Mwah, zelf stream ik ook veel van Spotify. Ik heb dan wel minder goed spul staan dan highender, maar ook zeker niet slecht. Met een premium abonnement heb je dan 320kbps OGG/Vorbis, wat ook prima is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe voorspelbaar.
Wie niet die ietwat betere audio-apparatuur heeft en audio afspeelt met zijn computer? In vergelijking met de data die videomateriaal kost valt het nogal mee, die 100 of paar honderd gigabyte maakt het verschil niet. Al zijn de harde schijven momenteel nog behoorlijk duur.
Klopt. De muziek wordt opgenomen met de bedoeling over te komen via huiskamerapparatuur en draagbare spelers. Er is ook niet zoiets als 'natuurgetrouw'. Als je het gevoel krijgt dat het drumstel in je woonkamer staat zit het goed, dat is echter wat anders dan dat het net zo klinkt als een drumstel in je woonkamer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Met deze reactie bevestig je mijn punt alleen maar. Wij weten immers niet hoe de artiest in kwestie het allemaal bedoeld heeft. Desondanks ben jij druk in de weer met allerhande trucks om het geluid qua akoustiek z.g. te 'verbeteren'. Begrijp me niet verkeerd, ik houd van goed geluid en ik heb dan ook apparatuur die je niet bij het gemiddelde huishouden ziet, maar ik ben bovenal een muziekliefhebber pur sang. Dat audiofiele gebeuren (wat weinig met muziekliefhebberij te maken heeft) kan me zodoende gestolen worden.
Dat zijn helaas tegenwoordig al tegenstellingen, in de zin van dat muziek die wordt gemixed om goed te klinken op een iPod doorgaans slecht klinkt op een goede hifiset.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:43 schreef Weltschmerz het volgende:
De muziek wordt opgenomen met de bedoeling over te komen via huiskamerapparatuur en draagbare spelers.
In vergelijking met een jaar geleden en een half jaar later wel ja. Ik wacht nog eventjes met een nieuw schijfje te kopen.quote:Eens, maar het ging over de opmerking van bram dat harde schijven nog behoorlijk duur zijn.
Is nog niets. 500 euro per stand is redelijk normaal voor een goede monitor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Deze speakerstandaards kosten 135,- per paar
[ afbeelding ]
Ik vind ze zelf best mooi. Hebben jullie nog alternatieve suggesties die wellicht nog mooier zijn en mischien goedkoper?
Tsja je bent heel welkom in enschede.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben nogsteeds benieuwd hoe zo'n peperdure installtie klinkt. Iemand suggesties voor zaken rond Amsterdam die wel een kamer met installtie luisterklaar hebben staan?
Bij Hifi-solutions krijg je smoesjes als je geen Mac amp van 10.0000 wil kopen of een cdspeler van 13000,-
Vraag me wel af hoe je zulke bedragen betaalt in de winkel. Zoiets kun je toch niet pinnen?
gaat het niet.. zet ze gewoon op de grond neer.. van dat geld kan ik 4 dagen naar venetië op vakantiequote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze zelf best mooi. Hebben jullie nog alternatieve suggesties die wellicht nog mooier zijn en mischien goedkoper?
Betonnen pilaartje van het tuincentrum?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Ahh kom op. Bij een beetje leuke vakantie is 135 per dag maar net aan of zelfs nog weinig.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]
gaat het niet.. zet ze gewoon op de grond neer.. van dat geld kan ik 4 dagen naar venetië op vakantie
+ spikes en of rubbers.quote:Op zondag 25 maart 2012 05:37 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Betonnen pilaartje van het tuincentrum?
Volgens wetenschappers kun je je geld beter uitgeven aan herinneringen.quote:Op zondag 25 maart 2012 06:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En verder, na 4 dagen is jouw geld in rook op, terwijl schenkstroop de volgende 7 jaar van zijn stands kan genieten.
Misschien hosselt hij daar wel iedere dag een andere chick terwijl schenk nog steeds forever virgin blijftquote:Op zondag 25 maart 2012 06:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ahh kom op. Bij een beetje leuke vakantie is 135 per dag maar net aan of zelfs nog weinig.
Sowieso venetie![]()
En verder, na 4 dagen is jouw geld in rook op, terwijl schenkstroop de volgende 7 jaar van zijn stands kan genieten.
joh captain obvious, luisteren en ervarenquote:Op maandag 2 april 2012 23:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Luisteren en ervaring denk ik. Hi-Fi naalden zij mij veels te gevoelig. Elk beetje stof op de plaat hoor je en dat doet af aan het luistergenot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |