ik had echt bij toeval de LaPoquote:
Past goed bij het programma dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef minthy het volgende:
Wordt nu een tikkie kinderachtig, die tt...
True thatquote:
kloptquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef minthy het volgende:
Ach origineler dan de 'Het is weer [insert dag van de week] TTsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef minthy het volgende:
twitter:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDDD!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook wel zo, maar ik vind het dan niet eerlijk dat iemand die vaak verweten wordt onzin-tt's te maken er continu op aangesproken wordt, terwijl het van iemand die al langer meepost wel gepikt wordtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ach origineler dan de 'Het is weer [insert dag van de week] TTs
ik denk wel dat mijn TT waarheid is...maar ok...ik ga eraan proberen te denken de volgende keer een Raffishloze TT te makenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik vind het dan niet eerlijk dat iemand die vaak verweten wordt onzin-tt's te maken er continu op aangesproken wordt, terwijl het van iemand die al langer meepost wel gepikt wordt
Niet heel lullig bedoeld hoor, maar ik denk dat je me wel snaptquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk wel dat mijn TT waarheid is...maar ok...ik ga eraan proberen te denken de volgende keer een Raffishloze TT te maken
nee, geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet heel lullig bedoeld hoor, maar ik denk dat je me wel snapt
ik wil het ECHT ZO...NIET...WETEN....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe Keane![]()
![]()
![]()
tissue! er zitten klodders op mn scherm...
egnie!quote:
ja sorry, ik vind het ook verspilling van miljoenen poteniële levens...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik wil het ECHT ZO...NIET...WETEN....
WAAR IS DIE JACKIE D. OF JOHNNY WALKER ALS JE `M NODIG HEBT??
ga nu niet 3 uur lang lopen zeuren. Ga dan maar lekker afdampenquote:
neuh, ik red me welquote:
zuurpruimen gegeten? godsamme zeg!quote:
eet een lekker vlaflip! knap je van opquote:
Dat trompetje er in is heerlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
Positive K - I got a man! dat is fukking lang geleden!
kijk, dat is ee nfijnere reactiequote:
How long you had that problem?quote:
van c2c. titel weet ik ff niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:58 schreef Timo20 het volgende:
van wie was deze plaat nog eens? net gemist
die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
Len-Steel my Sunshine! die stond op op TMF Rockzone!
een iPhone12???quote:
dat is de man vd bruine ster? held is het!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef hole1988 het volgende:
Syb Verwer is weer lekker bezig geweest
volgens mij heeft iedere "alto" met een geboortedatum in de jaren 80 die! wat een plaat was dat!quote:
spuit11quote:
samen met Gerard.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een iPhone12???
[..]
dat is de man vd bruine ster? held is het!
Sybquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef hole1988 het volgende:
Syb Verwer is weer lekker bezig geweest
voor straf moet je vanavond met mijn spuit 21...quote:
Ik ben op m'n werkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor straf moet je vanavond met mijn spuit 21...
Ik kan em juist niet uitstaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dit is de nieuwe Van Velzen? best aardig
idem...en ik kan er ook niet op komen...quote:
Goooooeeeeeeeeeeeeedenavondquote:
hallo poedelewoepsie!quote:
Stacy Rookhuizen. van x-factoridolsthevoice ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:37 schreef CindieY het volgende:
Wie is de gast en waar moet ik haar van kennen?
En zij is 26? Of ging dat over iemand anders?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stacy Rookhuizen. van x-factoridolsthevoice ofzo
ja! en Neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
En zij is 26? Of ging dat over iemand anders?
Ja, zij is 26. Begonnen met het vak op haar 16de.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
En zij is 26? Of ging dat over iemand anders?
quote:
Brb, even m'n kaak van de grond oprapen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja, zij is 26. Begonnen met het vak op haar 16de.
exact mijn reactie. ze is 4 jaar jonger dan ik? ik dacht minstens 6 jaar ouder...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Brb, even m'n kaak van de grond oprapen...
2 jaar ouder dan ik. Ach, ik word ook altijd ouder geschatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
exact mijn reactie. ze is 4 jaar jonger dan ik? ik dacht minstens 6 jaar ouder...
Dan zien wij er nog goed uitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
exact mijn reactie. ze is 4 jaar jonger dan ik? ik dacht minstens 6 jaar ouder...
ik werd altijd jonger geschat...nu niet meer...hooguit een jaartje...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
2 jaar ouder dan ik. Ach, ik word ook altijd ouder geschat![]()
Sinds een paar keer wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:43 schreef FZN05 het volgende:
Normaal is het toch nooit wisseling van de wacht als Domien erbij is?
spreek voor jezelf, ik zie er niet goed uit. maar dat boeit me niet. niemand die het ziet en oud worden hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan zien wij er nog goed uit![]()
dat kapsel maakt d`r echt 10 jaar ouder.
niet zo bescheidenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, ik zie er niet goed uit. maar dat boeit me niet. niemand die het ziet en oud worden hoef ik ook niet![]()
Nice!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:46 schreef Timo20 het volgende:
Ah, New York: maandag over 2 weken gaan we 8 dagen er naar toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelfkennis lieve schatquote:
ik ga met mijn moeder naar Praag. ook leuk...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:46 schreef Timo20 het volgende:
Ah, New York: maandag over 2 weken gaan we 8 dagen er naar toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom doet http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb het bij mij niet meer?
bij mij doet hij het.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Hij geeft de hele tijd 'gereed' aan.. Maar doet verder niets..
zou een geweldig typetje zijn voor een satireprogramma: avrosjaak... een uitgerangeerde, beetje ASO-djquote:
ligt aan jouquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
PEBKAC!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Hij geeft de hele tijd 'gereed' aan.. Maar doet verder niets..
Ja, maar waarom? Ik heb niets veranderd ofzoquote:
Je kan -bb veranderen in -sb in de URL voor low-bandwidth... maar in principe moet 'ie gewoon werken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou niet eens weten aan welke singles hij heeft mee gewerkt. Ik hoorde de naam Afrojack pas voor het eerst toen er gesproken werd over de Popprijs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Afrojack gaat als een malle en weet wat aanslaat, haters gaan haten.
Nee, sb doet hij ook niet, die hele player speelt gewoon niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan -bb veranderen in -sb in de URL voor low-bandwidth... maar in principe moet 'ie gewoon werken.
Hier werkt ie iig gewoon... zelfs al zit ik nog dicht bij de bron (avondje EW hangen).
had hij vorig jaar niet zo'n hitje met een vlaamse of nederlandse zangeres? kan er ff niet opkomen....hij dipt zijn kleine sjaak nog wel eens in de flamoes van Paris Hilton gaan de geruchten...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten aan welke singles hij heeft mee gewerkt. Ik hoorde de naam Afrojack pas voor het eerst toen er gesproken werd over de Popprijs.
quote:Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Afrojackquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten aan welke singles hij heeft mee gewerkt. Ik hoorde de naam Afrojack pas voor het eerst toen er gesproken werd over de Popprijs.
quote:
Zeker!! prachtige stadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga met mijn moeder naar Praag. ook leuk...
grappig, ik krijg het juist van mijn moeder voor mijn 30e verjaardagquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als verjaardagscadeautje voor m`n moeder d`r 60e verjaard
[..]
Zeker!! prachtige stad![]()
Hoop dat ik zo`n cadeautje van m`n ma krijg wanneer ik in september 30 ga wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
grappig, ik krijg het juist van mijn moeder voor mijn 30e verjaardag
Niets te zien..quote:
nja...ik heb de afgelopen jaren amper cadeaus gehad en mijn broertje wel dus vandaar. maar ik hoef eigenlijk ook geen cadeausquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop dat ik zo`n cadeautje van m`n ma krijg wanneer ik in september 30 ga worden
hij moet echt diep door t stofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:00 schreef FZN05 het volgende:
Haha, Domien moet echt iets goedmaken bij haar.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:02 schreef Stefan het volgende:
http://www.zideo.nl/playzideo/6c494f546e463176
Die doet t
quote:
Jammer dat 't moment in de uitzending al is geweest, anders had ie mooi gepast op een scherm in de studioquote:
nicequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja...ik heb de afgelopen jaren amper cadeaus gehad en mijn broertje wel dus vandaar. maar ik hoef eigenlijk ook geen cadeausen misschien dat ik in september ofzo nog naar de Baltics ga
Van mij welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:05 schreef _JdM_ het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Stacey een best leuke EW-gast vind?
met een bus...heel sneu eigenlijk....ik twijfel nog een beetje tussenquote:
quote:
Mart Smeets? ben jij het??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:05 schreef _JdM_ het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Stacey een best leuke EW-gast vind?
Kan nog altijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer dat 't moment in de uitzending al is geweest, anders had ie mooi gepast op een scherm in de studio
Je kunt toch ook gewoon de link copypasten naar VLC?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn VLC player zo instel dat als ik een link in Google Chrome open hij met VLC opent en niet met Windows Media Player?
moet dat niet in Chrome ingesteld worden ergens?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn VLC player zo instel dat als ik een link in Google Chrome open hij met VLC opent en niet met Windows Media Player?
chrome://plugins/ en dan WMP uitschakelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon heel hard schreeuwen tegen je pcquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dan blijf ik aan de gangquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon de link copypasten naar VLC?
Heeft de pers gehaald.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heeft Gerard toch ruzie mee gehad in zn tijd bij 538?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon heel hard schreeuwen tegen je pc
Ik heb zo'n idee dat Domien in ieder geval Stacey totaal niet interessant vindt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:13 schreef FZN05 het volgende:
Haha, Domien lacht nu om alles wat Stacey zegt.
Proost!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:19 schreef Timo20 het volgende:
PROOST!!!!
nu aan `t laatste flesje Oettinger bier (best goed te doen![]()
),dan is de krat leeg.
Daarna aan de beugel flessen Grolsch en kleintjes Jupiler. Ben bang dat die kratten snel leeg zullen zijn
ik ook niet bijster veel, behalve dan dat ze soms van die rare kleding aanheeftquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:22 schreef FZN05 het volgende:
Haha, Gerard begint er gewoon over.
Ik heb ook weinig problemen met haar eigenlijk...
Dat durft alleen Stenders, als heb ik het Coen en Sander ook wel eens horen doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Domien een Stendersje deed en de plaat gewoon skipte... Niet dus
Nicequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Proost!
ik ga zo aan de Shandy denk ik...
en eigenlijk heeft ze nog een beetje gelijk ook.....2 mafketels en een slaafje die slap ouwehoeren, zinloze items hebben en muziek draaien. but i like itquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef FZN05 het volgende:
Ze heeft het bij de EkstraWeekendfanclub verkloot omdat ze zei dat het een vreselijk programma is.
En dan wordt iedere opmerking die ze maakt afgekraakt.
ik vind de sandstormmixen vooral lekker als ik er wat nummers van ken en dat viel de laatste tijd nog wel eens tegen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
Echt wel, een van de betere van de laatste tijden soberzo!
yorin in die tijd was geweldig. met Stenders in de ochtend, Henk Westbroek tussen de middag en Jensen in de namiddag. en wellicht zat Timur in de vroege middag..quote:
was duidelijk te zien jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef FZN05 het volgende:
Nu wordt ze toch wel wat minder. Ze had even geen aandacht...
Ga eens echt opletten als je boodschappen doet, je komt tig van die domme dingen tegenquote:
wat ook leuk is is het laatste onderdeel van Kassa (vopor de reclame voor Kinderen geen Bezwaar). hebben ze een product dat duurder is geworden. laatst een Fles Spa Citroen. een 1.5L fles kostte 1.19 en nu hebben ze een nieuwe verpakking en kost een 1.25 fles 1.55! (oid)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga eens echt opletten als je boodschappen doet, je komt tig van die domme dingen tegenIk zag laatst nog dat de aanbiedingsprijs duurder was dan de originele prijs, jammer dat ik geen telefoon mee had
Ik geloof dat er gisteren ook een item was bij C&S over aanbiedingen bij de Appie. Die hebben een prijs voor een product, gooien em omhoog om het product uiteindelijk in de bonus te doen, maar nog steeds hoger dan de prijs eerst was. Ben alleen de site vergeten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ook leuk is is het laatste onderdeel van Kassa (vopor de reclame voor Kinderen geen Bezwaar). hebben ze een product dat duurder is geworden. laatst een Fles Spa Citroen. een 1.5L fles kostte 1.19 en nu hebben ze een nieuwe verpakking en kost een 1.25 fles 1.55! (oid)
mooiste voorbeeld las ik jaaaaaaaaaaaaren geleden achter op de Donald Duck. Oom Dagobert heeft jurkjeswinkel. hangt jurkje in etalag voor 150gulden maar verkoopt niet. De oude vrek hangt er een bordje bij met Van 225 voor 175 gulden en ze verkopen als een eendentiet!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof dat er gisteren ook een item was bij C&S over aanbiedingen bij de Appie. Die hebben een prijs voor een product, gooien em omhoog om het product uiteindelijk in de bonus te doen, maar nog steeds hoger dan de prijs eerst was. Ben alleen de site vergeten.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Mijn. God. Hier hebben ze lobotomie voor uitgevonden.
dat is toch dat je hoofd wordt gepenetreerd door een metalen staaf?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Mijn. God. Hier hebben ze lobotomie voor uitgevonden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Domien doet het idd steeds beter als Iemand Anders bij EW.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Domien doet het idd steeds beter als Iemand Anders bij EW.
leuk!twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 21:58:20Dank voor het luisteren! Volgende week is Jeroen van Koningsbrugge te gast!!! #3FM reageer retweet
Que? En verder, Domien is veel te jong om een programma als @Work te presenteren. Welke mafketel dat verzonnen heeft...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef FZN05 het volgende:
Domien is idd steeds beter bij EW, maar hij is zó anders bij EW en @Work.
ik vind Domien in duo's leuk, solo is t niks bijzonders. Vorig jaar Timur en Domien ipv Coen en Sander was ook prachtig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef FZN05 het volgende:
Domien is idd steeds beter bij EW, maar hij is zó anders bij EW en @Work.
omhoog gehezen varken?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Omhoog gehezen varken. Een spektakel.![]()
dan mis je koning stenders!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Toffe uitzending weer met een toffe gast![]()
![]()
![]()
![]()
* Timo20 switched naar BBC Radio 1, als altijd
True, maar ik wil na 3 uur slap geouwhoer altijd wat dancequote:
Bij Ekstra Weekend maakt ie grapjes enzo, bij @Work wil ie naar mijn gevoel een heel strak programma neerzetten. Ben ik de enige die dat denkt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Que? En verder, Domien is veel te jong om een programma als @Work te presenteren. Welke mafketel dat verzonnen heeft...
Laat me raden Freddy van Tijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Die gaat wel eens vaker de mist in
ik ben zelden toe aan Dancequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True, maar ik wil na 3 uur slap geouwhoer altijd wat dance
Koning Pete Tong nu![]()
![]()
Geen idee, want ik luister per definitie niet meer naar Domien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:03 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Bij Ekstra Weekend maakt ie grapjes enzo, bij @Work wil ie naar mijn gevoel een heel strak programma neerzetten. Ben ik de enige die dat denkt?
volgens mij wel jaquote:
twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 22:07:15Net een sms van Jeroen van Koningsbrugge; hij kan volgende week niet, maar wel vrijdag 20 april. #3FM reageer retweet
dan hoop ik dat Tatum Dagelet wil komen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:07 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 22:07:15Net een sms van Jeroen van Koningsbrugge; hij kan volgende week niet, maar wel vrijdag 20 april. #3FM reageer retweet
gunstigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:07 schreef hole1988 het volgende:
Triggerfinger covert Lykke Li-I follow riversquote:
twitter:myrthonline twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 22:09:28Noah en ik wilden onze tweets zien bij #3FM maar alleen maar di tweets van zo'n raar wijf kwamen
@tamarageense geloof ik #gekkind reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef FZN05 het volgende:
Ik kan deze tweet even niet zo mooi plaatsen, maar check 'm ff.
http://twitter.com/myrthonline/statuses/180762730456809472
twitter:myrthonline twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 22:09:28Noah en ik wilden onze tweets zien bij #3FM maar alleen maar di tweets van zo'n raar wijf kwamen
@tamarageense geloof ik #gekkind reageer retweet
MP3quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef borisz het volgende:
Maar eens mijn MP3 map aangevuld met Curtis.
SPOILER: Vrijdag de 13 16-03-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
aan t begin van `t weekend, met een paar goud-gele pret cilinders achter de kiezen welquote:
Jij zit nu BBC te luisteren toch? Is dat ook te streamen? Voor als ik eens geen zin heb in Rob ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
aan t begin van `t weekend, met een paar goud-gele pret cilinders achter de kiezen wel
ik heb 4 blikjesquote:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/bbc_radio_onequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij zit nu BBC te luisteren toch? Is dat ook te streamen? Voor als ik eens geen zin heb in Rob ofzo
CHEERS!quote:
ik denk dat 7up met beetje bier het dichtste bijkomt...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Zeg, dat Shandy, waar smaakt dat eigenlijk naar?
Dat klinkt eigenlijk als een hele ranzige combi.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat 7up met beetje bier het dichtste bijkomt...
koop voor de gein eens een blikje in de supermarche. als je geluk hebt hebben ze losse blikjes of flesjes en ben je minder dan 2 kwartjes kwijt voor puur genot. een gigolo is duurder!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk als een hele ranzige combi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |