Yups en de dremel is al weer opgeborgen. De ring is door (niet dat ie nu wél van mijn vinger gaat, maar het begin is er)quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups en de dremel is al weer opgeborgen. De ring is door (niet dat ie nu wél van mijn vinger gaat, maar het begin is er)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu dan met een tangetje?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups en de dremel is al weer opgeborgen. De ring is door (niet dat ie nu wél van mijn vinger gaat, maar het begin is er)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is veel spannenderquote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je had eigenlijk twee keer moeten dremelen
Niet door de plee spoelen, want dan hebben we straks weer een verstopping. Ik denk dat ik hem in een envelop stop met een kaartje erbij: "Als jij mij nou nog teruggeeft wat van mij is, dan is iedereen weer blij!" Hij zou een hartaanval krijgenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag maar 1 ring. DE ring.
En wat ga je nu doen met die kapotte ring? Even langs Ismavic? De lokale poolse goudhandelaar?
One ring to rule them all and in the darkness bind them?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag maar 1 ring. DE ring.
En wat ga je nu doen met die kapotte ring? Even langs Ismavic? De lokale poolse goudhandelaar?
Dan zou je wel een heel klein piem0ltje hebben (zoiets bedenk je als vrouw ineens)quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het zou maar een cockring geweest zijn.![]()
Zoiets bedenk je als man ineens.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zou je wel een heel klein piem0ltje hebben (zoiets bedenk je als vrouw ineens)
Het gaat niet om de groo- hahaha, laat maar.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zou je wel een heel klein piem0ltje hebben (zoiets bedenk je als vrouw ineens)
Die ja!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
One ring to rule them all and in the darkness bind them?
Dan weet je wel meteen waarom je hem niet afkreegquote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joh, je hebt toch al AB dus een infectie ga je er niet aan krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:52 schreef ElisaB het volgende:
One minor detailtje: terwijl ik aan de onderkant dremelde, ging het aan de bovenkant een klein beetje zeer doen. Ik dacht dat dat kwam van het klemmen van de lepel die ik er (met geweld) tussengestoken had, maar het bleek te komen door de warmte door het slijpen
Nu heb ik een heel klein (licht) verbrand stukje, maar niets ernstigs.
Dus... weer iets opgelost
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, je hebt toch al AB dus een infectie ga je er niet aan krijgen.
Ik weet wel waarom ik 'm niet afkreeg; hij zat er al sinds 10-08-1986. En dat is niet alleen ruim 25 jaar geleden, maar ook een kleine 20 kilo geledenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan weet je wel meteen waarom je hem niet afkreeg
Dat is niet geheel waarquote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is niet eens een blaartjequote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Cat22 het volgende:
Hou het maar niet in de zon, dan verbrandt he... ow.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is niet eens een blaartje![]()
Dat stukje vel heeft gewoon al in geen 26 jaar meer daglicht gezien
Amoxi met Clavulaan. Breed genoeg?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is niet geheel waar
Je vinger kan er best afrotten terwijl je AB gebruikt.
Of je moet een breed-spectrum antibiotica krijgen
Moest jij niet eens gaan wandelen of zoquote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef Cat22 het volgende:
Hou het maar niet in de zon, dan verbrandt he... ow.
Ja, die doet het wel. Die had ik vorige week ook nog, een 10-daagse kuur, maar dat hielp voor geen meter.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Amoxi met Clavulaan. Breed genoeg?
Maar ff voor the record: die vinger is ervan opgeknapt
Heb ik ook ooit wel eens in bed. Maar de twee van de foto konden er niet af en dat vind ik me dan een partij irritantquote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb afgelopen nacht ook mijn ringen af gedaan ze zaten ineens heel erg strak maar dat ging nog zonder dremel gelukkig
Kreeg jij er ook straalaandrijving van?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, die doet het wel. Die had ik vorige week ook nog, een 10-daagse kuur, maar dat hielp voor geen meter.
Sorry, Yoko op schoot, het kan écht niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moest jij niet eens gaan wandelen of zo
Die had ik al lang AB + AB = dubbele straalaandrijvingquote:Op zondag 18 maart 2012 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kreeg jij er ook straalaandrijving van?
Ze is nu onderweg naar Mount Doom.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net even teruggelezen wat die ring je heeft aangedaan, maar good riddance.
Zo is dat; stoute ringquote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net even teruggelezen wat die ring je heeft aangedaan, maar good riddance.
Het spoelt wel lekker door en ruimt heerlijk opquote:Op zondag 18 maart 2012 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die had ik al lang AB + AB = dubbele straalaandrijving
Blokhut.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alleen Jules mag ook bij hem in de mand..zijn maatje
En waar was jij om mee te leven?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat een avonturen met den vingert Elies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waar was jij om mee te leven?
Wij hadden vrienden op bezoek; heel gezellig en heel laat, maar wel besloten om weer gezellig samen op vakantie te gaan en dus direct maar geboektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toen we net zouden ontbijten belde m'n moeder dat paps een hangende, verdoofde mondhoek had en een oog wat niet mee dicht ging, dus daar moest ik eerst heen en toch de HAP maar gebeld.
"Gelukkig" bleek het een virus op de aangezichtszenuw, dus prednison en dinsdag controle bij eigen ha.
Zal na het eten nog ff heen, was best ff schrikken
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hopelijk knapt hij snel weer op. sterktequote:Op zondag 18 maart 2012 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hadden vrienden op bezoek; heel gezellig en heel laat, maar wel besloten om weer gezellig samen op vakantie te gaan en dus direct maar geboekt![]()
En toen we net zouden ontbijten belde m'n moeder dat paps een hangende, verdoofde mondhoek had en een oog wat niet mee dicht ging, dus daar moest ik eerst heen en toch de HAP maar gebeld.
"Gelukkig" bleek het een virus op de aangezichtszenuw, dus prednison en dinsdag controle bij eigen ha.
Wat een schrik met je paps!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hadden vrienden op bezoek; heel gezellig en heel laat, maar wel besloten om weer gezellig samen op vakantie te gaan en dus direct maar geboekt![]()
Corfu, weer hetzelfde complex als vorig jaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een schrik met je paps!Gelukkig dat het 'maar' een virus is.
En yay voor gezelligheid en geboekte vakantie!Waar gaat de reis naartoe?
Was goed bevallen dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Corfu, weer hetzelfde complex als vorig jaar.![]()
En dit keer 15 dagen ipv 10
Vorig jaar hebben we veel te weinig van het eiland gezien, dus dat moeten we dit keer zeker inhalen, want het is echt een mooi eilandquote:Op zondag 18 maart 2012 18:08 schreef Laysa het volgende:
Corfu is tof.
Lekker met een autootje over het eiland crossen
Nee, met slaaptekortquote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was goed bevallen dus.![]()
Kom je terug met een omgekeerd dag- en nachtritme.
Wat een lekker stelquote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alleen Jules mag ook bij hem in de mand..zijn maatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:27 schreef Maes het volgende:
Moeten we weer aan de poepjompel
Jaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
We huren heel Rotterdam af.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
We zijn druk aan het regelen. Gedoe. En ik ben niet eens iets aan het regelen.
Maar wel een dure. Zeker als je ook nog ontbijt wil.quote:
Nog niks want we zijn er nog niet aan uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef Oognip het volgende:
Nu ben ik benieuwdhoeveel betalen jullie voor een nacht?
En dat is een 4 sterrenhotel? Dan vind ik het ook mee valleenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niks want we zijn er nog niet aan uit.Maar 35 euro zal het zeker worden denk ik. Ex. ontbijt.
En dat is dan nog een goedkope, vanaf 45 euro krijg je wat meer keuze volgens mij.
Greys is alles uit aan het zoeken.![]()
Maar serieus.. er is personeel voor je bezig, er wordt schoon gemaakt, het is er warm, schoon beddengoed enzo. Vooral een 4 sterren hotel, verwacht je dan echt dat je 30 eu incl ontbijtbuffet betaalt?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar de kosten allemaal vandaan komen. Ligt vast aan mij hoor.![]()
En dan zie je dat je ook nog iets van 16 euro voor ontbijt moet betalen.... ik vind het in verhouding veul geld. Allemaal marktconform, ongetwijfeld, maar ik ben 'ne zuunige 'ollander.
De mensen die het ontbijt maken en de kamers schoonhouden en voor iedere scheet paraat staan moeten ook betaald natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar de kosten allemaal vandaan komen. Ligt vast aan mij hoor.![]()
En dan zie je dat je ook nog iets van 16 euro voor ontbijt moet betalen.... ik vind het in verhouding veul geld. Allemaal marktconform, ongetwijfeld, maar ik ben 'ne zuunige 'ollander.
Paul's Fashionquote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Maes het volgende:
Greys hoe heet dat leuke kledingwinkeltje bij jou in het dorp??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |