Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door poker4lifee op 17-03-2012 00:40:08 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Waarom heb jij mij nog niet toegevoegd voor een potje?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme lekkere OP godverdomme!
Fix je ports even, doen we morgen een potquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij nog niet toegevoegd voor een potje?
Omdat ik geen zin meer heb en UB open heb staan en filmpjes aan het kijken ben en etc etcquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij nog niet toegevoegd voor een potje?
Oke, prima!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin meer heb en UB open heb staan en filmpjes aan het kijken ben en etc etc
Ah ook een PS3'ert, morgen eens een potje doen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef MaartenFM het volgende:
Kan ik trouwens in de OP gezet worden, mijn PSN is MaartenFM
donequote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef MaartenFM het volgende:
Kan ik trouwens in de OP gezet worden, mijn PSN is MaartenFM
Ja ik heb morgen misschien wel ff tijdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah ook een PS3'ert, morgen eens een potje doen?
Zo goed ben ik niet, verwacht geen wereldspelerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ja ik heb morgen misschien wel ff tijdMaar heb niet echt een gouden team, maar misschien dat mijn zilveren teams wel wat kunnen aanrichten
Hehe, dat doe ik ook niet maar ik dek mezelf wel alvast even in voor als ik wel dik ga verliezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet, verwacht geen wereldspeler
Mijne ook, mijne ook!quote:
haha donequote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijne ook, mijne ook!dion_v_k ps3
TS is wel de lul dit topic, iedereen wilt ineens in de lijstquote:
Willen is een groot woordquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TS is wel de lul dit topic, iedereen wilt ineens in de lijst
ja de volgende moet maar fut coins betalenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TS is wel de lul dit topic, iedereen wilt ineens in de lijst
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef el-blanchito het volgende:
TS
Waar haalt u, oh TS, deze dames vandaan?
PSNquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja de volgende moet maar fut coins betalen
wat is je psn/xbl dan joodnl?
[..]![]()
Maar dan goud!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:42 schreef el-blanchito het volgende:
SIF Bouhla? 2 prachtige assists tegen Hoffenheim
Zeker! De Messi's en Ronaldo's op deze FUTbol maken geen schijn van kansquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar dan goud!Dan heeft Nederland echt ziek goede verdediging.
IF Pieters/Aanholt - IF Donk - IF Heitinga - SIF Bouhlarouz
Stekelenburg
Messi is een slappe hommotje in FUT. Heitinga houdt hem zelfs tegen. En Ronaldo kom je toch amper tegenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zeker! De Messi's en Ronaldo's op deze FUTbol maken geen schijn van kans
Iedereen geld verneukt om 2 dagen te spelenquote:
Duuuuuuuuude!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice, maar ik zou denk ik Essien ipv Silva doen en Gervinho ipv Walcott
lekker voor zequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:05 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1538150.page
Blijkbaar werkt dat toernooit niet eens..![]()
Walcott is echt wel een relaxte RWquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duuuuuuuuude!
Allemaal Walcott haters hier..
Hij vroeg niet eens om suggesties hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duuuuuuuuude!
Allemaal Walcott haters hier..
Waar gaat Alcatraz over?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef vandermar het volgende:
Suitsbazen serie
Alcatrazbazen serie
Ik vermaak mij de komende tijd wel.
Ik heb vanavond besloten dat ik de tv en vaste telefoon op ga zeggen. Alleen internet. Weg met de hd pakketjes, eredivisie live gaat ook best via streaming sites, programmas via uitzending gemist. Scheelt gewoon 70 euro per maandquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef vandermar het volgende:
Suitsbazen serie
Alcatrazbazen serie
Ik vermaak mij de komende tijd wel.
niet het kijken waard, te veel dingen kloppen niet. niet goed uitgewerkt etc.quote:
Ik zei alleen dat hij beter Gervinho daar neer kon zetten, aan hem de keuze of ie er wat mee doet of niet tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij vroeg niet eens om suggesties helaat hem lekker zijn eigen spelers opstellen.
Maarja Walcott is eigenlijk wel goed ja. 4* en een goed schot itt Lennon. Voor crossing is Valencia beter
Zie je mij iets suggereren dan? Ik constateer alleen ietsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij vroeg niet eens om suggesties helaat hem lekker zijn eigen spelers opstellen.
Maarja Walcott is eigenlijk wel goed ja. 4* en een goed schot itt Lennon. Voor crossing is Valencia beter
Het gaat over gedetineerden die tijdens het zogenaamde sluiten van Alcatraz in 1963 zijn verhuisd naar andere gevangenis en zijn overleden denkt men. Echter is er iets met deze gevangen gebeurt maar niemand weet wat en deze gevangen komen terug in de samenleving voor vergelding of dat was episode 1quote:
Haha,als iemand Walcott neer wilt zetten voel ik nooit de aandrang om te zeggen: je kunt beter.. blablabla. Voor elke plek zijn wel alternatieven immersquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat hij beter Gervinho daar neer kon zetten, aan hem de keuze of ie er wat mee doet of niet toch
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet het kijken waard, te veel dingen kloppen niet. niet goed uitgewerkt etc.
ga breaking bad kijken
Was voor GJE bedoelt :pquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zie je mij iets suggereren dan? Ik constateer alleen iets
Iedereen is anders, als ik diegene kan helpen door hem een betere speler aan te raden doe ik datquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,als iemand Walcott neer wil zitten voel ik nooit de aandrang om te zeggen: je kunt beter.. blablabla. Voor elke plek zijn wel alternatieven immers
PRecies. Roep ook al tig keer dat het persoonlijk is als iemand om adviezen vraagt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,als iemand Walcott neer wilt zetten voel ik nooit de aandrang om te zeggen: je kunt beter.. blablabla. Voor elke plek zijn wel alternatieven immers
En waarom? Wat kan Walcott niet wat Voorhoofd wel kan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iedereen is anders, als ik diegene kan helpen door hem een betere speler aan te raden doe ik dat
in episode 1 klopte er al geen moer, las dat het er in 2 en 3 niet beter op werd dus toen was ik er al snel klaar meequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:16 schreef vandermar het volgende:
[..]Er zat inderdaad wel al iets vaags in episode 1 maar het is totaal anders dan Breaking bad, ik ga zeker verder kijken om te zien hoe het verhaal wordt.
Rennen en goeie crosses geven. Gervinho maakt magische crossesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
En waarom? Wat kan Walcott niet wat Voorhoofd wel kan?
Ik vind Gervinho kut, en raad je sterk aan Walcott te nemenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rennen en goeie crosses geven. Gervinho maakt magische crosses
iPad 3?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
haha een bronzen (55) non shiney ierse speler voor 350c nog kunnen verkopen. Morgen een iPad scoren en daarna eens werk van UP RvP maken
Ik 1 van 59 voor een Kquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
haha een bronzen (55) non shiney ierse speler voor 350c nog kunnen verkopen. Morgen een iPad scoren en daarna eens werk van UP RvP maken
Is echt persoonlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Gervinho kut, en raad je sterk aan Walcott te nemen
Dat kan Theo idd nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rennen en goeie crosses geven. Gervinho maakt magische crosses
Nee, iPad2, de 3 heeft alleen maar een scherper beeldscherm, en mankeer gelukkig nog niks aan mn ogen. Al kan dat elke dag anders zijn op mijn leeftijd.quote:
ik had Walcott vervangen voor Gervinho en toen het team weggedaan. Vervolgens hulk in het nieuwe team op rechts gezet. Ik raad dus Hulk aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Walcott vervangen door Robben, dus ik adviseer eigenlijk Robben daar neer te zetten.
Als ik de coins had, had ik dat ook gedaan jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Walcott vervangen door Robben, dus ik adviseer eigenlijk Robben daar neer te zetten.
Jij en ik hebben gewoon hele andere voorkeuren merk ik, alles wat ik kut vind vindt jij goed en vice versaquote:
Daarom is het voorzien van adviezen nutteloos. Bijvoorbeeld Higuain, DutchSl en Lindgren kunnen er mee lezen en schrijven, ik wil hem alleen lichamelijk letsel toebrengenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij en ik hebben gewoon hele andere voorkeuren merk ik, alles wat ik kut vind vindt jij goed en vice versa
Wacht dan tot de iPad 3 uit is in NL. Dan wordt de ipad 2 goedkoper.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, iPad2, de 3 heeft alleen maar een scherper beeldscherm, en mankeer gelukkig nog niks aan mn ogen. Al kan dat elke dag anders zijn op mijn leeftijd.
Hij is nu van 479 naar 399 gegaan, wordt het nog goedkoper dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wacht dan tot de iPad 3 uit is in NL. Dan wordt de ipad 2 goedkoper.
Walcott heeft lage balbeheersing wel dacht ik, daarom deed ik hem weg geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:23 schreef Rijst het volgende:
Nee hoor. Gervinho vind ik ook een baas.Alleen vind ik Walcott niet slechter.
Jep. Het zelfde met Aguero en Adebayor. Ik kan echt niks met hun terwijl jullie er anders over denkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom is het voorzien van adviezen nutteloos. Bijvoorbeeld Higuain, DutchSl en Lindgren kunnen er mee lezen en schrijven, ik wil hem alleen lichamelijk letsel toebrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jep. Het zelfde met Aguero en Adebayor. Ik kan echt niks met hun terwijl jullie er anders over denkenen ik heb met Ba een band dat ik hem niet op mn verjaardag uit zal nodigen, en vond IF Adebayor briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da forehead allesweetzelfquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef Rijst het volgende:
Gervinho kan wel beter koppen. Hou zou dat toch komen.
Door zijn grote hoeveelheid hersenen? Of zou hij veel hersenvocht hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef Rijst het volgende:
Gervinho kan wel beter koppen. Hou zou dat toch komen.
Ik zal even kijken. Ik kijk de laatste tijd veel pilots maar daar blijft het dan ook bij. Gister die van Fringe. Was gewoon bijna in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat over gedetineerden die tijdens het zogenaamde sluiten van Alcatraz in 1963 zijn verhuisd naar andere gevangenis en zijn overleden denkt men. Echter is er iets met deze gevangen gebeurt maar niemand weet wat en deze gevangen komen terug in de samenleving voor vergelding of dat was episode 1in de eerste episode ging het over 1 gedetineerde maar er zijn 63 dus ik weet niet hoe het verder gaat maar het is absoluut een aanrader.
Ik dacht dat jij Ba ook wel chill vond??quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en ik heb met Ba een band dat ik hem niet op mn verjaardag uit zal nodigen, en vond IF Adebayor briljant
Tevens speelt er wel een drommels appeteitelijk vrouwtje in, boblijn ofzo of hoe je dat noemt, blond maar ik vind haar geilquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal even kijken. Ik kijk de laatste tijd veel pilots maar daar blijft het dan ook bij. Gister die van Fringe. Was gewoon bijna in slaap gevallen.
Hangt ervanaf voor welke positie héquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar wat vinden jullie; RvP of IF Ramires halen?
NIF of UP RvP?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar wat vinden jullie; RvP of IF Ramires halen?
Vergeten, ST en CM, 433quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt ervanaf voor welke positie hé
ST RvP en CM Ramires, duh!quote:
Heb net geld genoeg om de NIF te betalen, denk niet dat de UP erinzit qua geldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
NIF of UP RvP?
De NIF vond ik![]()
De UP is
Hij is okee, maar zoals Rijst aan de lopende band scoort met hem, dat lukt mij niet hoor. Al vind ik het op gouden niveau toch al erg lastig, met Aguero heb ik nu 14 uit 14, en dat is heel wat voor mijn doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Ba ook wel chill vond??
Ramires is lekker snel en loopt overal dus is zn centjes wel waard in ieder geval. Z'n SIF kan alles wat de IF ook kan + lekker schieten:)quote:
Bij mij juist andersom. Niet dat ik de UP slecht vind. Maar 86 wist vaker het net te vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
NIF of UP RvP?
De NIF vond ik![]()
De UP is
Denk dat ik voor Ramires ga dan, gaat m'n eerste IF ooit wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ramires is lekker snel en loopt overal dus is zn centjes wel waard in ieder geval. Z'n SIF kan alles wat de IF ook kan + lekker schieten:)
Ik heb nu net ook Lampard gehaald als CM in mn 433/4312 BPL teams en deed t eerste wedstrijd wel aardig. Nog niet veel van gezien.
Ga je nu ook als een klein kind om de tafel rennen en de lucht droogneuken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik voor Ramires ga dan, gaat m'n eerste IF ooit worden
Doe jij dat nooit dan als je blij bent?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je nu ook als een klein kind om de tafel rennen en de lucht droogneuken?
Dus als jij dat vindt, zal ik waarschijnlijk de sterren van de hemel spelen met UP RvPquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij mij juist andersom. Niet dat ik de UP slecht vind. Maar 86 wist vaker het net te vinden.
Nee, ik kleed mij uit en doe armgebaren zoals bodybuilders doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit dan als je blij bent?
haha zo werkt dat idd XD Suk zou ik dan ook niet halen als ik jou was.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als jij dat vindt, zal ik waarschijnlijk de sterren van de hemel spelen met UP RvP
Ja die zit er ff niet inquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:35 schreef Rijst het volgende:
Lampard is echt een trage slakZonde van je coins. VIND IK. XD
Gerrard is voor mij de beste middenvelder. Wel 50k duurder maar dan heb je ook wat.
Neen, ik ga denk ik eerst een vreugdedans doen, dan mezelf goed afbeulen en dan eerste wedstrijd met hem spelenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je nu ook als een klein kind om de tafel rennen en de lucht droogneuken?
Afbeulen, bedoel je daarmee net zolang aftrekken tot er schier lucht uitkomt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neen, ik ga denk ik eerst een vreugdedans doen, dan mezelf goed afbeulen en dan eerste wedstrijd met hem spelen
Of bloedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Afbeulen, bedoel je daarmee net zolang aftrekken tot er schier lucht uitkomt?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
*puff*quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
OMFG!!! Ze hebben de requirements precies verkeerd om ingesteld. Ik kan wel het tournooi spelen met m'n team met Ibra en RvP. Godverdomme, nu heb ik +200k besteed aan dat kut Ierse team.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:40 schreef pascal08 het volgende:
Your squad does not meet the following entry requirements for this tournament![]()
WTF!!! Ik heb 9 Ieren en 9 Noord-Ieren?!
Hoe bedoel je? Je mag met iedereen spelen, behalve met 9 ieren en 9 noord Ieren?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
OMFG!!! Ze hebben de requirements precies verkeerd om ingesteld. Ik kan wel het tournooi spelen met m'n team met Ibra en RvP. Godverdomme, nu heb ik +200k besteed aan dat kut Ierse team.![]()
![]()
Zou wel epic zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je mag met iedereen spelen, behalve met 9 ieren en 9 noord Ieren?
Snel alles verpatsenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
OMFG!!! Ze hebben de requirements precies verkeerd om ingesteld. Ik kan wel het tournooi spelen met m'n team met Ibra en RvP. Godverdomme, nu heb ik +200k besteed aan dat kut Ierse team.![]()
![]()
Ja, ik speel nu met Ibra en RvP in het St. Patrick's toernooi!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je mag met iedereen spelen, behalve met 9 ieren en 9 noord Ieren?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ik speel nu met Ibra en RvP in het St. Patrick's toernooi!
Over 2 dagen is dat weer discardwaardequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:46 schreef Rijst het volgende:
Heb je serieus 200k uitgegeven aan een Iers team?
Wtf, dat lees ik nu ook pas. Sorry hoor, maar dan spoor je niet als je 200K aan een iers team uit gaat geven om 1 premium goldpack offline te verdienen, waar toch 3 shiney contracten inzitten en 3 kutspelers. Ohja, en nog een paar moraal en fitness kaartenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:46 schreef Rijst het volgende:
Ja, ik had binnen een uur al 100k winst gemaakt met Dunne's en Ireland'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:46 schreef Rijst het volgende:
7,5k per toernooiwinst. En als iedereen er zo over denkt wordt het helemaal makkelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf, dat lees ik nu ook pas. Sorry hoor, maar dan spoor je niet als je 200K aan een iers team uit gaat geven om 1 premium goldpack offline te verdienen, waar toch 3 shiney contracten inzitten en 3 kutspelers. Ohja, en nog een paar moraal en fitness kaarten
Ik heb al Stephen Ward. Die wissel ik gelijk na de aftrap.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je moet UP Ferguson op LB hebben, 84 pace, 82 dribbling en 64 defending. De Noord-Ierse bronzes verkopen gewoon al voor 900
Ja maar die is geen 84 pace!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb al Stephen Ward. Die wissel ik gelijk na de aftrap.
Ik zou 9 noord ieren doen, verrassingseffectquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:56 schreef pascal08 het volgende:
K***** EA. Die kut requirements zijn dus weer te vaag omschreven. Je moet 9 Ieren OF 9 Noord-Ieren in je basis 11 hebben.
Ja, ze hebben maar 1 goede verdediger en een redelijke middenvelder.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou 9 noord ieren doen, verrassingseffect
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:03 schreef DannyDeko het volgende:
Weer even wat overbodige lui op de TP gezet en nu wachten tot het geld binnen is en Gerrard halen
Maar Lampie kan knallen als een motherfucker..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:31 schreef Rijst het volgende:
Tevez, Gerrard, Modric/ramires
Tevez en modric die de LW en RW steunen. Gerrard staat overal en beetje. door zijn workrates.
haha probeer ze allemaal uitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar Lampie kan knallen als een motherfucker..
Kn jij nog fatsoenlijk spelen rond deze tijd?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:02 schreef pascal08 het volgende:
4 potjes gespeeld met m'n Ierse team en 4 gewonnen. Nu m'n pakje openmaken. De volgende toernooibonus is nu trouwens 15k + premium jumbo gold.![]()
Ja hoor, ik ben een echte nachtbraker. Lekker uitslapen tot een uur of 3 en dan ontbijten, 7 uur avondeten en dan doortrekken tot een uur of 4.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kn jij nog fatsoenlijk spelen rond deze tijd?
Ja dat doe ik ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben een echte nachtbraker. Lekker uitslapen tot een uur of 3 en dan ontbijten, 7 uur avondeten en dan doortrekken tot een uur of 4.
En nee, ik ben geen tokkie zonder opleiding/werk.
Zodra ik merk dat ik moe word, ga ik gewoon slapen. Dat is meestal rond 4 uur in het weekend. Van concentratieproblemen heb ik eerlijk gezegd nooit last.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ookmaar ik kan rond deze tijd niet meer spelen. Al heb ik nu gedronken, maar normaal kan ik me ook nie meer conceneren om 4 uur...
Dat zei ik je toen alquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:56 schreef pascal08 het volgende:
K***** EA. Die kut requirements zijn dus weer te vaag omschreven. Je moet 9 Ieren OF 9 Noord-Ieren in je basis 11 hebben.
Moest je in het begin van fut doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:10 schreef Coenehv het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik kan via de Ea site geen ultimate team doen omdat er dan staat dat ik een beveiligingsvraag en antwoord op de console moet geven, maar waar moet ik die op mijn ps3 geven?
Ff bronze packs openen dus, zit altijd wel een Ier bij om de de 2 packsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:17 schreef Tim86 het volgende:
lol bronzen ieren tot 600c zijn in no time weg
verkocht met 10k winstquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoop zo erg dat mijn IF Ireland is verkocht
En over 2 dagen zijn die Ieren nog minder dan de discardwaardequote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik doel erop dat de prijzen belachelijk gestegen zijn
Ja dit iddquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En over 2 dagen zijn die Ieren nog minder dan de discardwaarde
200c ofzo is hij waardquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:33 schreef stoereboii het volgende:
Trek een Noorse rb met 91 pace uit een pakje
Feit dat er geen lagere bin is in een bepaalde formatie wil niet zeggen dat hij dat ook waard is..zal nog wel iet schelen als hij 4 atb is, maar dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Laagste Bin in m'n formatie is 1k, had em meer verwacht maar is beter dan niks
Heb em in 433, en heb em open bid gezetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feit dat er geen lagere bin is in een bepaalde formatie wil niet zeggen dat hij dat ook waard is..zal nog wel iet schelen als hij 4 atb is, maar dat is het dan ook.
90 longshotsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:02 schreef Toefjes het volgende:
Heren, wat maakt Gerrard zo speciaal dat zijn naam hier zo vaak positief valt, ondanks het hoge prijskaartje?
Zou een mooie aanvulling zijn op mn BPL + Robben elftal, samen met VdV en Sneijder, en dan gooi ik bij achterstand of bij rust UP Silva er in voor VdVquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
90 longshots
95 shotpower
88 passing
goede vrije trap
degelijke pace
redelijk verdedigend
En vast nog meer, ik heb hem zelf nog nooit gehad.
Hij is wel iets duurder dan dat, zo rond de 130k.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou een mooie aanvulling zijn op mn BPL + Robben elftal, samen met VdV en Sneijder, en dan gooi ik bij achterstand of bij rust UP Silva er in voor VdVHeb nu 109K aan coins, kijken of ik daar een Gerrard voor kan kopen, laat ik RvP wel schieten, Castaignos loopt toch 1 op 1 in het Nederlands elftal, is goed genoeg.
zie ze voor 128K Bin, moet nog wel wat af te snoepen zijn, maar heb nog niet genoeg. Zondag avond heb ik hem, belofte aan mezelfquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij is wel iets duurder dan dat, zo rond de 130k.Lijkt me wel een topspeler voor jouw team inderdaad.
gewoon een dm sturen dat ie nog 2 dagen heeft, en als ie niet reageert Jood en iemand anders in het toernooi gooienquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft 1 van jullie Koenie95 eigenlijk de laatste tijd gezien hier? Hij doet ook mee in het toernooi maar is al 1 of 2 weken unactive oid
Hij was er donderdag nog.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft 1 van jullie Koenie95 eigenlijk de laatste tijd gezien hier? Hij doet ook mee in het toernooi maar is al 1 of 2 weken unactive oid
Zal hem even DM'en, maar ik denk dat we niemand meer in het toernooi doen. De top 2 van de poule gaat door, en ik blijf over met Lindgren als Koenie95 niet reageertquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gewoon een dm sturen dat ie nog 2 dagen heeft, en als ie niet reageert Jood en iemand anders in het toernooi gooien
Tot nu toe vind ik het maar kut toernooien, het duurt en het duurt maar, en tot nu toe is er geen 1 uitgespeeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:17 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog meer van dit soort toernooien gaan volgen....
steve gerrard gerrardquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:02 schreef Toefjes het volgende:
Heren, wat maakt Gerrard zo speciaal dat zijn naam hier zo vaak positief valt, ondanks het hoge prijskaartje?
Ik bedoel toernooien zoals nu met die Ierenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het maar kut toernooien, het duurt en het duurt maar, en tot nu toe is er geen 1 uitgespeeld.
Is het Xbox toernooi al afgerond?
Volgende keer alleen actieve mensen mee laten doen, want dit schiet inderdaad niet opquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het maar kut toernooien, het duurt en het duurt maar, en tot nu toe is er geen 1 uitgespeeld.
Is het Xbox toernooi al afgerond?
Ja is goed, mooi moment om m'n bed uit te gaanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:23 schreef MaartenFM het volgende:
GJE, zo een potje? Ik heb inmiddels al wel een teampje klaar staan
Ja ik lig er ook nog in hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja is goed, mooi moment om m'n bed uit te gaan
Ja, een weekje, okee, maar dat toernooi van OmniRocket is ook nooit meer afgerond en de coins zijn pleite, haha. Misschien volgende keer zonder inleg doen ofzo, want als er meer dan 1 verzaakt, dan ligt het toernooi op zn gat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:23 schreef Fuszy het volgende:
Poule 1 duurde ook wat langer, omdat ik in de afrondende fase zit van stage. Anders was het vorige week al afgelopen.
Ik kan ook nu gewoon de inleg aan iedereen retourneren, heb ik ook geen gezeur dat er coins pleite zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, een weekje, okee, maar dat toernooi van OmniRocket is ook nooit meer afgerond en de coins zijn pleite, haha. Misschien volgende keer zonder inleg doen ofzo, want als er meer dan 1 verzaakt, dan ligt het toernooi op zn gat.
Koenie is redelijk active dus wacht nu maar een paar dagen. Speel de wedstrijden: halve finale -> finalequote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan ook nu gewoon de inleg aan iedereen retourneren, heb ik ook geen gezeur dat er coins pleite zijn
Ik heb hem 2 dagen gegeven, ik moet ergens een grens trekkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Koenie is redelijk active dus wacht nu maar een paar dagen. Speel de wedstrijden: halve finale -> finale
klaar.
Zonder poules, neemt te veel tijd inquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Koenie is redelijk active dus wacht nu maar een paar dagen. Speel de wedstrijden: halve finale -> finale
klaar.
nee joh, denk dat het wel goed gaat komen met dit toernooiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan ook nu gewoon de inleg aan iedereen retourneren, heb ik ook geen gezeur dat er coins pleite zijn
Ik vind een poule leuker dan een knockout. In een knockout speel je maar 2 wedstrijden mocht je verliezen. Het gaat altijd nog om de lol die je hebt. Die coins kunnen me weinig schelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zonder poules, neemt te veel tijd in
Zo is dat!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind een poule leuker dan een knockout. In een knockout speel je maar 2 wedstrijden mocht je verliezen. Het gaat altijd nog om de lol die je hebt. Die coins kunnen me weinig schelen.
Gewoon een competitie dan? Zonder knock out en degene ie 1ste is wintquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind een poule leuker dan een knockout. In een knockout speel je maar 2 wedstrijden mocht je verliezen. Het gaat altijd nog om de lol die je hebt. Die coins kunnen me weinig schelen.
Het poulesysteem gaat ons perfect af zoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gewoon een competitie dan? Zonder knock out en degene ie 1ste is wint
Daar heb ik er nog wel 1 van liggen $$$$$quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:43 schreef Vijf_voor het volgende:
SilverCB Kanu is gepricefixed. Het is de enige speler die ik nog nodig heb om mijn silver team af te maken. En ze lopen pas af over 14uur
David luiz is ook gepricefixedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Er kwam er net 1 op van 6.400 de rest staat er voor 10.000. En nog in de goede formatie ook
Dat soort zaken kun je terugvinden op ultimatedb, bij positiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:53 schreef Fuszy het volgende:
Waarom zijn er van Valbuena maar zo weinig IF's op de markt? of is hij een RM als IF?
ja dus.
Beest van een schotquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:56 schreef stoereboii het volgende:
Overtuig me waarom ibra zo goed is. In h2h is ie wel goed maar beste spits van het spel? Wil hem mss halen maar omdat 100k veel geld is wil ik eerst wat reacties
79 pace toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Beest van een schot
2 meter ofzo (heading)
curve is goed
vrije trap is goed
kracht is hoog
pace is goed en hij blijft door zijn kracht vaak snellere verdedigers voor.
verdedigend selecteer ik hem altijd bij een corner.
Ja en dat is niet slecht hoor. Geef hem een meter voorsprong op Thiago Silva en hij blijft ervoor. Leer er mee spelen en je hebt een beest in huis.quote:
gouden Kandji.quote:
dit dus + skill (5*) + goede weak foot (4*)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Beest van een schot
2 meter ofzo (heading)
curve is goed
vrije trap is goed
kracht is hoog
pace is goed en hij blijft door zijn kracht vaak snellere verdedigers voor.
Alles bij mekaar dus een must have, of zou ik sparen voor Messi? Toef zei dat hij maar 300k meer isquote:
Nja Messi kan ik simpel van de bal zetten wat nog steeds niet wegneemt dat hij goed is. Maar dan warde het dit: pato-ibraquote:
Ik denk dat je je vergist hoe lang het duurt om 'even' 300k erbij te krijgenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nja Messi kan ik simpel van de bal zetten wat nog steeds niet wegneemt dat hij goed is. Maar dan warde het dit: pato-ibra
???
Taiwo-Chiellini-lucio-abate
Steek
Ik zie jou wel, maar ik ben nog ff een wedstrijd aan t spelen. Invite je zo welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey MaartenFM, volgens mij is er wat verkeerd gegaan met het toevoegen van elkaar, ik heb je geaccepteerd maar zie je niet in m'n lijst
Ik vind Abate echt belachelijk slecht..kan alleen maar rennen. Doe mij Maicon maar, al is hij ook wel wat duurder.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nja Messi kan ik simpel van de bal zetten wat nog steeds niet wegneemt dat hij goed is. Maar dan warde het dit: pato-ibra
???
Steek
Als ik er 100 op een dag kan krijgenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist hoe lang het duurt om 'even' 300k erbij te krijgen
100k per dag ja?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als ik er 100 op een dag kan krijgen
Mja maar moet niet te duur worden. Is Silva zijn 100k waard? Vind lucio en Chiellini al zo goedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Abate echt belachelijk slecht..kan alleen maar rennen. Doe mij Maicon maar, al is hij ook wel wat duurder.
Eens, ik vind het feit dat ik tegen een aantal FOK!ers speel leuker, dan het feit dat er iets te winnen valt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb zwaar gehandeld maar heb ook m'n 50k team verkocht welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
100k per dag ja?
DM me je methode maar even
Silva is wel erg chill, maar Lucio en Chiellini zijn ook prima imo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mja maar moet niet te duur worden. Is Silva zijn 100k waard? Vind lucio en Chiellini al zo goed
mijn team wordt pato ibra of robinho ibra met shaarawy erachter. alleen nog aan het sparen voor shaarawyquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
???
Steek
De wedstrijden tegen fokkers zijn zoals fifa moet zijn: spannend en sportief, het bespreken van de wedstrijd erna en complimenteren met het spel en de geslaagde acties vind ik een meerwaarde, in tegenstelling tot de berichtjes over onze moeders die je van de spelers online krijgt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eens, ik vind het feit dat ik tegen een aantal FOK!ers speel leuker, dan het feit dat er iets te winnen valt.
4-2-2-2 of 4-2-3-1quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:11 schreef stoereboii het volgende:
Tim welke formatie zou ik eigenlijk gebruiken met serie a met ibra?
4-3-2-1 vind ik zelf het fijnste. In een tweespitsensysteem komt hij minder goed tot zijn recht imoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:11 schreef stoereboii het volgende:
Tim welke formatie zou ik eigenlijk gebruiken met serie a met ibra?
Sowieso geen 4231quote:
4-2-3-1 deed ie het uitstekend als targetman, snelle Pato er achter. Benieuwd hoe het zou spelen met IF Giovinco erbijquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sowieso geen 4231Daar kwam ie bij mij echt niet tot zn recht.
Ik raad je aan om m te gebruiken in een 2 spitsen systeem. Dus 442 4312 ofzo
lolquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-3-2-1 vind ik zelf het fijnste. In een tweespitsensysteem komt hij minder goed tot zijn recht imo
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sowieso geen 4231Daar kwam ie bij mij echt niet tot zn recht.
Ik raad je aan om m te gebruiken in een 2 spitsen systeem. Dus 442 4312 ofzo
Hier wordt ie wijzer vanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-2-3-1 deed ie het uitstekend als targetman, snelle Pato er achter. Benieuwd hoe het zou spelen met IF Giovinco erbij
Dat is 433 maar past niet echt bij serie A vind ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:14 schreef Tim86 het volgende:
Conclusie: Speel gewoon met het systeem dat je zelf fijn vindt..dan komt het vast wel goed.
Speel gewoon het systeem wat je lekker vindt, misschien dat het de leeftijd is, maar jullie 14 jarigen doen op de 1 of andere manier blind wat wij zeggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:14 schreef stoereboii het volgende:
Ok meningen verdeeld. 4231 met ibra en pato als cf?
Iedereen gebruikt hem dus in alle soorten formaties, dus je moet zelf maar kijken wat je fijn vindt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:14 schreef stoereboii het volgende:
Ok meningen verdeeld. 4231 met ibra en pato als cf?
Waarom niet? Lavezzi en Krasic zijn sick.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat is 433 maar past niet echt bij serie A vind ik
Ja maar wil er ook pato inquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lavezzi en Krasic zijn sick.
Hehe ja zo blijkt maar weer dat alles toch echt persoonlijk isquote:
Inderdaad,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lavezzi en Krasic zijn sick.
Middenveld:quote:
Pato als cm?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe ja zo blijkt maar weer dat alles toch echt persoonlijk is
In mijn 442 met UP RvP en Ibra loopt hij 62 goals in 30 wedstrijden terwijl die toen ik m in 4231 had zo'n 1 op 1 liep.
[..]
Inderdaad,
Ik heb geen 433 gespeeld met 'm maar ga er eigenlijk vanuit dat dat prima zal gaan. Je ST heeft toch geen 80+ pace nodig vind ik.
[..]
Middenveld:
Di Natale - De Rossi - Pato
Sterker nog, de beste spitsen die ik gehad heb zijn Kandji, Cataignos, IF Falcao en Ibra. Pace eromheen vind ik wel belangrijk, een spits moet bij mij vooral kunnen scoren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe ja zo blijkt maar weer dat alles toch echt persoonlijk is
In mijn 442 met UP RvP en Ibra loopt hij 62 goals in 30 wedstrijden terwijl die toen ik m in 4231 had zo'n 1 op 1 liep.
[..]
Inderdaad,
Ik heb geen 433 gespeeld met 'm maar ga er eigenlijk vanuit dat dat prima zal gaan. Je ST heeft toch geen 80+ pace nodig vind ik.
Zie ik veel mensen doen. Heb m zelf niet op CM, maar Di Natale bijvoorbeeld wel en die doet t daar geweldig eigenlijk. Loopt ook zelfs meer dan 1 op 1quote:
Is dat een bevel?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Doe eens link naar je team posten
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#g7MR2hwlbc7Niquote:
wat een teamquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#g7MR2hwlbc7Ni
edit: hier staat NIF Lavezzi er nog in zie ik, maar ik heb de IF ook
Niet eens Ibra SIF, PAUPER!!!!!!!!!!! Hahaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#g7MR2hwlbc7Ni
edit: hier staat NIF Lavezzi er nog in zie ik, maar ik heb de IF ook
ik biet hem. mijn record is 6x zoveel wins als verliesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
WOW,Maar meestal speel je tegen noobjes als SB,
Nou, de meesten quitten in de eerste helft bij 3-0 achter. Anders had het gemiddelde vele malen hoger gelegen. Behoorlijk sick, hahaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
WOW,Maar meestal speel je tegen noobjes als SB,
Zelfs jij hebt nog wel het IQ om in te kunnen zien waar je op kan bezuinigen als je minder budget hebt neem ik aan.quote:
tuurlijk, nif chiellini en lucio, maar doelde meer op het feit dat je een beestig team hebtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs jij hebt nog wel het IQ om in te kunnen zien waar je op kan bezuinigen als je minder budget hebt neem ik aan.
Met alle respect, maar dat gemiddelde kan iedereen halen met een MLS teamquote:
Ik ben nu inderdaad ook op weg dat gemiddelde te halenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat gemiddelde kan iedereen halen met een MLS team
Laat me nou in de waan dat ik beast ben....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat gemiddelde kan iedereen halen met een MLS team
Speciaal voor jou. nu moet je hem maken ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:26 schreef stoereboii het volgende:
iemand een linkje van een 4231 team?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat me nou in de waan dat ik beast ben....
Serie A bedoelde hij..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Speciaal voor jou. nu moet je hem maken ook.
[ afbeelding ]
Torres was een non shineyquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:32 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jBK12hUSbbbRk
Wat was dat een bazenteamAlleen beetje raar dat ie niet laat zien dat 7 van de 11 IF's waren..
Helaas niet,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:08 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die al met IF Uche heeft gespeeld? Hij is veel duurder dan ik had gehoopt
Gisteren zeiden jullie toch dat zijn prijs was gedropt ofzo? Zie er weinig vanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helaas niet,Mijn hele team is op hem en Coutinho aan het wachten.
Je kan de druk niet aanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef Thorb het volgende:
3x achter elkaar finale ultimate toernooi verliezen, kk frustrerend.
I know how you feel. Elke keer maar de verkeerde tegenkomen. Al zie ik dat ik tegen brazilianen moet spelen dan klik ik ze sowieso weg. Dan weet je al hoe ze gaan spelenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef Thorb het volgende:
3x achter elkaar finale ultimate toernooi verliezen, kk frustrerend.
ik krijg altijd 5@ the back tegenstanders, of iemand die gewoon vreselijk goed in fifa is. Al had ik gisteren geluk, in het advanced toernooi, een Agbon team met 75 Chemquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
I know how you feel. Elke keer maar de verkeerde tegenkomen. Al zie ik dat ik tegen brazilianen moet spelen dan klik ik ze sowieso weg. Dan weet je al hoe ze gaan spelen
Ik vind van welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:42 schreef laucas het volgende:
Werkt die truc/bug van Confetti nou? Ik ga het nu eens proberen.
Placebo of bug, dat maakt dan niet uitquote:
Ik had het gister geprobeerd. Elk potje ermee gewonnen. Was het bij de finale vergeten te doen en toen verlorenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:42 schreef laucas het volgende:
Werkt die truc/bug van Confetti nou? Ik ga het nu eens proberen.
Ik heb daar ook een schurft aan en uiteindelijk jaag ik ze maar op en pak ik de bal af en scoor ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:42 schreef Tim86 het volgende:
Topic over tiki taka voetbal spelen in FUT..mensen die denken dat ze dit beheersen zijn zo tering irritant om tegen te komen...alleen maar kansloos de bal risicoloos rondspelen totdat je ongeduldig wordt
En zelf denken dat ze goed zijn
En dat dit alleen met custom tactics kan
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1531101.page;jsessionid=A5158BF5EBEC4CDB5EA51C8470FAC3DD
Precies, gewoon een wedstrijd tegen totw starten en na de aftrap pleite. Als een soort bijgeloof. Net als een speler die eerst zn linkerschoen aantrekt, en daarna zn rechterschoenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Placebo of bug, dat maakt dan niet uit
Ook irritant als je tegenstander je wegklikt, kun je opnieuw het Totw uit gaan dagenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had het gister geprobeerd. Elk potje ermee gewonnen. Was het bij de finale vergeten te doen en toen verlorenWas wel toeval
Sorry dat ik zo speelde tegen jou eerstquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een schurft aan en uiteindelijk jaag ik ze maar op en pak ik de bal af en scoor ikdan begint het kat en muis spelletje weer overnieuw.
Wat gebeurt er dan wel als je dat doet?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, gewoon een wedstrijd tegen totw starten en na de aftrap pleite. Als een soort bijgeloof. Net als een speler die eerst zn linkerschoen aantrekt, en daarna zn rechterschoen
Uiteindelijk heb je dan allebei de schoenen aanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan wel als je dat doet?
Dan komt dikke Ronaldo in je team.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan wel als je dat doet?
"Kon" toch alleen bij single matchesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had het gister geprobeerd. Elk potje ermee gewonnen. Was het bij de finale vergeten te doen en toen verlorenWas wel toeval
Oww dat soeel ik niet xD. Dab word ik continu weggeklikt omdat mensen bang zijn voor mijn middenveld.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef laucas het volgende:
[..]
"Kon" toch alleen bij single matches
Ik doe het bij tournament matches. Moet wel een thuis wedstrijd zijn, anders werkt het niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef laucas het volgende:
[..]
"Kon" toch alleen bij single matches
Tegen totw spelen bedoel ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je dan allebei de schoenen aan
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo speelde tegen jou eerst
Met Robben, Aguero en Ronaldo heeft mn aanval een totaal van 90. Daarom wil ik Messi erbij, heb ik 92attquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oww dat soeel ik niet xD. Dab word ik continu weggeklikt omdat mensen bang zijn voor mijn middenveld.
Ja. Zlatan is duur, Taiwo is uit packs, Pato, Di Natale en je verdedigers kosten ook nog wel een paar K. Op Abate na wel een erg lekker team denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:49 schreef stoereboii het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/211284 zou het echt zo duur uitvallen?
Ik heb nog een batch Taiwo's op de PS3, hebbuh?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:49 schreef stoereboii het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/211284 zou het echt zo duur uitvallen?
denk dat als je uitkijkt veel goedkoper kan krijgen
voor hoeveel? en welke formatiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb nog een batch Taiwo's op de PS3, hebbuh?
maicon is 30kquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Zlatan is duur, Taiwo is uit packs, Pato, Di Natale en je verdedigers kosten ook nog wel een paar K. Op Abate na wel een erg lekker team denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |