Iedereen gelijk? Juistja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je inkomen:
[ afbeelding ]
Ach kom nou, een geeltje per maand om lid te zijn?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de sterkste schouders dragen de zwaarste last. Dat is solidariteit.
De armsten. Die kunnen daardoor minder betalen. Maar goed, die discussie kan beter in [CENTRAAL] PvdA #13 - Met Samsom als nieuwe fractievoorzitterquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach kom nou, een geeltje per maand om lid te zijn?
Welke gek heeft daar nou belang bij.
Ijsblokjes in de onderbroek van de persoon met de sterkste schouders stoppen. Kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de sterkste schouders dragen de zwaarste last. Dat is solidariteit.
Je wil 300+ reacties over Spekman z'n taart?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
De armsten. Die kunnen daardoor minder betalen. Maar goed, die discussie kan beter in [CENTRAAL] PvdA #13 - Met Samsom als nieuwe fractievoorzitter
Vroeg ik je wat?quote:
Dat klopt niet helemaal, bij de VVD discrimineren ze op leeftijd met hun contributie, jonkies en bejaarden betalen minder. Blijkbaar moest men er een korting tegenaan gooien om Bolkenstein en Wiegel binnen te houden als lid.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nee, wat een onzin, bij de VVD betaalt iedereen hetzelfde maar zijn ze gewoon niet zo hebberig als die PvdA van je om geld te jatten van de rijken.
Pensionado korting is sociaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, bij de VVD discrimineren ze op leeftijd met hun contributie, jonkies en bejaarden betalen minder. Blijkbaar moest men er een korting tegenaan gooien om Bolkenstein en Wiegel binnen te houden als lid.
Och, deze verkapte spam kan ook wel dicht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:33 schreef JoaC het volgende:
Waarom kan dit niet in het centrale topic?
Nee, het is een ludieke actie die ook FOK! onder de aandacht kan brengen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, deze verkapte spam kan ook wel dicht.
He remlof?
Zit je maar wat te stangen, je gaat je gang maar van mijn part.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is een ludieke actie die ook FOK! onder de aandacht kan brengen.
Maar als dit tien nieuwe PvdA-leden oplevert garandeer ik dat Hans Spekman komt opdagen.
Ludiek of niet, gewoon zieltjes winnen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:33 schreef JoaC het volgende:
Waarom kan dit niet in het centrale topic?
Dat heb ik er ook nog naastquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
Ik betaal voor mijn lidmaatschap van het FNV al zoveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |