Bulykin heeft last van z'n heup of hamstring of zo, kan geen hele wedstrijd spelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
O.a. Bulykin, de enige speler die wel een zekerheid is voor goals
Oud.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
Topickapertje
Ik had toch de laatste post, of niet?
Ze hebben het van mij geleerdquote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
Topickapertje
Nee een vrouw op het voetbalveld klopt ook niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze vinden Anita niet zo aardig geloof ik. Racisme!
[..]
Bulykin heeft last van z'n heup of hamstring of zo, kan geen hele wedstrijd spelen.
Lijkt gewoon bewust ja.. kan je hem voor geven.quote:
Nee ikquote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
Topickapertje
Vast hele objectieve verslaggeving bij Den Haag FM.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Volgens de commentatoren op Den Haag FM was het geen terechte rode kaart.
Op Den Haag FM, vreemd dat ze het geen rood vonden.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Volgens mensen uit DEen Haag is ADO de mooiste club van NLquote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef WethouderHekking het volgende:
whehehe, iets met WC eend.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef WethouderHekking het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Jullie vanmiddag ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:16 schreef Ascendancy het volgende:
Als Twente fan lach ik me hier dood. Ado kan straks de hele selectie niet meenemen en ajax gaat punten verliezen
Care....quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
Topickapertje
Voor... ?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:17 schreef Saekerhett het volgende:
Eriksen, De Jong en Özbiliz eruit graag.
Het wordt dadelijk 0-1 10min na rust, en Ajax wint met 0-3.. valt er helaas weinig te lachen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:16 schreef Ascendancy het volgende:
Als Twente fan lach ik me hier dood. Ado kan straks de hele selectie niet meenemen en ajax gaat punten verliezen
Nou ja, jullie hadden best wel moeite met PSVquote:
Vertonghen, Anita & Janssen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie staan er op scherp bij Ajax? Geel pakken svp.
Vertonghen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anita en Janssen dacht ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tja wat verwacht je anders als ADO met 10 man verdedigtquote:Op zondag 18 maart 2012 13:18 schreef Taperol het volgende:
Wat een slechte wedstrijd zit ik te kijken hier...
Ja. Maar nu gaat De Boer een peptalk gevenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:18 schreef Taperol het volgende:
Wat een slechte wedstrijd zit ik te kijken hier...
peptalk van de boer en ze winnen, daarnaast komt Ado met 9man te staan na rust.. gewoon 3 punten voor ajax.quote:
ADO had ook voor kunnen staanquote:Op zondag 18 maart 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja wat verwacht je anders als ADO met 10 man verdedigt
Dat Driesje en Marcelo straks maar geen geel pakkenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed voor Ajax als die geel pakken
Na die rode kaart had ADO anders de beste kansen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja wat verwacht je anders als ADO met 10 man verdedigt
Met streams kan je niet zappen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen hier roepen: zaadpartij zaadpartij
Zap dan weg.
waarheen? mooi niet dat ik dat schaatsen ofzo ga kijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zap dan weg.
Het is geen Lingo waar mensen naar kijkenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zap dan weg.
Het is toch ook een zaadpartij?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zap dan weg.
Is ook een zaadpartij. Of is het als Ajax speelt altijd een prachtig affiche?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zap dan weg.
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met streams kan je niet zappen.
Inderdaad.. misschien ook gevaarlijker in de hele wedstrijd, maar dat willen ze niet zien.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Na die rode kaart had ADO anders de beste kansen.
Dan kan ik elke week geen ajax kijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zap dan weg.
Ajax kan nog wel eens een lesje effectiviteit gaan krijgen. Zal niet de eerste keer zijn dat ze met 70% balbezit verliezen. En dan gaat die de Boer weer lopen cummen op 'domineren, maar vergeten te scoren'quote:Op zondag 18 maart 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. misschien ook gevaarlijker in de hele wedstrijd, maar dat willen ze niet zien.
Bulykinquote:Op zondag 18 maart 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
Ajax mist een spits. Een klasbak als El Hamdaoui bijvoorbeeld.
ja of bergkampquote:Op zondag 18 maart 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
Ik kan ook niet elke week PSV kijken. Daar bloeden mijn ogen van.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan kan ik elke week geen ajax kijken.
Ok we zullen zo zien of je kijkt.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet elke week PSV kijken. Daar bloeden mijn ogen van.
AZ daarintegen.
En ze missen een speler als Clasiequote:
Maar waar vind je nou zo'n spits als El Hamdaoui?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
Kosten toch zeker een miljoen of 5 als je die moet kopenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Maar waar vind je nou zo'n spits als El Hamdaoui?
Lekker schnabbelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
wat doet ruudje gullit daar trouwens.
Analyseren.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
geld verdienenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
Dat is niet genoeg.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij heeft nog een paar miljoen op de bank volgens mij
Ah Peter, de zelfbenoemde voetbalexpert.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter R. De vries zegt ook dat El Hamdaoui in de spits zou moeten.
Velen zeggen het, kern van waarheid
Wacht. Het is Peter.
Moet het lekker bij moordzaken houden.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah Peter, de zelfbenoemde voetbalexpert.
Denk dat Radoslavjevic wel iets belangrijker is voor Ado als dat Boussaboun dat isquote:Op zondag 18 maart 2012 13:27 schreef OmniRocket het volgende:
onterecht rood boussabon, hij komt wel met gestrekt been in begin, maar raakt de bal en daarna trekt ie zijn been weg.
Radoslavjevic had diep donker rood moeten hebben, en kan nu niet eens geschorst worden.
Rode kaart kan mooi tegen elkaar weggestreept worden.
Ik zie voor jou wel een rol weggelegd als de nieuwe Jan van Halst.quote:
Komt gewoon van het middenveld langs 8 verdedigers.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie voor jou wel een rol weggelegd als de nieuwe Jan van Halst.
'Kijk, hier gaat het fout. Balverlies, tik tak, links, balletje diep, bam, goal. Zagen jullie dat? Liep zo weg uit de rug van zijn tegenstander, pats'
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:28 schreef muzas het volgende:
Die liedjes van Coca cola worden ook steeds kutter.
Doe gewoon deze;
Oh, nam gewoon zijn spelwijze over, zag er foutloos uitquote:
Oostbloknamen zijn per definitie kut.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, nam gewoon zijn spelwijze over, zag er foutloos uit
quote:
quote:
quote:
quote:
sorry man.quote:
A rather fast black man.quote:
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal zo wel 0-1 worden rond de 75ste minuut en dan uiteindelijk 0-3.
Dat doen ze daar bij alle spelers hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:35 schreef Bombvis het volgende:
Zal je zien dat Blind 3x scoort, net als uh.. özbiliz of die andere kerel die de vorige keer zo werd uitgefloten door de ajacieden
De Usain Bolt onder de ajax spelers. Keihard kunnen lopen maar iets met een bal kunnenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Speelt voor ajax en heet nog jood-ie ook
Joh dat heb ik al 3x gezegd. Goed gekopierd.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal zo wel 0-1 worden rond de 75ste minuut en dan uiteindelijk 0-3.
Heuleumoal nietquote:Op zondag 18 maart 2012 13:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh dat heb ik al 3x gezegd. Goed gekopierd.
Ruimte opvullenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blind kan niet eens rennen. Wat doet die op het veld
Goed afgemaakt ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Moet zeggen: Goed aangenomen ook door Lukoki
Inderdaad, zelfs bij een voorsprong hoor je die Ajacieden niet.quote:
Dat zouden ze ook af moeten schaffen, je betaald goffedomme geen tonnen en in sommige gevallen miljoenen om je enkel af te scheuren met zulke cirsus truukjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ohoooooooooooohhhhhhhh een 10 voor de salto
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Usain Bolt onder de ajax spelers. Keihard kunnen lopen maar iets met een bal kunnen
Hoi Calandquote:Op zondag 18 maart 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs bij een voorsprong hoor je die Ajacieden niet.
Karmaquote:
wel winnen van twente he.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs bij een voorsprong hoor je die Ajacieden niet.
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:38 schreef Geo4kant het volgende:
Lekkere pass, we zagen weer eens vintage Theo.
Jowhoretje.quote:
You-dont-say.jpgquote:Op zondag 18 maart 2012 13:39 schreef Sala-adin het volgende:
Kutzooi wedstrijd op mijn telefoon loopt dus dik achter
Paceneger, oftewel in FIFA 12 termen een neger die heel hard kan lopen en enkel daardoor gevaarlijk isquote:
Toeschouwers en TT supportersquote:
Een Manolevjequote:
En dan door zijn snelheid geen voorzet kan geven.. -> Manolevquote:Op zondag 18 maart 2012 13:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Paceneger, oftewel in FIFA 12 termen een neger die heel hard kan lopen en enkel daardoor gevaarlijk is
Waar er nog geen internetverbinding is en de kranten van 1994 up to date zijnquote:
I knowquote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh sorry
Ik wist niet dat ze een verbod hadden
Goed troll.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar er nog geen internetverbinding is en de kranten van 1994 up to date zijn
Graag gedaanquote:
Mark van Rijswijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:42 schreef Stringer het volgende:
Wie is deze commentator? Behoorlijk Ajaxgeil.
Thanks, is de enige nog van wie ik de naam niet direct herken.quote:
Hij kan het niveau gewoon niet aan. Dat zou moeten betekenenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:43 schreef Ferdii het volgende:
De jong doet er echt veel te lang over... Hij haalt alle snelheid uit het spel
Jean-Paul?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil de andere de JongEn nee geen Nigel.
Ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:43 schreef GGMM het volgende:
"Wie had gedacht dat Ajax weer serieus mee zou doen om de koppositie, pak hem beet een maand geleden?"
Ik.
Nigel wil ik ook best hoor, liever Nigel dan luukquote:Op zondag 18 maart 2012 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ikquote:Op zondag 18 maart 2012 13:43 schreef GGMM het volgende:
"Wie had gedacht dat Ajax weer serieus mee zou doen om de koppositie, pak hem beet een maand geleden?"
Ik.
Nou doe die ook maar hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |