quote:
Rood is altijd een kleur die er snel uitgaat. En dan wordt het flets en moet je het alleen daarom al vaak verven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Knalrood heb ik ook heel even gehad, maar verf hecht zich heel slecht aan m'n haren.
Wasdadantoch? Sounds gay.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Welke heren hier zijn al aan de Just For Men?
Ja, ik heb het vroeger wel brandweerrood gehad ja, jezus, je bleef aan het verven.3quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Kluts; knalrood is wel gaaf, heb ik ook gehad, maar wordt heel erg snel vaal enzo.
Bij mannen maakt het niet uit als ze grijs worden, ik vind het persoonlijk erger om te zien dat een man zijn haar verft dan dat hij grijs wordt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Welke heren hier zijn al aan de Just For Men?
Ik had Red Night van LIVE. Dat zou donkerbruin met rode gloed zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Knalrood heb ik ook heel even gehad, maar verf hecht zich heel slecht aan m'n haren.
Grote onzin, dat is hetquote:
Van die haarverf voor mannen, die ALLEEN de grijze haren verft. (yeah rightquote:
Ik heb bruin, zwart en paars gehad, niks pakte. Het werd na een week weer dezelfde donkerrode tint.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rood is altijd een kleur die er snel uitgaat. En dan wordt het flets en moet je het alleen daarom al vaak verven.
quote:
Maar je bent toch ook blond van jezelf? En zeker met kleurspoeling is je eigen kleur in no time weer zichtbaar dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bruin, zwart en paars gehad, niks pakte. Het werd na een week weer dezelfde donkerrode tint.
Zoiets werd het dus:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had Red Night van LIVE. Dat zou donkerbruin met rode gloed zijn.
Echter, ik ben blond... dus alles werd bordeauxrood
Mooie cdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zoiets.
[ afbeelding ]
Maar blond werd het niet. Zelfs toen ik het bij de kapper liet ontkleuren en zij m'n haar lichtblond verfden, 'sleet' die verf en had ik na twee maanden wit haar. Kon ik weer terug. Ik heb ergens een rossig pigment dus bijna alles werd weer rood.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook blond van jezelf? En zeker met kleurspoeling is je eigen kleur in no time weer zichtbaar dan.
Oooo zoiets. Bullquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die haarverf voor mannen, die ALLEEN de grijze haren verft. (yeah right)
O ja, paars!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bruin, zwart en paars gehad, niks pakte. Het werd na een week weer dezelfde donkerrode tint.
Ja, dat Just For Men is gewoon een marketingtruc voor kerels die stiekem willen verven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo zoiets. Bull
Op een gegeven moment stond op ieder pakje LIVE ook gewoon een vent.
Stond ik bij de Etos naar haarverf te kijken, vroeg iemand: jij hebt een mooie kleur, welke is dat?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, paars!
Ik heb het een keer zilvergrijs met paarse gloed gehad. Een stuk van m'n haar dan. De rest was dan bruin en dat liep over in elkaar
Paars werd na een dag al roze (AAARGH) en na 2x wassen was er alleen nog maar grijs over
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Meisjes met rode haren![]()
Op een topic met zo'n titel moest ik even reageren, ik verlaat het nu weer stilletjes..
doei
Eensch! Enige goede aan dit landquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Meisjes met rode haren![]()
Op een topic met zo'n titel moest ik even reageren, ik verlaat het nu weer stilletjes..
doei
Ik vind nep rood haar nog veeeeeeeeeeul lelijker. Trashy evenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:
Mensen met natuurlijk rood haar zijn meestal lelijk. En ja, er zijn voorbeelden van het tegendeel, om die discussie vast voor te zijn, maar echt rood haar vind ik gewoon lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarse gloed dinges bruin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin blond witte streep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Zwart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarse gloed dinges bruin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruin blond witte streep:Gay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eh ja, blond haar moet je niet zelf gaan verven met een andere blonde tint.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Partingglass het volgende:
Paars word idd,snel rozeachtig. Maar niet is zo snel wel als blauw is mijn ervaring. Groen was daarin tegen zwaar hardnekkig
Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed.Tap tap tap![]()
Mwah, daar zijn zoveel verschillende tinten in.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind nep rood haar nog veeeeeeeeeeul lelijker. Trashy even
Ben het wat sommige kleuren wel met je eens hoor.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
Ik heb er een zwak voor. Natuurlijk rood haar is,vaak in combinatie met sproetjes en een lichte huid. En met blauwe of groene ogen. Mmmm.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:
Mensen met natuurlijk rood haar zijn meestal lelijk. En ja, er zijn voorbeelden van het tegendeel, om die discussie vast voor te zijn, maar echt rood haar vind ik gewoon lelijk.So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day![]()
?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh ja, blond haar moet je niet zelf gaan verven met een andere blonde tint.
Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed.
Mijn zusje en moeder zijn blond en verven het altijd zelf, nooit groen haar gehad.
Ben je gaan zwemmen in chloor ofzo?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Ik heb rood haar, maar wel bruine ogen.
Niet eensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
?
Mijn zusje en moeder zijn blond en verven het altijd zelf, nooit groen haar gehad.
Ben je gaan zwemmen in chloor ofzo?
Tap tap tap![]()
Ik vind knalrood echt verschrikkelijk. Echt. Dat kan alleen als je 40+ bent en een pittig kapsel ambieert.![]()
![]()
Bij mannen ben ik t met je eens. Ik ken echt geen mooie rooie mannen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:
Mensen met natuurlijk rood haar zijn meestal lelijk. En ja, er zijn voorbeelden van het tegendeel, om die discussie vast voor te zijn, maar echt rood haar vind ik gewoon lelijk.
Vrouwen daarentegen vind ik soms wel mooi. Maar dan met zo'n porseleinen huid.
Maar dat zijn uitzonderingen vaak
L'Amour menaçant:
Ik verf mijn blonde haar altijd (een andere tint) blond, heb nooit groen haar gehad. Godzijdank.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kon ik weer naar de kapper met een groene gloed.![]()
Ik blondeerde het eerst helemaal tot stro odja ik mijn moeder. En dan pakte de kleuren beter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar toen werd het ineens hip dat meisjes gekleurde plukken in de haren verfde. Toen vond ik het niet meer leuk en ben gestopt met al di felle kleuren.
Voor het trouwen mijn haar een klein tintje donkerder gemaakt. Zou voor de fotos mooier zijn.So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day![]()
Heb toen in Ierland wel een paar keer met open mond naar een knappe kerel met rood haar gestaard. Vooral die ene in die tea room, ik klapte helemaal dicht toen ie tegen me begon te praten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mannen ben ik t met je eens. Ik ken echt geen mooie rooie mannen.
Vrouwen daarentegen vind ik soms wel mooi. Maar dan met zo'n porseleinen huid.
Maar dat zijn uitzonderingen vaakTap tap tap![]()
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik verf t ook niet echt echt, maar blond spray. Al is dat ook gewoon peroxide.L'Amour menaçant:
Moet hij maar geen vrij nemen op vrijdag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:36 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het echt wel heel lullig dat we allemaal zo over Rival praten als hij er niet is.![]()
Ik was als baby net zo'n aapje, met zwart haar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik was wel echt een superlelijke baby met m'n oranje haar en bleke smoel
Mocht ik ooit m'n haar weer gaan verven, honingblond ofzo, dan ga ik maar voor de zekerheid naar de kapper.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verf mijn blonde haar altijd (een andere tint) blond, heb nooit groen haar gehad. Godzijdank.Tap tap tap![]()
Ik was zo'n witblond ding. Van dat horrorfilmkinderen blondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik was wel echt een superlelijke baby met m'n oranje haar en bleke smoel
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~![]()
Ik zag er heel ziekelijk uit, zo bleek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was als baby net zo'n aapje, met zwart haar.Tap tap tap![]()
Niet zo grof en hard LE.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet hij maar geen vrij nemen op vrijdag.
Die jongen is al rood en heeft het zwaar zat![]()
Zo'n Poltergeistkind!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo'n witblond ding. Van dat horrorfilmkinderen blond
True. And proud of it.quote:
Nou nee, niet proud, ti's niet iets wat ik bereikt heb
Not ashamed of it dan.
En was Channing Tatum maar gay. Dat lijkt me een fijne no brain dumb fuck bang his head against the wall coz you can't hurt anything one night stand
L'Amour menaçant:
Ik had wit haar tot mijn 9e daarna werd het zwart
Die jongen is natuurlijk rood. Je haar rood verven is veel erger Godt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo grof en hard LE.
Die jongen is al rood en heeft het zwaar zat![]()
Don't go to the light, Carol-Anne!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo'n witblond ding. Van dat horrorfilmkinderen blondTap tap tap![]()
Toen was ik nog schattig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heeft toen niemand ingegrepen?
Het is een jongen! Ron Weasley Muchos!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Die jongen is natuurlijk rood. Je haar rood verven is veel erger Godt.
Vrouwen en natuurlijk rood haar kan. Mannen.... alleen als je in Harry Potter zit![]()
Mijn goudvis heette Carol-Anne vanwege de witte vlek op dr kop. Ze is niet zo oud geworden
Tap tap tap![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was zo'n witblond ding. Van dat horrorfilmkinderen blondJa, ik had ook spierwit kaarsrecht haar
Zo'n fout lief braaf en toen al gay kind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had eigenlijk voor de TV moeten zitten met ruis en dan "They're heeeeeeeeeeeeeeere!" moeten roepen!L'Amour menaçant:
Ik val niet op rood haar. Net zoals ik niet op spleetogen val. Het gaat vanzelf, kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een jongen! Ron Weasley Muchos!
Vrouwen en natuurlijk rood haar kan. Mannen.... alleen als je in Harry Potter zit![]()
Dus je houdt niet zo van chinees?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik val niet op rood haar. Net zoals ik niet op spleetogen val. Het gaat vanzelf, kan er niets aan doen.
Wat heb je met haar gedaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Mijn goudvis heette Carol-Anne vanwege de witte vlek op dr kop. Ze is niet zo oud geworden![]()
![]()
Dat bedoel ik! Die jongen isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik val niet op rood haar. Net zoals ik niet op spleetogen val. Het gaat vanzelf, kan er niets aan doen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja, ik had ook spierwit kaarsrecht haar
Zo'n fout lief braaf en toen al gay kind!
Ik had zelfs hetzelfde kapseltje, met ponySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had eigenlijk voor de TV moeten zitten met ruis en dan "They're heeeeeeeeeeeeeeere!" moeten roepen!
Ik werd geboren met zwart haar, maar ben wel een tijdje (donker)blond geweest, maar dat werd steeds donkerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:43 schreef Kluts het volgende:
Ik werd geboren met zwart haar, maar ben wel een tijdje (donker)blond geweest, maar dat werd steeds donkerder.uithuwelijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:43 schreef Kluts het volgende:
Ik werd geboren met zwart haar, maar ben wel een tijdje (donker)blond geweest, maar dat werd steeds donkerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lijkt wel amisch
Zijn we long lost twins seperated at birth?!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had zelfs hetzelfde kapseltje, met pony
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn we long lost twins seperated at birth?!Ik wist wel dat het verdacht is dat ik de enige blonde ben thuis en de enige met blauwe ogen.
Ijsmeis? Ben jij het?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Godt heeft mijn babyfoto's nog ergens in een .rar staan geloof ik.![]()
![]()
Je was een schatje zeg.quote:I'm in the basement, you're in the sky
Mochten lesbiennes al trouwen in 1901?quote:
L'Amour menaçant:
Tuurlijk, mag al vanaf 1345 in besloten boerengemeenschappenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mochten lesbiennes al trouwen in 1901?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het was 1988!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mochten lesbiennes al trouwen in 1901?
YES! The rhythm, the rebel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: