dat heb ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Je mobiel thuislaten. Als je nog een oude telefoon hebt doe je daar je simkaart in en gebruik je 'm voor vanavond.
Ja, ik ging vroeger ook altijd als een mongool lopen rotzooien op m'n mobiel in een dronken buiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat heb ik niet, maar jij denkt dat thuislaten beter is dus?
Panz tyf nou eens ff opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ik mag hopen dat je het over melk hebt.
het is de eerste keer dat ik genoeg te zuipen heb om goed dronken te worden, dus ik weet niet of ik er mee om kan gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:53 schreef Spanky78 het volgende:
Als je niet met alcohol om kan gaan moet je ook niet drinken. Of de gevolgen accepteren.
tsja, ik moet wel 2 km door t bos lopen naar huis, aan de ene kant misschien een beetje riscabelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik ging vroeger ook altijd als een mongool lopen rotzooien op m'n mobiel in een dronken bui
Weet je hoeveel kcal er wel niet in bier zitten!!??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ik mag hopen dat je het over melk hebt.
Ja dat jullie anoniem vanachter je computertje iemand met een BMI van 15 gaan helpen bij de consumptie van excessieve hoeveelheden alcohol, dat hoeft nog niet te betekenen dat ik het hart niet op de juiste plaats heb.quote:
Waarom zou je hem wel mee willen nemen? Als je er een alcohol-slot-appje op zet kun je hem ook niet gebruiken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat heb ik niet, maar jij denkt dat thuislaten beter is dus?
Pff.. Dat lukte me niet eens meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik ging vroeger ook altijd als een mongool lopen rotzooien op m'n mobiel in een dronken bui
weetje, zo heb ik er eigenlijk niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarom zou je hem wel mee willen nemen? Als je er een alcohol-slot-appje op zet kun je hem ook niet gebruiken.
ik heb laatst kennisen 3 liter vodka mee laten nemen uit nederlandquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Bootje84 het volgende:
In Zweden dronken worden is een dure hobby...
Vodka is smerig.. maar goed.. jouw 16-jarige lichaam natuurlijk..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb laatst kennisen 3 liter vodka mee laten nemen uit nederland
Je bent nog nooit dronken geweest en je laat 3 liter vodka meenemen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb laatst kennisen 3 liter vodka mee laten nemen uit nederland
mengen met wat fanta exotic en het is aardig te doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vodka is smerig.. maar goed.. jouw 16-jarige lichaam natuurlijk..
ja, er komt niet zo vaak bezoek uit NLquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je bent nog nooit dronken geweest en je laat 3 liter vodka meenemen?.
link naar android market?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er is wel zo iets ja. Dan moet je eerst bepaalde handelingen op het scherm doen of zo.
Absolut.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Bootje84 het volgende:
In Zweden dronken worden is een dure hobby...
Nu ik een toestel heb dat uitsluitend touchscreen is lukt het mij ook niet meerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pff.. Dat lukte me niet eens meer.
Ik had een keer een touchscreen smsje gestuurd naar iemand, resultaat: "wbgj sj ikehd ehdgh?" Zij: "Ja, ik volgde de letters met swipe dus ik wist wat je wilde zeggen."quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu ik een toestel heb dat uitsluitend touchscreen is lukt het mij ook niet meerWord alleen maar agressief omdat ik alles verkeerd intyp dus ik dump het in mn broekzak of tasje
En wat had was het wat er stond?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had een keer een touchscreen smsje gestuurd naar iemand, resultaat: "wbgj sj ikehd ehdgh?" Zij: "Ja, ik volgde de letters met swipe dus ik wist wat je wilde zeggen."
Geen idee meer.quote:
Wauw, slimme meid welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee meer.Ze vroeg hoe het ging en of ik nog wat wilde gaan drinken de volgende week. En toen ze het ontcijferd had wist ze dat ik vroeg of ze donderdag kon, en daar antwoordde ze ook gewoon normaal op. Ik stuurde die letterbrij, krijg ik terug: "Ok, ja ik kan donderdag wel."
Mind blown.
Ze volgde met haar vingertje de toetsen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw, slimme meid welHeb ook weleens een shitload aan tekst gekregen van een guy die strak stond, dan kan je ook echt niet meer typen
Maar ontcijferen lukte niet
Overal is een app voor man, wtf?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:26 schreef gogosweden het volgende:
ja, allemaal wel leuk en aardig, maar hebben jullie nou een app voor mij, of bestaan die gewoon niet?
AHA! Ik googlede en ik vond: http://drunkblocker.appspot.com/quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:26 schreef gogosweden het volgende:
ja, allemaal wel leuk en aardig, maar hebben jullie nou een app voor mij, of bestaan die gewoon niet?
dat is alleen maar tegen het bellen. ik wil het ook tegen facebookgebruik etcquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
AHA! Ik googlede en ik vond: http://drunkblocker.appspot.com/
Drunkblocker is a app for your Android mobile that prevent you from Drunk-dialing contacts in your contact list.
Maar hoe moet je dan je haar drogen als dat nodig is?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is alleen maar tegen het bellen. ik wil het ook tegen facebookgebruik etc
maargoed, misschien laat ik mijn feun ook wel thuis
Als je goed dronken ben dan lijkt het net alsof je lepra hebt. Dus op zich wordt zoiets intoetsen dan wel een stuk moeilijker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Alsof je niet kan rekenen als je dronken bent .. Hahaha
Jij bent nooit dronken geweest danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Alsof je niet kan rekenen als je dronken bent .. Hahaha
Misschien zo'n figuur die er 'bang' van is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent nooit dronken geweest dan
Nou als ik zo ver weg ben dan ben k gwn ziek ervan haha, bij normaal dronken moet een normaal rekensommetje wel lukken ..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je goed dronken ben dan lijkt het net alsof je lepra hebt. Dus op zich wordt zoiets intoetsen dan wel een stuk moeilijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |