Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Yep. Scheelde een tientje dacht ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:37 schreef eentwee het volgende:
@marcodej: heb je de cfh versie? Die is twee keer zo duur ofzo.
Bij Aldi hebben ze rolletjes elektratape geloof ik. Denk dat jij het wel maken kan met je fiets: rood/wit/blauw.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef Patroon het volgende:
Zal straks ff nieuw wit stuurlint rollen. Aftapen met zwarte tape of witte tape?
Valt niks over te zeggen. Maar als je na een behoorlijk aantal ritten nog steeds zo snel en veel last hebt is past het zadel niet goed dus dan is het wel handig om iets anders te gaan proberen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:07 schreef mytec het volgende:
ik heb nu een san marco ponza zadel en ik merk dat ik na 50 km altijd enorme last krijg. Maakt het veel verschil als ik bijvoorbeeld een sella italia SLR Superlfow zou kopen? Nieuwe broek is al besteld.
Precies. Leg het karton dan wel op een verhoging en zet je benen op een krukje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ga op een stuk karton zitten, zodat je zitbotjes een afdruk maken. Meet. Koop een zadel dat past. Simpel maar effectief.
Haha ik wil wel tape met de friesche vlag eropquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:53 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Bij Aldi hebben ze rolletjes elektratape geloof ik. Denk dat jij het wel maken kan met je fiets: rood/wit/blauw.
Haha wat gaaf! Doet me denken aan l'eroica, die zou ik ook graag een keer fietsen:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:39 schreef ultra_ivo het volgende:
In London is er een stylepolice met andere normen:
Wil ik ook wel sinds ik heb gehoord dat m'n voorouders uit Rotsterhaule komen. Stiekem blijk ik dus ook van Friesche afkomst te zijn en ben ik na 29 jaar eindelijk thuisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ik wil wel tape met de friesche vlag erop
maar het is zwarte geworden adhv de tip van eentwee
Captain fabulous en patroon thanks voor de tip ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Precies. Leg het karton dan wel op een verhoging en zet je benen op een krukje.
Een passend zadel voorkomt niet alleen zitklachten maar hierdoor kan ook je beenspier beter zijn krachten kwijt.
zag het zadel staan in Fiets ( blad). schijnt dat er zo min mogelijk druk op je botjes komt advies prijs is 200 maar een duitsewinkel had hem al voor 140 ofzo zag ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
dat selle italia zadel zag er cool uit, maar dan moeten je zitbotjes wel precies erop passen, of het zit heel kut denk ik...
Is het ook. Ik ben met m'n vriendin bezig een paar oude racefietsen aan het opknappen zodat we lekker hip Groningen onveilig kunnen makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |