quote:
Rood is altijd een kleur die er snel uitgaat. En dan wordt het flets en moet je het alleen daarom al vaak verven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Knalrood heb ik ook heel even gehad, maar verf hecht zich heel slecht aan m'n haren.
Wasdadantoch? Sounds gay.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Welke heren hier zijn al aan de Just For Men?
Ja, ik heb het vroeger wel brandweerrood gehad ja, jezus, je bleef aan het verven.3quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Kluts; knalrood is wel gaaf, heb ik ook gehad, maar wordt heel erg snel vaal enzo.
Bij mannen maakt het niet uit als ze grijs worden, ik vind het persoonlijk erger om te zien dat een man zijn haar verft dan dat hij grijs wordt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Welke heren hier zijn al aan de Just For Men?
Ik had Red Night van LIVE. Dat zou donkerbruin met rode gloed zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Knalrood heb ik ook heel even gehad, maar verf hecht zich heel slecht aan m'n haren.
Grote onzin, dat is hetquote:
Van die haarverf voor mannen, die ALLEEN de grijze haren verft. (yeah rightquote:
Ik heb bruin, zwart en paars gehad, niks pakte. Het werd na een week weer dezelfde donkerrode tint.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rood is altijd een kleur die er snel uitgaat. En dan wordt het flets en moet je het alleen daarom al vaak verven.
quote:
Maar je bent toch ook blond van jezelf? En zeker met kleurspoeling is je eigen kleur in no time weer zichtbaar dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bruin, zwart en paars gehad, niks pakte. Het werd na een week weer dezelfde donkerrode tint.
Zoiets werd het dus:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had Red Night van LIVE. Dat zou donkerbruin met rode gloed zijn.
Echter, ik ben blond... dus alles werd bordeauxrood
Mooie cdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zoiets.
[ afbeelding ]
Maar blond werd het niet. Zelfs toen ik het bij de kapper liet ontkleuren en zij m'n haar lichtblond verfden, 'sleet' die verf en had ik na twee maanden wit haar. Kon ik weer terug. Ik heb ergens een rossig pigment dus bijna alles werd weer rood.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook blond van jezelf? En zeker met kleurspoeling is je eigen kleur in no time weer zichtbaar dan.
Oooo zoiets. Bullquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die haarverf voor mannen, die ALLEEN de grijze haren verft. (yeah right)
O ja, paars!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bruin, zwart en paars gehad, niks pakte. Het werd na een week weer dezelfde donkerrode tint.
Ja, dat Just For Men is gewoon een marketingtruc voor kerels die stiekem willen verven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo zoiets. Bull
Op een gegeven moment stond op ieder pakje LIVE ook gewoon een vent.
Stond ik bij de Etos naar haarverf te kijken, vroeg iemand: jij hebt een mooie kleur, welke is dat?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, paars!
Ik heb het een keer zilvergrijs met paarse gloed gehad. Een stuk van m'n haar dan. De rest was dan bruin en dat liep over in elkaar
Paars werd na een dag al roze (AAARGH) en na 2x wassen was er alleen nog maar grijs over
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Meisjes met rode haren![]()
Op een topic met zo'n titel moest ik even reageren, ik verlaat het nu weer stilletjes..
doei
Eensch! Enige goede aan dit landquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Meisjes met rode haren![]()
Op een topic met zo'n titel moest ik even reageren, ik verlaat het nu weer stilletjes..
doei
Ik vind nep rood haar nog veeeeeeeeeeul lelijker. Trashy evenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:
Mensen met natuurlijk rood haar zijn meestal lelijk. En ja, er zijn voorbeelden van het tegendeel, om die discussie vast voor te zijn, maar echt rood haar vind ik gewoon lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarse gloed dinges bruin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin blond witte streep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Zwart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarse gloed dinges bruin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin blond witte streep:Gay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eh ja, blond haar moet je niet zelf gaan verven met een andere blonde tint.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Partingglass het volgende:
Paars word idd,snel rozeachtig. Maar niet is zo snel wel als blauw is mijn ervaring. Groen was daarin tegen zwaar hardnekkig
Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed.Tap tap tap![]()
Mwah, daar zijn zoveel verschillende tinten in.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind nep rood haar nog veeeeeeeeeeul lelijker. Trashy even
Ben het wat sommige kleuren wel met je eens hoor.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
Ik heb er een zwak voor. Natuurlijk rood haar is,vaak in combinatie met sproetjes en een lichte huid. En met blauwe of groene ogen. Mmmm.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:
Mensen met natuurlijk rood haar zijn meestal lelijk. En ja, er zijn voorbeelden van het tegendeel, om die discussie vast voor te zijn, maar echt rood haar vind ik gewoon lelijk.So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day![]()
?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh ja, blond haar moet je niet zelf gaan verven met een andere blonde tint.
Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed.
Mijn zusje en moeder zijn blond en verven het altijd zelf, nooit groen haar gehad.
Ben je gaan zwemmen in chloor ofzo?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Ik heb rood haar, maar wel bruine ogen.
Niet eensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
?
Mijn zusje en moeder zijn blond en verven het altijd zelf, nooit groen haar gehad.
Ben je gaan zwemmen in chloor ofzo?
Tap tap tap![]()
Ik vind knalrood echt verschrikkelijk. Echt. Dat kan alleen als je 40+ bent en een pittig kapsel ambieert.![]()
![]()
Bij mannen ben ik t met je eens. Ik ken echt geen mooie rooie mannen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:
Mensen met natuurlijk rood haar zijn meestal lelijk. En ja, er zijn voorbeelden van het tegendeel, om die discussie vast voor te zijn, maar echt rood haar vind ik gewoon lelijk.
Vrouwen daarentegen vind ik soms wel mooi. Maar dan met zo'n porseleinen huid.
Maar dat zijn uitzonderingen vaak
L'Amour menaçant:
Ik verf mijn blonde haar altijd (een andere tint) blond, heb nooit groen haar gehad. Godzijdank.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed.![]()
Ik blondeerde het eerst helemaal tot stro odja ik mijn moeder. En dan pakte de kleuren beter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar toen werd het ineens hip dat meisjes gekleurde plukken in de haren verfde. Toen vond ik het niet meer leuk en ben gestopt met al di felle kleuren.
Voor het trouwen mijn haar een klein tintje donkerder gemaakt. Zou voor de fotos mooier zijn.So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day![]()
Heb toen in Ierland wel een paar keer met open mond naar een knappe kerel met rood haar gestaard. Vooral die ene in die tea room, ik klapte helemaal dicht toen ie tegen me begon te praten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mannen ben ik t met je eens. Ik ken echt geen mooie rooie mannen.
Vrouwen daarentegen vind ik soms wel mooi. Maar dan met zo'n porseleinen huid.
Maar dat zijn uitzonderingen vaakTap tap tap![]()
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik verf t ook niet echt echt, maar blond spray. Al is dat ook gewoon peroxide.L'Amour menaçant:
Moet hij maar geen vrij nemen op vrijdag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:36 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het echt wel heel lullig dat we allemaal zo over Rival praten als hij er niet is.![]()
Ik was als baby net zo'n aapje, met zwart haar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik was wel echt een superlelijke baby met m'n oranje haar en bleke smoel
Mocht ik ooit m'n haar weer gaan verven, honingblond ofzo, dan ga ik maar voor de zekerheid naar de kapper.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verf mijn blonde haar altijd (een andere tint) blond, heb nooit groen haar gehad. Godzijdank.Tap tap tap![]()
Ik was zo'n witblond ding. Van dat horrorfilmkinderen blondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik was wel echt een superlelijke baby met m'n oranje haar en bleke smoel
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~![]()
Ik zag er heel ziekelijk uit, zo bleek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was als baby net zo'n aapje, met zwart haar.Tap tap tap![]()
Niet zo grof en hard LE.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet hij maar geen vrij nemen op vrijdag.
Die jongen is al rood en heeft het zwaar zat![]()
Zo'n Poltergeistkind!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo'n witblond ding. Van dat horrorfilmkinderen blond
True. And proud of it.quote:
Nou nee, niet proud, ti's niet iets wat ik bereikt heb
Not ashamed of it dan.
En was Channing Tatum maar gay. Dat lijkt me een fijne no brain dumb fuck bang his head against the wall coz you can't hurt anything one night stand
L'Amour menaçant:
Ik had wit haar tot mijn 9e daarna werd het zwart
Die jongen is natuurlijk rood. Je haar rood verven is veel erger Godt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo grof en hard LE.
Die jongen is al rood en heeft het zwaar zat![]()
Don't go to the light, Carol-Anne!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo'n witblond ding. Van dat horrorfilmkinderen blondTap tap tap![]()
Toen was ik nog schattig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heeft toen niemand ingegrepen?
Het is een jongen! Ron Weasley Muchos!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Die jongen is natuurlijk rood. Je haar rood verven is veel erger Godt.
Vrouwen en natuurlijk rood haar kan. Mannen.... alleen als je in Harry Potter zit![]()
Mijn goudvis heette Carol-Anne vanwege de witte vlek op dr kop. Ze is niet zo oud geworden
Tap tap tap![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo'n witblond ding. Van dat horrorfilmkinderen blondJa, ik had ook spierwit kaarsrecht haar
Zo'n fout lief braaf en toen al gay kind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had eigenlijk voor de TV moeten zitten met ruis en dan "They're heeeeeeeeeeeeeeere!" moeten roepen!L'Amour menaçant:
Ik val niet op rood haar. Net zoals ik niet op spleetogen val. Het gaat vanzelf, kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een jongen! Ron Weasley Muchos!
Vrouwen en natuurlijk rood haar kan. Mannen.... alleen als je in Harry Potter zit![]()
Dus je houdt niet zo van chinees?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik val niet op rood haar. Net zoals ik niet op spleetogen val. Het gaat vanzelf, kan er niets aan doen.
Wat heb je met haar gedaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Mijn goudvis heette Carol-Anne vanwege de witte vlek op dr kop. Ze is niet zo oud geworden![]()
![]()
Dat bedoel ik! Die jongen isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik val niet op rood haar. Net zoals ik niet op spleetogen val. Het gaat vanzelf, kan er niets aan doen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja, ik had ook spierwit kaarsrecht haar
Zo'n fout lief braaf en toen al gay kind!
Ik had zelfs hetzelfde kapseltje, met ponySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had eigenlijk voor de TV moeten zitten met ruis en dan "They're heeeeeeeeeeeeeeere!" moeten roepen!
Ik werd geboren met zwart haar, maar ben wel een tijdje (donker)blond geweest, maar dat werd steeds donkerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:43 schreef Kluts het volgende:
Ik werd geboren met zwart haar, maar ben wel een tijdje (donker)blond geweest, maar dat werd steeds donkerder.uithuwelijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:43 schreef Kluts het volgende:
Ik werd geboren met zwart haar, maar ben wel een tijdje (donker)blond geweest, maar dat werd steeds donkerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lijkt wel amisch
Zijn we long lost twins seperated at birth?!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had zelfs hetzelfde kapseltje, met pony
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn we long lost twins seperated at birth?!Ik wist wel dat het verdacht is dat ik de enige blonde ben thuis en de enige met blauwe ogen.
Ijsmeis? Ben jij het?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Godt heeft mijn babyfoto's nog ergens in een .rar staan geloof ik.![]()
![]()
Je was een schatje zeg.quote:I'm in the basement, you're in the sky
Mochten lesbiennes al trouwen in 1901?quote:
L'Amour menaçant:
Tuurlijk, mag al vanaf 1345 in besloten boerengemeenschappenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mochten lesbiennes al trouwen in 1901?.
Get woke, go broke!![]()
Het was 1988!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mochten lesbiennes al trouwen in 1901?
Op welke leeftijd ben je naar Hogwarts gegaan?quote:L'Amour menaçant:
12! Zoals iedereen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op welke leeftijd ben je naar Hogwarts gegaan?![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wist wel dat het verdacht is dat ik de enige blonde ben thuis en de enige met blauwe ogen.
ZUSJE!
L'Amour menaçant:
Je bent Slitherin he?quote:
L'Amour menaçant:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die met slangen kan praten..
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Hendig sjieke slipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Ik heb dus niet voor niks een hekel aan mijn (nep)zus
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die met slangen kan praten.
The one eyed snake charmerL'Amour menaçant:
Je ziet er ook helemaal niet gedwongen uit!quote:
Jij wilde niet per slee, je wilde je Nimbus 1900!L'Amour menaçant:
Dat is CL!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet er ook helemaal niet gedwongen uit!
Jij wilde niet per slee, je wilde je Nimbus 1900!
Ik was, ben en zal nooit rood worden![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is CL!
Ik was, ben en zal nooit rood worden
Ooooooo gaan we nu elkaars haar vlechten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb dus niet voor niks een hekel aan mijn (nep)zus
![]()
L'Amour menaçant:
Ik vind die pose op de achtergrond uiterst dubieusquote:
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooooo gaan we nu elkaars haar vlechten?![]()
Uiteraard! Heb ik eindelijk een leuk zusje!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die pose op de achtergrond uiterst dubieusDat valt jou dan weer op...
Ja nou ja, had ook iets kunnen zeggen over het malse kippenborstje op de voorgrond, maar dat kan verkeerd vallen hequote:
L'Amour menaçant:
U bent een wijs persoon.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
Ik vind knalrood echt verschrikkelijk. Echt. Dat kan alleen als je 40+ bent en een pittig kapsel ambieert.![]()
![]()
De gulden middenweg ontbreekt vaak bij roodharige dames. Of ze zijn zo lelijk als de nacht, of het zijn kk lekkere popjes. Vooral met een grote bos krullen en van die groene kijkers... om nom nom...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:
Rood schaamhaar sucks wel donkeyballs weet ik uit ervaring.![]()
![]()
raar is dat he? De meesten zijn idd gewoon lelijk, maar als ze mooi zijn is het ook bijna letterlijk adembenemendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De gulden middenweg ontbreekt vaak bij roodharige dames. Of ze zijn zo lelijk als de nacht, of het zijn kk lekkere popjes. Vooral met een grote bos krullen en van die groene kijkers... om nom nom...
Rood schaamhaar sucks wel donkeyballs weet ik uit ervaring..
Get woke, go broke!![]()
Uh-huh.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
raar is dat he? De meesten zijn idd gewoon lelijk, maar als ze mooi zijn is het ook bijna letterlijk adembenemend.
Ik blijf er sowieso wel een zwak voor houden.![]()
Ik ook, mijn eerste "echte" vriendinnetje was echt knalrood, en zooooooo mooiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh.
Ik blijf er sowieso wel een zwak voor houden..
En al 14.
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh.
Ik blijf er sowieso wel een zwak voor houden.Met een Redhead doen staat nog steeds op mijn todo list.
![]()
![]()
Iets onwerelds hebben ze dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
raar is dat he? De meesten zijn idd gewoon lelijk, maar als ze mooi zijn is het ook bijna letterlijk adembenemend.
L'Amour menaçant:
quote:Kan het je alleen maar aanraden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:14 schreef Aneurism het volgende:
[..]Met een Redhead doen staat nog steeds op mijn todo list.
![]()
![]()
Sisterman?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Uiteraard! Heb ik eindelijk een leuk zusje!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:14 schreef Aneurism het volgende:
[..]Met een mooie Redhead doen staat nog steeds op mijn todo list.
Thinking about thinking of you. ♫![]()
Zoals:
Bryce Dallas Howard
Julianne MooreL'Amour menaçant:
Weet alleen niet of hij nu big sis of little sis is.quote:I'm in the basement, you're in the sky
Vrouwen!quote:
Zoals ik al zei, ik ken geen mooie roodharige mannen. Tot nu toe.L'Amour menaçant:
Sissieboy?quote:L'Amour menaçant:
Denkt Paul de Leeuw nou alweer/nog steeds dat ie mooi zingt?
*Zet radio uit*L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouwen!
Zoals ik al zei, ik ken geen mooie roodharige mannen. Tot nu toe.![]()
![]()
Carrot top?______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
En idd, lipbijten is zo'n 100000000000 miljard keer sexier dan een duck face.
Get woke, go broke!![]()
quote:
slaat de vlam nu uit de BBQ omdat ze zo hot is?
wacht.. :
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 11:29:33 ]![]()
qftquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
En idd, lipbijten is zo'n 100000000000 miljard keer sexier dan een duck face.
Rupertquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rupert is best cute, of hij ook zo blijft als hij ouder is???
Mijn ex vond die kerel serieus lekker
Ooh ik heb zo'n zin om te dansen! Al weer te lange geleden!
Geen idee wie het is maar ze is leuk.quote:I'm in the basement, you're in the sky
Volgens mij is dit typisch een voorbeeld van "Ach hij is best cute op zich, op zijn manier" omdat je er vaak tegenaan kijkt en er aan went of t gaat "waarderen", maar mocht je hem als onbekende op straat tegenkomen zou niemand z'n hoofd omdraaien met een "Oeh, cute" gedachte.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rupert is best cute, of hij ook zo blijft als hij ouder is???L'Amour menaçant:
![]()
Ik zal wel raar zijn, ik vind de "voor" foto veel leuker.
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rupert is best cute, of hij ook zo blijft als hij ouder is???![]()
![]()
Ze lijkt op Elske de Wallquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee wie het is maar ze is leuk.
L'Amour menaçant:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal wel raar zijn, ik vind de "voor" foto veel leuker.
Dans met mij meisje!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef missbehavin het volgende:
Ooh ik heb zo'n zin om te dansen! Al weer te lange geleden!
![]()
quote:Jack Parrow
Sorry, ik ben te nuchter om te dansen op het moment.
Get woke, go broke!![]()
Straks, eind juni ga ik dansen, dansen, dansen. Awakequote:
:´) straksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Straks, eind juni ga ik dansen, dansen, dansen. Awake![]()
![]()
Dat is toch straksquote:Voor die tijd ook vast nog wel hoor, maar deze kijk ik het meest naar uit.
De tijd gaat heel snel na een bepaalde leeftijdquote:.
Get woke, go broke!![]()
Iets met synaptische verbindingen e.d. Maar dan ben je wel HEEUULL oud.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tijd gaat heel snel na een bepaalde leeftijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 11:59:10 ]![]()
Ik vind roodharigen tofMaar goed, mijn moeder, zusje en neefje zijn ook rood
En ik ben op de middelbare school een tijdje verliefd geweest op een rooie jongen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tijd gaat heel snel na een bepaalde leeftijd.
hit me baby, one more timequote:.
Get woke, go broke!![]()
Wij gaan volgende week ook kaartjes kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Straks, eind juni ga ik dansen, dansen, dansen. Awake
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij gaan volgende week ook kaartjes kopen.![]()
Yay, gaan we weer een dansje doen!
Miss!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ik zie da je je jeans toch hebt aangekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hell yeah!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Geen idee van de lineup verder, maar PETduo komt dus ik ook.
De ene boem-boem, bliep-bliep, of de andere boem-boem, bliep-bliep, wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hell yeah!
Geen idee van de lineup verder, maar PETduo komt dus ik ook..
Get woke, go broke!![]()
Precies! Enquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hell yeah!
Geen idee van de lineup verder, maar PETduo komt dus ik ook.wil ook boomboomboom, dus die wil wel met je mee de tent in.
Nee, PETduo is van het rengrengrengreng *ratatatatatatatat* rengrengrengquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De ene boem-boem, bliep-bliep, of de andere boem-boem, bliep-bliep, wat maakt het uit?.
De rest is veelal boemboem pingelpingel bliepboemboem.
Ongeveer.Ik vind 'm nu al tof.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies! Enwil ook boomboomboom, dus die wil wel met je mee de tent in.
HW snapt ons gewoon nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, PETduo is van het rengrengrengreng *ratatatatatatatat* rengrengreng
Ongeveer.
[..]
Ik vind 'm nu al tof.![]()
is ie ook best wel
ooooooooooohhhhh! Zeg dat dan!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, PETduo is van het rengrengrengreng *ratatatatatatatat* rengrengreng
Ongeveer.
[..]
Ik vind 'm nu al tof.
My bad.
Get woke, go broke!![]()
Ja, ik heb m nog steeds niet gezien ONDANKS dat je om de week een paar straten verderop bent.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
HW snapt ons gewoon niet![]()
is ie ook best wel![]()
Ik leg het graag even aan je uit hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ooooooooooohhhhh! Zeg dat dan!
My bad.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb m nog steeds niet gezien ONDANKS dat je om de week een paar straten verderop bent.Het is echt erg ja.
Weet ik tochquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik leg het graag even aan je uit hoor..
Get woke, go broke!![]()
Ja, ga je heel diep schamen jij en kom nou maar gewoon een keer buurten dan.quote:
Ik schaam me. Diep.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ga je heel diep schamen jij en kom nou maar gewoon een keer buurten dan.I'm in the basement, you're in the sky
I regret nothing.
Nou ja... bijna nothing dan.
Get woke, go broke!![]()
Waar heb je zoal wél spijt van dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
I regret nothing.
Nou ja... bijna nothing dan.
dingen, zaken, acties, niet of wel gezegde opmerkingen etc etcquote:.
Get woke, go broke!![]()
Cool! Fotoboek van Australie is binnen
Van de medereiziger dan, de mijne moet nog steeds
L'Amour menaçant:
Jajaja, wat een lame antwoord, gaaaaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dingen, zaken, acties, niet of wel gezegde opmerkingen etc etc.
EN BEDANKT! Nu heb ik zin in zon zee en strand.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar laat je hem doen?Tap tap tap![]()
Gewoon kruidvat had ze gedaan dacht ik.quote:
Moet er ook eens ff voor gaan zitten.L'Amour menaçant:
Ik heb er toen een keer een laten maken bij de Hema. Die zijn ook goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon kruidvat had ze gedaan dacht ik.
Moet er ook eens ff voor gaan zitten.
Zit wel kwaliteitsverschil in tussen die sites waar je dat allemaal kan maken.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Ik heb toen ff snel de webversie van de kruidvat gebruikt ipv de download versie van het programma en dat was echt een RAMP. Alles versprong steeds, paste zich automatisch aan, sneed dingen af.... maar de downl;oadbare versie schijnt goed te werken. Daar is deze iig mee gemaakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er toen een keer een laten maken bij de Hema. Die zijn ook goed.
Zit wel kwaliteitsverschil in tussen die sites waar je dat allemaal kan maken.L'Amour menaçant:
Ja, ik heb toen ook bij de HEMA de downloadversie gebruikt, dat werkte goed. Het is iig een mooi fotoboek geworden hoewel het maakproces leuker was en meer tijd in beslag nam dan het bekijken van het boek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toen ff snel de webversie van de kruidvat gebruikt ipv de download versie van het programma en dat was echt een RAMP. Alles versprong steeds, paste zich automatisch aan, sneed dingen af.... maar de downl;oadbare versie schijnt goed te werken. Daar is deze iig mee gemaakt.
Ik had Albelli gebruikt omdat die de grootste fotoalbums maaktequote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb toen ook bij de HEMA de downloadversie gebruikt, dat werkte goed. Het is iig een mooi fotoboek geworden hoewel het maakproces leuker was en meer tijd in beslag nam dan het bekijken van het boek.Kostte me wel een rib uit het lijf maar ik wilde dat album wel gelijk goed doen en zo mooi mogelijk hebben
Albelli gebruikt dezelfde software als de Hema geloof ik.Tap tap tap![]()
Ja, die reclames zag je toen steeds, maar ik vond ze erg duur iig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Albelli gebruikt omdat die de grootste fotoalbums maakteKostte me wel een rib uit het lijf maar ik wilde dat album wel gelijk goed doen en zo mooi mogelijk hebben
Albelli gebruikt dezelfde software als de Hema geloof ik.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Kloptquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jajaja, wat een lame antwoord, gaaaaap..
Ik vertel hier sowieso bijna nooit wat he?.
Get woke, go broke!![]()
Waarom dacht je dat ik die vraag stelde?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vertel hier sowieso bijna nooit wat he?.
Omdat je een klein boefje bentquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik die vraag stelde?.
Get woke, go broke!![]()
Ja gaat best wel wat tijd inzitten dek ik, wil je t goed doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb toen ook bij de HEMA de downloadversie gebruikt, dat werkte goed. Het is iig een mooi fotoboek geworden hoewel het maakproces leuker was en meer tijd in beslag nam dan het bekijken van het boek.
Alleen al de selectie maken uit.... 1400 foto's of zo
L'Amour menaçant:
Ik vond het leuk om te doen iig. Alleen daarom al zou ik vaker op vakantie moeten gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gaat best wel wat tijd inzitten dek ik, wil je t goed doen.
Alleen al de selectie maken uit.... 1400 foto's of zo
Oh wat leukquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de medereiziger dan, de mijne moet nog steeds. Bij Albelli laten maken?
Edit; Kruidvat dus. Daar hoor ik juist slechte verhalen over, maar dit ziet er goed uit.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bwuh ik heb geen zin meer om te werken, en ook nog maar 1 peuk bij me, dus mijn tijd doden in het rookhok is ook geen optie.
Weekend, eindelijk!I'm in the basement, you're in the sky
Oh sorry kluts
Ik ga ook over 10 minuten afsluiten
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?![]()
Wat is het toch met die spankende chicks hier?.
Get woke, go broke!![]()
Ik zal aan je denken als ik mijn steak naar binnen werk vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik mijn steak naar binnen werk vanavond.heeft vanavond ook steak voor me. En morgen ribs. Hij zorgt goed voor me.
Jezus, ik kan jou ook nergens de ogen mee uitsteken vandaag he?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]heeft vanavond ook steak voor me. En morgen ribs. Hij zorgt goed voor me.
Not todayquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, ik kan jou ook nergens de ogen mee uitsteken vandaag he?
Ik ga vanavond trouwens steak eten in de Stairway, waar ik niet al te hoge verwachtingen van heb, dus als het tegenvalt, kan ik dan alsnog bij jullie aanschuiven Missb?
De onbewuste rotkopquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:56 schreef Ang3l het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)-een-keer-wat-anders
Waarom per se daar? Ik vind het een leuke tent, maar het eten is meer "ik ben er nou toch" ipv "laat ik daar eens gaan eten"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:56 schreef Kluts het volgende:
Ik ga vanavond trouwens steak eten in de Stairway, waar ik niet al te hoge verwachtingen van heb, dus als het tegenvalt, kan ik dan alsnog bij jullie aanschuiven Missb?.
Get woke, go broke!![]()
Jij altijd schat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:56 schreef Kluts het volgende:
Ik ga vanavond trouwens steak eten in de Stairway, waar ik niet al te hoge verwachtingen van heb, dus als het tegenvalt, kan ik dan alsnog bij jullie aanschuiven Missb?I'm in the basement, you're in the sky
Oh, het is met 2 oudcollegaatjes van me, het maakt me geen reet uit waar we wat gaan eten, mij gaat het om de gezelligheid en een van hen stelde de Stairway voor. Kortom, het eten is bijzaak.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom per se daar? Ik vind het een leuke tent, maar het eten is meer "ik ben er nou toch" ipv "laat ik daar eens gaan eten".
Ok, dan is het idd "ik ben er nou toch"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het is met 2 oudcollegaatjes van me, het maakt me geen reet uit waar we wat gaan eten, mij gaat het om de gezelligheid en een van hen stelde de Stairway voor. Kortom, het eten is bijzaak..
het is ook niet slecht hoor, gewoon beetje eet-cafe-kwaliteit. Alleen wel tegend trage bediening.
Get woke, go broke!![]()
Ja, ik heb er echt niet de verwachting bij dat het echt een culinair hoogstandje gaat worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan is het idd "ik ben er nou toch".
het is ook niet slecht hoor, gewoon beetje eet-cafe-kwaliteit. Alleen wel tegend trage bediening.
Maargoed, verder om er te zitten vind ik het wel relaxed daar, dus dat komt wel goed verder.
Als ik in Utrecht zou wonen zou ik onderdeel van de inboedel zijn daar denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb er echt niet de verwachting bij dat het echt een culinair hoogstandje gaat worden.
Maargoed, verder om er te zitten vind ik het wel relaxed daar, dus dat komt wel goed verder..
Get woke, go broke!![]()
Shoo, shooquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik in Utrecht zou wonen zou ik onderdeel van de inboedel zijn daar denk ik.
Ik had gister steak! En vandaag ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik mijn steak naar binnen werk vanavond.
L'Amour menaçant:
Het is een vrij land ja?!!!!!quote:.
.
Get woke, go broke!![]()
Het is iig meer mijn tent qua publiek dan andere gelegenheden in Utrecht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nogs teeds niet in de Stairway geweest
L'Amour menaçant:
Ik geef eerlijk toe dat ik verder niet zoveel tenten ken in Utrecht, Mick O'connels, Winckel van Sinckel, Belgie en dat is het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is iig meer mijn tent qua publiek dan andere gelegenheden in Utrecht..
En de podia een beetje dan.
Get woke, go broke!![]()
waaaat?! zelfs ik, ja, je leest het goed, IK, ben er geweest!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nogs teeds niet in de Stairway geweest
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
ik val van m'n stoel hier.quote:I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
quote:
Winckel van Sinckel daar ben ik wel eens geweest!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik verder niet zoveel tenten ken in Utrecht, Mick O'connels, Winckel van Sinckel, Belgie en dat is het wel zo'n beetje.
![]()
Duhquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:05 schreef Aneurism het volgende:
Hmm steak... We hebben het hier wel over het vleesstuk van een koe toch, niet een metafoor?
Kuttent is dat zegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Winckel van Sinckel daar ben ik wel eens geweest!.
Verder kwam ik nog wel eens op het Neude, voor de terrassen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Same here hoor, ook al woon ik er. Ik ga bijna nooit stappen, dus ik kom daar dan ook niet zovaak.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik verder niet zoveel tenten ken in Utrecht, Mick O'connels, Winckel van Sinckel, Belgie en dat is het wel zo'n beetje.
Maar in Utrecht stikt het nogal van de studentenmeisjes en daar wil ik dan ook liever niet teveel tussenzitten als ik dan de stad in ga.
Nee, dat vind ik ook verschrikkelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here hoor, ook al woon ik er. Ik ga bijna nooit stappen, dus ik kom daar dan ook niet zovaak.
Maar in Utrecht stikt het nogal van de studentenmeisjes en daar wil ik dan ook liever niet teveel tussenzitten als ik dan de stad in ga..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niemand gelooft dat he?.
Ik voel me oud daarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here hoor, ook al woon ik er. Ik ga bijna nooit stappen, dus ik kom daar dan ook niet zovaak.
Maar in Utrecht stikt het nogal van de studentenmeisjes en daar wil ik dan ook liever niet teveel tussenzitten als ik dan de stad in ga.
Tap tap tap![]()
WvS is best leuk, maar je moet daar niet gaan eten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kuttent is dat zeg.
Verder kwam ik nog wel eens op het Neude, voor de terrassen.
Ik ging daar een keer eten, ga daar zitten om 5 voor 6 ofzo. Dus ik vraag of ik eten kan bestellen.
'Ja, mevrouw, maar de dinerkaart gaat pas vanaf 6 uur in."
Ik: Nou, dan loop je extra langzaam naar de keuken als je mijn bestelling hebt opgenomen en tegen die tijd is het vast wel 6 uur.![]()
En het was nog niet te vreten ook. Om over die tapaskelder daar maar te zwijgen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik ook. Met pannquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Winckel van Sinckel daar ben ik wel eens geweest!
L'Amour menaçant:
Dat is idd vreselijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
For great justice!![]()
Ik heb het dan ook heel zwaar op mijn werk met al die studenten.
Get woke, go broke!![]()
De WvS is best okay met feesten maar daar eten is idd hel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
WvS is best leuk, maar je moet daar niet gaan eten.
Ik ging daar een keer eten, ga daar zitten om 5 voor 6 ofzo. Dus ik vraag of ik eten kan bestellen.
'Ja, mevrouw, maar de dinerkaart gaat pas vanaf 6 uur in."
Ik: Nou, dan loop je extra langzaam naar de keuken als je mijn bestelling hebt opgenomen en tegen die tijd is het vast wel 6 uur.![]()
En het was nog niet te vreten ook. Om over die tapaskelder daar maar te zwijgen.
For great justice!![]()
Om ernaar te kijken niet nee, totdat ze gaan praten!quote:
Zelfs ik!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waaaat?! zelfs ik, ja, je leest het goed, IK, ben er geweest!For great justice!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt hoor, allemaal van die vlotte frisse meisjes van 18ieuw
ook dat verschilt hoor, maar in groepen van meer dan 3 is het wel oppassen iddquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om ernaar te kijken niet nee, totdat ze gaan praten!.
Get woke, go broke!![]()
Meer drank in gooien. Opgelost!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om ernaar te kijken niet nee, totdat ze gaan praten!
For great justice!![]()
Je moet maar zo denken, op hun 19e hebben ze allemaal zo'n bierreet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt hoor, allemaal van die vlotte frisse meisjes van 18[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Ooooh hihihhi, morgen tentamen bij meneer van Dijk... ohh, hihih, die kijkt altijd ZO naar m'n borstennnnn! Hihihihihihiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om ernaar te kijken niet nee, totdat ze gaan praten!L'Amour menaçant:
Precies. Ik vind ze gewoon vaak heel dom en vervelend.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook dat verschilt hoor, maar in groepen van meer dan 3 is het wel oppassen idd.
Jij bent gewoon te slim.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Ik vind ze gewoon vaak heel dom en vervelend.
For great justice!![]()
Mwah, ik heb er niet zo'n last vanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Ik vind ze gewoon vaak heel dom en vervelend..
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er niet zo'n last van.
Tis ook een beetje mijn niveau natuurlijkquote:.
Get woke, go broke!![]()
Of van de Boothill.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
For great justice!![]()
Ik zeg niks schat..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis ook een beetje mijn niveau natuurlijk.
Mag hoor, ik zet hem toch zelf voor?quote:.
Get woke, go broke!![]()
Ik geloof dat we eens met een FOK!-meet daar een uur of 5 hebben zitten wachten op eten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom per se daar? Ik vind het een leuke tent, maar het eten is meer "ik ben er nou toch" ipv "laat ik daar eens gaan eten".
For great justice!![]()
Heul niet! Vanavond weer naar de semi-stamkroeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij gaat elke avond naar een andere tent
For great justice!![]()
Die ken ik nietquote:.
Wat is het?.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Daarom, hoef al niks meer te zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag hoor, ik zet hem toch zelf voor?.
Ook als ze hockeyen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, op hun 19e hebben ze allemaal zo'n bierreet.
Tap tap tap![]()
doe mij maar een nieuwe fiets, dat rammelt niet zo.quote:I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe mij maar een nieuwe fiets, dat rammelt niet zo.leugensch! niet alle oude fietsen rammelen.
quote:I'm in the basement, you're in the sky
Jij had al gerammeld natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]leugensch! niet alle oude fietsen rammelen.
.
Get woke, go broke!![]()
Ik rammel nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe mij maar een nieuwe fiets, dat rammelt niet zo.
Ik kraak
Tap tap tap![]()
Lang, láng geleden...quote:I'm in the basement, you're in the sky
Ik heb wel vaak pijn in mijn heup enzo
quote:
Hockeymeisjes? Dat zijn toch die brave meisjes die als sneeuw voor de zon hoeren worden als er een feestje is?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: