Omdat daar toestemming toe is verleend.quote:
Wat kinderachtig. Godverdomme.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat daar toestemming toe is verleend.
Waarom worden alle andere topics aangaande de PvdA gesloten of als kasplantje naar het centrale topic verwezen, en blijft het ledenwerftopic open?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat daar toestemming toe is verleend.
Ik snap de heisa niet eerlijk gezegd.quote:
Dat is precies het probleem.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik snap de heisa niet eerlijk gezegd.
Dan ... je godverdomme toch een eind op. Man man man, stel je toch godverdomme niet zo aan.quote:
Nee, joh! Alles naar een centraal topic verwijzen zijn we op tegen.quote:
Omdat het niks te maken heeft met de PvdA maar des te meer met een sluw plannetje van remlof. Als ik een POL meet wil organiseren op een VVD bijeenkomst dan prop ik dat ook niet in VVD centraal.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom worden alle andere topics aangaande de PvdA gesloten of als kasplantje naar het centrale topic verwezen, en blijft het ledenwerftopic open?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, joh! Alles naar een centraal topic verwijzen zijn we op tegen.
Dat is net besloten met dit topic!
Het is een commerciële vraag om geld te doneren niet aan liefdadigheid.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het niks te maken heeft met de PvdA maar des te meer met een sluw plannetje van remlof. Als ik een POL meet wil organiseren op een VVD bijeenkomst dan prop ik dat ook niet in VVD centraal.
[POL-Feedback] Lees eerst openingspost!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, joh! Alles naar een centraal topic verwijzen zijn we op tegen.
Dat is net besloten met dit topic!
Reageer er toch niet zo serieus op man. En hou dat kanker lekker voor je.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan je godverdomme toch een eind op. Man man man, stel je toch godverdomme niet zo aan.
Kan jij achter de schermen kijken?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een commerciële vraag om geld te doneren niet aan liefdadigheid.
Heeft je baas gewoon besloten dat dat niet mag op FOK!
Dat is ook niet nodig, zo blijkt.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan jij achter de schermen kijken?
Nee dus.
Nee, want ik heb al meermaals aangegeven dat remlof er toestemming voor heeft van hogerop.quote:
Laat Danny dat dan hier even posten.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al meermaals aangegeven dat remlof er toestemming voor heeft van hogerop.
Dit gedram gaat nergens over.
Dat doet toch niets af aan het feit zelf, een ledenwerftopic open, en de rest kan moven naar een gaar centraal topic?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al meermaals aangegeven dat remlof er toestemming voor heeft van hogerop.
Dit gedram gaat nergens over.
Stuur zelf lekker een DM naar yvonne.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat Danny dat dan hier even posten.
Dank je wel
gr gr
Heb ik al uitgelegd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doet toch niets af aan het feit zelf, een ledenwerftopic open, en de rest kan moven naar een gaar centraal topic?
Doe je werk.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stuur zelf lekker een DM naar yvonne.
Als jij gewoon eens kapt met zeiken hier. Ga er maar over door in FB. Hier doen we het niet meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe je werk.
Ben je van een hoop gezeik af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |