Laatste keer op de citadel krijg je nog een leuke conversatie met Javik, een Hanar, Asarian en Turianquote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch zo zonde dat niemand flipt als ik met Legion rondloop op Ilium... net als rondlopen met Jarvik op de Citadel; niemand vind het raar dat je daar met een Prothean rondloopt
Volgens mij weet bijna niemand in het spel hoe een prothean eruit ziet. Pas in deel 2 weetje squad dat de collectors eignelijk protheans zijn en er dus ongeveer zo uit hadden moeten zienquote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch zo zonde dat niemand flipt als ik met Legion rondloop op Ilium... net als rondlopen met Jarvik op de Citadel; niemand vind het raar dat je daar met een Prothean rondloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Ooit de conversatie gezien als je Tali's missie gaat doen met Legion in je squad? Best leuk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je de Geth achter je wil krijgen moet je juist destroy doen, heb ik weer gelezen, anders is het kiezen tussen de Geth of de Quarians.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, las ergens dat Rewrite Heretics beter is dan Destroy Heretics, bij de eerste krijg je 450 war assets, bij de 2e 150.
Rewrite dan maar weer
Hrm... naja, die war assets haal ik wel, readiness is iig al 100% door het vele online spelenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Als je de Geth achter je wil krijgen moet je juist destroy doen, heb ik weer gelezen, anders is het kiezen tussen de Geth of de Quarians.
ja da's klotequote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef Smoofie het volgende:
Hetzelfde als wij opeens helemaal niet meer kunnen traden met china of japan en er ook bijna niet meer kunnen komen met boten of vliegtuigen van nu, maar alleen met zeilboten.
is het niet leuker om daar zelf over te speculeren of om dat in ME4 te zien?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had graag een filmpje willen zien:
- hoe de mensen verder leefden nadat Shepard control koos en stierf.
- hoe het leven verder ging als Shepard synthesis had gekozen.
- wat er met Shepard + eventuele love-interest gebeurde na het vernietigen van de Reapers.
Nee hoor, dan moet je gewoon alle andere opties wel doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Als je de Geth achter je wil krijgen moet je juist destroy doen, heb ik weer gelezen, anders is het kiezen tussen de Geth of de Quarians.
Ze zeiden dat dit het einde van Shepard's trilogie zou zijn, dus neequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is het niet leuker om daar zelf over te speculeren of om dat in ME4 te zien?
Een einde van een trilogiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is het niet leuker om daar zelf over te speculeren of om dat in ME4 te zien?
wat doet dominate?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:50 schreef Rikketik het volgende:
Je kunt ook voor Morinth kiezen, waarmee je automatisch Dominate unlockt, en dan een eerdere savefile laden om alsnog voor Samara te kiezen. Dominate gaat dan niet verloren.
Zeek jij ook zo toen er geen filmpje kwam over wat er met de collector base gebeurde?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een einde van een trilogieGa toch weg
Het einde van de ME serie waarmee je met shepard speelt ja. Die vent is met pensioen in ME4.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze zeiden dat dit het einde van Shepard's trilogie zou zijn, dus nee
AI hack voor Organics, daarmee kun je dus een Harbinger-controlled collector mee pakken, als het goed isquote:
Geen idee, volgens mij had ik 'm vernietigd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeek jij ook zo toen er geen filmpje kwam over wat er met de collector base gebeurde?
Ah, jij bent er ook weerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
AI Hacking voor organics.
Ik ook net een half uurtje ofzoquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook net een half uurtje ofzo
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was vannacht nog enorm aan het heerschen met m'n Sentinel op die reaper waar je de IFF haalt. Tech Armor aan en stasis op de scions. Wat een eitje was dat
Allebei voor casuals.quote:
waar zijn de scions henequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was vannacht nog enorm aan het heerschen met m'n Sentinel op die reaper waar je de IFF haalt. Tech Armor aan en stasis op de scions. Wat een eitje was dat
En de Fenris, YMIR en LOKI Mechsquote:
Collectors zijn dood.quote:
Iedereen die die dingen gebruiken, vechten nu met jou mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de Fenris, YMIR en LOKI Mechs
de YMIR mechs zijn opgekocht door cerberus en daar is de atlas van gemaakt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En de Fenris, YMIR en LOKI Mechs
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Sinji het volgende:
Ik wou dat ik The Illusive Man was![]()
Die gast heeft [ afbeelding ]
Hoe heeft die gast Legion op al die plekken gekregen, dat gaat toch pas na de derelict reaper?quote:
Saves files aanpassen. Ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hoe heeft die gast Legion op al die plekken gekregen, dat gaat toch pas na de derelict reaper?
ik bedoel, daar krijg je Legion toch pas?
Voltooide playthrough save gebruiken voor new game +?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Saves files aanpassen. Ofzo.
Had ergens gelezen dat het gebruik van eventtriggers, zoals met de reaper IFF, pas later zijn toegevoegd. Dus ze hadden gewoon dialogen geschreven voor Legion tijdens de archangel-missie, bijvoorbeeld. Wat in de uiteindelijke versie niet mogelijk was idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Hoe heeft die gast Legion op al die plekken gekregen, dat gaat toch pas na de derelict reaper?
ik bedoel, daar krijg je Legion toch pas?
Dafuq?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Legion is zo'n heerlijke Captain Obvious.
"It is reasonable to assume this is the door."
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Die helm is die 2e outfit die je krijgt als je CE hebt.
quote:
De serieuze inslag van dat filmpje is voor mij voorgoed verneukt door die 'tocuh my tralala''remade'quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:31 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
De serieuze inslag van dat filmpje is voor mij voorgoed verneukt door die 'tocuh my tralala''remade'
quote:
Casey Hudson (Director)quote:“There are many different endings. We wouldn’t do it any other way. How
could you go through all three campaigns playing as your Shepard and
then be forced into a bespoke ending that everyone gets?…”
Auquote:There is a huge set of consequences that start stacking up as you approach the end-game. And
even in terms of the ending itself, it continues to break down to
some very large decisions. So it's not like a classic game ending
where everything is linear and you make a choice between a few things
- it really does layer in many, many different choices, up to the
final moments, where it's going to be different for everyone who
plays it.
Lees ik het verkeerd? Beiden zeggen dat er meerdere eindes zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:21 schreef Sinji het volgende:
Interview with Mike Gamble (Associate Producer)
http://www.360magazine.co(...)y-different-endings/
[..]
Casey Hudson (Director)
http://www.computerandvid(...)-really-good/?page=2
[..]
Au
Als je many different endings interpreteert als 3. Ja dan heb je gelijk. Nog een:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lees ik het verkeerd? Beiden zeggen dat er meerdere eindes zijn.
quote:Interviewer: [Regarding the numerous possible endings of Mass Effect 2] “Is that
same type of complexity built into the ending of Mass Effect 3?”
Hudson: “Yeah, and I’d say much more so, because we have the ability to
build the endings out in a way that we don’t have to worry about
eventually tying them back together somewhere. This story arc is
coming to an end with this game. That means the endings can be a lot
more different. At this point we’re taking into account so many
decisions that you’ve made as a player and reflecting a lot of that
stuff. It’s not even in any way like the traditional game endings,
where you can say how many endings there are or whether you got
ending A, B, or C.....The endings have a lot more sophistication and
variety in them.”
Waarom kiezen als je ze ook beiden mee kunt nemen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Mass Effect has MANY endingsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je many different endings interpreteert als 3. Ja dan heb je gelijk. Nog een:
Interview with Casey Hudson (Director)
http://www.gameinformer.c(...)aspx?PostPageIndex=2
[..]
Tsja, zo noemen ze het beidenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je many different endings interpreteert als 3. Ja dan heb je gelijk. Nog een:
Interview with Casey Hudson (Director)
http://www.gameinformer.c(...)aspx?PostPageIndex=2
[..]
Waar zeg ik dat ze elkaar tegenspreken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, zo noemen ze het beidenhet is niet alsof ze elkaar tegenspreken
Ik dacht dat je dat impliceerdequote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze elkaar tegenspreken?
Je hebt het inderdaad verkeerd gelezen
Hoe kan je Legion nou weer verliezen in de Suicide Mission?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zo, mooi, eindelijk Mass Effect 2 weer uitgespeeld zodat ik een save heb voor deel 3. Ben benieuwed wat deel 3 gaat bieden. Ik heb Legion verloren in de suicide mission, maar ik kan die robot vast wel missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook de eerste keer hoor. Als iemand die niet loyal is het verneukt kan hij de dupe zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe kan je Legion nou weer verliezen in de Suicide Mission?
Ik had blijkbaar zijn loyalty verloren tijdens een dialoog met Tali... Jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe kan je Legion nou weer verliezen in de Suicide Mission?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk metGoeie vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik had 3 mensen niet loyaal en iedereen overleefde het.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Had ik ook de eerste keer hoor. Als iemand die niet loyal is het verneukt kan hij de dupe zijn.
Tegen die tijd heb je je paragon of renegade toch wel maxed out?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar zijn loyalty verloren tijdens een dialoog met Tali... Jammer maar helaas.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Dan heb je de loyale mensen de juiste opdrachten gegeven. Bij mij ontsnapte Morinth dus Samara was niet loyal. Vraag me niet hoe ik dat heb laten gebeuren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had 3 mensen niet loyaal en iedereen overleefde het.
Dan heb je verdomd veel geluk gehadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan krijg je een Geth VI (een hologram van Legion)quote:
Iemand die je een bepaalde taak geeft in de suicide mission moet loyal zijn volgens mij, de rest maakt niet uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kon alleen kiezen "You're both right", maar die koos ik niet. Legion mocht van mij geen data verzenden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je je paragon of renegade toch wel maxed out?
Bij de verdediging kunnen ze gewoon nog dood gaanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Iemand die je een bepaalde taak geeft in de suicide mission moet loyal zijn volgens mij, de rest maakt niet uit.
Dan had je alsnog naar Legion kunnen lopen en zeggen van, ik loog tegen Tali. Zijn we weer vriendjes? En dan zijn ze allebei Loyal.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik kon alleen kiezen "You're both right", maar die koos ik niet. Legion mocht van mij geen data verzenden.![]()
Toen vocht ik tegen de human reaper met Mordin en Legion, en Legion ging dood. Dus dat wordt een save zonder Legion.
Redelijk ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Heeft Legion een grote rol in ME3 dan?
Ik heb gewoon goede keuzes gemaakt. Mordin met de survivors mee, Tali en Jack meegenomen naar de Human Reaper. Verder waren Jacob, Samara en Thane niet loyaal. Maar ik heb wel Zaeed die loyaal is, die geeft een enorme defense boost.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan heb je verdomd veel geluk gehad
Vind ik wel, mooie missie ook waarbij hij is betrokkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Heeft Legion een grote rol in ME3 dan?
'Does this one have a soul?'quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind ik wel, mooie missie ook waarbij hij is betrokken
en die renegade interrupts als je de upload niet toestaatquote:
Volgens mij is er ook een DLC waarmee je die keuzes kunt veranderen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hm, nouja, ik ga die suicide mission niet over doen.
Waarom nam je Legion mee als je weet dat hij dan zal sterven?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik kon alleen kiezen "You're both right", maar die koos ik niet. Legion mocht van mij geen data verzenden.![]()
Toen vocht ik tegen de human reaper met Mordin en Legion, en Legion ging dood. Dus dat wordt een save zonder Legion.
Hahaha, wat een toffe character.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en die renegade interrupts als je de upload niet toestaat. Geniaal!
Ook dit is leuk, als mordin dood is krijg je een heel nieuw karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |