Dat zou ik ook wel willen, maar beetje lastig als ze in Oostenrijk woontquote:
Heb hier even een flinke lading kaarten besteld want ik vind er veel leuke tussen zittenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:21 schreef Jum het volgende:
Kennen we deze webshop al? http://www.postzegelerop.com/
Ik doe sowieso niet registreren als er geen kaart is, ook al is deze al expired. Geen kaart is geen registratie, ook al ligt de fout niet bij de verzenderquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:20 schreef soapie het volgende:
Ik kreeg gister een mailtje van iemand die vroeg of ik haar kaart nog niet had, en of ik m anders effe wilde registreren, Ze had m 27 feb verstuurd....Mooi niet dus!!!
Vind ik ook, heb ik ook als antwoord teruggestuurd. Jammer dat je op de site trouwens niet op id. nummer kan zoeken. Ben benieuwd wat ze gestuurd heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet registreren als er geen kaart is, ook al is deze al expired. Geen kaart is geen registratie, ook al ligt de fout niet bij de verzender
Zelfde hier. Tot groot ongenoegen van een mevrouw laatst. Tja, sorry, no can doquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet registreren als er geen kaart is, ook al is deze al expired. Geen kaart is geen registratie, ook al ligt de fout niet bij de verzender
quote:Thank you for your messege.I'm so glad that you like it.And it is interested that it remind you Blair Withc Project.
The sing that is written one "Kanji",it means usually big and large.However,only this time means "person".We pray all people healthy when we make a fire on tree.
Oh wauw, misschien krijg je er dan zelfs 2quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kreeg ook een berichtje, van een Amerikaanse die in Japan woont.
Mijn kaartje was 30 dagen geleden verstuurd, en zij had de ervaring dat ze wel binnen 2 weken aan zouden komen. Nu gaat ze een nieuwe sturen!
Ik vind het wel netjes hoor. Zou het zelf niet zo gauw doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:02 schreef VKV het volgende:
[..]
Oh wauw, misschien krijg je er dan zelfs 2
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Trade het volgende:
Vandaag is mijn eerste kaartje aangekomen, jippie!!!
Nu maar wachten tot ik wat ga ontvangen... Of tot mijn andere kaarten zijn geregistreerd. Het is nu al verslavend.
Alleen even een vraagje, om een hurray te beantwoorden. moet dat gewoon via "send a message" op iemand zijn profiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |