Jij bent de laatste tijd echt goed bezigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef Californium het volgende:
Gewerkt...nu naar huis en aan de studie! Blugh...
Office Space?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iemand nog een filmtip voor een niet al te "zware" film?
quote:Milton Waddams: [talking on the phone] And I said, I don't care if they lay me off either, because I told, I told Bill that if they move my desk one more time, then, then I'm, I'm quitting, I'm going to quit. And, and I told Don too, because they've moved my desk four times already this year, and I used to be over by the window, and I could see the squirrels, and they were merry, but then, they switched from the Swingline to the Boston stapler, but I kept my Swingline stapler because it didn't bind up as much, and I kept the staples for the Swingline stapler and it's not okay because if they take my stapler then I'll set the building on fire...
Really? Probeer eens 'The Room'. Als je in een melige bui bent dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Natuurlijk hebben we die al ooit eens gezien
Met Moblo en Mr. Moblo
[..]
Pannekoekenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:09 schreef Laysa het volgende:
WE HEBBEN VANAVOND LEKKER PANNENKOEKEN GEGETEN BIJ MIJN MOEDER![]()
Ow caps...nah geen zin om opnieuw te typen
Doe dat maar eens. ik snap dat je liever met je verstand op nul gewoon doorgaat, maar helaas gaan die dingen gewoon niet. Dikke knuffelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Helaas morgen toch niet naar het strand, voel me te gesloopt. Enorm intensief allemaal... en ik moet nog minstens 4 dagen vooruit dus toch voor de verandering een keer naar men lijf luisteren
quote:
giggedy.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:07 schreef IrishBastard het volgende:
M'n handen ruiken helemaal naar Rituals
Inderdaad, deze vijf minuten is het hilarisch, maar ik snap dat vrouwtje welquote:Op zondag 18 maart 2012 14:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]dat moet ook echt verschrikkelijk zijn om mee te moeten leven zeg...
quote:
Als die het ook even voor wil schietenquote:Op maandag 19 maart 2012 08:57 schreef Mikkie het volgende:
Is er niemand die als vervanging het nieuwe bed in ontvangst kan nemen?
nee, gedoe....Dan maar langer wachten op het bed....Dk is belangrijkerquote:Op maandag 19 maart 2012 08:57 schreef Mikkie het volgende:
Is er niemand die als vervanging het nieuwe bed in ontvangst kan nemen?
Ga je vanmiddag nog ff lekker duttenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:02 schreef Mikkie het volgende:
Prima geregeld!
Ik ben ook al een uur wakker, best jammer van m'n vrije dag...
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:01 schreef Laysa het volgende:
Telefoon van de mevrouw van beter bed...Ze zijn er binnen nu en 10 minuten...wann service![]()
Juist niet, zo kun je tenminste wat doen met je vrije dag jongemanquote:Op maandag 19 maart 2012 09:02 schreef Mikkie het volgende:
Prima geregeld!
Ik ben ook al een uur wakker, best jammer van m'n vrije dag...
Hier is al een klein zonnetjequote:Op maandag 19 maart 2012 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
Lente? Lente!?! Beter komt die zon.
En nu is de trein kapot! Zie hier oorzaak en gevolg!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren mijn hele familie nog van die trein af geplukt, blij dat het toen niet gebeurde, mijn ma kan er denk ik een behoorlijk drama van maken.
Dat is irritant!! Ik kan me voorstellen dat je er liever gelijk mee aan de slag was gegaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Na lang zoeken eindelijk gevonden wat ik nodig had voor scriptie.. Nu moet ik alleen of tot morgenavond of tot woensdag wachten tot ik het kan verwerken aangezien ik dadelijk en morgen overdag moet werken.
Heb je zo lang zonder gezeten?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:00 schreef Mikkie het volgende:
Bluh, da's geen fijne tijd inderdaad.
Er zit bij mij in elk geval een nieuwe thermostaat in de auto en alles werkt weer
Ja vooral omdat ik er nu eerst weer moet induiken. En dan weer discipline moet vinden uiteraardquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat is irritant!! Ik kan me voorstellen dat je er liever gelijk mee aan de slag was gegaan.
Mijn scriptie begint eindelijk weer te vorderen, hurray voor het terugvinden van discipline!
Ik heb anders jaren prima zonder thermosstaat naar mijn werk gereden...elke dag een uur...quote:Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef IrishBastard het volgende:
Als je een eindje naar je werk moet rijden wel ja
Hangt er wel een beetje van af hoe je auto er op reageert hè. Bij mij duurt het volgens mij vooral langer voor 'ie warm is, maar zijn er verder niet veel consequenties. Ohja, en de ECU heeft wat minder waarden om mee te werkenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb anders jaren prima zonder thermosstaat naar mijn werk gereden...elke dag een uur...
Een plaatje zegt meer dan duizend lullige opmerkingenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd wel goed met die meme generator hè?![]()
Dat kan ik mij wel voorstellen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef IrishBastard het volgende:
Achja, ik weet toch wel dat ik die details niet wil weten. Kan niet anders verwachten van een man die al weer een paar tientallen jaren gescheiden is
Ik ben de hele winter doorgekomen met een kapottequote:
Bij het woord spruitstuk denk ik aan groente!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef IrishBastard het volgende:
Ohja, andere issue was het spruitstuk toch? Goed opgelost?
Klopt... da's uiteindelijk allemaal goed gekomen. Stuk voor stuk geen enorme kostbare issues, maar wel irritant. Thermostaat staat bekend als zwak. Stiekem is zo'n E46 niet het toonbeeld van Duitse degelijkheid, heeft echt nog wel wat kwaaltjes en issues. Maar het rijden maakt gelukkig een hoop goedquote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef IrishBastard het volgende:
Ohja, andere issue was het spruitstuk toch? Goed opgelost?
Ik had aan de eerste minuut genoeg om heel hardquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeeeeel ver weg herken ik mezelf wel in deze gedachtegang![]()
In ieder geval dan het gedeelte op het eind dat ze dan in discussie gaat erover enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Ik al een tijdje, ben zelfs al naar het werk gefietst en weer naar huis, omdat het kan. 't is wel lekker weerquote:
Hoe krijg je het voor elkaar op jouw leeftijd al een hernia te hebben?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:55 schreef BGTes het volgende:
Bij mij komen ze deze week voor"raamonderhoud". Ik moet dan alle meubels enzo 1m van het raam weghalen en er mag niets in de weg staan. Gelukkig hoef ik dan alleen maar een zwaar bed, koelkast, magnetron en een tv te verplaatsen met een hernia
Ik heb een beetje pech met mijn lichaamquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar op jouw leeftijd al een hernia te hebben?
Goede optie... Ben nu 50-50 aan het doen want realiseerde me dat, ondanks dat het verslag pas over 3 maanden ofzo af hoeftquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
Warrior kijken met een goed glas whiskey
Had je die niet laatst ook al gezien?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
Warrior kijken met een goed glas whiskey
Sterkte lieverdquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zometeen crematie... Een mooie dag er voor
Inderdaad een mooie dagquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zometeen crematie... Een mooie dag er voor
Yup. Gewoon een lekkere film om te kijken met een glas whiskey. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had je die niet laatst ook al gezien?
Ik ga zo nog even lekker met een frisje voor de buis zitten
Goed dat het mooi was.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het was mooiZus heeft alles kunnen vertellen wat ze wilde, een goede vriend heeft nog gesproken, en de toespreker had ook mooie teksten. Ik vond het erg fijn dat er toch relatief veel familie en vrienden bij waren.
Nog bij men opa koffie en een broodje gedaan, maar ben nu wel kapot...
Wow, fancy nieuwe manier van quickquotenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:42 schreef Rituals het volgende:
Inderdaad. En als je niet met de lift gaat (zoals ik nog maar af en toe doe), dan had je de hele aankondiging gemist.
Zelfs bij de fietsen uitgang inderdaad. Maar dan weer niet bij de hoofdingangquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Wow, fancy nieuwe manier van quickquoten
OT:
Ja idd wel raar dat we geen mail kregen, aan de andere kant hingen die briefjes wel op iedere mogelijk uitgang
Behalve op mijn looproute!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Wow, fancy nieuwe manier van quickquoten
OT:
Ja idd wel raar dat we geen mail kregen, aan de andere kant hingen die briefjes wel op iedere mogelijk uitgang
Goed om te horenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het was mooiZus heeft alles kunnen vertellen wat ze wilde, een goede vriend heeft nog gesproken, en de toespreker had ook mooie teksten. Ik vond het erg fijn dat er toch relatief veel familie en vrienden bij waren.
Nog bij men opa koffie en een broodje gedaan, maar ben nu wel kapot...
Om half 3 ben ik er dus maar naar toe gelopen en aangegeven of ze het even zachter kunnen zetten..quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe ironisch dat op dit tijdstip sound of silence door de muren schalt. En dan moet t echt hard staan want tis hier zeer goed geisoleerd...
Overdag horen.we namelijk vaak pas op de gang dat de buren muziek aan hebben
Je woont toch in een studentenflat, wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Om half 3 ben ik er dus maar naar toe gelopen en aangegeven of ze het even zachter kunnen zetten..
Asociaal volk
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Ha...je zal toch vrij zijn op zo'n dag als vandaag
Ik had toevallig ook een dagje vrij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Ha...je zal toch vrij zijn op zo'n dag als vandaag
Mijn moeder was met ons mee en die is op zoek naar een stacaravan voor bij dr sloepjequote:
Waar ben je mee bezig?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef Californium het volgende:
Ik voorzie nog flink wat E.colien veel immunoprecipitaties maar gelukkig ook andere dingen
stagequote:
Ziet er goed uit! Ik gok dat die met een balkon de 2 persoons zijn... Bijna net zo groot als bij onequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:27 schreef BGTes het volgende:
De nieuwe appartementjes van de SSHN worden binnenkort verhuurdlink
Jammer dat ik juist nou behoorlijk krap bij kas zit, anders had ik me meteen ingeschreven. Is iig al een stuk beter dan mijn Vossenveld-hok
Ja er staat inderdaad dat die voor 2 man zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Ik gok dat die met een balkon de 2 persoons zijn... Bijna net zo groot als bij onemaar wel beter ingedeeld! En een mooi terras!
Ja daar heb je ook wel gelijk in.. Anders kan ik straks nog 2 jaar wachten op iets zelfstandigs. Ik ga er nog eens goed over nadenkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja leuke dingen! Wat ik alleen raar vind is dat ze ook twee persoonseenheden hebben die uit 1 grote kamer bestaan. Die staat er voor deze week op. Best apart want ze staan nu wel gewoon per huisnummer terwijl op de site stond dat ze per groep (als in dezelfde type kamer) werden verhuurd.
BGTS ik zou juist wel reageren.. Er is altijd wel wat geld te vinden en juist nu komen er een hoop vrij..
Nou denk dat je "voordeur" gewoon meteen in de keuken zit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja er staat inderdaad dat die voor 2 man zijn.
Al zie ik wel dat de keuken in de hal isWat zou ik me daar bij voor moeten stellen? Ik zou dat dan eerst willen zien.. Wie verzint dat nou
Ja, ik las dat er geen vloerbedekking e.d. in ligt maar daar valt ook wel een mouw aan te passen. Het scheelt dat je al van sshn af komt en dan dus ook geen borg hoeft te betalenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel gelijk in.. Anders kan ik straks nog 2 jaar wachten op iets zelfstandigs. Ik ga er nog eens goed over nadenken
Ja precies, scheelt weer 150 euroquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, ik las dat er geen vloerbedekking e.d. in ligt maar daar valt ook wel een mouw aan te passen. Het scheelt dat je al van sshn af komt en dan dus ook geen borg hoeft te betalen![]()
Maar ze komen er nu gespreid op te staan dus ik zou het gewoon ff aankijken
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef BGTes het volgende:
Ik heb net even met mijn ouders gebeld () en die zeggen ook 'ja gewoon doen, hartstikke leuk, wij helpen wel met de vloer'. Die zitten nu al weer helemaal indelingen te maken enzo
Plus ik heb toch niets met mijn huisgenoten. Ze zijn wel aardig enzo, maar geven steeds van die rare feestjes waar ik niet van hou
* BGTes zelfovertuiging
Ik ga het gewoon doenMet een beetje geluk kom ik ertussen
Goed zo!....En wie weet heb je straks lekker alles voor jezelf...Frisse nieuwe start...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef BGTes het volgende:
Ik heb net even met mijn ouders gebeld () en die zeggen ook 'ja gewoon doen, hartstikke leuk, wij helpen wel met de vloer'. Die zitten nu al weer helemaal indelingen te maken enzo
Plus ik heb toch niets met mijn huisgenoten. Ze zijn wel aardig enzo, maar geven steeds van die rare feestjes waar ik niet van hou
* BGTes zelfovertuiging
Ik ga het gewoon doenMet een beetje geluk kom ik ertussen
Wat zij zeggenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef BGTes het volgende:
En dan ga ik me er helemaal op verheugen, krijg ik geen kamer daar![]()
Juh dat ken ik maar al te goed, en ik heb ook alle kamers waarop we gereageerd hebben 1000 keer ingedeeld.. Maar goed dat is helaas het systeem.. Ze komen iig gespreid erop dus dat moet wel goedkomenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef BGTes het volgende:
En dan ga ik me er helemaal op verheugen, krijg ik geen kamer daar![]()
Diegene van wie ik onderhuurde in Sterrenbosch was daar met 6 maanden wachttijd gekomen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]![]()
Daarom, niet geschoten is altijd mis! En anders precies wat Cali zegt, het ruimt de boel wel goed op.
In de gouverneur zijn toen ook zat mensen terecht gekomen met amper wachttijd. Dat gebeurt gewoon met zulke grote opleveringen..
Wat ik nu alleen raar vind is dat ze het ineens wel per kamer doen ipv per kamertype.. Bij die laatste heb je denk ik meer kans. Of juist nietMaar nu moet je zo "slim" gaan invullen.
Ja maar geen studie meer dus problemquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Mikkie het volgende:
Goede beslissing, ik zou het ook zeker doen. Heb zelfs nog inschrijftijd bij de SSHN
Ja het stond zo op de site:quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Diegene van wie ik onderhuurde in Sterrenbosch was daar met 6 maanden wachttijd gekomen!
En ja inderdaad per kamer, dan heb je natuurlijk veel meer bieders op een kamer en maak ik minder kans.. Maar als ze zo 270 kamers kwijt moeten raken, denk ik dat ze binnenkort wel een veel grotere 'batch' neerzetten daar
Ik was al zo verbaasd waarom eht niet op die manier gingquote:Deze advertentie staat voor 7 woningen van type A2, gelegen op de 1e en 2e verdieping.
Heb jij je ooit bij Entree ingeschreven #nieuwsgierigquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zitten ze hier gewoon allemaal te plannen om in gigantische woonruimtes te wonen voor 2 euro per maand, doe dat maar eens als particulier.
Dus eigenlijk maakt het niet uit op welke kamers ik klik want ik heb waarschijnlijk toch pechquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lange wachttijd is vaak ouderejaars, dat kan twee dingen zeggen.. Of ze zitten krap bij kas want allang aan de studie. Of ze hebben naast hun studie een behoorlijke bijbaan en kunnen daarom wat meer betalenBij ons in lent kwamen iig op de duurdere grote kamers ook altijd wel wat oudere mensen op af.
Ik weet iig dat een hoop mensen het vervelend vinden om op de begane grond te zitten. Als dat je niks uitmaakt maak je daar al een goede kans..
Waaraan had je je woonbonnen nu uitgegeven dan?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb jij je ooit bij Entree ingeschreven #nieuwsgierig
Zelfde vraag voor jouquote:
Vast wel. Maar de meeste huurwoningen hebben een bovengrens in brute inkomenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb jij je ooit bij Entree ingeschreven #nieuwsgierig
Het spijt me Hosselquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zitten ze hier gewoon allemaal te plannen om in gigantische woonruimtes te wonen voor 2 euro per maand, doe dat maar eens als particulier.
Als je meteen de helft van je maandloon mag inleggen voor een huurwoning waar je net je reet in kan keren? Nah.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het spijt me Hossel
Maar een fulltime baan lijkt me ook een zegen als je woonruimte zoekt
Big Spenderquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast wel. Maar de meeste huurwoningen hebben een bovengrens in brute inkomen![]()
Als ik wegga hier dan koop ik wel wat?
Big spender? Een hypotheek is gewoon goedkoper dan huur. Hoe fucked up is datquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Big Spender![]()
Je kan het allicht eens proberen
Nou...Niet altijd hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Big spender? Een hypotheek is gewoon goedkoper dan huur. Hoe fucked up is dat
Plus hypotheek is geen geld dat je in een zwart gat gooitquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Big spender? Een hypotheek is gewoon goedkoper dan huur. Hoe fucked up is dat
Als je een appartement voor 140k koopt is je hypotheek ongeveer 600 a 700 euro, terwijl voor dat oppervlakte de huur rond 800 a 900 ligtquote:
Die moet jou betalen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:26 schreef Laysa het volgende:
nah persoonlijk vind ik niet dat ik mijn geld in een zwart gat gooit...dat doet mijn ex overigens wel
quote:
Jamaar, die wonen toch bij jou?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]die krijg ik niet....en die wil ik ook niet....maar hij betaalt wel mee voor de katten zolang ze leven...Die wilde hij nl ook met alle geweld hebben
ja nu wel ja....maar uit wraak wilde hij ze eerst houden....met als gevolg dat hij ze verwaarloosde....bovendien staat dit zwart op wit...boter bij de vis en voor de rest hoef ik nietsquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jamaar, die wonen toch bij jou?
tik m aan, ouwequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nu wel ja....maar uit wraak wilde hij ze eerst houden....met als gevolg dat hij ze verwaarloosde....bovendien staat dit zwart op wit...boter bij de vis en voor de rest hoef ik niets
Ja, dat is mooi... Zo van ze wonen bij jou dus jouw probleem.. Net zoals mijn oom die binnenkort voor de 5e keer vader wordt (een tweeling) maar toen de derde geboren was zoiets had ahjuu ik ga er met mijn 5 jaar jongere vriendin vandoor en ja hoe je verder voor die kinderen betaald is niet mijn probleem want ik doe gewoon alsof ik geen geld heb... (degene die die nu bezwangert geeft is weer 5 jaar jonger dan dat exemplaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jamaar, die wonen toch bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef BGTes het volgende:
In ieder geval, ontzettend bedankt voor je hulp en het meedenken, YashaIk hou jullie hier wel op de hoogte van hoe ik ervoor sta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In ieder geval, ontzettend bedankt voor je hulp en het meedenken, YashaIk hou jullie hier wel op de hoogte van hoe ik ervoor sta
wietcake?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Oh dat kan ik ook maken, maar dan wel met Amnesia Haze want dat is het lekkerste in wietcakequote:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf ook helemaal enthousiast geworden benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop echt dat het je gaat lukken
En ik verdien verder geen credits tochde rest heeft ook meegedacht
Maar goed cakejes zijn altijd welkom
![]()
spreek eens een avondje af met de HosselMeisterquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wil ik opzich nog steeds wel een keer proberen
Maar mocht je je huisje krijgen en ik besluit te verhuizen worden we burenquote:
Heeft dat te maken met het bericht dat je quotte? *wenkbrauwwiebel*quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar mocht je je huisje krijgen en ik besluit te verhuizen worden we buren
Nja, is ook slecht voor me...Eet jij ze maar opquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Cakejes voor mij he, niet voor jou![]()
[ afbeelding ]
Wait...whut...wacht ffquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met het bericht dat je quotte? *wenkbrauwwiebel*
Ga jij ook in de Sperwerstraatbuurt wonen dan?
Zwaluwstraat. Geen gewenkbrauwwiebelquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met het bericht dat je quotte? *wenkbrauwwiebel*
Ga jij ook in de Sperwerstraatbuurt wonen dan?
Waar loop je stage en waar ben je hoofdzakelijk mee bezig? Wat voor 'n functie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]
stagedaar ben ik met vanalles bezig!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:45 schreef BGTes het volgende:
Wait, ik bedoelde, ik moet dan wietkoekjes bakkenNiet "wenkbrauwwiebel"
Nouhou
Je ziet hier te miepen over huisjes, maar je gaat gewoon verhuizen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zwaluwstraat. Geen gewenkbrauwwiebel
Nou, nee, maar mocht de dag komen heb ik natuurlijk wel plannen. Plus een beetje nadenken over 'what-if's' kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je ziet hier te miepen over huisjes, maar je gaat gewoon verhuizen?
ga je ons verlaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Ja, sta ingeschreven, maar schiet niet op. Tegen de tijd dat ik voldoende inschrijftijd heb, zit ik wel over de inkomensgrensquote:
Zo herkenbaar hè. Al komt bij een appartement nog wel de VvE en je verdere kosten zoals g/w/l en alle heffingen enzo. Daar mag je zeker wel 75 euro VvE en 200 euro restant per maand voor uittrekken. Dan ga je ook richting 1.000 euro.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een appartement voor 140k koopt is je hypotheek ongeveer 600 a 700 euro, terwijl voor dat oppervlakte de huur rond 800 a 900 ligt
Daar zit 'm het punt ja. Een beetje koopwoning is in je eentje tegenwoordig amper te betalen. Kopen kan nu enkel op basis van de HRA, anders is het helemaal geen doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je meteen de helft van je maandloon mag inleggen voor een huurwoning waar je net je reet in kan keren? Nah.
Je zette het neer, in mijn belevingquote:
Nou als ik ga, dan heb ik dibs op een huisje. Maar ik ga pas als ik denk dat het slim is of als mijn huisgenoot me weg wil hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zette het neer, in mijn beleving, als feit dat je naar de zwaluwstraat ging/gaat....vandaar mijn verwarring
je bent dus zeker van dat huisje? dat is dan wel weer tof. En wil je sowieso niet iets liever voor jezelf?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou als ik ga, dan heb ik dibs op een huisje. Maar ik ga pas als ik denk dat het slim is of als mijn huisgenoot me weg wil hebben.
Nou niet 100%, hoogstens 90%.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
je bent dus zeker van dat huisje? dat is dan wel weer tof. En wil je sowieso niet iets liever voor jezelf?
Ahquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou niet 100%, hoogstens 90%.
Maar, ik vermaak me hier prima, hou niet zo van verandering. Zover ik weet is mijn huisgenoot ook wel blij met een inwonende chef. Maar ooit zal daar inderdaad verandering in komen ja.
Daar zit 'm ook het risico van kopen op dit moment. Het is nog even aanzien of dit het dieptepunt is, of dat er nog een dal gaat komen. Gezien de daling van de spaarrentes en de oplopende kosten van alle producten, voorzie ik nog wel een daling van een paar procent. Tot dat rond is, wil ik liever nog niet kopen. Maar ja, aangezien de particuliere verhuur nog de pan uit rijst, is het eigenlijk allebei een klote-optie. Feitelijk is het kiezen tussen twee kwaden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef IrishBastard het volgende:
Spammerts. Heb ik hier een heel relaas over woningen zitten lezen zeg
Overigens wel eens met Mikkie, dat hele 'geld niet in een zwart gat gooien' met koopwoningen is nu ook nog maar de vraag hèIk ga er voor het gemak maar van uit dat tegen de tijd dat wij kunnen kopen die problemen óf opgelost zijn, of we dat gewoon op kunnen lossen met onze beider salarissen
Sowieso, ál die filmpjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:16 schreef Meesterchef het volgende:
http://www.selfcontrolfreak.com/slaan.html
dafuq
Te voorspelbaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:12 schreef Meesterchef het volgende:
http://www.selfcontrolfreak.com/crossroads/
Ik moest lachen
nicequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Fucking briljant
En dit dan
Student dwingt dief om tv terug aan te sluiten
mag ook wel eens. Heb je meer aan de dagquote:
hoelaat begint dat?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[x] Zon
[x] Water
[x] Werkende installatie
[x] Wetsuit
[x] Wetsuit![]()
[x] Handschoenen
[-] Sokken
[x] Wakeboard
Kortom, vanmiddag eerste testrondjes op de Berendonck draaien
Officieel is de baan niet geopendquote:
Ai... Booschappen op zaterdag, met dit weer, succesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:51 schreef Laysa het volgende:
Lekker weer![]()
gisteren bij de schoonouders in de tuin gezeten in het zonnetje en vandaag gaan we naar mn schoonzusje ...in de zon in de tuin![]()
![]()
maar eerst nog ff boodschappen doen
onze C1000 is gelukkig nooit heel druk, Want iedereen staat liever in de file bij de AH XLquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ai... Booschappen op zaterdag, met dit weer, succes
Wel veel oudjes, though.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
onze C1000 is gelukkig nooit heel druk, Want iedereen staat liever in de file bij de AH XL![]()
Ik heb nog geen enkele keer gehad op een zaterdag dat het mega druk was
We zijn ib zijn ouders helpen in t nieuwe huis.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mag ook wel eens. Heb je meer aan de dag
+1quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:09 schreef Mikkie het volgende:
Wat een weer luitjes! Tijd om de BBQ van stal te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |