psst, hij ziet het kabinet ook al sinds haar aantreden elke maand vallenquote:
Dat wordt een beetje flauw nepgroenlinksert.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
psst, hij ziet het kabinet ook al sinds haar aantreden elke maand vallen
Gewoon een tweetje met Geert.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hero Brinkman is trouwens weer lekker bezig. Hij wil leiderschapsverkiezingen in de PVV en dat het Polen-meldpunt wordt aangepast.
Even kijken of je er wel eens post...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef Tamashii het volgende:
Remlooof, kan jij mij niet als sexmod maken?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje flauw nepgroenlinksert.
Ja dat doe ik wel eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Even kijken of je er wel eens post...
Ik hoop met je mee hoor, maar Wilders heeft de PVV goed op de rails, die zijn niet zomaar weg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik dan hopen dat ze nog meer macht krijgen en ons land totaal verkrachten?
Ja, past toch goed bij mij. Ik kan er over praten, ken het, kan het en ben serieus met af en toe een grapje.quote:
Wel heel weinig. Maar kom naar de POL-meet, giet je vol en praat met Yvonne. Dat wil wel eens helpenquote:
Raar !quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef strawberry_hill het volgende:
Hoe krijg ik een vriend waar ontmoet ik ze en hoe moet ik ze in een relatie krijgen ?
Ik heb geen vrienden
ik ben inmiddels 23 jaar en ik befgin het idee te krijgen dat ik alleen zal sterven zelfs mijn nicht zegt het
dit is geen grap ik wil nog niet naar een datingsite maar uhm
ik wil een vriend voor mijn 24 een vriend
als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..
fuck dat aardig
Ik stuur wel een mail, daar ik niet naar de meet kan!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel heel weinig. Maar kom naar de POL-meet, giet je vol en praat met Yvonne. Dat wil wel eens helpen
Dat werkt dus nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mail, daar ik niet naar de meet kan!
Hoezo niet?quote:
Dan zal ik eerst je sex-kwaliteiten eens moeten testen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Doe jij dan een goed woordje voor mij.
Lijkt me wel een goed plan. Ik maak me meer zorgen over al die tere kinderzieltjes van PUB.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef Tamashii het volgende:
Remlooof, kan jij mij niet als sexmod maken?
Kom maar op met de vragen!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst je sex-kwaliteiten eens moeten testen.
Wannabe FA.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Even kijken of je er wel eens post...
Open eerst maar eens dat topic over je dierensex.quote:
Ja come on. Ik ben pur sang perfect.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed plan. Ik maak me meer zorgen over al die tere kinderzieltjes van PUB.
Ik leg wel e.e.a. bij Yvonne neer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Doe jij dan een goed woordje voor mij.
Ik heb nooit dierenseks.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Open eerst maar eens dat topic over je dierensex.
Jaaaa?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik leg wel e.e.a. bij Yvonne neer.
Hoe vaak ben je gekomen met je paarse dolfijntje?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb nooit dierenseks.of bedoel je mijn paarse dolfijntje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |