Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door poker4lifee op 17-03-2012 00:40:08 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Waarom heb jij mij nog niet toegevoegd voor een potje?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme lekkere OP godverdomme!
Fix je ports even, doen we morgen een potquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij nog niet toegevoegd voor een potje?
Omdat ik geen zin meer heb en UB open heb staan en filmpjes aan het kijken ben en etc etcquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij nog niet toegevoegd voor een potje?
Oke, prima!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin meer heb en UB open heb staan en filmpjes aan het kijken ben en etc etc
Ah ook een PS3'ert, morgen eens een potje doen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef MaartenFM het volgende:
Kan ik trouwens in de OP gezet worden, mijn PSN is MaartenFM
donequote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef MaartenFM het volgende:
Kan ik trouwens in de OP gezet worden, mijn PSN is MaartenFM
Ja ik heb morgen misschien wel ff tijdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah ook een PS3'ert, morgen eens een potje doen?
Zo goed ben ik niet, verwacht geen wereldspelerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ja ik heb morgen misschien wel ff tijdMaar heb niet echt een gouden team, maar misschien dat mijn zilveren teams wel wat kunnen aanrichten
Hehe, dat doe ik ook niet maar ik dek mezelf wel alvast even in voor als ik wel dik ga verliezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet, verwacht geen wereldspeler
Mijne ook, mijne ook!quote:
haha donequote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijne ook, mijne ook!dion_v_k ps3
TS is wel de lul dit topic, iedereen wilt ineens in de lijstquote:
Willen is een groot woordquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TS is wel de lul dit topic, iedereen wilt ineens in de lijst
ja de volgende moet maar fut coins betalenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TS is wel de lul dit topic, iedereen wilt ineens in de lijst
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef el-blanchito het volgende:
TS
Waar haalt u, oh TS, deze dames vandaan?
PSNquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja de volgende moet maar fut coins betalen
wat is je psn/xbl dan joodnl?
[..]![]()
Maar dan goud!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:42 schreef el-blanchito het volgende:
SIF Bouhla? 2 prachtige assists tegen Hoffenheim
Zeker! De Messi's en Ronaldo's op deze FUTbol maken geen schijn van kansquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar dan goud!Dan heeft Nederland echt ziek goede verdediging.
IF Pieters/Aanholt - IF Donk - IF Heitinga - SIF Bouhlarouz
Stekelenburg
Messi is een slappe hommotje in FUT. Heitinga houdt hem zelfs tegen. En Ronaldo kom je toch amper tegenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zeker! De Messi's en Ronaldo's op deze FUTbol maken geen schijn van kans
Iedereen geld verneukt om 2 dagen te spelenquote:
Duuuuuuuuude!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice, maar ik zou denk ik Essien ipv Silva doen en Gervinho ipv Walcott
lekker voor zequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:05 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1538150.page
Blijkbaar werkt dat toernooit niet eens..![]()
Walcott is echt wel een relaxte RWquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duuuuuuuuude!
Allemaal Walcott haters hier..
Hij vroeg niet eens om suggesties hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duuuuuuuuude!
Allemaal Walcott haters hier..
Waar gaat Alcatraz over?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef vandermar het volgende:
Suitsbazen serie
Alcatrazbazen serie
Ik vermaak mij de komende tijd wel.
Ik heb vanavond besloten dat ik de tv en vaste telefoon op ga zeggen. Alleen internet. Weg met de hd pakketjes, eredivisie live gaat ook best via streaming sites, programmas via uitzending gemist. Scheelt gewoon 70 euro per maandquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef vandermar het volgende:
Suitsbazen serie
Alcatrazbazen serie
Ik vermaak mij de komende tijd wel.
niet het kijken waard, te veel dingen kloppen niet. niet goed uitgewerkt etc.quote:
Ik zei alleen dat hij beter Gervinho daar neer kon zetten, aan hem de keuze of ie er wat mee doet of niet tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij vroeg niet eens om suggesties helaat hem lekker zijn eigen spelers opstellen.
Maarja Walcott is eigenlijk wel goed ja. 4* en een goed schot itt Lennon. Voor crossing is Valencia beter
Zie je mij iets suggereren dan? Ik constateer alleen ietsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij vroeg niet eens om suggesties helaat hem lekker zijn eigen spelers opstellen.
Maarja Walcott is eigenlijk wel goed ja. 4* en een goed schot itt Lennon. Voor crossing is Valencia beter
Het gaat over gedetineerden die tijdens het zogenaamde sluiten van Alcatraz in 1963 zijn verhuisd naar andere gevangenis en zijn overleden denkt men. Echter is er iets met deze gevangen gebeurt maar niemand weet wat en deze gevangen komen terug in de samenleving voor vergelding of dat was episode 1quote:
Haha,als iemand Walcott neer wilt zetten voel ik nooit de aandrang om te zeggen: je kunt beter.. blablabla. Voor elke plek zijn wel alternatieven immersquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat hij beter Gervinho daar neer kon zetten, aan hem de keuze of ie er wat mee doet of niet toch
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet het kijken waard, te veel dingen kloppen niet. niet goed uitgewerkt etc.
ga breaking bad kijken
Was voor GJE bedoelt :pquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zie je mij iets suggereren dan? Ik constateer alleen iets
Iedereen is anders, als ik diegene kan helpen door hem een betere speler aan te raden doe ik datquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,als iemand Walcott neer wil zitten voel ik nooit de aandrang om te zeggen: je kunt beter.. blablabla. Voor elke plek zijn wel alternatieven immers
PRecies. Roep ook al tig keer dat het persoonlijk is als iemand om adviezen vraagt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,als iemand Walcott neer wilt zetten voel ik nooit de aandrang om te zeggen: je kunt beter.. blablabla. Voor elke plek zijn wel alternatieven immers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |