quote:
dan is deze vast nog viezerquote:
goede vraagquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je met haar tongzoenen. Is een gewoon zoentje op de wang weer niet voldoende?
Er werden destijds al heel veel voorbehouden gemaakt, had dus eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is bijna zeker dat neutrino's niet sneller dan het licht kunnen nu![]()
http://press.web.cern.ch/(...)es2011/PR19.11E.html
L-Ebberen?quote:
quote:
Of allebei.quote:
Vonden die preutse wijven dat ook maar eens.quote:
Wie zegt dat ze jouw ideeën niet goed vinden, de uitvoering waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vonden die preutse wijven dat ook maar eens.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
Wie zegt dat ze jouw ideeën niet goed vinden, de uitvoering waarschijnlijk niet.
O ik heb niets tegen lebberen bij die dames, zolang ik het niet hoef te doen....quote:
Allemaal onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
O ik heb niets tegen lebberen bij die dames, zolang ik het niet hoef te doen....
Waarschijnlijk...mja, weet niet, anders hadden ze al gehapt?
Dat kan je voorlopig ook wel vergetenquote:
Ga jij eens modden inplaats van andere uitlachen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan je voorlopig ook wel vergeten
Heb ik al gedaan lieve schat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga jij eens modden inplaats van andere uitlachen.![]()
[ afbeelding ]
ja bevallen is goed voor je nachtrustquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even bevallen, dan heb je s ochtends weer wat te doen.
en wat zei god?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan lieve schat.
Ik moet even afwachten wat te van boven te horen krijg.
Ik heb al gebiecht!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet je er ook niet over beginnen
ik zou niet eens meer weten hoe dat neuken werktquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, zeg nu maar gewoon met wie je geneukt hebt Rubbereend.
Vaag gedoe.
Zelfde als inparkeren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou niet eens meer weten hoe dat neuken werkt
Memo misschien?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, zeg nu maar gewoon met wie je geneukt hebt Rubbereend.
Vaag gedoe.
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die MD BH kost je gewoon minstens een nacht voordat die uit is.
Je mag ook een goedkopere schaar nemen hoorquote:
Ben je nog maagd?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou niet eens meer weten hoe dat neuken werkt
nee, dan had de "meer" ook niet in de zin gestaanquote:
Oja, daar heb ik gewoon overheen gelezen. Wat jammer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, dan had de "meer" ook niet in de zin gestaan
Had je me er anders vanaf geholpen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik gewoon overheen gelezen. Wat jammer.
Ik had wel even iemand voor je geregeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had je me er anders vanaf geholpen?
Slapen!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:10 schreef Kuukske het volgende:
Wiegje gekocht. Leuk naast ons bed. [koetsjiekoestem]Kan ik 's avonds kijken hoe ons guppie sloapt. [/koetsjiekoestem]
Foto.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:10 schreef Kuukske het volgende:
Wiegje gekocht. Leuk naast ons bed. [koetsjiekoestem]Kan ik 's avonds kijken hoe ons guppie sloapt. [/koetsjiekoestem]
39 wekenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Alstie is opgemaakt. Hopelijk vanavondanders morgen.
Uhhhuh.quote:
Wetende dat hij je over maximaal twee uur weer wakker tettert vanwege z'n flesje/poepluier/behoefte aan aandacht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:10 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:10 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg trouwens een mail van die eerdere sollicitatie (waar ik nooit meer iets van heb gehoord), of ik nog op zoek was naar een baan. *eek*
Schijterd.quote:
Hoe voel je je?quote:
quote:
Jijquote:
Al bekomen van de schrik?quote:
Nieuwsgierig, maar ook moe. En Nja. Raar idee dat dit mogelijk ons laatste weekend met z'n tweetjes is. Kan ook het eennalaatste zijn, maar toch. Straks met z'n drietjes. Weird!quote:
Tijd voor een quote uit Lost in Translation:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nieuwsgierig, maar ook moe. En Nja. Raar idee dat dit mogelijk ons laatste weekend met z'n tweetjes is. Kan ook het eennalaatste zijn, maar toch. Straks met z'n drietjes. Weird!
quote:Bob: It gets a whole lot more complicated when you have kids.
Charlotte: It's scary.
Bob: The most terrifying day of your life is the day the first one is born.
Charlotte: Nobody ever tells you that.
Bob: Your life, as you know it... is gone. Never to return. But they learn how to walk, and they learn how to talk... and you want to be with them. And they turn out to be the most delightful people you will ever meet in your life.
Charlotte: That's nice.
Ja hoor. Zit nu in de fase 'ik sla je verrot als je ook maar in de buurt van het huis komt'.quote:
Niet zo over Charlotte.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Zit nu in de fase 'ik sla je verrot als je ook maar in de buurt van het huis komt'.
Je hebt een honkbalknuppel in huis?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Zit nu in de fase 'ik sla je verrot als je ook maar in de buurt van het huis komt'.
goede instelling in zo'n buurtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |