Jij bent de laatste tijd echt goed bezigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:42 schreef Californium het volgende:
Gewerkt...nu naar huis en aan de studie! Blugh...
Office Space?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iemand nog een filmtip voor een niet al te "zware" film?
quote:Milton Waddams: [talking on the phone] And I said, I don't care if they lay me off either, because I told, I told Bill that if they move my desk one more time, then, then I'm, I'm quitting, I'm going to quit. And, and I told Don too, because they've moved my desk four times already this year, and I used to be over by the window, and I could see the squirrels, and they were merry, but then, they switched from the Swingline to the Boston stapler, but I kept my Swingline stapler because it didn't bind up as much, and I kept the staples for the Swingline stapler and it's not okay because if they take my stapler then I'll set the building on fire...
Really? Probeer eens 'The Room'. Als je in een melige bui bent dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Natuurlijk hebben we die al ooit eens gezien
Met Moblo en Mr. Moblo
[..]
Pannekoekenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:09 schreef Laysa het volgende:
WE HEBBEN VANAVOND LEKKER PANNENKOEKEN GEGETEN BIJ MIJN MOEDER![]()
Ow caps...nah geen zin om opnieuw te typen
Doe dat maar eens. ik snap dat je liever met je verstand op nul gewoon doorgaat, maar helaas gaan die dingen gewoon niet. Dikke knuffelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Helaas morgen toch niet naar het strand, voel me te gesloopt. Enorm intensief allemaal... en ik moet nog minstens 4 dagen vooruit dus toch voor de verandering een keer naar men lijf luisteren
quote:
giggedy.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:07 schreef IrishBastard het volgende:
M'n handen ruiken helemaal naar Rituals
Inderdaad, deze vijf minuten is het hilarisch, maar ik snap dat vrouwtje welquote:Op zondag 18 maart 2012 14:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]dat moet ook echt verschrikkelijk zijn om mee te moeten leven zeg...
quote:
Als die het ook even voor wil schietenquote:Op maandag 19 maart 2012 08:57 schreef Mikkie het volgende:
Is er niemand die als vervanging het nieuwe bed in ontvangst kan nemen?
nee, gedoe....Dan maar langer wachten op het bed....Dk is belangrijkerquote:Op maandag 19 maart 2012 08:57 schreef Mikkie het volgende:
Is er niemand die als vervanging het nieuwe bed in ontvangst kan nemen?
Ga je vanmiddag nog ff lekker duttenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:02 schreef Mikkie het volgende:
Prima geregeld!
Ik ben ook al een uur wakker, best jammer van m'n vrije dag...
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:01 schreef Laysa het volgende:
Telefoon van de mevrouw van beter bed...Ze zijn er binnen nu en 10 minuten...wann service![]()
Juist niet, zo kun je tenminste wat doen met je vrije dag jongemanquote:Op maandag 19 maart 2012 09:02 schreef Mikkie het volgende:
Prima geregeld!
Ik ben ook al een uur wakker, best jammer van m'n vrije dag...
Hier is al een klein zonnetjequote:Op maandag 19 maart 2012 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
Lente? Lente!?! Beter komt die zon.
En nu is de trein kapot! Zie hier oorzaak en gevolg!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren mijn hele familie nog van die trein af geplukt, blij dat het toen niet gebeurde, mijn ma kan er denk ik een behoorlijk drama van maken.
Dat is irritant!! Ik kan me voorstellen dat je er liever gelijk mee aan de slag was gegaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Na lang zoeken eindelijk gevonden wat ik nodig had voor scriptie.. Nu moet ik alleen of tot morgenavond of tot woensdag wachten tot ik het kan verwerken aangezien ik dadelijk en morgen overdag moet werken.
Heb je zo lang zonder gezeten?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:00 schreef Mikkie het volgende:
Bluh, da's geen fijne tijd inderdaad.
Er zit bij mij in elk geval een nieuwe thermostaat in de auto en alles werkt weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |