Dat kun je beter aan jouw vriendje vragen, want ik heb geen enkel idee wat hij leuk vindt in bed. Gek genoeg heeft niet iedereen dezelfde voorkeuren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:56 schreef DonootjePowwweerrr het volgende:
Hoihoi allemaal!!
Ik zou graag een keertje mijn vriendje eens goed willen verrassen! Dus jongens wat zouden jullie nou leuk vinden?
Of meiden wat zijn jullie ervaringen met wat jongens erg leuk vinden?
Dat is een fantasie van een meisje dat ik ken, maar die is bang dat ze een knie in der maag krijgt als reflex.quote:
Dan moet ze anders gaan liggen..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is een fantasie van een meisje dat ik ken, maar die is bang dat ze een knie in der maag krijgt als reflex.
Niet echt verassendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:07 schreef zarGon het volgende:
Niet moeilijk en complex denken, maar juist simpel en doelgericht.
Masseer hem, zuig hem leeg, geef hem voedsel, zuig hem nogmaals leeg terwijl hij naar de tv kijkt en spreek niet. En zorg ervoor dat-ie in slaap valt met een laatste orgasme.
In welke richting?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:56 schreef DonootjePowwweerrr het volgende:
Hoihoi allemaal!!
Ik zou graag een keertje mijn vriendje eens goed willen verrassen! Dus jongens wat zouden jullie nou leuk vinden?
Of meiden wat zijn jullie ervaringen met wat jongens erg leuk vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |