enorm waardeloos. Einde discussie.
Ik dacht dat ie wat brakquote:Op zondag 18 maart 2012 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Hij valt zelfs op de grond als hij een voorzet geeft.
Het is een arrogant ventjequote:Op zondag 18 maart 2012 15:36 schreef LimboFan het volgende:
Ik irriteer me vooral aan het kauwgum kauwen van Cabral, de nonchalance die er vanaf straalt....
CABRAL IS EEN HELD!!!!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef LimboFan het volgende:
Wat een voorzet, en die inzet van Cabral, wat een topspeler zeg.
Meldt zich!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef Stringer het volgende:
Waar zijn al die haters op Cabral nu? (![]()
![]()
)
Of beter nog: Goal van Schaken. Dan zijn de verhoudingen Cabral:Schaken weer conform werkelijkheid.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef NumberSeven het volgende:
Guidetti gaat de 0-2 maken, assist van schaken.
Omdat je uit in De Grolsch Veste speelt waar Twente bijna alles gewonnen heeft?quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat je uit in De Grolsch Veste speelt waar Twente bijna alles gewonnen heeft?
Het is strakker. Bij Feyenoord zijn het meer boogballetjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Valt me trouwens op. Alleen al de manier waarop het meerendeel van de spelers van Twente een bal kan trappen/voorgeven. Veel meer snelheid aan die bal op een of andere manier.
Zou dat voornamelijk kwaliteit zijn of de hand van de trainer? Ik neig naar het eerste.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is strakker. Bij Feyenoord zijn het meer boogballetjes.
Wat interesseert ons dat nou?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:59 schreef NumberSeven het volgende:
Mclaren had nooit moeten terugkomen, hij was een legende en nu kan het eigenlijk alleen maar minder worden.
Is gewoon een penalty hoor vriend. De bal wordt niet eens geraakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Guidetti ging het duel aan om te vallen.
Dan nog als de verdediger er on trapt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Guidetti ging het duel aan om te vallen.
quote:
quote:
lolquote:Op zondag 18 maart 2012 16:15 schreef Merkie het volgende:
Waarom Swerts er in Koeman? Waarom?
[ afbeelding ]
Ritmo wilde deze keer ook winnen geloof ikquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
Nou is het wachten totdat Ritmo een boze post plaats dat we beter vorige week hadden kunnen winnen en vandaag gelijkspelen omdat we nu Ajax in het zadel helpen. Bij deze Ritmo: we don't care.
We hebben er wéér een pareltje bij hoor.quote:
Het is Tonny.quote:
Roepnaam is Tony.quote:
Als Mulder niet gered had op die knal van Chadli, dan had het nog interessant kunnen worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:20 schreef Niles-Crane het volgende:
Beide keepers hebben zich goed laten zien mag ook gezegd worden.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef Niles-Crane het volgende:
Gezien het speelschema van Feyenoord durf ik, mits AZ verliest, toch wel stiekem te hopen op een kampioenschap hoor
Tonny/Tony speelde erg goed, zeker de tweede helft. Hij zat er goed tussen en had een paar goede steekpassjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef Dekatria het volgende:
Van het weekend 'n verjaardag gevierd @ Enschede, vertrok een uur voor de wedstrijd. Wedstrijd via zakradio zitten volgen, manman
Hoe speelde Tony?
Er zijn zoveel wedstrijden waar het zelf hebben laten liggenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef Cara het volgende:
Ai ai wat zijn die verliezen van NEC - thuis en VVV-uit nu zuur
Jij bent weel heel positiefquote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef Niles-Crane het volgende:
Gezien het speelschema van Feyenoord durf ik, mits AZ verliest, toch wel stiekem te hopen op een kampioenschap hoor
Pakt vandaag gewoon punten ook, die redding met de voet was op een cruciaal moment.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef TC03 het volgende:
Mulder weer een goede wedstrijd gekeept.
Wie waren nou de mensen die klaagden over z'n gebrek aan uitstraling? Ik snap daar nog steeds niks van, niks mis met zijn uitstraling. Vandaag ook gewoon stoïcijns, kalm en onverstoorbaar.
Misschien mogen we dat ook wel zijn... Maar aan de andere kant gaan we toch ongetwijfeld wel weer punten verspillen aan Heracles, Graafschap en dat soort clubje..quote:Op zondag 18 maart 2012 16:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Jij bent weel heel positief![]()
Ik zie AZ en Ajax niet zoveel punten meer weggeven eerlijk gezegd.
Idd, ik ben geen fan van Mulder. Maar die heeft vandaag punten gepakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Pakt vandaag gewoon punten ook, die redding met de voet was op een cruciaal moment.
Ik telde hem al, dat was echt een geweldige reflex.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Pakt vandaag gewoon punten ook, die redding met de voet was op een cruciaal moment.
Dat ook. En bij alle corners foutloos, best knap aangezien je je daar gauw in kan verslikken.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou dom zijn, maar vanuit bijteken-perspectieven begrijpelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat Koeman volgende week weer gewoon met Bakkal begint.
Inderdaad, wat mij betreft is de opvolger van Bakkal al in huis.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef Maastoren het volgende:
Tony. Wat speelde hij als een baas. Dit is weer een talentje hoor.
De Teen![]()
Cabral![]()
Heerlijk dit!
Ditquote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat mij betreft is de opvolger van Bakkal al in huis.
Die jongen van 17 maakte een prima indruk.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef onlogisch het volgende:
En wat te denken van die Tonny. Wat een koning is die gast zeg. 17 jaar en dan zo overeind blijven. Wat overeind blijven? Gewoon als een koning over het middenveld heersen.
Omdat er geen overtreding werd gemaakt...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef Tomasso het volgende:
Hoe kon Blom trouwens nou géén pingel geven? Ik snap het nog steeds niet.
Guidetti heeft de schijn al een beetje tegen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef Tomasso het volgende:
Hoe kon Blom trouwens nou géén pingel geven? Ik snap het nog steeds niet.
Dat dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat er geen overtreding werd gemaakt...
Vitesse ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:33 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is Twente de enige tegenstander waar we zowel uit als thuis van hebben gewonnen, of niet?
Ik begin sterk de indruk te krijgen dat Guidetti niet helemaal spoort en daarom zo fanatiek is. Leek wel niet niet goed snik zoals hij reageerde na het niet geven van de penalty.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Guidetti heeft de schijn al een beetje tegen.
Klopt. Cissé speelde tegen PSV ook goed. Is gewoon een speler die meer brengt dan Cabral en Fernandez.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef Mwanatabu het volgende:
O jee, een luxe-probleem
Tonny of Otman?
Leuk voor Cissé hoor. Eeuwig zonde dat die altijd au en oef heeft... Laat maar lekker staan zolang ie kan lopen zou ik zeggen.
Ja, en altijd een grote bek.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:33 schreef Caland het volgende:
Heerlijk trouwens, die moffenkop van Brama. Wat een opgefokt en overgewaardeerd kutje is dat zeg.
lolquote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef Maastoren het volgende:
Goed dat je eindelijk uit een topwedstrijd wint. En nog geheel terecht ook.
Klopt ja. Daarom des te mooier om dat sukkeltje zo te zien afgaan. Kon zijn emoties ook niet echt meer de baas, Woutje Drama.quote:
En verdedigend ook weer lekker rustig in een hectische situatie. Topverdediger, echt stukken beter dan BMI hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef Muto het volgende:
De Vrij was opbouwend echt sterk. Bijna geen foute pass gezien.
Beter dan Vlaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
En verdedigend ook weer lekker rustig in een hectische situatie. Topverdediger, echt stukken beter dan BMI hoor.
Stukken beter dan Vlaar, vooral. Snap wel dat Koeman hem niet eruit haalt, maar volgend jaar gewoon De Vrij - BMI als centrum. Vlaar nog een jaar langer blijven is echt moordend voor het talent wat erachter zit.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
En verdedigend ook weer lekker rustig in een hectische situatie. Topverdediger, echt stukken beter dan BMI hoor.
Dan onderschat je Vlaar. Qua coaching en opbouwend vermogen is hij ook een behoorlijk stukje beter dan BMI.quote:
Zag er best goed uit zo, de verdediging.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef Slobeend het volgende:
De Vrij was ook wel weer redelijk en BMI ook als linksback prima.
Inderdaad.Vlaar proberen in de zomer te slijten voor een mij bedrag.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukken beter dan Vlaar, vooral. Snap wel dat Koeman hem niet eruit haalt, maar volgend jaar gewoon De Vrij - BMI als centrum. Vlaar nog een jaar langer blijven is echt moordend voor het talent wat erachter zit.
Gaf z'n tegenstander veel te veel ruimte en kwam vaak te laat ja. Ik snap het niet, voor de winterstop was hij een baas.quote:
In balbezit ook niet echt sterk.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gaf z'n tegenstander veel te veel ruimte en kwam vaak te laat ja.
Inderdaad BMI deed het aardig daar op lb, tegen Ola, wat mij betreft zo snel mogelijk toch BMI-De Vrij centrum, sorry Vlaar, maar beide zijn beter, jonger, talentvoller.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zag er best goed uit zo, de verdediging.
Tweede helft zat hij er wat korter op, maar is het sowieso een beetje kwijt na de winterstop.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:42 schreef Tomasso het volgende:
En BMI volgend seizoen aanvoerder. Komt er als scheids in ene zo'n beer op je af, dan trek je je beslissing wel terug.
Fijn dat je ervan genoten hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Daarom des te mooier om dat sukkeltje zo te zien afgaan. Kon zijn emoties ook niet echt meer de baas, Woutje Drama.
Was toch ook genant. Guidetti ziet twee goals door z'n neus geboord. Eentje door Cabral en een door Blom.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:39 schreef eight het volgende:
Tonny, El Ahamdi, Mulder, Clasie.![]()
![]()
Alleen Cabral faalde weer hard vandaag. Zag je hoe pissig Guidetti op hem was toen hij die pass te hard speelde?
Ja. Maar in all fairness, Guidetti liep ook niet echt goed en een goede pass is daarom erg lastig te geven. Desalniettemin brakke pass van Cabral.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:39 schreef eight het volgende:
Tonny, El Ahamdi, Mulder, Clasie.![]()
![]()
Alleen Cabral faalde weer hard vandaag. Zag je hoe pissig Guidetti op hem was toen hij die pass te hard speelde? Die jongen heeft niets meer te zoeken bij Feijenoord.
Op papier is alleen Roda uit moeilijk, maar Feyenoord kennende zijn ze allemaal lastig.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:47 schreef eight het volgende:
Nu 5 zware wedstrijden op rij. Als dat maar goed gaat
Vind het juist best een goed programma.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:47 schreef eight het volgende:
Mwa Leerdam was erg matig vandaag hoor, liet viel zijn man lopen, foute passes. Indi is nog steeds te traag voor de linksbackpositie imho.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zag er best goed uit zo, de verdediging.
Valt wel mee toch? Relatief eenvoudig programma.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:47 schreef eight het volgende:
Blom.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Heerlijk! Ondanks Kuipers gewoon verdiend de punten mee naar Rotterdam. Twenteboeren: Res, non verba!
Blom.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Heerlijk! Ondanks Kuipers gewoon verdiend de punten mee naar Rotterdam. Twenteboeren: Res, non verba!
Helaas dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op papier is alleen Roda uit moeilijk, maar Feyenoord kennende zijn ze allemaal lastig.
4x tegen het rechterrijtje...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het juist best een goed programma.
5 keer winst moet mogelijk zijn. Al was ik vooraf ook al banger voor de wedstrijd tegen de Graafschap dan die van vandaag.
Als ik een nog grotere piemel had gehad, was ik flauwgevallen bij iedere stijve die ik zou krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
Tja misschien als je niet gelijk had gespeeld tegen Utrecht en RKC thuis.
Er speelt wel een Badibanga. Met een beetje wisselen kan je daar Babangida van maken, en die scoorde ook altijd tegen ons.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:50 schreef Slobeend het volgende:
Geert den Ouden voetbal niet meer bij de Graafschap, die winnen we wel.
Ik las in eerste instantie gewoon Babangida.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er speelt wel een Badibanga. Met een beetje wisselen kan je daar Babangida van maken, en die scoorde ook altijd tegen ons.
Dit dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie gewoon Babangida.
En daarom wordt Feyenoord ook geen kampioen. Omdat er te veel van zulke wedstrijden tussen zitten.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
Tja misschien als je niet gelijk had gespeeld tegen Utrecht en RKC thuis.
Precies. Maar dan nog steekt het wel, want als je een seizoen de kans had gehad was het nu wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarom wordt Feyenoord ook geen kampioen. Omdat er te veel van zulke wedstrijden tussen zitten.
Maar een vierde plek zou heel mooi zijn en is haalbaar als het niet tegen zit.
Dat hebben vrijwel alle clubs in de top 6.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:54 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Precies. Maar dan nog steekt het wel, want als je een seizoen de kans had gehad was het nu wel.
Eens, maar as is verbrande turf.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:54 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Precies. Maar dan nog steekt het wel, want als je een seizoen de kans had gehad was het nu wel.
Juist dit soort wedstrijden hebben ze de meeste moeite mee. Gelukkig is Cisse weer terug en laat Tonny zich gelden. Vooral Tonny kan in deze periode nog wel eens nuttig zijn aangezien Bakkal tegen kleinere clubs nooit gemotiveerd is.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Relatief eenvoudig programma.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat hebben vrijwel alle clubs in de top 6.
Zeker maar wie had verwacht dat je na vorig seizoen nog ''mee zou doen''.quote:
Niemand.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:58 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
[..]
Zeker maar wie had verwacht dat je na vorig seizoen nog ''mee zou doen''.
Bakkal zal zondag gewoon weer basis staan. Tony gaat wel veel meer minuten maken denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:56 schreef eight het volgende:
[..]
Juist dit soort wedstrijden hebben ze de meeste moeite mee. Gelukkig is Cisse weer terug en laat Tonny zich gelden. Vooral Tonny kan in deze periode nog wel eens nuttig zijn aangezien Bakkal tegen kleinere clubs nooit gemotiveerd is.
Jammer dat Tony niet even zijn benen brak bij die tackle. Maar ach, je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:02 schreef Paul-89 het volgende:
Smeerlap die Fer, met zijn schwalbe en naaiactie bij Guidetti.
Gaat 'm goed afquote:Op zondag 18 maart 2012 17:02 schreef Gert het volgende:
Fer heeft deze week weer enorm genoten van zijn 'sportieve verbetering'.
Clasie pakte hem nog even bij zijn oor.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat Tony niet even zijn benen brak bij die tackle. Maar ach, je kan niet alles hebben.
Ben benieuwd naar de beelden, heb nog niks van de wedstrijd gezien.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:02 schreef Paul-89 het volgende:
Smeerlap die Fer, met zijn schwalbe en naaiactie bij Guidetti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |