Vanavond lekker genieten van een hele nieuwe keuken met allerlei nieuwe speeltjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx
Vandaag ga ik mezelf verwennen met cola en bloederige biefstuk!
De keukenmeneren zijn al hier. Beetje irritant want uitgerekend vandaag kan ik niet vrij door mn huis heen banjeren. Aan de andere kant, zoals martijn net zei: nu kunnen we vanavond alle biefstukken maken die je maar wilt!
Altijd leuk om weer in een auto te stappen na het karten. Het sturen gaat dan zo heerlijk licht en soepel met stuurbekrachtiging.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tussendoor mag ik wel even klagen over mijn pijnlijke rug door het karten toch?
Was wel tof overigens.
Nu alleen wel moe en ga vanavond alweer op pad. En morgen alweer!
Ik ben bijna toe aan vakantie!
Gewoon zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat ik nu vooral klote vind, is dat mijn ouders vandaag een weekje op vakantie gaan (vanmorgen vertrokken).
En aan de ene kant heb ik zoiets van, ik vertel ze het wel als ze terug zijn. Ook zo'n bagger nieuws op vakantie. Maar ja, ik ken mijn moeder. Die gaat me gegarandeerd dagelijks bellen/sms'en hoe het gaat. Ik kan haar toch niet voorliegen dan? Of valt dat onder de noemer een leugentje voor eigen (hun) bestwil? Nee, dat kan ik niet maken. Maar vind het zo sneu om ze dit op vakantie te moeten zeggen
Ik hoefde alleen maar in te stappen en mee te rijden, dus daar had ik geen last van. Mijn collega zag de snelweg wel als een kartbaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd leuk om weer in een auto te stappen na het karten. Het sturen gaat dan zo heerlijk licht en soepel met stuurbekrachtiging.
Morgen nog steeds als een ekte bikkel spinnen?
Oh nee, gelukkig is mn moeder net zo nuchter als ik. Dus dat zou ze nooit doen tot ik 12 weken ben. Dat scheelt wel. Mama is een heel lief en zorgzaam, klein vrouwtje, maar wel sterk als het op tegenslagen tegenkomt. Dat laatste heb ik gelukkig ook, we zijn redelijk nuchter en relativeren snelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en Coco, ik zou het idd gewoon vertellen.![]()
Straks gaat ze allemaal babysokjes kopen enzo en dan krijg je pas echt een vervelende situatie.
Ja. Heb alle klachten die ik de vorige keer ook had, alleen nog niet zo heftig (zit in het beginstadium). Ik zou mezelf graag nog een beetje hoop gunnen, maar dan zou ik mezelf voor de gek houden, helaas.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:39 schreef Nallie het volgende:
Coco![]()
Maar weet je al zeker dat t echt helemaal mis is?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja. Heb alle klachten die ik de vorige keer ook had, alleen nog niet zo heftig (zit in het beginstadium). Ik zou mezelf graag nog een beetje hoop gunnen, maar dat zou ik mezelf voor de gek houden, helaas.
Maar geeft niet, ook al is het wel kut, het zal een reden hebben en uiteindelijk komt het wel goed
Jammer dat ik afgelopen week The Walking Dead helemaal heb bijgekeken. Anders was het een hele dag TWD kijken, ín bed, mét cola, taart en biefstukquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:44 schreef MarMar het volgende:
*dikke knuf* Coco, wat ontzettend rot!
Doe maar lekker slagroomtaart en biefstuk en cola vandaag
Er zijn nog meer series!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jammer dat ik afgelopen week The Walking Dead helemaal heb bijgekeken. Anders was het een hele dag TWD kijken, ín bed, mét cola, taart en biefstuk
Ik ben een pc gamerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En anders gamen in bed met cola, biefstuk en taart!
Wat voor soort series vind je leuk?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben een pc gamerIs zo onhandig met die kast in bed liggen en muis & toetsenbord enzo
Maar tips voor series zijn van harte welkom.
Ik hang nu met de Hema aan de telefoon voor een kindertaart
Supernatural is tof!! En er zijn 5 seizoen al uit, dus je hoeft het hele weekend niet naar buitenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Noes? Zal Martijn een vragen die te downloaden
Ik kijk eigenlijk alles, behalve soaps. Martijn staat versteld om mijn vermogen alle series leuk te vindenquote:
Die mag de keukenbouwers in de gaten houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is Martijn vandaag wel bij je, Coco?
Soap! De serie! Met Billy Christal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alles, behalve soaps. Martijn staat versteld om mijn vermogen alle series leuk te vinden
Ha dat heb ik ook. Ik kan ook gerust midden in een aflevering van een serie vallen die ik nog nooit gezien heb en dan vinden/zeggen dat ik het volgquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alles, behalve soaps. Martijn staat versteld om mijn vermogen alle series leuk te vinden
Heb er pas twee gezien van jouw lijstjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet niet wat je allemaal al hebt gezien, maar;
- Sons of Anarchy
- Breaking Bad
- Sherlock Holmes
- Two and a half men
- Big Bang Theory
- Falling Skies
- Intro aflevering van 'Touch' (erg goed!)
Yupquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Die mag de keukenbouwers in de gaten houden.
Allereerst een -x van jewelste en een knuffel bovendien!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb er pas twee gezien van jouw lijstjeZal Martijn daar ook eens voor vragen.
[ afbeelding ]
Oh, en Game of Thrones moet ik ook nog kijken!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
CococakejesJezelf de kop niet al te gek maken he?!
Geniet maar lekker van je cola, taart en bloederig stuk koe! (goede tip trouwens, heb nog geen eten voor vanavond namelijk)
Ondanks dat je al kijktips zat hebt: Dinoriders! 14 episodes van geanimeerde awesomeness!
Koffie!!!!![]()
![]()
Gister trouwens deadlift gered tot 4x215Bijna van m'n stokkie bij de laatste rep, maar voelde me wel baas!
Baas.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef V1z0R het volgende:
Gister trouwens deadlift gered tot 4x215Bijna van m'n stokkie bij de laatste rep, maar voelde me wel baas!
Ik ga Martijn er drie laten downloaden, voorlopig:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Allereerst een -x van jewelste en een knuffel bovendien!
Verder: echt echt echt Breaking Bad kijken! Ik ben nogal kritisch als het op series aankomt, maar Breaking Bad is wel zó ongeloofelijk tof! Ik en mijn lief zitten elkaar regelmatig met open mond aan te porren met onze ellenbogen zo van 'woooooooow, waar gaat dit plot héén'?!
Breaking Bad dus!![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
CococakejesJezelf de kop niet al te gek maken he?!
Geniet maar lekker van je cola, taart en bloederig stuk koe! (goede tip trouwens, heb nog geen eten voor vanavond namelijk)
Ondanks dat je al kijktips zat hebt: Dinoriders! 14 episodes van geanimeerde awesomeness!
Koffie!!!!![]()
![]()
Gisteren heb ik de hele tijd Samurai Pizza Cat lopen zingen. Daar moest ik weer aan denken door de titel Terrible Thunder Lizardsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dinoriders?Is dat zoiets als The Terrible Thunder Lizards?
Dinoriders ken ik nog vaag. Die lizzards niet. Is dat een generatiekloof?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dinoriders?Is dat zoiets als The Terrible Thunder Lizards?
Samurai Pizza Catquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gisteren heb ik de hele tijd Samurai Pizza Cat lopen zingen. Daar moest ik weer aan denken door de titel Terrible Thunder Lizards
WHEN DOES THE HURTING STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gisteren heb ik de hele tijd Samurai Pizza Cat lopen zingen. Daar moest ik weer aan denken door de titel Terrible Thunder Lizards
Someone please shoot that biwd!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
WHEN DOES THE HURTING STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik heb niet eens spierpijn van gister, komt vast door alle eiwitten
Is ook vervelend! Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:16 schreef An24 het volgende:
Hoewel het niet zo vervelend is als het nieuw van Coco, zo naar de internist voor mijn darmproblemen. En ik wil NIET horen dat ik een scopie moet hebben, van welke kant dan ook![]()
Zenuwachtig
Ik wil eigenlijk ook deadliften, maar bij m'n fitness doen ze daar niet aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:17 schreef V1z0R het volgende:
Thanks voor de complimentados allemaal!
[..]maar het helpt wel!
Merk nu wel dat ik vanavond spierpijn ga krijgen
Held! Baas!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef V1z0R het volgende:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef _aurum_ het volgende:
Opdrukken ging beter trouwens deze keer, 12 ipv 10. Langzaam maar zeker zit er vooruitgang in
Al eens zo'n onderzoek gehad?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:16 schreef An24 het volgende:
Hoewel het niet zo vervelend is als het nieuw van Coco, zo naar de internist voor mijn darmproblemen. En ik wil NIET horen dat ik een scopie moet hebben, van welke kant dan ook![]()
Zenuwachtig
ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
ik ben ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied.
Dank! Lief van je. Gelukkig heb ik al veel info, door de EDS patientenvereniging en een kennis die alles al gehad heeft. Probleem is dat bij mensen met EDS de boel wat pijnlijker kan zijn en ook kan perforerenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Al eens zo'n onderzoek gehad?
Edit: ik ben ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied. Dus als je iets wilt weten, dan moet je 't me maar gewoon vragen ofzo
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef loveli het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied.
Uhm
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Uhm
Ohw ja das waar....dan ging jij allemaal gekke dingen doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Mine!
[..]Gaat allebei wel op he?
![]()
An, aye, dat klopt. Ik heb een keer onderzoek gehad terwijl ik een zware darmontsteking had, dat was inderdaad zwaarder dan andere keren (heb ik me laten vertellen, ik vergeet 't zelf dankzij 't roesje).
Staan genoeg filmpjes op youtube, licht beginnen en voor de spiegel kijken of je de oefening goed uitvoert.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook deadliften, maar bij m'n fitness doen ze daar niet aan.En ik ben een beetje bang voor m'n rug om het zonder begeleiding op eigen houtje te gaan doen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Weebl & Bob zijn awesome
Pie
Hiervan zag ik de plotwending niet aankomen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Misschien had je dat al uitgelegd, maar waarom ontbijtdrink/smoothie? Vloeibaar voedsel zorgt niet voor verzadigingssgevoel omdat je spijsvertering is ingesteld op vast voer. Je maakt een hoeveelheid insuline aan die is afgestemd op eten (langere tijd bepaalde hoeveelheid), maar je krijgt alles in 1 keer binnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:29 schreef Adelie het volgende:
O jee, sterkte coco! En ook An24!
Lijstje gisteren:
O: glas goedemorgen drink + 2 boterhammen met 1 plak kaas
T: appel
L: (onderweg): broodje kip en hotdog (zonder saus) bij de Hema
T: smoothie sinasappelsap/banaan
S: spinning
D: maaltijdsalade met kip
T: 2 bolletjes yoghurtijs van de geweldige ijsboer
Planning vandaag:
O1: glas goedemorgen drink
S: dag 2 van Jillian's oefeningen
O2: 2 bruine boterhammen met kaas
L: ik loop de hele dag op de carrierebeurs, dus ik neem maar 3 boterhammen met kaas/kip mee ofzo.
T: appel + banaan
D: weet nog niet, uit eten
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Weebl & Bob zijn awesome
Pie
Hiervan zag ik de plotwending niet aankomen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik wil toch iets van melk binnenhebben, dus daarom die goedemorgen drink. Gewone melk vind ik niet te drinken en dit drink ik tenminste wel iedere dag. Dus die goedemorgen zie ik als melk. En die smoothie was om de spinning vol te houden. Die les wordt namelijk tijdens etenstijd gegeven. En ook om niet altijd maar een boterham te eten. Kan ik dan voor de spinning tijdens etenstijd dan beter wat anders eten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:40 schreef loveli het volgende:
Misschien had je dat al uitgelegd, maar waarom ontbijtdrink/smoothie? Vloeibaar voedsel zorgt niet voor verzadigingssgevoel omdat je spijsvertering is ingesteld op vast voer. Je maakt een hoeveelheid insuline aan die is afgestemd op eten (langere tijd bepaalde hoeveelheid), maar je krijgt alles in 1 keer binnen.
IJs is goed
Wat Aurum al zegt, licht beginnen en staan zat filmpjes op youtube waar ze het stap voor stap uitleggenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook deadliften, maar bij m'n fitness doen ze daar niet aan.En ik ben een beetje bang voor m'n rug om het zonder begeleiding op eigen houtje te gaan doen.
Ja, dat kan ik idd ook wel gaan doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Staan genoeg filmpjes op youtube, licht beginnen en voor de spiegel kijken of je de oefening goed uitvoert.
Kont goed naar achter, rug hol en borst omhoog en als je je uitstrekt de stang langs je schenen omhoog proberen te trekken.
Hoop dat ik het zo een beetje goed uitleg.
@ Henk: Ik doe het opdrukken nu gelijk na mijn hardlopen, misschien dat het ook voor jou werkt? Anders komt het er bij mij niet van.
Mja, of ik dit zo goed vind....die gasten leggen het ijzer bij elke rep op de grond. Zo leer je niet goed in een vloeiende beweging te werken. Zoals het hier gebeurt, geeft het een enorme druk op de rug.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat Aurum al zegt, licht beginnen en staan zat filmpjes op youtube waar ze het stap voor stap uitleggen![]()
Deze vind ik zelf erg handig:
Lui pakken vaak een wat ongetrainder persoon en gaan dan stap voor stap analyseren waar het fout gaat.
is de kniepijn nog van de keer dat je gevallen bent?quote:
ja volgens mij wel. En omdat ik gewoon doorga met mijn lompe hoofd duurt het lang voordat het helemaal over is. Tijdens het sporten geen last van maar erna issie dan extra stijf ofzo? Nouja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is de kniepijn nog van de keer dat je gevallen bent?
Ooh ja helemaal vergeten, ook supergoed, kan niet wachten op seizoen 2!quote:
naja, het legt de techniek uit. Die gast die lesgeeft is iig een beefcake, zijn nek is bijna zo breed als zijn hoofdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, of ik dit zo goed vind....die gasten leggen het ijzer bij elke rep op de grond. Zo leer je niet goed in een vloeiende beweging te werken. Zoals het hier gebeurt, geeft het een enorme druk op de rug.
misschien ff een keer langs de fysio?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja volgens mij wel. En omdat ik gewoon doorga met mijn lompe hoofd duurt het lang voordat het helemaal over is. Tijdens het sporten geen last van maar erna issie dan extra stijf ofzo? Nouja.
Nee oke, maar dit is gericht op het behalen van een hoger PR... Als je de tips onthoud en ook uitvoert bij naar het beneden gaan heb je al snel de slag te pakken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, of ik dit zo goed vind....die gasten leggen het ijzer bij elke rep op de grond. Zo leer je niet goed in een vloeiende beweging te werken. Zoals het hier gebeurt, geeft het een enorme druk op de rug.
Haha, ik niet, slechte sportschoolquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, het legt de techniek uit. Die gast die lesgeeft is iig een beefcake, zijn nek is bijna zo breed als zijn hoofd
Lijkt ook alsof het mannetje wat de oefening doet het gewicht bovenin gewoon loslaat, dat hoef ik niet te doen in de sportschoolDan sta ik binnen 5 minuten buiten
True...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee oke, maar dit is gericht op het behalen van een hoger PR... Als je de tips onthoud en ook uitvoert bij naar het beneden gaan heb je al snel de slag te pakken.
Wel raar dat hij 'm laat vallen steeds
Overdag taart, vanavond biefstuk. En dan als toetje taartquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef Syrena het volgende:
Communitygister weer begonnen.
En een smooch voor Cocoen een emmertje, want slagroomtaart én biefstuk ?!
![]()
Oe! Dat is sowieso mijn straatje. Manlief opdracht gegevenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:14 schreef Novem het volgende:
Homeland gaat over een schizofrene vrouwelijke CIA agent (Claire Danes) die gelooft dat een oorlogsheld eigenlijk een terrorist is!
Tadaaa! Recept!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:16 schreef Perruche het volgende:
Minilot, zou jij mij nog eens die link voor die "raw brownies" willen sturen? heb hier een hele doos medjoul dadels liggen die op moeten.
Melk is voor kalfjes en voor Vaiz.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:45 schreef Adelie het volgende:
[..]
Ik wil toch iets van melk binnenhebben, dus daarom die goedemorgen drink. Gewone melk vind ik niet te drinken en dit drink ik tenminste wel iedere dag. Dus die goedemorgen zie ik als melk. En die smoothie was om de spinning vol te houden. Die les wordt namelijk tijdens etenstijd gegeven. En ook om niet altijd maar een boterham te eten. Kan ik dan voor de spinning tijdens etenstijd dan beter wat anders eten?
Je woont in Engeland. Daar is het 360 dagen per jaar mistig en grijs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, maar, maar... het was hier de afgelopen 3 dagen mistig en grijs
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Je woont in Engeland. Daar is het 360 dagen per jaar mistig en grijs.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Thnx voor de tips.Ik had er al het één en ander over gelezen dus moet er eigenlijk gewoon mee beginnen. Als pendlay rows lukken moeten deadlifts ook wel te doen zijn voor m'n rug.
Ik dacht dat je zei dat je van deadliften een dikke reet kreegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:55 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
[..]en zwaar deadliften heeft als extra gewoon een rete dikke boost in je testosteron! Is echt m'n favoriete oefening geworden sinds Aurum
me ertoe gezet heeft.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je van deadliften een dikke reet kreeg
Met een stevig achterste is niks misquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:00 schreef Novem het volgende:
Ik dacht dat je zei dat je van deadliften een dikke reet kreeg
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:55 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
[..]en zwaar deadliften heeft als extra gewoon een rete dikke boost in je testosteron! Is echt m'n favoriete oefening geworden sinds Aurum
me ertoe gezet heeft.
Ik had even moeite het lekkere ervan te zien (ik ben ooit eens heel ziek geworden na slagroomtaart, had niks met de taart te maken overigensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Overdag taart, vanavond biefstuk. En dan als toetje taart
Ga het niet tegelijkertijd eten, nee. Hehe, ieuwww
Ik vind je lijstje lekker klinkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:02 schreef MarMar het volgende:
Breaking Bad is tof!
En nu toch maar een lijstje erin voor vandaag:
O: havermout
T: cappuccino, appel
L: omelet met veel groentes, karnemelk
T: cappuccino, sinaasappel
D: lasagna met spinazie en mozarella
T: kwark met een peer
Had in het begin ook en dat de stang dan bovenaan nog wat zwaaide, maar is rechtgetrokken gok ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik doe trouwens geen mixed grip. Het zal wel aan mijn verfijnde motoriek liggen () Maar ik trek dan krom, mijn rechterkant is sterker dan links en die overheerst dan ofzo?
Dus ipv rechtomhoog, draai ik 'm in een halve cirkel omhoog.
Mo: tof dat je zusje komt logeren!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:18 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik had even moeite het lekkere ervan te zien (ik ben ooit eens heel ziek geworden na slagroomtaart, had niks met de taart te maken overigens). Maaarrrrrr die biefstuk klinkt wel heel lekker! Met patatjes? Doe met patatjes!
Voor mij ook, we eten steak sandwich vanavondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef Perruche het volgende:
Het wordt een carb-dagje voor mij vandaag
Thxquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:19 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje lekker klinken
Ik zag je edit!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef Perruche het volgende:
Het wordt een carb-dagje voor mij vandaag
Ff je verzekering bellen of t vergoed wordt.. Bij mij kost een behandeling rond de 30.- geloof ik..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:16 schreef Perruche het volgende:
Oh fysio, daar heb ik nooit aan gedacht! Kost dat geld? of gaat dat via de verzekering? Hmm.. * Perruche googlen gaat.
Minilot, zou jij mij nog eens die link voor die "raw brownies" willen sturen? heb hier een hele doos medjoul dadels liggen die op moeten.
Moet je wel heel uitgebreide hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ff je verzekering bellen of t vergoed wordt.. Bij mij kost een behandeling rond de 30.- geloof ik..
http://thewholemeal.blogs(...)al-chicken-soup.htmlquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef LieLie het volgende:
Wie weet er nog een lekkere stevige soep die ik kan maken voor vanavond? En eventueel met een stukje kip erbij kan eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind deze heul lekker!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef LieLie het volgende:
Wie weet er nog een lekkere stevige soep die ik kan maken voor vanavond? En eventueel met een stukje kip erbij kan eten?
Ja, mij ook. Al kijk er wel tegenop om de duutser voor 2 weken niet te zien, na 5 weken samen geweest te zijn. Thuiskomen in een leeg huis..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef conleche het volgende:
Ik kan me er echt zooo niks bij voorstellen, minilot! Hoeveel ik ook van iemand hou: ik vind het echt heerlijk om af en toe alleen te zijn en het zou me ook erg benauwen als iemand dat bij mij zou hebben om eerlijk te zijn.
Ja, wij zijn er ook blij mee! Tis nog niet af, maar nu al een hele verbetering. En veel meer opbergruimte, omdat we nu aan twee kanten keuken hebbenquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Keuken!wow, dat ziet er mooi uit! Zijn de mannen weg? Lijkt me wel zo prettig om het huis weer voor jezelf te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, iedereen is weer weg. Zelfs Martijn, die is taart voor me halen (en even langs zijn broertje. Arme man van me, hij is ook overstuur merk ik, maar hij houdt zich groot voor mijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wow, dat ziet er mooi uit! Zijn de mannen weg? Lijkt me wel zo prettig om het huis weer voor jezelf te hebben.
tot nu toe goed. Beter dan verwacht eigenlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
Hoe bevalt het hardlopen eigenlijk Aurum?
[..]
Ik zag je edit!Maar is je vergeven hoor
![]()
Ik vind deze heel lekker, zeker ook met een geroosterd kippenpootje erbij ofzo!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef LieLie het volgende:
Een vaatwasser! Die hebben we nuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef conleche het volgende:
Mooi! En zo fijn, allemaal van die nieuwe apparatuur!
^^quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef conleche het volgende:
Ik kan me er echt zooo niks bij voorstellen, minilot! Hoeveel ik ook van iemand hou: ik vind het echt heerlijk om af en toe alleen te zijn en het zou me ook erg benauwen als iemand dat bij mij zou hebben om eerlijk te zijn.
O, maar ik verveel hem er ook niet mee hoor - ik vind het voor mijn lief juist tof dat -ie een weekendje met een berg nerds gaat loltrappen in een huisje in het bos. Dat ik 'm dan mis, daar val ik 'm verder niet mee lastig. Overigens is het net zo goed andersom zo: als ík weg ben dan weet ik ook dat hij er wat sip van is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef conleche het volgende:
Keuken!da's nog eens vooruitgang. Wel superstrak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat jullie er blij mee zijn en dat je veel lekkere dingen gaat koken
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
tot nu toe goed. Beter dan verwacht eigenlijk![]()
Ik loop nu ook harder dan vorig jaar, dus de wintercardio die ik af en toe vervloek, die lijkt zoden aan de dijk te zetten.
Vraag het me over een maand nog een keer
Keuken!Oe, die kookplaat! Zoeetje zou ik ook wel willen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Idemquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, die kookplaat! Zoeetje zou ik ook wel willen!
Daar heeft Martijn een tijdje over staan kwijlenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Eigenlijk wil ik zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Maar ook wel met een wokbrander
Heuj blijf eens van mijn fornuis en pannen af!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, zit al een vrij nieuwe keuken in...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0r: misschien een idee voor jouw nieuwe stekkie?
LieLie:![]()
Minilot: jaaa, die kookplaat vind ik dus ook tofLekker groot, en een wok-ding
Volgens mij kun je ook wel wilgen-stickers kopen voor op je tegeltjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Die grote dingen zijn een ramp om goed schoon te krijgen/houden, hoeft voor mij niet
[..]
Mja, zit al een vrij nieuwe keuken in...
KOKOSquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:54 schreef Perruche het volgende:
Oeh nallie dat kan zo'n genot zijn, een perfect gekookt eitje!
Ik vind yoghurt met walnoten en kokos echt SUPER lekker. Kom ik net achter.
* op het verlanglijstje noteert *quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook wel wilgen-stickers kopen voor op je tegeltjes
Nog anderhalve maand Nallie!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef Nallie het volgende:
Mooie keuken Coco! Jaloersmaar ik heb in mn nieuwe huis ook een vaatwasser, zo'n kleintje
![]()
En ik had net het perfecte zachtgekookte eitje
Kun je met een abo dan posts afschermen voor buitenstaanders? Nee toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Neem een ABO of vraag KPD toegang!![]()
Er bestaat een PM lijst! En Facebook!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je met een abo dan posts afschermen voor buitenstaanders? Nee toch?
En KPD-waardig is het ook niet echt
Nee, maar er is wel een ABO forumquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je met een abo dan posts afschermen voor buitenstaanders? Nee toch?
En KPD-waardig is het ook niet echt
Op FB zitten collega's. Ik heb Mo gePMd, dus ik ben het kwijt *zucht opgelucht*.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Er bestaat een PM lijst! En Facebook!
Is een geheim groepje met Slank mensen, waar je dat alleen kunt lezen als je er lid van bentquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op FB zitten collega's. Ik heb Mo gePMd, dus ik ben het kwijt *zucht opgelucht*.
'Nog steeds': dat klinkt alsof je wel van plan bent om bonen te gaan leren eten. Bravo!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef LieLie het volgende:
@ Nallie en minilot: huuu, bonen! Daar houd ik nog steeds echt niet van
Ik voorzie dat we binnenkort een nieuweling krijgen die zich infiltreert in de geheime slankiesgroepquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is een geheim groepje met Slank mensen, waar je dat alleen kunt lezen als je er lid van bent
*insert die smiley van Hyves die verdwijnt en verschijnt*quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik voorzie dat we binnenkort een nieuweling krijgen die zich infiltreert in de geheime slankiesgroep
We gaan daar nog een verflaag tegenaan gooien die afneembaar/poetsbaar isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef Syrena het volgende:
Oh en hevig jaloers op de keuken van CocoHeb je alleen stuc en geen achterwand oid?
Ik ben een enorme spetteraar, dus ik moet echt iets van tegels ofzo. Of mss behang en dan afdekken met een glasplaat.
Ja! Dat heeft m'n zusje op d'r iPadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef Nallie het volgende:
Kennen jullie dat spelletje 'Cut the rope' ?
Ik vind dat beestje (die Om Nom heet) zo cute![]()
[ afbeelding ]
dat komt omdat hij simpel isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft sowieso brain damage! Kijk maar naar zn uitdrukkingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat komt omdat hij simpel is
Zelfs zijn ene pupil is groter dan de ander. Wat impliceert dat hij brain damage heeft /greys anatomy medische kennis heeft
Haha, toch bedankt, die ziet er ook goed uit! Kan niet zo goed tegen pinda's, maar zo fijn als in pindakaas gaat het wel. En dan verdund in zo'n soep helemaal wel denk ik!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef minilot het volgende:
[..]
'Nog steeds': dat klinkt alsof je wel van plan bent om bonen te gaan leren eten. Bravo!
Maar misschien is dit iets? Ik heb het een paar keer gemaakt en ik vind het erg lekker!
Afrikaanse pindasoep met kip - Kayotic Kitchen
[ afbeelding ]
Edit: te laat, ik zie het al! Nevermind.
Me to!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Naw!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Is t wat? Ben m ook aan het downloaden!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Om Nom! Cute
Ben halverwege de helft van de eerste aflevering van Breaking Bad.
Interessant, ja. Wil er zeker meer van zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is t wat? Ben m ook aan het downloaden!
Ik weer eens naar hyves om te kijken wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
*insert die smiley van Hyves die verdwijnt en verschijnt*
Die heet :ninja: geloof ik. Als ze die smiley nog hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik weer eens naar hyves om te kijken wat je bedoelt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik weet nog niet welke je nou bedoelde trouwens
Of omdat Nallie beweging krijgt! En ontvankelijker is voor cutenessquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat komt omdat hij simpel is
Zelfs zijn ene pupil is groter dan de ander. Wat impliceert dat hij brain damage heeft /greys anatomy medische kennis heeft
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Of omdat Nallie beweging krijgt! En ontvankelijker is voor cuteness
Da's inderdaad mehquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:22 schreef An24 het volgende:
COCO je keuken!
[..]
Me to!![]()
Ohw, en het wordt dus een gastroscopie MET biopte van de darm. Meh![]()
Dinsdag word ik gebeld voor de afspraak. 1 voordeel: omdat ik zo braaf ben moet ik een paar dagen eerder al even van mijn brave dieet af, zodat ze precies kunnen zien wat gluten met mijn darmen doen. Daar gaan we ff gebruik van maken. De gevolgen nemen we even voor lief![]()
Zonder context en met jouw naam erbij dacht ik dat het hier om de beschrijving van een toilet gingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef Syrena het volgende:
Oh en hevig jaloers op de keuken van CocoHeb je alleen stuc en geen achterwand oid?
Ik ben een enorme spetteraar, dus ik moet echt iets van tegels ofzo. Of mss behang en dan afdekken met een glasplaat.
Oja, die!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die heet :ninja: geloof ik. Als ze die smiley nog hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Er staat keuken in de eerste zinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zonder context en met jouw naam erbij dacht ik dat het hier om de beschrijving van een toilet ging
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja, die! [ afbeelding ]
Zo, en dan nu lekker een bakje komkommersalade!my god!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potver. Ik wás zo productief vandaag!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet nu komkommersalade en moest aan dat filmpje denkenquote:
Roesje vragen! Dan is 't voorbij voor je het weet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:22 schreef An24 het volgende:
COCO je keuken!
[..]
Me to!![]()
Ohw, en het wordt dus een gastroscopie MET biopte van de darm. Meh![]()
Dinsdag word ik gebeld voor de afspraak. 1 voordeel: omdat ik zo braaf ben moet ik een paar dagen eerder al even van mijn brave dieet af, zodat ze precies kunnen zien wat gluten met mijn darmen doen. Daar gaan we ff gebruik van maken. De gevolgen nemen we even voor lief![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja, die! [ afbeelding ]
Zo, en dan nu lekker een bakje komkommersalade!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hebben wij ook, erg mooi & praktisch! (gewone latex en daaroverheen lak...)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
We gaan daar nog een verflaag tegenaan gooien die afneembaar/poetsbaar isHebben ze bij vrienden van ons ook en ziet er prima uit
Werken daar echt een paar meiden? Leuk!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:39 schreef minilot het volgende:
Ik zwaai de scepter over een technische/IT-helpdesk van een paar manmeiden, maar op rustige momenten, zoals vrijdagmiddag of in het weekend, heb ik net als de rest wel eens in mijn eentje dienst.Dat vind ik als soort van kluizenaar altijd wel fijn.
Keuken!Te strak naar mijn smaak, maar het ziet er wel geweldig uit! En wát een ruimte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nou, het is anders regelmatig een giftig kippenhok vol haat en nijd en geroddel en ellende en dan weer allerbeste hartsvriendinnen en dan weer elkaar de strot afbijten enzo..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:17 schreef progje het volgende:
[..]
Werken daar echt een paar meiden? Leuk!
Ik geef de leiding over een team van ontwikkelaars, maar dat zijn allemaal mannen (Behalve de grafisch designer)
O, snert! Nou ja, het is voor een goed doel!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:13 schreef An24 het volgende:
Dank allen. Mjah, roesje kan voor mij juist weer gevaarlijk zijn omdat ik dan eventuele eds pijnen niet goed kan aangeven. Ik zie het wel.
Het grappige is juist dat we een hele kleine keuken hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Te strak naar mijn smaak, maar het ziet er wel geweldig uit! En wát een ruimte!
De kastruimte lijkt enorm, in ieder geval! Onze keuken is nog wel een stukje kleiner trouwens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het grappige is juist dat we een hele kleine keuken hebbenAlleen gewoon helemaal volgeplempt met kastjes, lades en apparatuur
Progje, precies: latex met lak, dat willen we dus ookVanavond eerst eens een kraan gaan uitzoeken (daar hebben we 3 maanden de tijd voor gehad, lol
).
Oh, ik heb net online even een 10tje in fruitautomaten gegooid (ik vind dat leuk, maar doe het maar heeeeel af en toe, vandaag vond ik dat ik mocht). Heb ik er even 60 euro van gemaakt. Oftewel: ik vind dat ik 50 euro aan kleding mag uitgeven die ik eigenlijk niet nodig heb
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Of omdat Nallie beweging krijgt! En ontvankelijker is voor cuteness
Als je toch bezig bent : Where's my waterquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Potver. Ik wás zo productief vandaag!![]()
(Heb al maanden een smartphone, maar Angry Birds was tot vanmiddag, buiten Wordfeud, het enige spelletje dat ik erop had.)
Nou ja, voor Limburgse begrippen hebben wij in ieder geval een klein huis met een kleine keukenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De kastruimte lijkt enorm, in ieder geval! Onze keuken is nog wel een stukje kleiner trouwens..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeee, van Disney! *download*quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent : Where's my water
oh wat jammer is dat toch weer... Ja ik heb eigenlijk wel mazzel. Ik kan erg goed met mannen samenwerken en daar heb je dat gezeik tenminste ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, het is anders regelmatig een giftig kippenhok vol haat en nijd en geroddel en ellende en dan weer allerbeste hartsvriendinnen en dan weer elkaar de strot afbijten enzo..![]()
Ik vind het stuk voor stuk schatjes, maar omruilen voor een stel kerels: daar zou ik bepaald geen nee tegen zeggen.![]()
Heb ik ook. Ik ben in zeer veel opzichten gewoon een kerel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:34 schreef progje het volgende:
[..]
oh wat jammer is dat toch weer... Ja ik heb eigenlijk wel mazzel. Ik kan erg goed met mannen samenwerken en daar heb je dat gezeik tenminste ook nietBen zelf ook heel erg direct, dus ik pas er goed tussen
mwhaha dat zei ik gisteren nog over mezelf tegen iemandquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik ben in zeer veel opzichten gewoon een kerel.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, voor Limburgse begrippen hebben wij in ieder geval een klein huis met een kleine keuken
Maar wel veel opbergruimte. heel bewust voor gekozen. Al is 1 van de kastjes de vaatwasser, en een van de lange kasten (aan de kant van oven) is de koelkast. Een lekker grote dit keer. Op dit moment heb ik overigens al 1 ding ingeruimd...Is 'ie lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, voor Limburgse begrippen hebben wij in ieder geval een klein huis met een kleine keuken
Maar wel veel opbergruimte. heel bewust voor gekozen. Al is 1 van de kastjes de vaatwasser, en een van de lange kasten (aan de kant van oven) is de koelkast. Een lekker grote dit keer. Op dit moment heb ik overigens al 1 ding ingeruimd...PrioriteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn keuken is enorm aftands. Gelukkig wel een gesloten keuken.
Morgen eens foto's maken van alle klusfaals die er gemaakt zijn![]()
en dan delen op facebook en hard klagen, want ik ontdekte vorige week dat een collega van mij de vorige bewoonster als vriend op FB heeft. Ik krijg nog steeds brieven van de voetbalclub, of ik de contributie voor de jongste wil betalenze zijn al anderhalf jaar verhuisd
en vorig jaar in paniek iemand van de club aan de deur, of ik de lotenboekjes soms had gekregen.... Ja. En weggegooid
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Waarom 'moet' je?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:39 schreef Perruche het volgende:
Ohai! ik krijg net te horen dat ikj binnenkort 6km mnoet gaan hardlopen. Dus ik ga me maar eens orienteren op trainingen
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:40 schreef Syrena het volgende:
Het bureau dat dreigde met een deurwaarder heb ik wel maar even gebeld overigens![]()
Nog een geluk dat ik het zag bij het stukscheuren van het poststuk
Ik heb - nota bene als foodie! - zo'n lullige huurhuisjeskeuken. Ik gebruik een inbouwkast op een slaapkamer als voorraadkast en verder is het een beetje behelpen qua ruimte. Maar een strakke, nette keuken zou ook niks voor mij zijn: het is altijd een zooitje, ik ben altijd bezig met tien rommelige kookprojecten tegelijk en dat werkt volgens mij niet me zo'n hippe nieuwe keuken. Maar fraai is het natuurlijk wél!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef Syrena het volgende:
Mijn keuken is enorm aftands. Gelukkig wel een gesloten keuken.
Omdat we een race gaan doen waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom 'moet' je?
Ik kan Couch 2 5K erg aanraden.
http://www.c25k.com/
Schema in het Nederlands
In negen weken redelijk moeiteloos van nul conditie naar vijf kilometer hardlopen.
Ik wil fraaiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb - nota bene als foodie! - zo'n lullige huurhuisjeskeuken. Ik gebruik een inbouwkast op een slaapkamer als voorraadkast en verder is het een beetje behelpen qua ruimte. Maar een strakke, nette keuken zou ook niks voor mij zijn: het is altijd een zooitje, ik ben altijd bezig met tien rommelige kookprojecten tegelijk en dat werkt volgens mij niet me zo'n hippe nieuwe keuken. Maar fraai is het natuurlijk wél!
ff serieus Syreen, je weet dat dit je valkuil is...doe er eens wat aanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:00 schreef Syrena het volgende:
Ik vind mezelf stom, ik ben al 2 maanden de dakraamdude aan het bellen en ik durf maar niet![]()
Dalijk bel ik ongelegen, bel ik niet ongelegen dan moet ie langskomen om naar mijn zolderdak te kijken en daarna ook nog om de ramen/het raam te plaatsen![]()
![]()
En ik zet vieze koffie
![]()
De tegellegdude van de tuin zal mijn vader wel bellen. Als ik weet wat ik wil en waar
Ik heb op een gegeven moment een Couch25K-appje op mijn telefoon gezet waarbij ik gewoon zelfgekozen muziek kon instellen voor de wandel- en loopstukjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat we een race gaan doen waarschijnlijk!
Dat couch 2 5k is niet met muziek he? Dat wil ik wel graag, dat ik het gewoon op mn ipod kan zetten en dat (net als bij Evy) de muziek dan aangeeft wanneer ik moet switchen.
geen idee, maar wil je riskeren dat je baksel en je bakmatje één worden?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:01 schreef LieLie het volgende:
Als er op zo'n siliconen bakmatje staat dat hij tot 240 graden aankan, zou er dan echt wat gebeuren als hij tien minuutjes in een oven met 250 graden moet?
Ha! Wij zijn ook onnoemelijk rommelig en juist daarom hebben we geen enkele behoefte aan iets anders dan onze cheapass sloeber-huurhuiskeuken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Syrena, dat is een van onze redenen voor een strakke keuken. Wij zijn ongelooflijk rommelig, en op deze manier ziet t er toch altijd wat opgeruimd uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |