Ze wilde toch dat hij Shane zou afmaken?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:25 schreef vault_tec het volgende:
waarom is lori zo boos als rick verteld wat er gebeurt is?!
Comicspoilerquote:Op maandag 19 maart 2012 11:11 schreef Dos37 het volgende:
Toch hoop ik wel op iets meer duidelijkheid over hoe de rest van de wereld er uit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Ga Mad Men kijken danquote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef d1ce het volgende:
Hoe bevallen de comics? Ik heb nu namelijk voor een half jaar op een maandag even niks te doen.
Alle geweren hoef je niet te herladen in Walking Dead, behalve als er een walker binnen 10 meter afstand isquote:Op maandag 19 maart 2012 13:06 schreef SteveBudin het volgende:
Toffe aflevering en ik wil ook zo'n shotgun die je nooit hoeft te herladen![]()
Vond het wel op de KKK lijkenquote:
10x beter dan de seriequote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef d1ce het volgende:
Hoe bevallen de comics? Ik heb nu namelijk voor een half jaar op een maandag even niks te doen.
Het is haar vriend en haar broer, dus nu zijn ze nog ff bij haarquote:
Voor deze aflevering hadden ze inderdaad een stand-in. Ze hebben al wel iemand gecast voor de rol van Michonne in seizoen 3, namelijk:quote:Op maandag 19 maart 2012 13:26 schreef Stefan het volgende:
Maar hebben ze nu voor Michone een standin genomen zodat ze de echte nog kunnen casten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door AartBakkebaard op 19-03-2012 15:27:56 ]He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
Ik ben ze nu ook maar eens ff aan het binnenhalen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vanavond maar weer een paar comicjes lezen. Ben bij numero 30 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |