Ajax verdediging/middenveld tegen Strootmanquote:Op zondag 18 maart 2012 14:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Volgende week: Eriksen - De Jong - Anita![]()
Buly tegen Bouma en Marcelo![]()
Arme Strootman.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax verdediging/middenveld tegen Strootman![]()
Blind alleen al is genoeg voor Strootmanquote:Op zondag 18 maart 2012 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met een zoevende Lukoki.quote:
Strootman doet toch nooit mee met topwedstrijdenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende week de kampioenswedstrijdquote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef Stringer het volgende:
PSV wint vandaag en volgende week gelijkspel in de arena. Ja, echt waar.
Zie ze allebei wel verliezenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef Stringer het volgende:
PSV wint vandaag en volgende week gelijkspel in de arena. Ja, echt waar.
Truequote:
Hele wereld is tegen hemquote:Op zondag 18 maart 2012 14:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vincento hele tijd agressief ookMet z'n gescheld elke kaar als ie 't verkloot en geen pingel krijgt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/#!/search/realtime/kanker%20ajax
T zijn ook alleen maar 16 jarige smatjes en moiboyzquote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Toegevoegde waarde van deze postquote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Soort FdB/Cocu shock effectje... let maar op.quote:
Het is nog niet afgelopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
MOTM Vermeer.. eindelijk weer eens de 0 gehouden
Dat vraag ik me al maanden af bij hem, daar moet je je gewoon overheen zettenquote:
Ja, want de wedstrijd is afgelopenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
MOTM Vermeer.. eindelijk weer eens de 0 gehouden
De onderklasse van Nederland in woord en beeld.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MarcelSinteur twitterde op zondag 18-03-2012 om 14:02:23ADO publiek moet het 'kanker' gebruik maar eens afleren. Het is vervelend. #adoaja reageer retweet
Okequote:Op zondag 18 maart 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg toch ajax wint 0-3.. geloof me nou maar.
En in Amsterdam zeggen ze het nooit. Hypocriet!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MarcelSinteur twitterde op zondag 18-03-2012 om 14:02:23ADO publiek moet het 'kanker' gebruik maar eens afleren. Het is vervelend. #adoaja reageer retweet
Wie is dat dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Want in Amsterdam gebeuren dat soort dingen natuurlijk nooit.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
En random nobody.. maar dan nemen mensen A422 serieuzer dan als hij zijn eigen mening post, dus doet hij het zo maar.quote:
Redelijk accuraat dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef YazooW het volgende:
Trainers van PSV lopen er weer bij alsof ze zometeen naar een begrafenis moeten...
De begrafenis van het kampioenschap voor PSVquote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef YazooW het volgende:
Trainers van PSV lopen er weer bij alsof ze zometeen naar een begrafenis moeten...
Gehuil altijd.. En 'Jezus' mag je gewoon roepen. Zijn veel meer mensen aan dood gegaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Is ongeveer hetzelfde.. 90 minuten lang PSV...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef YazooW het volgende:
Iemand die op zo'n stoer websiteje coole berichten maakt.quote:
Joh, het is toch ook een aflopende zaak na de winter, hangt toch ook een grafsfeer?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef YazooW het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Gehuil altijd.. En 'Jezus' mag je gewoon roepen. Zijn veel meer mensen aan dood gegaan.
Mwaquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Gehuil altijd.. En 'Jezus' mag je gewoon roepen. Zijn veel meer mensen aan dood gegaan.
Niet trollen he, zou nogal hypocriet zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens wat gaan we kijken
PSV of Twente
Nee vervelend is het argument.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat voor een stand?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef Quisho het volgende:
Ze mogen wel een provisionele stand laten zien
Elleboogquote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat deed hij niet goed dan? wees dan ook even duidelijk
Van de eredivisie. Ik bedoel virtueel ik kom even niet op dat andere woord, was het niet provisioneel?quote:
quote:
Wij hebben alleen hortencia's en andere troep in de tuinquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boeie
Dan gaat Siem tenminste niet in de spits
Dan kan Johan weer beginnen met janken maandagquote:Op zondag 18 maart 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk smeert Toivonen dadelijk weer iemand een rode kaart aan
Jij kijkt de wedstrijd toch neem ik aanquote:Op zondag 18 maart 2012 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen Anita toch?
Had ook rood mogen zijn ja.
Zeker 1 van je 3500 facebook friends.. ? De plek waar mensen je vrienden zijn als je 1x oogcontact hebt gemaaktquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij hebben alleen hortencia's en andere troep in de tuin
iddquote:Op zondag 18 maart 2012 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kan Johan weer beginnen met janken maandag
Nee, daar rennen ze liever zelf het veld op om keeper van de tegenstander te schoppen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
Dit soort dingen gebeuren in de arena nooit
Omdat 1 zich niet kan gedragen ?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niks boete.
Gewoon de rest van het seizoen dicht voor supporters
Klaar
Gebeurt overal.. maar bij ADO opvallend veel.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
Dit soort dingen gebeuren in de arena nooit
Eerder 30 nuquote:
Bij Ajax was het er 1, bij Ado is het de hele tribune.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, daar rennen ze liever zelf het veld op om keeper van de tegenstander te schoppen.
Beetje hypocriet weerquote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef Stringer het volgende:
Triest. Gewoon 3 wedstrijden zonder publiek. Enige manier van straffen
Nou en?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij Ajax was het er 1, bij Ado is het de hele tribune.
Jij ook met die woordgrapjesquote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef 16meter het volgende:
Aso laat zich weer van z'n beste kant zien.
Dit dus, zieligquote:Op zondag 18 maart 2012 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajacieden hypocriet tot op het bot op moment.
Ja dus mag het zomaarquote:Op zondag 18 maart 2012 14:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij Ajax was het er 1, bij Ado is het de hele tribune.
Vertel nu eens waarom? Ik ben voor Ajax en ik vind dit walgelijk gedrag.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajacieden hypocriet tot op het bot op moment.
Hij werd wel degelijk geraakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef donroyco het volgende:
Die nummer 14 kan een theaterschool beginnen.
FYPquote:
Het is ook walgelijk maar het gebeurt helaas in elk stadion, ook jullie supporters doen dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel nu eens waarom? Ik ben voor Ajax en ik vind dit walgelijk gedrag.
Nu jij...
Neequote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef YazooW het volgende:
Dat stadion hangt vol met camera's, gewoon checken wie er gegooid heeft en die personen een stadionverbod geven. Niet meteen gaan zeggen dat de volgende wedstrijd zonder supporters gespeeld moet worden want het is slechts een kleine groep die zich misdraagt.
Gebeurt overal. Maar ADO staat er bekend om, daar gebeurt het veel vaker.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is ook walgelijk maar het gebeurt helaas in elk stadion, ook jullie supporters doen dit.
Stuk of 100 stadionverboden dusquote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef YazooW het volgende:
Dat stadion hangt vol met camera's, gewoon checken wie er gegooid heeft en die personen een stadionverbod geven. Niet meteen gaan zeggen dat de volgende wedstrijd zonder supporters gespeeld moet worden want het is slechts een kleine groep die zich misdraagt.
Ik had net een mooie reactie en is ie ineens dichtquote:
Ga nou niet de Tong van fok uithangenquote:
Ajax supporters die gaan roepen dat er maar wedstrijden zonder publiek moeten worden gespeeld zijn de zelfde mensen die toen Wesley Esteban ging aanvallen riepen dat AZ moest worden gediskwalificeerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel nu eens waarom? Ik ben voor Ajax en ik vind dit walgelijk gedrag.
Nu jij...
Ja maar ik associeer me daar niet mee hoor. Ik keur het bij iedere supporter af.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is ook walgelijk maar het gebeurt helaas in elk stadion, ook jullie supporters doen dit.
Zodra het bij ajax gebeurt ook doen dan hč, ook hele stadion dicht. Wat een zielige mensen hier zegquote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee
Gewoon heel dat kut stadion dicht.
0-2 gebleven.quote:
Ach. De spelers worden tenminste nog 'slechts' bekogeld en niet fysiek aangevallen door een horde supporters.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon dicht dat kut stadion klaar
Dit maakt ook het Nederlands voetbal kapot
Tja, nadeel is als je dit hard aan wil pakken.. als in geen publiek toestaan.. heb je daar heel veel mensen mee die zich wel gedragen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gebeurt overal. Maar ADO staat er bekend om, daar gebeurt het veel vaker.
Leek erop alsof het minder werd, maar ze zijn weer bezig.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. De spelers worden tenminste nog 'slechts' bekogeld en niet fysiek aangevallen door een horde supporters.
Je kunt toch niet iedereen over 1 kam scheren, kom op zegquote:Op zondag 18 maart 2012 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax supporters die gaan roepen dat er maar wedstrijden zonder publiek moeten worden gespeeld zijn de zelfde mensen die toen Wesley Esteban ging aanvallen riepen dat AZ moest worden gediskwalificeerd.
Gooien wat dingen op het veld, dus het is weer huilie-huilie.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:23 schreef kornuitbuffel het volgende:
Mag ik weten wat er gebeurd is dan met de ADO-fans?
Laat gaan joh, die discussie win je toch nietquote:Op zondag 18 maart 2012 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax supporters die gaan roepen dat er maar wedstrijden zonder publiek moeten worden gespeeld zijn de zelfde mensen die toen Wesley Esteban ging aanvallen riepen dat AZ moest worden gediskwalificeerd.
Zeg ik ook niet .. hoooooooooor.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar ik associeer me daar niet mee hoor. Ik keur het bij iedere supporter af.
Dat Ajaxsupporters het doen, betekent niet dat ik het goed keur hoor?
Het grootste gedeelte van de Ajacieden in dit topic wel hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt toch niet iedereen over 1 kam scheren, kom op zeg
Jong ajax- Jong Feijenoord vergeten?quote:
Bij Ajax veel vaker en gewelddadiger gebeurd. Je praat dus, wederom, poep.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gebeurt overal. Maar ADO staat er bekend om, daar gebeurt het veel vaker.
Leek erop alsof het minder werd, maar ze zijn weer bezig.
Slechte programmering inderdaad..quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Saekerhett het volgende:
Jammer dat PSV - Heerenveen niet om half 5 is, wil graag beide wedstrijden zien.
Ajax heeft toch gewonnen, stelletje zeikerds.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gooien wat dingen op het veld, dus het is weer huilie-huilie.
Er werd met aanstekers e.d. gegooid vanuit het publiek.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd? Is meerdere keren gevraagd, maar niemand geeft antwoord.
Wat een bullshit, je praat zelf poepquote:Op zondag 18 maart 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Ajax veel vaker en gewelddadiger gebeurd. Je praat dus, wederom, poep.
Absoluut niet. Belachelijk was dat. Maar wat is het nut om daar nu weer over te beginnen?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jong ajax- Jong Feijenoord vergeten?
Kijk dan ook hé.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd? Is meerdere keren gevraagd, maar niemand geeft antwoord.
Er werd van alles op het veld gegooid door de ADO-supporters en Lukoki is geraakt aan de schouder.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
Paar aanstekertjes ofzo vele op gegooid, niets dramatischquote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
Ja ach...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet .. hoooooooooor.
Ik zeg alleen dat hij het wss daarom als hypocriet ziet.
Net alsof ik naar Ajax ga kijkenquote:
Hmmm nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de Ajacieden in dit topic wel hoor.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Elke club heeft rotte appels, maar er zijn mensen die zeggen: Ooh jij mag dat niet zeggen hoor, want de supporters van jouw club doen dat ook
En dat vind ik triest.
Ja nou en? Lach erom, ze zullen wel niet beter weten die kaalhoofdenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:25 schreef 16meter het volgende:
De hele wedstrijd spelers bekogelen en antisemitische spreekkoren.
heheeheh goed bed8 manquote:Op zondag 18 maart 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net alsof ik naar Ajax ga kijken. Kan ik beter naar de buurt amateurclub gaan kijken.
Jij hebt het over dont feed the..quote:Op zondag 18 maart 2012 14:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Absoluut niet. Belachelijk was dat. Maar wat is het nut om daar nu weer over te beginnen?
Ik heb alleen wie niet springt is een jood gehoord, wat was er nog meer dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:25 schreef 16meter het volgende:
De hele wedstrijd spelers bekogelen en antisemitische spreekkoren.
okequote:Op zondag 18 maart 2012 14:25 schreef GGMM het volgende:
Discussie "wie heeft de domste fans" mag ook wel kappen nu.
Joden aan het gas.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb alleen wie niet springt is een jood gehoord, wat was er nog meer dan?
AJAX mag altijd over joden praten, doet ADO het een keer, dan is het weer niet goed, toen ook al met Immers.........quote:Op zondag 18 maart 2012 14:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb alleen wie niet springt is een jood gehoord, wat was er nog meer dan?
Zelfde dilemma hier.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck..
Twente - Feyenoord of PSV - Heerenveen?!
2x 46" naast elkaarquote:Op zondag 18 maart 2012 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck..
Sowieso Feyenoordquote:Op zondag 18 maart 2012 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck..
Ik ga voor PSV-HEE met langs de lijn voor twe-feyquote:Op zondag 18 maart 2012 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck..
Twente - Feijenoord natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck..
Ja triest is het ook dat de Ajax supporters hier nu janken dat stadion maar dicht moet, of 3 wedstrijden zonder publiek.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ach...
Elke club heeft rotte appels, maar er zijn mensen die zeggen: Ooh jij mag dat niet zeggen hoor, want de supporters van jouw club doen dat ook
En dat vind ik triest.
Want er zijn 15 wedstrijden tegelijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Begin er maar vast aan te wennen, volgend seizoen zitten ze op ED Live extra 15a.
Helaasquote:
Is wel een verschil tussen positief en negatiefquote:Op zondag 18 maart 2012 14:27 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
AJAX mag altijd over joden praten, doet ADO het een keer, dan is het weer niet goed, toen ook al met Immers.........
Ajax lokt zelf uit.
Dat serieus nemenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja triest is het ook dat de Ajax supporters hier nu janken dat stadion maar dicht moet, of 3 wedstrijden zonder publiek.
Maar goed, dat blijf je houden
Ah de minder mooie wedstrijd een eigen topicquote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[Super Sunday um 14:30] FC Twente - Feyenoord #1
Doei
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want er zijn 15 wedstrijden tegelijk?
Fail
Zo kan ik het ook wel .. maar dan moet ik steeds naar boven en beneden rennen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helaas
Zit nu wel op een 46" Twente - Feyenoord te kijken, mijn eigen tv staat boven, die is 40"
Hahaha true, dat doe ik al een hele tijd niet meerquote:
Dan maak je meer kilometers dan een gemiddelde Ajaxspeler.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook wel .. maar dan moet ik steeds naar boven en beneden rennen.
Valt wel mee tochquote:Op zondag 18 maart 2012 14:30 schreef Stringer het volgende:
Tering, wat een weertje daar in Eindhoven.
In het zuiden is het altijd net iets beterquote:Op zondag 18 maart 2012 14:30 schreef Stringer het volgende:
Tering, wat een weertje daar in Eindhoven.
Geen zon hierquote:
Ik woon aan de kust. Jij in het warme zuidenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In het zuiden is het altijd net iets beter
Sinds wanneer ligt leiden aan de kust?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik woon aan de kust. Jij in het warme zuiden
Hier ook niet en zit niet zo ver van EHV afquote:
Teken ik voorquote:
PSV-HEEquote:Op zondag 18 maart 2012 14:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Achterlijk dat Twente - Feyenoord op EL1 is trouwens
Wedstrijd van niks...
tjash het is 1 van de 2 echte toppers in Nederland heh (de ander is natuurlijk PSV - Twente)quote:Op zondag 18 maart 2012 14:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Achterlijk dat Twente - Feyenoord op EL1 is trouwens
Wedstrijd van niks...
Ik kan niet typen geloof ik.quote:
Ik heb nu ook overgeschakeld. Twente - Feyenoord is geen zak aanquote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fuck de kwaliteit. lekker genieten an PSV en Heerenveen
jij rukt je ook alleen maar af op voetballerts die een Noord Afrikaans uiterlijk hebben of niet ?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op een topwedstrijd van edele Assaidi.˛
Slimme keus.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb nu ook overgeschakeld. Twente - Feyenoord is geen zak aan
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb nu ook overgeschakeld. Twente - Feyenoord is geen zak aan
Ik ben gek op creatieve voetballers. Assaidi is er zo één. Hij is erg uniek in zijn spel.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef Elusive het volgende:
[..]
jij rukt je ook alleen maar af op voetballerts die een Noord Afrikaans uiterlijk hebben of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |