SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
![]()
Wat voor een heb je? Stemmen valt wel mee toch? Gewoon een aantal keer flink aan de snaren trekken en dan zijn ze wel uitgerekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet mijn snaar-gevaar ook maar weer eens aansluiten, die moet zich inmiddels wel verwaarloosd voelenVeel speelplezier, weinig dingen zo lekkah als spelen met verse snaren (ondanks het stemmen iedere 4 tellen
)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? Stemmen valt wel mee toch? Gewoon een aantal keer flink aan de snaren trekken en dan zijn ze wel uitgerekt.
Ik heb deze twee ook nog:Ik heb een basje, Cort 5-string. Die vraagt wel wat geduld wat betreft gestemd blijven. Heb vorig jaar bad-ass snaren erop gezet maar kort daarop kwam de verhuizing. Sindsdien heeft ie vooral aan de muur gehangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie collectie! Ik heb niet veel verstand van gitaren, zeker niet van akoestische, maar het geluid van de Epiphone ken ik wel en kan ik zeer waarderen. Hoor je nogal eens in prog-rock, hou ervan hoe je scherpe tonen krijgt die toch vol rond klinken en niet meteen zo iel![]()
Die epiphone is een hele verbetering tov mijn oude squier strat in ieder geval. Ben er erg tevreden over.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb een basje, Cort 5-string. Die vraagt wel wat geduld wat betreft gestemd blijven. Heb vorig jaar bad-ass snaren erop gezet maar kort daarop kwam de verhuizing. Sindsdien heeft ie vooral aan de muur gehangen![]()
Mooie collectie! Ik heb niet veel verstand van gitaren, zeker niet van akoestische, maar het geluid van de Epiphone ken ik wel en kan ik zeer waarderen. Hoor je nogal eens in prog-rock, hou ervan hoe je scherpe tonen krijgt die toch vol rond klinken en niet meteen zo iel
Tell me about itquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die epiphone is een hele verbetering tov mijn oude squier strat in ieder geval. Ben er erg tevreden over.
Wordt wel weer wat eelt op je vingers kweken dan, als je weer gaat bassen
Meneer Broekie voor jou.quote:
Mag niet klagen, heb ook niet heel lang gespeeld. Rage Against the Machine ging nog zonder teveel nadenken of bebloede vingertoppen; close enoughquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:53 schreef DeJori het volgende:
Mohmi, hoe staat het met de vingers? Zitten ze er nog aan?
Welk nummer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mag niet klagen, heb ook niet heel lang gespeeld. Rage Against the Machine ging nog zonder teveel nadenken of bebloede vingertoppen; close enough
Clichématig 'Moorden in de naam van'quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Welk nummer?
Ik probeerde altijd nummers van Bob Marley te spelen op m'n bas, maar het lukt nooit.
Killing in the name of ken ik nog wel. Die andere moest ik even opzoekenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Clichématig 'Moorden in de naam van'Can't help myself, het is zooo vet om te spelen
Tevens nog steeds aan het oefenen op het intro van Bombtrack. Stinkfist van Tool is wel zeker mijn favoriet om te spelen though. Hou wel van stevige stamp als het op bassen aankomt.
Gewaagd om dat zo te verwoorden op Fok, maar ik doe het toch, als een baas
Even dit liedje afluisteren en dan zal ik eens kijken en luisterenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Killing in the name of ken ik nog wel. Die andere moest ik even opzoeken
Probeer nummers van Victor Wooten!
Mijn gitaar hing tijdens mijn vorige post nog om m'n nekquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Even dit liedje afluisteren en dan zal ik eens kijken en luisterenJij nog zitten spelen? Net trouwens nog The Stumble in de uitvoering van Freddie King zitten luisteren, daardoor ben ik hele andere gitaarmuziek gaan luisteren. Ben hem nog steeds dankbaar
![]()
Holy shit, gekke neger!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn gitaar hing tijdens mijn vorige post nog om m'n nek![]()
Bluesgitaar is sowieso geweldig![]()
Ik zat net High and Dry te spelen, maar het refrein frustreert me omdat het te hoog is
Ik kan niet zeggen dat ik van een nummer als "how blue can you get" van BB king een 'icky-gevoel' krijg...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bluesgitaar heb ik gelukkig leren kennen en leren waarderen, nog niet zo heel erg lang geleden moet ik bekennen. Ik kan er alleen niet te lang naar luisteren (evenals progrock); ook al is het lang niet altijd mineur, toch zit er zoveel gevoel in dat ik er op een gegeven moment toch een 'icky'-gevoel van krijg
En hij was ook nog eens zo bescheiden en god damn aardig! Heb er soms moeite mee dat ie minder 'known' is dan bijv een Jimi Hendrix (niks te nadele van hem).quote:
Het zal wel heiligschennis zijn, maar ik ben niet zo'n fan van Hendrix.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
En hij was ook nog eens zo bescheiden en god damn aardig! Heb er soms moeite mee dat ie minder 'known' is dan bijv een Jimi Hendrix (niks te nadele van hem).
DeJori...dank je wel. Just...dank je wel. Niet sarcastisch bedoelt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het zal wel heiligschennis zijn, maar ik ben niet zo'n fan van Hendrix.
Iets teveel gehoord inmiddels. Dat krijg je op mijn leeftijd, best jammer somsquote:
Zelfde hier. Ben meteen weer weg, dus fijne avond mensen!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het zal wel heiligschennis zijn, maar ik ben niet zo'n fan van Hendrix.
Een gast geholpen met vreemdgaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:08 schreef bijdehand het volgende:
En wat hebben jullie gedaan deze avond?
Wtfquote:Op zondag 18 maart 2012 05:18 schreef DeJori het volgende:
Iemand enig idee wat er bij de drie gezusters aan de hand was? Ambulance+Officier van Dienst., en een aantal mensen knock-out op de grond...
Mogguh deze mogguhquote:Op zondag 18 maart 2012 08:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtfwaar wij gister waren werd een vent de tent uit gezet omdat ie z'n shirt uittrok en raar ging dansen (was soort van terminus dus was best vreemd
)
MOGGEL
Ik heb het overwogen maar ben uiteindelijk toch maar voor mijn fijne bedje gegaanquote:
Dat klinkt tofquote:Op zondag 18 maart 2012 05:18 schreef DeJori het volgende:
Iemand enig idee wat er bij de drie gezusters aan de hand was? Ambulance+Officier van Dienst., en een aantal mensen knock-out op de grond...
Er is áltijd genoeg gelegenheid om op de bank te liggen.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar ben uiteindelijk toch maar voor mijn fijne bedje gegaanMaar als ik zo naar buiten kijk, is er vandaag genoeg gelegenheid om op mijn bank te liggen
Als het goed weer is ben ik liever buitenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is áltijd genoeg gelegenheid om op de bank te liggen.
Hoe laat was jij wel niet thuisquote:
Ongeveer kwart over vijf, hoezo?quote:
Omdat jij teringlaat nog postte en net pas moggel zeiquote:
Ik was na het stappen nog even een whisky'tje gaan drinken bij W.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat jij teringlaat nog postte en net pas moggel zei
Famous Grouse?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik was na het stappen nog even een whisky'tje gaan drinken bij W.
Loch Lomondquote:
Ken ik niet.quote:
Als het een beetje kanquote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Gaan wij woensdag weer daten?
/care, als we lang willen afspreken kan dat altijd nogquote:Op zondag 18 maart 2012 13:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als het een beetje kanKan alleen zijn dat ik niet zo lang kan ivm met laatste week van de periode.
Naar de Subway gaan en dan een tafellaken, kaarsen en zilveren bestek meenemen. En dan als toegift boxjes meenemen en Elton John met "Can you feel the love tonight?" aanzettenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/care, als we lang willen afspreken kan dat altijd nogSamen romantisch dineren kan niet altijd dus dat moeten we doen als het ook maar enigszins kan
En een Italiaanse vioolspeler/zigeunerbandjequote:Op zondag 18 maart 2012 13:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Naar de Subway gaan en dan een tafellaken, kaarsen en zilveren bestek meenemen. En dan als toegift boxjes meenemen en Elton John met "Can you feel the love tonight?" aanzetten
Die vier gasten met die versleten instrumenten die altijd in de stad rondlopenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En een Italiaanse vioolspeler/zigeunerbandje
En elke keer op een andere plek dezelfde drie kutmelodietjes spelenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die vier gasten met die versleten instrumenten die altijd in de stad rondlopen
Die gasten lopen de B&B altijd voorbij omdat ze bang zijn voor P.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En elke keer op een andere plek dezelfde drie kutmelodietjes spelen
Echt?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die gasten lopen de B&B altijd voorbij omdat ze bang zijn voor P.
Dag dronkelapquote:
Nee, maar hij heeft ze een aantal keer van het terras weggestuurd, en als ze langskomen gaat hij in de deuropening boos staan te kijkenquote:
Hoe gaat het met BarrieWarrie? Had je een kater?quote:
Epischquote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft ze een aantal keer van het terras weggestuurd, en als ze langskomen gaat hij in de deuropening boos staan te kijken
Goed en nee geen kater.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe gaat het met BarrieWarrie? Had je een kater?
Oh nice! Met mij ook alles goed hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed en nee geen kater.Met jou alles goed? En heb je een leuke avond gehad?
Mooi zoquote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh nice! Met mij ook alles goed hoorAvond was echt supergezellig. Veel kunnen buurten
Was echt zo'n magere junkie waarbij je geen huid kon zien omdat je alleen maar tattoos zagquote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi zoBuurten en ondertussen een half naakte man bewonderen?
Zeker dronken ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was echt zo'n magere junkie waarbij je geen huid kon zien omdat je alleen maar tattoos zag
We dachten zelf dat het door de drugs kwam. Maarja, zelfs hij kon de gezelligheid niet verpestenquote:
Zou wat zijn als zo'n man wel je avond kan verpesten.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We dachten zelf dat het door de drugs kwam. Maarja, zelfs hij kon de gezelligheid niet verpesten
Nja als je er de hele avond last van blijft hebben... maar hij werd er redelijk snel uit gegooid dus tsjaquote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wat zijn als zo'n man wel je avond kan verpesten.
Gelukkig was dat niet het geval danquote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja als je er de hele avond last van blijft hebben... maar hij werd er redelijk snel uit gegooid dus tsja
Dan had ik 'm wel aangepakt hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig was dat niet het geval dan
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:
Maar jij bent geen kat.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Ik ben een tijger.quote:
Als mensen zeggen dat ik een beertje ben moet je het niet geloven, ok?quote:
Oke, maar waarom denk je dat mensen dat zouden zeggen?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ik een beertje ben moet je het niet geloven, ok?
Dat is in het verleden vaak zat gedaanquote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke, maar waarom denk je dat mensen dat zouden zeggen?
Schattig.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is in het verleden vaak zat gedaan
Waarom zeg je dan zoiets? Dat is echt het ergste wat je tegen een man kan zeggen.quote:
haphapquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan zoiets? Dat is echt het ergste wat je tegen een man kan zeggen.
Happen is soms best awesome.quote:
Zou kunnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef bijdehand het volgende:
Is iedereen van het weer aan het genieten vandaag?
Mijn raam staat hier wagenwijd openquote:
Je kan toch overal wel heen?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn raam staat hier wagenwijd openAls ik naar buiten wil weet ik niet waar ik heen moet gaan
Ja maar ik ben niet iemand die zomaar een rondje gaat fietsen. Ik moet een doel hebbenquote:
Fietsen, wat een ellende is dat.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet iemand die zomaar een rondje gaat fietsen. Ik moet een doel hebben
Yoo MRquote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef Muisraket het volgende:
Fietsen.
Helaas verbieden een presentatie en een essay me om naar buiten te gaan, maar goed. Dan haal ik de schade morgen wel in.Fijn dat de meet zo tof was trouwens!
En Barrie, wanneer mag je je rijbewijs ophalen? Dan kun je ook met de auto een stukje gaan rijden met het raam open.
Heb ik hetzelfde idd! Ik bedenk dan ook de raarste doelen, boodschappen doen bij een winkel die onnodig ver weg ligt bijvquote:Op zondag 18 maart 2012 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet iemand die zomaar een rondje gaat fietsen. Ik moet een doel hebben
Volgende meet moet je mee hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef Muisraket het volgende:
Fietsen.
Helaas verbieden een presentatie en een essay me om naar buiten te gaan, maar goed. Dan haal ik de schade morgen wel in.Fijn dat de meet zo tof was trouwens!
En Barrie, wanneer mag je je rijbewijs ophalen? Dan kun je ook met de auto een stukje gaan rijden met het raam open.
Like duh, dit is toch geen weer om binnen te zitten (mits je geen verplichtingen hebt natuurlijk).quote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef bijdehand het volgende:
Is iedereen van het weer aan het genieten vandaag?
Eensch, maar het is ook leuk om de spontane meets erin te houden every once in a whilequote:Op zondag 18 maart 2012 16:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Plan die meets dan ook iets verder vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |