En al die vrouwen van middelbare leeftijd momenteel die posters op hun kamers hadden ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:26 schreef Jellereppe het volgende:
En? Laat die man lekker homo zijn. Hij doet er niemand kwaad mee.
Bedoel je zoiets?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
En al die vrouwen van middelbare leeftijd momenteel die posters op hun kamers hadden ?
Dan voel je je toch verneukt.
Wie is dat?quote:
Een vrouw van middelbare leeftijd die misschien een poster van George Clooney boven haar bed heeft/had hangen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is dat?
En ja, ik had posters van John Travolta vroegermaakt me niet uit, hij is nog steeds leuk.
Die vind ik niet eens leuk, dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een vrouw van middelbare leeftijd die misschien een poster van George Clooney boven haar bed heeft/had hangen.
En ook al doet ze dat, wat dan nog?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een vrouw van middelbare leeftijd die misschien een poster van George Clooney boven haar bed heeft/had hangen.
Tieneridolen? Het lokale bejaardenhuis hier heeft een Clooneyfanclub.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:50 schreef Cavalinho het volgende:
Wat hebben posters van tiener idolen in hemelsnaam te maken met real life?
Wat heeft real life in dit subforum te zoeken ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:50 schreef Cavalinho het volgende:
Wat hebben posters van tiener idolen in hemelsnaam te maken met real life?
Ik wilde zeggen dat dit soort onzin ook niks in NWS te zoeken heeft. Maar ik zat verkeerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft real life in dit subforum te zoeken ?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat dit soort onzin ook niks in NWS te zoeken heeft. Maar ik zat verkeerd.
Je weet dat het een grapje is, hé!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik niet eens leuk, dus ik voel me niet aangesproken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |