Hier volop zon en alle auto's zijn bevrorenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:05 schreef Rewimo het volgende:
Het is hier trouwens weer hartstikke mistig, maar gelukkig begint de zon erdoor te komen. Wordt tijd
Te laat, hij is al de deur uitquote:Op maandag 19 maart 2012 09:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor...dan vermeldt je gewoon dat je ook het secr. hebt gemaild voor de zekerheid
ik sinds 08uquote:Op maandag 19 maart 2012 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk al sinds half 7 tegen een strakblauwe lucht aan.
Ga dan eens wat doen, lui varkenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk al sinds half 7 tegen een strakblauwe lucht aan.
Mijn tante heeft de Xperia, prima telefoonquote:Op maandag 19 maart 2012 09:08 schreef Greys het volgende:
Sterkte Senes!
Het is wel de SC van de kwaaltjes en de ziekjes he
Q en Senes, ik snap er geen ruk van op FB. Ik wil de Xperia Pro, die is heel snel en nieuw en vrij recent. En dan zegt Q dat ik dan beter HTC Desire Z kan nemen. Maar die is antiek. En dan is de reden 'ja maar dat ben je zelf ook en je foon ook'.
Dus ik kan beter een ouwe meuk foon nemen die inmiddels mijlen achter loopt en langzamer is, omdat ik zelf ouder ben omdat mijn huidige foon dat ook is? Really?![]()
Dus jullie ruilen je foon bij vernieuwing ook in voor een minstens zo oud model?
HTCquote:Op maandag 19 maart 2012 09:08 schreef Greys het volgende:
Sterkte Senes!
Het is wel de SC van de kwaaltjes en de ziekjes he
Q en Senes, ik snap er geen ruk van op FB. Ik wil de Xperia Pro, die is heel snel en nieuw en vrij recent. En dan zegt Q dat ik dan beter HTC Desire Z kan nemen. Maar die is antiek. En dan is de reden 'ja maar dat ben je zelf ook en je foon ook'.
Dus ik kan beter een ouwe meuk foon nemen die inmiddels mijlen achter loopt en langzamer is, omdat ik zelf ouder ben omdat mijn huidige foon dat ook is? Really?![]()
Dus jullie ruilen je foon bij vernieuwing ook in voor een minstens zo oud model?
Ik was mobiel aan het lezen op FB en kwam tot dat windows verhaal dus met mijn warrige hoofd dacht ik dat je een windows telefoon wilde. Ik vind je heul lief dus ik spoedde mij om je dat af te raden, windows telefoon is echt vreselijk, VRESELIJK frustrerend, als je niet zo'n goed inhoudingsvermogen heb als ik kan het je zelfs je ramen kosten, niet dat ik denk dat jij je niet in kunt houden en zo...:Pquote:Op maandag 19 maart 2012 09:10 schreef Greys het volgende:
Oh en Senes, er zit geen Windows op, gewoon de nieuwste Android
Ah bahquote:Op maandag 19 maart 2012 09:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat Samara en ik wat ziek zijn van de kerriesoep van gisteren. Wij twee hebben dat alleen gegeten en wij zijn als enigen ziek. Ik heb het toilet vannacht heel regelmatig gezien
Ik ga ook niet meer naar iets anders denk ik hoor, ik hou van HTC, de sense is heerlijk, de klantenservice is meer dan prima. Ik hou er van. Maar Greys wil een toetsenbord en er is geen nieuwere HTC android met toetsenbord geloof ik.quote:
Ik had in eerste instantie ook het verkeerde linkje van de Xperia gepost geloof ik hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 09:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was mobiel aan het lezen op FB en kwam tot dat windows verhaal dus met mijn warrige hoofd dacht ik dat je een windows telefoon wilde. Ik vind je heul lief dus ik spoedde mij om je dat af te raden, windows telefoon is echt vreselijk, VRESELIJK frustrerend, als je niet zo'n goed inhoudingsvermogen heb als ik kan het je zelfs je ramen kosten, niet dat ik denk dat jij je niet in kunt houden en zo...:P
Ik had gewoon in mijn haast niet alles goed gelezen
Ja, ik hoop het ook, hoe raar dat ook klinkt. Ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 09:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah bahIk hoop dat het van de soep is dan, met buikgriep ben je nog langer onderweg
Nope, anders had ik die echt wel genomenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer naar iets anders denk ik hoor, ik hou van HTC, de sense is heerlijk, de klantenservice is meer dan prima. Ik hou er van. Maar Greys wil een toetsenbord en er is geen nieuwere HTC android met toetsenbord geloof ik.
Ik ook nietquote:Op maandag 19 maart 2012 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook, hoe raar dat ook klinkt. Ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn
Oops, over geen tijd gesproken, ik moet nog iets knutselen (NBB)quote:Op maandag 19 maart 2012 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook, hoe raar dat ook klinkt. Ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn
Ik ben een rot moeder geloof ik. No way dat Puck met 8 jaar zo'n ding krijgt.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:19 schreef senesta het volgende:
Ik word overigens helemaal gek van Samara, die heeft haar zinnen gezet op een Blackberry![]()
8 Jaar!
Maar echt he? Alle vriendinnetjes van haar hebben gewoon inmiddels wel zo'n ding
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:19 schreef senesta het volgende:
Ik word overigens helemaal gek van Samara, die heeft haar zinnen gezet op een Blackberry![]()
8 Jaar!
Maar echt he? Alle vriendinnetjes van haar hebben gewoon inmiddels wel zo'n ding
Neee, nou dat vind ik ookquote:Op maandag 19 maart 2012 09:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben een rot moeder geloof ik. No way dat Puck met 8 jaar zo'n ding krijgt.
Ja, gisteren stond hier een linkje van drie kids van 14 en 15 jaar die een leuke camping zochten voor hun vakantie met z'n drieën. Joey heeft vorig jaar wel met een vriendje in een tentje in de achtertuin geslapen, telt dat ook?quote:
Nou, inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2012 09:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Rotmoeder in het kwadraat dan dus hier. No way!
Misschien hadden ze het hun ouders nog niet verteld dan, kan me toch niet voorstellen dat je je 14-jarige alleen op vakantie laat gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 09:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, gisteren stond hier een linkje van drie kids van 14 en 15 jaar die een leuke camping zochten voor hun vakantie met z'n drieën. Joey heeft vorig jaar wel met een vriendje in een tentje in de achtertuin geslapen, telt dat ook?
Dochterlief ( 15 ) Heeft vorig jaar van dr zuurverdiende geld en gekregen verjaardagsgeld een BB gekocht en die heeft er enorm veel spijt van! Niet haar soort telefoon zeg maar....quote:Op maandag 19 maart 2012 09:19 schreef senesta het volgende:
8 Jaar!
Ja precies, zo hebben we het met Joey ook gedaanquote:Op maandag 19 maart 2012 09:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dochterlief ( 15 ) Heeft vorig jaar van dr zuurverdiende geld en gekregen verjaardagsgeld een BB gekocht en die heeft er enorm veel spijt van! Niet haar soort telefoon zeg maar....
Hier "mochten" ze een mobieltje toen ze naar de middelbare school gingen en dan vooral om even te kunnen bellen als ze wat langer op school bleven ( lekke band, ketting van de fiets, nog even hangen met vrienden)
Hippe telefoons kunnen ze mooi zelf voor sparen en zerken!
Hier nog een hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 09:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Rotmoeder in het kwadraat dan dus hier. No way!
Ja heerlijk! Dank je welquote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Rewimo, ik las nog ergens anders dat Christan het zo fijn heeft in zijn nieuwe klas. Wat een opluchting
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Christan kan ook gewoon een kilometer verderop in de tuin een tent neerzetten
Ik ben echt zwaar verbaasd hoor dat een mobieltje 15 jaar geleden nog ongewoon was en dat er nu 8 jarigen mee rond lopenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef senesta het volgende:
Toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben die steeds met haar oren zit te klapperen bij dit soort dingen
Ik vind 16 voor lowlands nu ook best redelijk maar toen vond ik het jaren lang een domme leeftijdsgrens hahaquote:Op maandag 19 maart 2012 09:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Naar de stad met de tram zou denk ik wel weer mogen want dat is niet zo ver nu. Maar als hij 14 is wonen we hier niet meer en in een klein dorp en kan hij dat dus weer op zijn buik schrijven![]()
16 voor Lowlands vind ik ook een goede leeftijd
En tot hij kan werken voor het geld dat vriendjes bellen kost mag hij met zijn mobiel alleen ons nummer bellen voor als er echt wat is.
Ja, kamperen in de tuin mag hier uiteraard gewoon, doet hij regelmatig in de zomerquote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Christan kan ook gewoon een kilometer verderop in de tuin een tent neerzetten
Ja, idioot gewoonquote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt zwaar verbaasd hoor dat een mobieltje 15 jaar geleden nog ongewoon was en dat er nu 8 jarigen mee rond lopen
Dank! Jij ook bijna gefeli!quote:Op maandag 19 maart 2012 01:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 6 jaar!
En echt?? Oh nee, ik vind diarree niet in verhouding staan tot kotsen, dat is het ergste wat er is (maar ik heb ook echt een braakfobie gehad, dat is nu wel wat minder gelukkig, maar toch.. )
Je gaat er niet voor zwichten toch, voor die Blackberry voor haar?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef senesta het volgende:
Toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben die steeds met haar oren zit te klapperen bij dit soort dingen
+1quote:Op maandag 19 maart 2012 09:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik had een mobieltje formaat koelkast toen ik 13 was (om naar huis te bellen idd) en ik was de enige in de klas.
Dat lijkt echt een wereld geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |