quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit dus
Verwijder ME3 maar van je harddrive flikker
Mnee, voor mij ook eens en nooit weer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:35 schreef VixenFromHell het volgende:
De gevolgen van het bedrog met de genophage cure zijn ook niet zo mooi
Ben ook aan een Renegade game bezig, maar het ligt me niet echt om zulke dingen te doen
Prachtig die facepalm als ze begint te mekkerenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef Rikketik het volgende:
Ik vond dat eigenlijk best een zielig gezicht, wanneer ze zo bewusteloos naar beneden zakt. In ME1 en ME2 had het me niet uitgemaakt, maar nu klonk ze voor het eerst écht oprecht boos en bang. Noem me een watje, maar ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om die renegade interrupt te kiezen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het gezicht van Tali nou te zien in Mass Effect 3? Zo ja, heeft iemand een pic voor moi? In een spoiler ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het gezicht van Tali nou te zien in Mass Effect 3? Zo ja, heeft iemand een pic voor moi? In een spoiler ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:18 schreef Sinji het volgende:
[..]8)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Nee dat is ze volgens mij in beide gevallen niet hoor. Mallerds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:22 schreef Sinji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]Hij is wel erg slecht gefotoshopped jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk naar die vingers en dan naar de vingers in het spel.
Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij is wel erg slecht gefotoshopped jaKijk naar die vingers en dan naar de vingers in het spel.
Die heb'k al eens eerder gepostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:00 schreef Markster het volgende:
uitgespeeld maar :je moet opnieuw beginnen en dan wel alles goed doen, dan krijg je op het eind meer war assets en heb je meer keuzes. als je multiplayer ook nog een uurtje doet kun je het beste einde zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help meTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Dat is trouwens ook gewoon een cutscene, qua gameplay verandert er niets.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet opnieuw beginnen en dan wel alles goed doen, dan krijg je op het eind meer war assets en heb je meer keuzes. als je multiplayer ook nog een uurtje doet kun je het beste einde zien.
niet 1 cutscene, de vlootbattles en grondgevechten zijn dan ook anders, heb ik gehoordquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook gewoon een cutscene, qua gameplay verandert er niets.
Hij doelde op het einde, niet op de laatste gedeelte.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet 1 cutscene, de vlootbattles en grondgevechten zijn dan ook anders, heb ik gehoord
iedereen die dood gaat is er in ME3 niet meer bij hoor..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vind wel jammer dat het einde van ME2 nauwelijks invloed heeft op ME3
Ik doelde op de Reaper base.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iedereen die dood gaat is er in ME3 niet meer bij hoor..
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Nou ja, is de Human Reaper nog intact als je op de Cerberus base komt? Want bij mij was het zo van 'Het verbaast me dat ze zoveel hebben terug kunnen krijgen uit de collector base'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Maar echt gameplay geeft het niet, 1 / 2 zinnetjes wat anders dat is hetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef Maanvis het volgende:
Als je de collector base hebt bewaard dan is er van die reaper veel meer over in ME3 bij Cerberus. het levert ook andere war assets op.
Het is in nog geen enkel deel van mass effect zo geweest dat keuzes in het vorige deel andere gameplay opleverden in het volgende deel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar echt gameplay geeft het niet, 1 / 2 zinnetjes wat anders dat is het
zal wel zo'n .... banshee geweest zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:52 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wtf, midden in een potje, niks aan de hand: SQUAD DOWN, ABORTING MISSION.
Mission failed. Wtf.
Was tegen Geth, maar er was niks aan de hand. Er ging niets mis.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal wel zo'n .... banshee geweest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net nog even een savegame vlak voor de cerebus base attack geopend, maximale EMS wat ik nu kan halen is 2950.
Die had ik dus nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:18 schreef Maanvis het volgende:
je moet alle sidequests doen hoor en ik had gewoon de paragon/renegade opties om niet de keuze hoeven te maken tussen de quarians en de geth.
het komt neer op je reputatie, die kun je ophogen door quests op de citadel te doen en af en toe iemand te supporten etc. het maakt niet uit of je paragon of renegade bent in dat opzicht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef Markster het volgende:
[..]
Die had ik dus niet![]()
Ook op het einde met TIM had ik geen paragon/renegade optie. Maar ik heb (naar mijn weten) alle sidequests gedaan, op eentje na (zie boven)
In ME2 moet je ook de juiste keuzes maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef Markster het volgende:
[..]
Die had ik dus niet![]()
Ook op het einde met TIM had ik geen paragon/renegade optie. Maar ik heb (naar mijn weten) alle sidequests gedaan, op eentje na (zie boven)
Ik heb echt zo mn dag nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net weer ff een paar bazenpotjes gedaan met wat users hier.
Ik kan zeggen: Engineer met Geth Pulse Rifle ftwEn verder maar overload en incinerate spammen
Mattock is ook zeer fijn. Geth heb ik nog nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net weer ff een paar bazenpotjes gedaan met wat users hier.
Ik kan zeggen: Engineer met Geth Pulse Rifle ftwEn verder maar overload en incinerate spammen
Halfquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:11 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Mattock is ook zeer fijn. Geth heb ik nog nietMaar wel net de Widow. You mad?
Niet zeker. Maar je kunt ook de save editor gebruik om je naam te veranderen. Werkt perfect.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vraag me af... kun je je ME2-import een nieuwe naam geven in 3?
Wat deed 'ie?quote:
Waarom heb je niet een geedite save voor Legion als begin char?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm, sentinel was dus lvl 18, inmiddels 20
Moet Garrus en Thane nog loyal krijgen en Samara en Legion nog recruiten
Ik durf m'n saves niet te editenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom heb je niet een geedite save voor Legion als begin char?
Kijk die link van Legion man, hij is the best , al zijn opmerkingen vanaf het beginquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik durf m'n saves niet te editen
quote:
Gewoon een backup maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik durf m'n saves niet te editen
Samara recruit ik altijd meteen zodra het kan. Zij is mijn vaste squadmate. Jammer dat ze niet mag batsen van de code.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm, sentinel was dus lvl 18, inmiddels 20
Moet Garrus en Thane nog loyal krijgen en Samara en Legion nog recruiten
Dit weekend dus, versla de Reapers op Silver en je krijgt volgende week een pack met een rare gun.quote:Operation Goliath
Citadel Allied Command is mounting a galaxy-wide operation to cripple the Reapers’ shock troops: the turian-krogan hybrids known as “brutes.” To flush out Reaper ground forces, N7 teams are deploying to engage the enemy in key theaters. Heavy reinforcements are expected anywhere fighting begins.
Community Goal: Inflict heavy casualties on Reaper “brutes” on March 16th, 17th, and 18th.
Community Unlock: If this goal is met, all N7 squads will be awarded a Victory Pack that can be unlocked the following week.
Squad Goal: Successful extraction from a Reaper-held zone at a Silver threat level or higher.
Squad Unlock: Your squad will be granted a Commendation Pack.
Your allies are counting on you. Now is not the time to let them down.
Welcome to the first N7 Challenge weekend!
Join your friends on line between 5 PM PST Friday, March 16 and 5 AM PST Monday, March 19, and take the fight to the Reapers like never before.
Any player who is part of a squad that beats the Reaper faction on Silver difficulty or better will unlock one Commendation Pack. This means that at least one member of the squad must be extracted at the end of the mission – this will earn all squad members the reward. Each player can earn a maximum of one pack, and each pack contains a random N7 Arsenal Weapon. Originally only available as single-player weapons via the N7 Collector’s Edition, these multiplayer variants will be exceptionally rare and are NOT obtainable through regular purchasable Reinforcement Packs. The Commendation Packs will contain one of the following guns at random: N7 Crusader Shotgun, N7 Eagle Pistol, N7 Hurricane SMG, and N7 Valiant Sniper Rifle.
Destroy as many brutes as possible – if the multiplayer community kills a combined 1 MILLION brutes within the hours of the challenge, ALL players will receive a Victory Pack as a reward.
PLEASE NOTE THAT REWARDS WILL UNLOCK ON TUESDAY, MARCH 20 @ 5 PM PST. YOU MUST REDEEM (OPEN) YOUR PACKS IN THE MULTIPLAYER STORE MENU WITHIN 7 DAYS, AT WHICH POINT THE PACKS WILL EXPIRE AND CANNOT BE RESTORED.
quote:
Yupquote:
Dominate past niet bij een engineer, is meer iets voor een adept.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lvl 22 op m'n ME2 sentinel nu. Heb net nog ff Garrus en Thane loyal gekregen en zit nu achter Samara aan. Daarna Tali loyal en vervolgens Reaper IFF > Legion > Legion loyal en gaan met die hap
Denk trouwens dat ik dit keer Morinth kies ipv Samara, heb ik eindelijk ook eens Dominate unlocked
Laatste keer op de citadel krijg je nog een leuke conversatie met Javik, een Hanar, Asarian en Turianquote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch zo zonde dat niemand flipt als ik met Legion rondloop op Ilium... net als rondlopen met Jarvik op de Citadel; niemand vind het raar dat je daar met een Prothean rondloopt
Volgens mij weet bijna niemand in het spel hoe een prothean eruit ziet. Pas in deel 2 weetje squad dat de collectors eignelijk protheans zijn en er dus ongeveer zo uit hadden moeten zienquote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch zo zonde dat niemand flipt als ik met Legion rondloop op Ilium... net als rondlopen met Jarvik op de Citadel; niemand vind het raar dat je daar met een Prothean rondloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Ooit de conversatie gezien als je Tali's missie gaat doen met Legion in je squad? Best leuk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je de Geth achter je wil krijgen moet je juist destroy doen, heb ik weer gelezen, anders is het kiezen tussen de Geth of de Quarians.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, las ergens dat Rewrite Heretics beter is dan Destroy Heretics, bij de eerste krijg je 450 war assets, bij de 2e 150.
Rewrite dan maar weer
Hrm... naja, die war assets haal ik wel, readiness is iig al 100% door het vele online spelenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Als je de Geth achter je wil krijgen moet je juist destroy doen, heb ik weer gelezen, anders is het kiezen tussen de Geth of de Quarians.
ja da's klotequote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef Smoofie het volgende:
Hetzelfde als wij opeens helemaal niet meer kunnen traden met china of japan en er ook bijna niet meer kunnen komen met boten of vliegtuigen van nu, maar alleen met zeilboten.
is het niet leuker om daar zelf over te speculeren of om dat in ME4 te zien?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had graag een filmpje willen zien:
- hoe de mensen verder leefden nadat Shepard control koos en stierf.
- hoe het leven verder ging als Shepard synthesis had gekozen.
- wat er met Shepard + eventuele love-interest gebeurde na het vernietigen van de Reapers.
Nee hoor, dan moet je gewoon alle andere opties wel doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Als je de Geth achter je wil krijgen moet je juist destroy doen, heb ik weer gelezen, anders is het kiezen tussen de Geth of de Quarians.
Ze zeiden dat dit het einde van Shepard's trilogie zou zijn, dus neequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is het niet leuker om daar zelf over te speculeren of om dat in ME4 te zien?
Een einde van een trilogiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is het niet leuker om daar zelf over te speculeren of om dat in ME4 te zien?
wat doet dominate?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:50 schreef Rikketik het volgende:
Je kunt ook voor Morinth kiezen, waarmee je automatisch Dominate unlockt, en dan een eerdere savefile laden om alsnog voor Samara te kiezen. Dominate gaat dan niet verloren.
Zeek jij ook zo toen er geen filmpje kwam over wat er met de collector base gebeurde?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een einde van een trilogieGa toch weg
Het einde van de ME serie waarmee je met shepard speelt ja. Die vent is met pensioen in ME4.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze zeiden dat dit het einde van Shepard's trilogie zou zijn, dus nee
AI hack voor Organics, daarmee kun je dus een Harbinger-controlled collector mee pakken, als het goed isquote:
Geen idee, volgens mij had ik 'm vernietigd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeek jij ook zo toen er geen filmpje kwam over wat er met de collector base gebeurde?
Ah, jij bent er ook weerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
AI Hacking voor organics.
Ik ook net een half uurtje ofzoquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook net een half uurtje ofzo
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was vannacht nog enorm aan het heerschen met m'n Sentinel op die reaper waar je de IFF haalt. Tech Armor aan en stasis op de scions. Wat een eitje was dat
Allebei voor casuals.quote:
waar zijn de scions henequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was vannacht nog enorm aan het heerschen met m'n Sentinel op die reaper waar je de IFF haalt. Tech Armor aan en stasis op de scions. Wat een eitje was dat
En de Fenris, YMIR en LOKI Mechsquote:
Collectors zijn dood.quote:
Iedereen die die dingen gebruiken, vechten nu met jou mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de Fenris, YMIR en LOKI Mechs
de YMIR mechs zijn opgekocht door cerberus en daar is de atlas van gemaakt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En de Fenris, YMIR en LOKI Mechs
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Sinji het volgende:
Ik wou dat ik The Illusive Man was![]()
Die gast heeft [ afbeelding ]
Hoe heeft die gast Legion op al die plekken gekregen, dat gaat toch pas na de derelict reaper?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |