abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109208436
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

De mensen in dit topic zijn na goed overleg voortaan onderverdeeld in mensen die WEL en NIET naar de meet zijn gekomen. Dit om duidelijk te maken wie nou eigenlijk de echt goede topic-mensen zijn :P

Gezellige mensen

bijdehand (voorzitter/elite/forever alone)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg :7)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite)
Augustus_Thijs (Romein) 8-)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite)
Skyrim (rare user)

Minder gezellige mensen

VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du

pi_109208446
Zo dan, heb ik me ook eens nuttig gemaakt hier.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 18:34:17 #3
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_109208538
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:29 schreef MohMi het volgende:

[..]

Moet mijn snaar-gevaar ook maar weer eens aansluiten, die moet zich inmiddels wel verwaarloosd voelen :@ Veel speelplezier, weinig dingen zo lekkah als spelen met verse snaren (ondanks het stemmen iedere 4 tellen :') )! *O*
Wat voor een heb je? Stemmen valt wel mee toch? Gewoon een aantal keer flink aan de snaren trekken en dan zijn ze wel uitgerekt.

Ik heb deze twee ook nog:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_109208689
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:34 schreef DeJori het volgende:

[..]

Wat voor een heb je? Stemmen valt wel mee toch? Gewoon een aantal keer flink aan de snaren trekken en dan zijn ze wel uitgerekt.

Ik heb deze twee ook nog:
SPOILER
Ik heb een basje, Cort 5-string. Die vraagt wel wat geduld wat betreft gestemd blijven. Heb vorig jaar bad-ass snaren erop gezet maar kort daarop kwam de verhuizing. Sindsdien heeft ie vooral aan de muur gehangen :@

Mooie collectie! Ik heb niet veel verstand van gitaren, zeker niet van akoestische, maar het geluid van de Epiphone ken ik wel en kan ik zeer waarderen. Hoor je nogal eens in prog-rock, hou ervan hoe je scherpe tonen krijgt die toch vol rond klinken en niet meteen zo iel :Y
  zaterdag 17 maart 2012 @ 18:41:44 #5
361691 DeJori
pi_109208756
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ik heb een basje, Cort 5-string. Die vraagt wel wat geduld wat betreft gestemd blijven. Heb vorig jaar bad-ass snaren erop gezet maar kort daarop kwam de verhuizing. Sindsdien heeft ie vooral aan de muur gehangen :@

Mooie collectie! Ik heb niet veel verstand van gitaren, zeker niet van akoestische, maar het geluid van de Epiphone ken ik wel en kan ik zeer waarderen. Hoor je nogal eens in prog-rock, hou ervan hoe je scherpe tonen krijgt die toch vol rond klinken en niet meteen zo iel :Y
Die epiphone is een hele verbetering tov mijn oude squier strat in ieder geval. Ben er erg tevreden over.
Wordt wel weer wat eelt op je vingers kweken dan, als je weer gaat bassen :P
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_109208886
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:41 schreef DeJori het volgende:

[..]

Die epiphone is een hele verbetering tov mijn oude squier strat in ieder geval. Ben er erg tevreden over.
Wordt wel weer wat eelt op je vingers kweken dan, als je weer gaat bassen :P
Tell me about it ;) Ga em denk ik toch even inpluggen, je hebt me aangestoken :P
pi_109210958
Dag ouwe mensen :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109210997
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:48 schreef bijdehand het volgende:
Dag ouwe mensen :7
Hee broekie!
pi_109211073
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:49 schreef MohMi het volgende:

[..]

Hee broekie!
Meneer Broekie voor jou.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109211098
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Meneer Broekie voor jou.
Juunkske xD
  zaterdag 17 maart 2012 @ 19:53:53 #11
361691 DeJori
pi_109211100
Mohmi, hoe staat het met de vingers? Zitten ze er nog aan?
pi_109211171
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:53 schreef DeJori het volgende:
Mohmi, hoe staat het met de vingers? Zitten ze er nog aan?
Mag niet klagen, heb ook niet heel lang gespeeld. Rage Against the Machine ging nog zonder teveel nadenken of bebloede vingertoppen; close enough :7
  zaterdag 17 maart 2012 @ 19:58:02 #13
361691 DeJori
pi_109211226
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:56 schreef MohMi het volgende:

[..]

Mag niet klagen, heb ook niet heel lang gespeeld. Rage Against the Machine ging nog zonder teveel nadenken of bebloede vingertoppen; close enough :7
Welk nummer?
Ik probeerde altijd nummers van Bob Marley te spelen op m'n bas, maar het lukt nooit.
pi_109211298
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:58 schreef DeJori het volgende:

[..]

Welk nummer?
Ik probeerde altijd nummers van Bob Marley te spelen op m'n bas, maar het lukt nooit.
Clichématig 'Moorden in de naam van' :@ Can't help myself, het is zooo vet om te spelen *O* Tevens nog steeds aan het oefenen op het intro van Bombtrack. Stinkfist van Tool is wel zeker mijn favoriet om te spelen though. Hou wel van stevige stamp als het op bassen aankomt.

Gewaagd om dat zo te verwoorden op Fok, maar ik doe het toch, als een baas B-)
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:02:19 #15
361691 DeJori
pi_109211362
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:00 schreef MohMi het volgende:

[..]

Clichématig 'Moorden in de naam van' :@ Can't help myself, het is zooo vet om te spelen *O* Tevens nog steeds aan het oefenen op het intro van Bombtrack. Stinkfist van Tool is wel zeker mijn favoriet om te spelen though. Hou wel van stevige stamp als het op bassen aankomt.

Gewaagd om dat zo te verwoorden op Fok, maar ik doe het toch, als een baas B-)
Killing in the name of ken ik nog wel. Die andere moest ik even opzoeken :P

Probeer nummers van Victor Wooten! :D
pi_109211439
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:02 schreef DeJori het volgende:

[..]

Killing in the name of ken ik nog wel. Die andere moest ik even opzoeken :P

Probeer nummers van Victor Wooten! :D
Even dit liedje afluisteren en dan zal ik eens kijken en luisteren :) Jij nog zitten spelen? Net trouwens nog The Stumble in de uitvoering van Freddie King zitten luisteren, daardoor ben ik hele andere gitaarmuziek gaan luisteren. Ben hem nog steeds dankbaar *O* *O*
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:08:09 #17
361691 DeJori
pi_109211552
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:04 schreef MohMi het volgende:

[..]

Even dit liedje afluisteren en dan zal ik eens kijken en luisteren :) Jij nog zitten spelen? Net trouwens nog The Stumble in de uitvoering van Freddie King zitten luisteren, daardoor ben ik hele andere gitaarmuziek gaan luisteren. Ben hem nog steeds dankbaar *O* *O*
Mijn gitaar hing tijdens mijn vorige post nog om m'n nek :P
Bluesgitaar is sowieso geweldig _O_

Ik zat net High and Dry te spelen, maar het refrein frustreert me omdat het te hoog is ;(
pi_109211657
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:08 schreef DeJori het volgende:

[..]

Mijn gitaar hing tijdens mijn vorige post nog om m'n nek :P
Bluesgitaar is sowieso geweldig _O_

Ik zat net High and Dry te spelen, maar het refrein frustreert me omdat het te hoog is ;(
Holy shit, gekke neger! :D _O_

Dit ken je vast, maar ik deel het toch:

Bluesgitaar heb ik gelukkig leren kennen en leren waarderen, nog niet zo heel erg lang geleden moet ik bekennen. Ik kan er alleen niet te lang naar luisteren (evenals progrock); ook al is het lang niet altijd mineur, toch zit er zoveel gevoel in dat ik er op een gegeven moment toch een 'icky'-gevoel van krijg :P
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:14:26 #19
361691 DeJori
pi_109211723
Stevie Ray Vaughan _O_
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:16:14 #20
361691 DeJori
pi_109211777
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:11 schreef MohMi het volgende:

[..]

Bluesgitaar heb ik gelukkig leren kennen en leren waarderen, nog niet zo heel erg lang geleden moet ik bekennen. Ik kan er alleen niet te lang naar luisteren (evenals progrock); ook al is het lang niet altijd mineur, toch zit er zoveel gevoel in dat ik er op een gegeven moment toch een 'icky'-gevoel van krijg :P
Ik kan niet zeggen dat ik van een nummer als "how blue can you get" van BB king een 'icky-gevoel' krijg... :P
pi_109211781
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:14 schreef DeJori het volgende:
Stevie Ray Vaughan _O_
En hij was ook nog eens zo bescheiden en god damn aardig! Heb er soms moeite mee dat ie minder 'known' is dan bijv een Jimi Hendrix (niks te nadele van hem).
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:17:53 #22
361691 DeJori
pi_109211824
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:16 schreef MohMi het volgende:

[..]

En hij was ook nog eens zo bescheiden en god damn aardig! Heb er soms moeite mee dat ie minder 'known' is dan bijv een Jimi Hendrix (niks te nadele van hem).
Het zal wel heiligschennis zijn, maar ik ben niet zo'n fan van Hendrix.
pi_109211877
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:17 schreef DeJori het volgende:

[..]

Het zal wel heiligschennis zijn, maar ik ben niet zo'n fan van Hendrix.
DeJori...dank je wel. Just...dank je wel. Niet sarcastisch bedoelt.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:21:48 #24
361691 DeJori
pi_109211950
pi_109212110
quote:
Iets teveel gehoord inmiddels. Dat krijg je op mijn leeftijd, best jammer soms -O-
Waar ik dan weer loosch op ga:

of

:Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')