Neee, nou dat vind ik ookquote:Op maandag 19 maart 2012 09:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben een rot moeder geloof ik. No way dat Puck met 8 jaar zo'n ding krijgt.
Ja, gisteren stond hier een linkje van drie kids van 14 en 15 jaar die een leuke camping zochten voor hun vakantie met z'n drieën. Joey heeft vorig jaar wel met een vriendje in een tentje in de achtertuin geslapen, telt dat ook?quote:
Nou, inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2012 09:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Rotmoeder in het kwadraat dan dus hier. No way!
Misschien hadden ze het hun ouders nog niet verteld dan, kan me toch niet voorstellen dat je je 14-jarige alleen op vakantie laat gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 09:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, gisteren stond hier een linkje van drie kids van 14 en 15 jaar die een leuke camping zochten voor hun vakantie met z'n drieën. Joey heeft vorig jaar wel met een vriendje in een tentje in de achtertuin geslapen, telt dat ook?
Dochterlief ( 15 ) Heeft vorig jaar van dr zuurverdiende geld en gekregen verjaardagsgeld een BB gekocht en die heeft er enorm veel spijt van! Niet haar soort telefoon zeg maar....quote:Op maandag 19 maart 2012 09:19 schreef senesta het volgende:
Ik word overigens helemaal gek van Samara, die heeft haar zinnen gezet op een Blackberry![]()
8 Jaar!
Maar echt he? Alle vriendinnetjes van haar hebben gewoon inmiddels wel zo'n ding
Ja precies, zo hebben we het met Joey ook gedaanquote:Op maandag 19 maart 2012 09:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dochterlief ( 15 ) Heeft vorig jaar van dr zuurverdiende geld en gekregen verjaardagsgeld een BB gekocht en die heeft er enorm veel spijt van! Niet haar soort telefoon zeg maar....
Hier "mochten" ze een mobieltje toen ze naar de middelbare school gingen en dan vooral om even te kunnen bellen als ze wat langer op school bleven ( lekke band, ketting van de fiets, nog even hangen met vrienden)
Hippe telefoons kunnen ze mooi zelf voor sparen en zerken!
Hier nog een hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 09:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Rotmoeder in het kwadraat dan dus hier. No way!
Ja heerlijk! Dank je welquote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Rewimo, ik las nog ergens anders dat Christan het zo fijn heeft in zijn nieuwe klas. Wat een opluchting
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Christan kan ook gewoon een kilometer verderop in de tuin een tent neerzetten
Ik ben echt zwaar verbaasd hoor dat een mobieltje 15 jaar geleden nog ongewoon was en dat er nu 8 jarigen mee rond lopenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef senesta het volgende:
Toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben die steeds met haar oren zit te klapperen bij dit soort dingen
Ik vind 16 voor lowlands nu ook best redelijk maar toen vond ik het jaren lang een domme leeftijdsgrens hahaquote:Op maandag 19 maart 2012 09:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Naar de stad met de tram zou denk ik wel weer mogen want dat is niet zo ver nu. Maar als hij 14 is wonen we hier niet meer en in een klein dorp en kan hij dat dus weer op zijn buik schrijven![]()
16 voor Lowlands vind ik ook een goede leeftijd
En tot hij kan werken voor het geld dat vriendjes bellen kost mag hij met zijn mobiel alleen ons nummer bellen voor als er echt wat is.
Ja, kamperen in de tuin mag hier uiteraard gewoon, doet hij regelmatig in de zomerquote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Christan kan ook gewoon een kilometer verderop in de tuin een tent neerzetten
Ja, idioot gewoonquote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt zwaar verbaasd hoor dat een mobieltje 15 jaar geleden nog ongewoon was en dat er nu 8 jarigen mee rond lopen
Dank! Jij ook bijna gefeli!quote:Op maandag 19 maart 2012 01:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 6 jaar!
En echt?? Oh nee, ik vind diarree niet in verhouding staan tot kotsen, dat is het ergste wat er is (maar ik heb ook echt een braakfobie gehad, dat is nu wel wat minder gelukkig, maar toch.. )
Je gaat er niet voor zwichten toch, voor die Blackberry voor haar?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef senesta het volgende:
Toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben die steeds met haar oren zit te klapperen bij dit soort dingen
+1quote:Op maandag 19 maart 2012 09:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik had een mobieltje formaat koelkast toen ik 13 was (om naar huis te bellen idd) en ik was de enige in de klas.
Dat lijkt echt een wereld geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |