HAHAquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga hem kopen jij ook mr cooper gaan we coöp-eren hihihi hahaha hohoho
WHAHAH wat een garpquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef RickoKun het volgende:
ja is goed x"""""""""""Dquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef RickoKun het volgende:
skoel xie je daar ouwuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OK maak jij hammerdin ik doe lightsorc ok check je ingame
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Roellie80 het volgende:
Waarom die hype? het gaat echt een faal worden denk ik.
Goedzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:15 schreef Pharkus het volgende:
Heb net een verzoek tot vrijnemen ingediend omdat het moest van cooper
Eigenlijk alleen maar om mee te kunnen praten in KLB, als al die d3 topics komen en om hilarische grappen met knieen en pijlen eindelijk eens te begrijpen.quote:
Ja, dit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef splendor het volgende:
Dus je mag wel vrij nemen om een weekendje op vakantie te gaan of een dagje naar de dierentuin (=vermaak), maar niet om een spelletje te spelen (=vermaak)?
klinkt kk chillquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:46 schreef joeftw het volgende:
Ik heb gisteren al vrij gevraagd voor heel januari.... GTA V, geen grap. Spel wordt ziekelijk vet. Gordijnen dicht, headset op, telefoon naast m'n zijde om te bellen naar Ramses Döner en natuurlijk my favorite; m'n draagbare koelkastje gevuld met Bavaria en Spa Rood. En een emmer om in te pissen en schijten.. Ramses is wel vertrouwd dus ik kan gewoon de sleutel onder de bloempot leggen buiten dan komt ie mooi mn eten, drinken en peuken op zolder brengen. Ik geef hem dan ook altijd een tientje extra als ie m'n vieze emmer meeneemt (en ergens dumpt) en er een schone neer zet. Zit toch een deksel op. Hij vindt 't niet echt fris maarja hij ziet het niet en ik mik er wel goed in. En ja.. Heeft hij toch 300 pleuros extra, bovenop al mn schaften die ik daar heel die maand bestel. Goede zaak. Ik zorg er ook voor dat ik eind december zo'n 10 gr hia hia heb liggen. Haal ik hierachter effe bij Karel de Grote. Niet teveel.. Gewoon relaxt, mann.. Wordt geheid platinum trophie GTA!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |