Ik kan verven, schoonmaken en koken, maar absoluut niet behangen. Alhoewel we het wel kunnen proberen, dolfina? En nu baal ik een beetje dat ik net een paar weken geleden allemaal rollen leuk behang heb weggegooidquote:Op maandag 19 maart 2012 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Behangen is ook niet aan mij besteed, ik kan wel koekjes komen brengen..
ik heb ook niet gezegd dat je dat niet kanquote:
Jij moet gewoon helemaal goed op je pootjes terecht komen, Ingridquote:
Whahahaha en dan weer de volgende dag komen omdat alles naar beneden is gestort!!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan verven, schoonmaken en koken, maar absoluut niet behangen. Alhoewel we het wel kunnen proberen, dolfina? En nu baal ik een beetje dat ik net een paar weken geleden allemaal rollen leuk behang heb weggegooid(roze glans met hartjes en wit met vlinders)
Geen idee, gewoon openen en in roeren of zo. Mijn emmertje is nog nooit open gemaakt, dus dat scheelt denk ik wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe lang kun je verf bewaren eik? Denk dat wat we hebben na al die jaren niet best meer is.
Tnx Isa! We hebben de advocaat hierover verteld, zonder fok zelf te noemen. Die vind het een prachtig mooi initiatief!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij moet gewoon helemaal goed op je pootjes terecht komen, Ingrid
Ik werk donderdag van 8:30 - 23:00quote:Op maandag 19 maart 2012 17:48 schreef dolfina-chica het volgende:
donderdag gaan we lijstje maken... ik ben om 13uur bij Ingrid, dan kan ze het hele topic door om af te vinken
lekker dagje...quote:Op maandag 19 maart 2012 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk donderdag van 8:30 - 23:00
Wel vrij tussen 5 en 6.
Dat dusquote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij moet gewoon helemaal goed op je pootjes terecht komen, Ingrid
ligt eraan wat voor verf het is en of het goed afgesloten was. proper afgesloten kan latex echt jaren later gewoon gebruikt worden nogquote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe lang kun je verf bewaren eik? Denk dat wat we hebben na al die jaren niet best meer is.
Handig! Als het nodig is vond ik nog een ondervloer op zolder.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:53 schreef simmu het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor verf het is en of het goed afgesloten was. proper afgesloten kan latex echt jaren later gewoon gebruikt worden nog
ik kan verven, tapijt en zeil leggen en sangdrax kan laminaat leggen. ik heb alleen geen spullen over en mijn kleintjes dragen juist het te kleine spul van ingrids kleintjes
Ik heb begrepen dat er al een pannenset is geregeldquote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef Papabear het volgende:
Oja, mijn bijdrage: Een compleet nieuwe pannenset.
Vink die maar vast af op je lijst en PM me maar even als je in je nieuwe huisje zit, zodat ik die daar kan laten bezorgen.
Plannen zijn iets aangepast.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik las ergens in dit mooie topic dat er een complete pannenset aankomt!! Zou daar een braadpan bijzitten??
En ik gok dat we soep en brood van yvonne krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |