ik had echt bij toeval de LaPoquote:
Past goed bij het programma dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef minthy het volgende:
Wordt nu een tikkie kinderachtig, die tt...
True thatquote:
kloptquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef minthy het volgende:
Ach origineler dan de 'Het is weer [insert dag van de week] TTsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef minthy het volgende:
twitter:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDDD!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook wel zo, maar ik vind het dan niet eerlijk dat iemand die vaak verweten wordt onzin-tt's te maken er continu op aangesproken wordt, terwijl het van iemand die al langer meepost wel gepikt wordtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ach origineler dan de 'Het is weer [insert dag van de week] TTs
ik denk wel dat mijn TT waarheid is...maar ok...ik ga eraan proberen te denken de volgende keer een Raffishloze TT te makenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik vind het dan niet eerlijk dat iemand die vaak verweten wordt onzin-tt's te maken er continu op aangesproken wordt, terwijl het van iemand die al langer meepost wel gepikt wordt
Niet heel lullig bedoeld hoor, maar ik denk dat je me wel snaptquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk wel dat mijn TT waarheid is...maar ok...ik ga eraan proberen te denken de volgende keer een Raffishloze TT te maken
nee, geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet heel lullig bedoeld hoor, maar ik denk dat je me wel snapt
ik wil het ECHT ZO...NIET...WETEN....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe Keane![]()
![]()
![]()
tissue! er zitten klodders op mn scherm...
egnie!quote:
ja sorry, ik vind het ook verspilling van miljoenen poteniële levens...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik wil het ECHT ZO...NIET...WETEN....
WAAR IS DIE JACKIE D. OF JOHNNY WALKER ALS JE `M NODIG HEBT??
ga nu niet 3 uur lang lopen zeuren. Ga dan maar lekker afdampenquote:
neuh, ik red me welquote:
zuurpruimen gegeten? godsamme zeg!quote:
eet een lekker vlaflip! knap je van opquote:
Dat trompetje er in is heerlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
Positive K - I got a man! dat is fukking lang geleden!
kijk, dat is ee nfijnere reactiequote:
How long you had that problem?quote:
van c2c. titel weet ik ff niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:58 schreef Timo20 het volgende:
van wie was deze plaat nog eens? net gemist
die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
Len-Steel my Sunshine! die stond op op TMF Rockzone!
een iPhone12???quote:
dat is de man vd bruine ster? held is het!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef hole1988 het volgende:
Syb Verwer is weer lekker bezig geweest
volgens mij heeft iedere "alto" met een geboortedatum in de jaren 80 die! wat een plaat was dat!quote:
spuit11quote:
samen met Gerard.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een iPhone12???
[..]
dat is de man vd bruine ster? held is het!
Sybquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef hole1988 het volgende:
Syb Verwer is weer lekker bezig geweest
voor straf moet je vanavond met mijn spuit 21...quote:
Ik ben op m'n werkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor straf moet je vanavond met mijn spuit 21...
Ik kan em juist niet uitstaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dit is de nieuwe Van Velzen? best aardig
idem...en ik kan er ook niet op komen...quote:
Goooooeeeeeeeeeeeeedenavondquote:
hallo poedelewoepsie!quote:
Stacy Rookhuizen. van x-factoridolsthevoice ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:37 schreef CindieY het volgende:
Wie is de gast en waar moet ik haar van kennen?
En zij is 26? Of ging dat over iemand anders?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stacy Rookhuizen. van x-factoridolsthevoice ofzo
ja! en Neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
En zij is 26? Of ging dat over iemand anders?
Ja, zij is 26. Begonnen met het vak op haar 16de.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
En zij is 26? Of ging dat over iemand anders?
quote:
Brb, even m'n kaak van de grond oprapen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja, zij is 26. Begonnen met het vak op haar 16de.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |