stuur maarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:51 schreef Stephanti het volgende:
Wat goed, zo snel al reacties![]()
De vragenlijst is overigens eigenlijk ontworpen om op papier aan te kruisen, dus highlight de antwoorden maar of maak ze vet gedrukt o.i.d.
Betekent dat dat je het pas na het weekend kunt invullen? Want dan is het voor mij niet meer nodigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:53 schreef Xetran het volgende:
Ik heb ook wel interesse, als je een paar opgaven engels wilt nakijken, ik zoek een second opinion..
Na het weekend ben ik vrij.
Dank je! Heb 'm gestuurd, hopelijk gaat een hotmailadres dan niet gelijk door de spamfilter. Hij komt van: vragenlijst_stephanti@hotmail.nl.quote:
Hoe oud is je dochter?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:10 schreef JellieVrolijk het volgende:
Misschien wil mijn dochter wel mee doen, heeft ME en wordt nergens geaccepteerd.
Jongeren zijn niet sociaal.
Ik heb het gezien, je hebt al een mailtje terugquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:01 schreef Stephanti het volgende:
[..]
Dank je! Heb 'm gestuurd, hopelijk gaat een hotmailadres dan niet gelijk door de spamfilter. Hij komt van: vragenlijst_stephanti@hotmail.nl.
Hebbes!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, je hebt al een mailtje terug.
quote:
Naar is datquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:10 schreef JellieVrolijk het volgende:
Misschien wil mijn dochter wel mee doen, heeft ME en wordt nergens geaccepteerd.
Jongeren zijn niet sociaal.
Oh zo! Ik kijk er wel naar hoor, stuur ze maar op zodra je ze hebt danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:20 schreef Xetran het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik niet bij mijn werk kon komen om hem te sturen naar je. Maar als het dringend is wil ik wel even je enquete invullen.
Jij mag 'm ook gewoon invullen! Ik zal de OP gelijk even editten, thanksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:25 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Tussen de 16 en 20 als in 17 tot en met 19? Of mag ik hem (20) ook nog invullen?
Doe ik! Overigens ben ik zelf derdejaars bachelorstudente Engelse Taal en Cultuur dus heb je huiswerkhulp niet nodigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:26 schreef Stephanti het volgende:
[..]
Jij mag 'm ook gewoon invullen! Ik zal de OP gelijk even editten, thanks
Haha, nicequote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:27 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Doe ik! Overigens ben ik zelf derdejaars bachelorstudente Engelse Taal en Cultuur dus heb je huiswerkhulp niet nodig
Jij (nou ja, je zoontje danquote:
Hij is een halve meter groter dan ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:11 schreef Stephanti het volgende:
Jij (nou ja, je zoontje dan) was de zesde inderdaad, hartstikke bedankt!
Ben echt blij dat ik er al zoveel heb gekregen en dat ik maar een iemand heb hoeven helpen tot nu toe- wacht nog even geduldig op de laatste redder in nood en dan kan ik er morgenochtend gelijk mee aan de slag. Moet dan alles invoeren in SPSS...
Haha, ZOON dan - mét capslock!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is een halve meter groter dan ik
Zat er zelf in eerste instantie ook aan te denken om hem in PUB te zetten, maar ik dacht via FHF de meeste serieuze reacties te krijgenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfelde of ik dit topic naar PUB of nog beter SES zou schoppen want daar zit de doelgroep qua leeftijd. Maar als je er nog maar 1 nodig hebt is dat de moeite ook niet meer.
Dank jequote:Op zondag 18 maart 2012 10:31 schreef Cat22 het volgende:
Kudos aan TS voor de manier waarop je de enquête gepresenteerd hebt hier.![]()
Zeer FHF! Hopelijk meldt de laatste respondent zich snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |