abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109158083
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109158094
Och Coco, wat vreselijk... ;(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109158122
Coco, wat ontzettend klote! Sterkte voor jullie.. :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109158131
He jemig, Coco, wat naar! :*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:37:56 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109158143
Oh wat kut, Coco! Dikke :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_109158258
Thx O+

Vandaag ga ik mezelf verwennen met cola en bloederige biefstuk!

De keukenmeneren zijn al hier. Beetje irritant want uitgerekend vandaag kan ik niet vrij door mn huis heen banjeren. Aan de andere kant, zoals martijn net zei: nu kunnen we vanavond alle biefstukken maken die je maar wilt! O+
pi_109158265
Tussendoor mag ik wel even klagen over mijn pijnlijke rug door het karten toch?
Was wel tof overigens. *)
Nu alleen wel moe en ga vanavond alweer op pad. En morgen alweer!

Ik ben bijna toe aan vakantie!
Doe wat je niet durft.
pi_109158273
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx O+

Vandaag ga ik mezelf verwennen met cola en bloederige biefstuk!

De keukenmeneren zijn al hier. Beetje irritant want uitgerekend vandaag kan ik niet vrij door mn huis heen banjeren. Aan de andere kant, zoals martijn net zei: nu kunnen we vanavond alle biefstukken maken die je maar wilt! O+
Vanavond lekker genieten van een hele nieuwe keuken met allerlei nieuwe speeltjes. :Y
pi_109158287
Oh Coco, nee toch... :'( . Verdomme. Heel veel sterkte, lieverd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109158295
Ah Coco nee ;(
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_109158309
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tussendoor mag ik wel even klagen over mijn pijnlijke rug door het karten toch?
Was wel tof overigens. *)
Nu alleen wel moe en ga vanavond alweer op pad. En morgen alweer!

Ik ben bijna toe aan vakantie!
Altijd leuk om weer in een auto te stappen na het karten. Het sturen gaat dan zo heerlijk licht en soepel met stuurbekrachtiging. :)

Morgen nog steeds als een ekte bikkel spinnen? :o
pi_109158339
Coco :*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109158349
Sterkte coco! -O-
pi_109158355
he gatver coco...wat kut. :*
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 08:07:17 #15
70532 loveli
N
pi_109158384
coco :*
crap in = crap out
pi_109158446
Wat ik nu vooral klote vind, is dat mijn ouders vandaag een weekje op vakantie gaan (vanmorgen vertrokken).

En aan de ene kant heb ik zoiets van, ik vertel ze het wel als ze terug zijn. Ook zo'n bagger nieuws op vakantie. Maar ja, ik ken mijn moeder. Die gaat me gegarandeerd dagelijks bellen/sms'en hoe het gaat. Ik kan haar toch niet voorliegen dan? Of valt dat onder de noemer een leugentje voor eigen (hun) bestwil? Nee, dat kan ik niet maken. Maar vind het zo sneu om ze dit op vakantie te moeten zeggen -O-
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 08:19:32 #17
70532 loveli
N
pi_109158536
Gewoon zeggen :*
crap in = crap out
pi_109158561
Coco :*
Ja doei.
pi_109158600
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat ik nu vooral klote vind, is dat mijn ouders vandaag een weekje op vakantie gaan (vanmorgen vertrokken).

En aan de ene kant heb ik zoiets van, ik vertel ze het wel als ze terug zijn. Ook zo'n bagger nieuws op vakantie. Maar ja, ik ken mijn moeder. Die gaat me gegarandeerd dagelijks bellen/sms'en hoe het gaat. Ik kan haar toch niet voorliegen dan? Of valt dat onder de noemer een leugentje voor eigen (hun) bestwil? Nee, dat kan ik niet maken. Maar vind het zo sneu om ze dit op vakantie te moeten zeggen -O-
Gewoon zeggen inderdaad :*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:27:16 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109158605
Coco toch, wat enorm kut.
Zal het wel vertellen.

Boh, heel veel sterkte
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109158665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Altijd leuk om weer in een auto te stappen na het karten. Het sturen gaat dan zo heerlijk licht en soepel met stuurbekrachtiging. :)

Morgen nog steeds als een ekte bikkel spinnen? :o
Ik hoefde alleen maar in te stappen en mee te rijden, dus daar had ik geen last van. Mijn collega zag de snelweg wel als een kartbaan. :D

Morgenvroeg spinnen zit ook nog steeds in de planning. Uurtje later gaan wordt m ook niet want ik moet en ik zal kaartjes voor Sigur Ros bestellen om 10 uur. >:O

Owja, en Coco, ik zou het idd gewoon vertellen. :Y
Straks gaat ze allemaal babysokjes kopen enzo en dan krijg je pas echt een vervelende situatie.
Doe wat je niet durft.
pi_109158670
Ja, dat zal ik dan maar doen, ja.

Ik denk dat ik vraag of Martijn straks een slagroomtaart voor me gaat kopen. Een troosttaart O+
pi_109158690
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en Coco, ik zou het idd gewoon vertellen. :Y
Straks gaat ze allemaal babysokjes kopen enzo en dan krijg je pas echt een vervelende situatie.
Oh nee, gelukkig is mn moeder net zo nuchter als ik. Dus dat zou ze nooit doen tot ik 12 weken ben. Dat scheelt wel. Mama is een heel lief en zorgzaam, klein vrouwtje, maar wel sterk als het op tegenslagen tegenkomt. Dat laatste heb ik gelukkig ook, we zijn redelijk nuchter en relativeren snel :)

En echt lang ben ik ook niet te noemen. Dus ik heb nog wel meer van haar :+
pi_109158729
Coco :{
Maar weet je al zeker dat t echt helemaal mis is?
Be someone that makes you happy
pi_109158763
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:39 schreef Nallie het volgende:
Coco :{
Maar weet je al zeker dat t echt helemaal mis is?
Ja. Heb alle klachten die ik de vorige keer ook had, alleen nog niet zo heftig (zit in het beginstadium). Ik zou mezelf graag nog een beetje hoop gunnen, maar dan zou ik mezelf voor de gek houden, helaas.

Maar geeft niet, ook al is het wel kut, het zal een reden hebben en uiteindelijk komt het wel goed :)
pi_109158796
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja. Heb alle klachten die ik de vorige keer ook had, alleen nog niet zo heftig (zit in het beginstadium). Ik zou mezelf graag nog een beetje hoop gunnen, maar dat zou ik mezelf voor de gek houden, helaas.

Maar geeft niet, ook al is het wel kut, het zal een reden hebben en uiteindelijk komt het wel goed :)
-O- :*
pi_109158806
*dikke knuf* Coco, wat ontzettend rot!
Doe maar lekker slagroomtaart en biefstuk en cola vandaag :*
pi_109158838
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:44 schreef MarMar het volgende:
*dikke knuf* Coco, wat ontzettend rot!
Doe maar lekker slagroomtaart en biefstuk en cola vandaag :*
Jammer dat ik afgelopen week The Walking Dead helemaal heb bijgekeken. Anders was het een hele dag TWD kijken, ín bed, mét cola, taart en biefstuk :+
pi_109158853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jammer dat ik afgelopen week The Walking Dead helemaal heb bijgekeken. Anders was het een hele dag TWD kijken, ín bed, mét cola, taart en biefstuk :+
Er zijn nog meer series!!
pi_109158857
Och Coco, dikke knuffel richting het zuiden :*
pi_109158861
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

"
pi_109158862
oh, sorry ik had niet gezien dat ik 'm dichtsmeet :@ . Ben na die opmerking gaan hardlopen.

Zo ff teruglezen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109158884
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

En anders gamen in bed met cola, biefstuk en taart!
pi_109158912
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:50 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En anders gamen in bed met cola, biefstuk en taart!
Ik ben een pc gamer :P Is zo onhandig met die kast in bed liggen en muis & toetsenbord enzo O+

Maar tips voor series zijn van harte welkom.

Ik hang nu met de Hema aan de telefoon voor een kindertaart :+
pi_109158920
Kijk je Supernatural al?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109158933
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben een pc gamer :P Is zo onhandig met die kast in bed liggen en muis & toetsenbord enzo O+

Maar tips voor series zijn van harte welkom.

Ik hang nu met de Hema aan de telefoon voor een kindertaart :+
Wat voor soort series vind je leuk?
pi_109158942
Lijstje voor vandaag:
O kwark, havermout, halve banaan, bosbessen
T stukje krentenweg met roomboter
L dubbele boterham met ei, tomaat, komkommer en rauwkost-salade
T appeltje
T halve banaan
S hardlopen: drie keer 10 minuten en tussendoor stukje wandelen
D ik hoop iets lekkers en gezonds, vriendje kookt, of ikzelf als ik bijtijds thuis ben, oftewel: alle opties staan open en tips zijn welkom :)
T iets lekkers ivm weekend
pi_109158959
Ik weet niet wat je allemaal al hebt gezien, maar;

- Sons of Anarchy
- Breaking Bad
- Sherlock Holmes
- Two and a half men
- Big Bang Theory
- Falling Skies
- Intro aflevering van 'Touch' (erg goed!)
pi_109158971
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:53 schreef _aurum_ het volgende:
Kijk je Supernatural al?
Noes? Zal Martijn een vragen die te downloaden :)
pi_109158972
Is Martijn vandaag wel bij je, Coco?
pi_109158975
Opdrukken ging beter trouwens deze keer, 12 ipv 10. Langzaam maar zeker zit er vooruitgang in :Y
pi_109158976
Oh getverdemme coco, wat akelig! :*
pi_109158987
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Noes? Zal Martijn een vragen die te downloaden :)
Supernatural is tof!! En er zijn 5 seizoen al uit, dus je hoeft het hele weekend niet naar buiten :7
pi_109158989
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:54 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wat voor soort series vind je leuk?
Ik kijk eigenlijk alles, behalve soaps. Martijn staat versteld om mijn vermogen alle series leuk te vinden :+
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 08:57:20 #45
70532 loveli
N
pi_109158990
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is Martijn vandaag wel bij je, Coco?
Die mag de keukenbouwers in de gaten houden.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 08:57:49 #46
70532 loveli
N
pi_109158995
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk alles, behalve soaps. Martijn staat versteld om mijn vermogen alle series leuk te vinden :+
Soap! De serie! Met Billy Christal.
crap in = crap out
pi_109159007
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ha dat heb ik ook. Ik kan ook gerust midden in een aflevering van een serie vallen die ik nog nooit gezien heb en dan vinden/zeggen dat ik het volg :)
pi_109159009
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet niet wat je allemaal al hebt gezien, maar;

- Sons of Anarchy
- Breaking Bad
- Sherlock Holmes
- Two and a half men
- Big Bang Theory
- Falling Skies
- Intro aflevering van 'Touch' (erg goed!)
Heb er pas twee gezien van jouw lijstje :) Zal Martijn daar ook eens voor vragen.

Oh, en Game of Thrones moet ik ook nog kijken!
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 08:59:19 #49
70532 loveli
N
pi_109159024
crap in = crap out
pi_109159025
Doh! Ga daar maar eens mee beginnen dan. :) En doe ook die intro aflevering van Touch maar kijken, die is echt mooi. :Y
pi_109159039
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Die mag de keukenbouwers in de gaten houden.
Yup :) Die is beneden onze tijdelijke gasten aan het entertainen :+
Heb het idee dat die lui in een paar uur klaar zijn al, dus dat is mooi. Heb ik daarna het huis weer voor me alleen én Martijn kan weg om taart voor me te halen :+

Aurum, ik vind alleen de titel al tof klinken :D Dus die ga ik zeker eens proberen :)

Loveli, de serie Soap ken ik niet... Billy Christal uiteraard wel.

Merk al dat er nog genoeg voor me te kijken valt.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:00:34 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109159042
Coco :o -O- :* !!

Bah >< Ik hoop voor een wondertje. Maar geniet maar van de slagroomtaart, biefstuk, cola en series! :*

Supernatural is idd tof (zijn aardig wat seizoenen van al dus kan je voort!), en Sherlock Holmes (die BBC-serie) en Dr Who! :Y

Meh :* :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:01:20 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109159057
En jaaa Game of Thrones! Prima smutty fantasy!
pi_109159065
Cococakes :*

Anna wat een karige L heb je!

Voornemen vandaag; dag 2 zonder troep. Whoei!
O: 3 vk bth biologische grillworst
T: appel, koffie verkeerd
L: nader te bepalen, ik denk of sushi of een gevulde soep met brood of salade
T: 150 ml yoghurt met walnoten en kokos
T: appel
B: 2x20 minuten fietsen + half uurtje wandelen (ik lijk net een oma!)
D: quinoa salade van gisteren
pi_109159098
Martijn kwam me net al even wat foto's laten zien van de keuken :D O+
pi_109159099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb er pas twee gezien van jouw lijstje :) Zal Martijn daar ook eens voor vragen.

[ afbeelding ]

Oh, en Game of Thrones moet ik ook nog kijken!
Allereerst een -x van jewelste en een knuffel bovendien!

Verder: echt echt echt Breaking Bad kijken! Ik ben nogal kritisch als het op series aankomt, maar Breaking Bad is wel zó ongeloofelijk tof! Ik en mijn lief zitten elkaar regelmatig met open mond aan te porren met onze ellenbogen zo van 'woooooooow, waar gaat dit plot héén'?!
Breaking Bad dus! O+ :Y O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_109159124
Mogguh!

Cococakejes :* Jezelf de kop niet al te gek maken he?! ;)
Geniet maar lekker van je cola, taart en bloederig stuk koe! (goede tip trouwens, heb nog geen eten voor vanavond namelijk)
Ondanks dat je al kijktips zat hebt: Dinoriders! 14 episodes van geanimeerde awesomeness!

Koffie!!!! :O c_/

Gister trouwens deadlift gered tot 4x215 B-) Bijna van m'n stokkie bij de laatste rep, maar voelde me wel baas! :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109159162
GoT ja!! O+

Gisteren:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en kaas
T: gekookt eitje
S: stepshape/interval
L: salade met sla, peen, prei, paprika, mango en lauwe kalkoen. Dressing van citroenmayo, kerrie en snufje kaneel en drupje chilisaus. kliekje witlof ham/kaas en een kipsaucijsje met ketchup
T: volle kwark smoothie met sinaasappelsap (vers), mango en diepvriesaardbei
T: wodka, katjang
D: eten bij vriendin, vitello tonnato, lasagne en salade en vast wel een wijntje of 2. (ik neem van alles maar een kleine portie, me thinks) best veel gegeten en ook nog appeltaart met slagroom toe. Dussss

Vandaag:
O: 2 beschuitjes met boter en kaas
L: 2x geroosterd Allinson met mayo, sambal en groenten
T: 2 rozemarijncrackers met makreel en prei
S: rustdag
T: wodka, katjang
D: of kliekjesdag en dan is het kalkoen en salade of ik ga nog boodschappen doen en dan heb ik nog geen idee.
pi_109159174
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Geniet maar lekker van je cola, taart en bloederig stuk koe! (goede tip trouwens, heb nog geen eten voor vanavond namelijk)
Ondanks dat je al kijktips zat hebt: Dinoriders! 14 episodes van geanimeerde awesomeness!

Gister trouwens deadlift gered tot 4x215 B-) Bijna van m'n stokkie bij de laatste rep, maar voelde me wel baas! :@
^O^ zeker met jouw lange lijf :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:11:42 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109159180
Dinoriders? :o Is dat zoiets als The Terrible Thunder Lizards? :+
pi_109159181
quote:
Baas. _O_
pi_109159182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Allereerst een -x van jewelste en een knuffel bovendien!

Verder: echt echt echt Breaking Bad kijken! Ik ben nogal kritisch als het op series aankomt, maar Breaking Bad is wel zó ongeloofelijk tof! Ik en mijn lief zitten elkaar regelmatig met open mond aan te porren met onze ellenbogen zo van 'woooooooow, waar gaat dit plot héén'?!
Breaking Bad dus! O+ :Y O+
Ik ga Martijn er drie laten downloaden, voorlopig:

1. Supernatural (de titel vind ik al tof :+)
2. Game of Thrones (die wilde ik al langer zien)
3. Breaking Bad (voor door jouw, Minilot, overtuigend enthousiasme O+)
pi_109159185
quote:
Mogguh!

Goed bezig :Y

Ik heb niet eens spierpijn van gister, komt vast door alle eiwitten :P
pi_109159196
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gisteren heb ik de hele tijd Samurai Pizza Cat lopen zingen. Daar moest ik weer aan denken door de titel Terrible Thunder Lizards :D
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 09:13:00 #65
70532 loveli
N
pi_109159202
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dinoriders ken ik nog vaag. Die lizzards niet. Is dat een generatiekloof?
crap in = crap out
pi_109159223
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gisteren heb ik de hele tijd Samurai Pizza Cat lopen zingen. Daar moest ik weer aan denken door de titel Terrible Thunder Lizards :D
Samurai Pizza Cat O+
pi_109159226
Ow coco -O- sterkte!
Game of Thrones is echt leuk om te kijken :Y
pi_109159228
Dinoriders! _O_ Totaal niet te vergelijken met The Terrible Thunder Lizards!

pi_109159236
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

WHEN DOES THE HURTING STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP?
Ja doei.
pi_109159243
Lee ik bij, lees ik kutnieuws -O-

Heel veel sterkte Coco :*

Ohw, nog meer series:

- white collar
- Strike back (Engels)
- fringe
- lie to me
-Sherlock is al genoemd

O+
pi_109159246
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

WHEN DOES THE HURTING STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP?
Someone please shoot that biwd!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109159269
Hoewel het niet zo vervelend is als het nieuws van Coco, zo naar de internist voor mijn darmproblemen. En ik wil NIET horen dat ik een scopie moet hebben, van welke kant dan ook :X

Zenuwachtig

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 16-03-2012 09:24:58 ]
pi_109159283
Thanks voor de complimentados allemaal! :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Goed bezig :Y

Ik heb niet eens spierpijn van gister, komt vast door alle eiwitten :P
:D maar het helpt wel! :Y
Merk nu wel dat ik vanavond spierpijn ga krijgen :')
pi_109159297
Vizor jij sterke man jij!

Jeetje mijn werkmotivatie is <0....
pi_109159298
Succes, An!

De Duutser en ik zijn nu bijna anderhalve maand non stop samen geweest, op 3 dagen na. En nu gaat hij morgen naar huis, en zien we elkaar pas over 2 weken weer, en ik zie er heel erg tegenop. Bah.
pi_109159300
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:16 schreef An24 het volgende:
Hoewel het niet zo vervelend is als het nieuw van Coco, zo naar de internist voor mijn darmproblemen. En ik wil NIET horen dat ik een scopie moet hebben, van welke kant dan ook :X

Zenuwachtig
Is ook vervelend! Ik hoop met je mee :*
pi_109159307
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:17 schreef V1z0R het volgende:
Thanks voor de complimentados allemaal! :)

[..]

:D maar het helpt wel! :Y
Merk nu wel dat ik vanavond spierpijn ga krijgen :')
Ik wil eigenlijk ook deadliften, maar bij m'n fitness doen ze daar niet aan. }:| En ik ben een beetje bang voor m'n rug om het zonder begeleiding op eigen houtje te gaan doen. :{
pi_109159308
quote:
Held! Baas! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef _aurum_ het volgende:
Opdrukken ging beter trouwens deze keer, 12 ipv 10. Langzaam maar zeker zit er vooruitgang in :Y
Goed bezig! :D
Ik ga me er binnenkort ook maar weer eens aan wagen, maar op de een of andere manier kom ik er steeds niet aan toe!

Ik kijk geen series, dus ik kan geen advies geven.
Tenzij je wat wilt weten over MTV series of BBC Docu's?
Doe wat je niet durft.
pi_109159310
Succes An!

Ik heb altijd spierpijn met 1 dag vertraging ertussen. Bijjv. gister gesquat, dan begint het vanaaf met de spierpijn en morgen loop ik als een oud omaatje :+ etc.
pi_109159331
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:16 schreef An24 het volgende:
Hoewel het niet zo vervelend is als het nieuw van Coco, zo naar de internist voor mijn darmproblemen. En ik wil NIET horen dat ik een scopie moet hebben, van welke kant dan ook :X

Zenuwachtig
Al eens zo'n onderzoek gehad?

Edit: ik ben ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied. Dus als je iets wilt weten, dan moet je 't me maar gewoon vragen ofzo :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:21:55 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109159357
Dino's! :D _O-

Samurai Pizza Cats :D

An :* Succes, zal duimen!

Sterke V1z :o

There come Doc, Squat and Cuuuuutteeeer! You best get out of their waaay! They're terrible thunderliiizaaaards!
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 09:23:26 #82
70532 loveli
N
pi_109159382
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
ik ben ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied.
ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied.

Uhm :+
crap in = crap out
pi_109159398
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Al eens zo'n onderzoek gehad?

Edit: ik ben ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied. Dus als je iets wilt weten, dan moet je 't me maar gewoon vragen ofzo :)
Dank! Lief van je. Gelukkig heb ik al veel info, door de EDS patientenvereniging en een kennis die alles al gehad heeft. Probleem is dat bij mensen met EDS de boel wat pijnlijker kan zijn en ook kan perforeren ;( Zal zo'n vaart niet lopen, maar het gaat om het idee :X

En dank allen :*
pi_109159403
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 09:25:59 #85
70532 loveli
N
pi_109159428
Goed, eens kijken of ik aan koffie kan komen zonder iets te slopen, vies te maken of vergeten op een knop te drukken.
crap in = crap out
pi_109159434
pi_109159444

Mine! O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef loveli het volgende:

[..]

:D Gaat allebei wel op he? :D :+

An, aye, dat klopt. Ik heb een keer onderzoek gehad terwijl ik een zware darmontsteking had, dat was inderdaad zwaarder dan andere keren (heb ik me laten vertellen, ik vergeet 't zelf dankzij 't roesje :+).
pi_109159470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

Mine! O+

[..]

:D Gaat allebei wel op he? :D :+

An, aye, dat klopt. Ik heb een keer onderzoek gehad terwijl ik een zware darmontsteking had, dat was inderdaad zwaarder dan andere keren (heb ik me laten vertellen, ik vergeet 't zelf dankzij 't roesje :+).
Ohw ja das waar....dan ging jij allemaal gekke dingen doen :+
pi_109159503
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk ook deadliften, maar bij m'n fitness doen ze daar niet aan. }:| En ik ben een beetje bang voor m'n rug om het zonder begeleiding op eigen houtje te gaan doen. :{
Staan genoeg filmpjes op youtube, licht beginnen en voor de spiegel kijken of je de oefening goed uitvoert.

Kont goed naar achter, rug hol en borst omhoog en als je je uitstrekt de stang langs je schenen omhoog proberen te trekken.

Hoop dat ik het zo een beetje goed uitleg.

@ Henk: Ik doe het opdrukken nu gelijk na mijn hardlopen, misschien dat het ook voor jou werkt? Anders komt het er bij mij niet van.
pi_109159507
O jee, sterkte coco! En ook An24!

Lijstje gisteren:
O: glas goedemorgen drink + 2 boterhammen met 1 plak kaas
L: (onderweg): broodje kip en hotdog (zonder saus) bij de Hema
T: smoothie sinasappelsap/banaan
S: spinning
D: maaltijdsalade met kip
T: 2 bolletjes yoghurtijs van de geweldige ijsboer

Planning vandaag:
O1: glas goedemorgen drink
S: dag 2 van Jillian's oefeningen
O2: 2 bruine boterhammen met kaas
L: ik loop de hele dag op de carrierebeurs, dus ik neem maar 3 boterhammen met kaas/kip mee ofzo.
T: appel + banaan
D: weet nog niet, uit eten
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:31:44 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109159549
pi_109159569
Weebl & Bob zijn awesome O+

Pie O+

Hiervan zag ik de plotwending niet aankomen:

:') _O- :')
pi_109159645
Sterkte Coco en An!

Ik vind Fringe en Supernatural echt niet leuk, hou niet zo van "low-budget" series, beetje te CSI-achtig :P

Game of Thrones is idd geweldig, seizoen 2 begint bijna :9
Boardwalk Empire owned gewoon te hard, vind ik de beste serie van dit moment
The Wire is gewoon een klassieker en supergoed!

Ik wil Breaking Bad ook proberen, 1 aflevering gezien, maar ik kwam er nog niet echt in, weer even proberen.

Mad Men is ook weer terug eind van de maand!!

/Series-addict

Lijst:

O - 170ml volle Griekse yoghurt met een kleine banaan en een handje pistachnootjes
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - handje cashews
D - worteltjes met een beetje boter, honing en thijm, bimi, grote gebakken zalmfilet
T - koffie verkeerd

Na alle discussies van gisteren ben ik nu extra gemotiveerd om gewoon keihard af te vallen en gespierd te worden, m'n elleboog is weer bijna beter, dus van het weekend kan ik weer lekker trainen.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_109159696
* duimt mee voor An! *
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

Pie O+

[ afbeelding ]

:D _O-

Bedenk me net dat Weebl & Bob al best oud zijn :o
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 09:40:08 #95
70532 loveli
N
pi_109159709
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:29 schreef Adelie het volgende:
O jee, sterkte coco! En ook An24!

Lijstje gisteren:
O: glas goedemorgen drink + 2 boterhammen met 1 plak kaas
L: (onderweg): broodje kip en hotdog (zonder saus) bij de Hema
T: smoothie sinasappelsap/banaan
S: spinning
D: maaltijdsalade met kip
T: 2 bolletjes yoghurtijs van de geweldige ijsboer

Planning vandaag:
O1: glas goedemorgen drink
S: dag 2 van Jillian's oefeningen
O2: 2 bruine boterhammen met kaas
L: ik loop de hele dag op de carrierebeurs, dus ik neem maar 3 boterhammen met kaas/kip mee ofzo.
T: appel + banaan
D: weet nog niet, uit eten
Misschien had je dat al uitgelegd, maar waarom ontbijtdrink/smoothie? Vloeibaar voedsel zorgt niet voor verzadigingssgevoel omdat je spijsvertering is ingesteld op vast voer. Je maakt een hoeveelheid insuline aan die is afgestemd op eten (langere tijd bepaalde hoeveelheid), maar je krijgt alles in 1 keer binnen.

IJs is goed :+
crap in = crap out
pi_109159729
Ik heb spierpijn :9 en kniepijn -O-
pi_109159730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

Pie O+

[ afbeelding ]

:D me neither.
pi_109159780
Coco -O- :{ Heel veel sterkte!
pi_109159803
Coco veel sterkte! Wat ontzettend kut zeg.
Mss juist wel Fijn dat er vanalles in je huis gebeurd vandaag. Kan je je hoofd even leeg maken en vanavond proberen toch te genieten van je biefstukje ! En geniet nu maar van je taart :*

An, jij ook sterkte, hoop dat t allemaal meevalt :*
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:45:03 #100
344469 Amsel
zonder t
pi_109159804
Ook een leuke serie: Homeland.
pi_109159808
Ik kijk naar Mad Men, Dexter en op 't moment Community. Fringe heb ik geprobeerd maar daar vond ik geen bal aan. En Boardwalk Empire wil ik al tijden zien maar het komt er maar niet van!
pi_109159812
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:40 schreef loveli het volgende:
Misschien had je dat al uitgelegd, maar waarom ontbijtdrink/smoothie? Vloeibaar voedsel zorgt niet voor verzadigingssgevoel omdat je spijsvertering is ingesteld op vast voer. Je maakt een hoeveelheid insuline aan die is afgestemd op eten (langere tijd bepaalde hoeveelheid), maar je krijgt alles in 1 keer binnen.

IJs is goed :+
Ik wil toch iets van melk binnenhebben, dus daarom die goedemorgen drink. Gewone melk vind ik niet te drinken en dit drink ik tenminste wel iedere dag. Dus die goedemorgen zie ik als melk. En die smoothie was om de spinning vol te houden. Die les wordt namelijk tijdens etenstijd gegeven. En ook om niet altijd maar een boterham te eten. Kan ik dan voor de spinning tijdens etenstijd dan beter wat anders eten?
pi_109159945
Qua series:

- The West Wing
- The Killing
- Borgen
- The Tudors
pi_109159950
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat Aurum al zegt, licht beginnen en staan zat filmpjes op youtube waar ze het stap voor stap uitleggen :) ^O^

Deze vind ik zelf erg handig:
Lui pakken vaak een wat ongetrainder persoon en gaan dan stap voor stap analyseren waar het fout gaat.
pi_109160004
En ik dacht dat het mooi weer zou worden :(
pi_109160017
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
En ik dacht dat het mooi weer zou worden :(
Sorry, ik heb het gejat! *O*
Ja doei.
pi_109160043
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sorry, ik heb het gejat! *O*
Jij.. Jij...! :(
pi_109160088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Staan genoeg filmpjes op youtube, licht beginnen en voor de spiegel kijken of je de oefening goed uitvoert.

Kont goed naar achter, rug hol en borst omhoog en als je je uitstrekt de stang langs je schenen omhoog proberen te trekken.

Hoop dat ik het zo een beetje goed uitleg.

@ Henk: Ik doe het opdrukken nu gelijk na mijn hardlopen, misschien dat het ook voor jou werkt? Anders komt het er bij mij niet van.
Ja, dat kan ik idd ook wel gaan doen.
Zondag weer rondje rennen en dat is dan ook gelijk mijn enige activiteit van de dag, dus dan heb ik vast wel genoeg energie en tijd. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109160098
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat Aurum al zegt, licht beginnen en staan zat filmpjes op youtube waar ze het stap voor stap uitleggen :) ^O^

Deze vind ik zelf erg handig:
Lui pakken vaak een wat ongetrainder persoon en gaan dan stap voor stap analyseren waar het fout gaat.
Mja, of ik dit zo goed vind....die gasten leggen het ijzer bij elke rep op de grond. Zo leer je niet goed in een vloeiende beweging te werken. Zoals het hier gebeurt, geeft het een enorme druk op de rug.
pi_109160131
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
Ik heb spierpijn :9 en kniepijn -O-
is de kniepijn nog van de keer dat je gevallen bent? :*
pi_109160207
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

is de kniepijn nog van de keer dat je gevallen bent? :*
ja volgens mij wel. En omdat ik gewoon doorga met mijn lompe hoofd duurt het lang voordat het helemaal over is. Tijdens het sporten geen last van maar erna issie dan extra stijf ofzo? Nouja.
pi_109160227
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:45 schreef Amsel het volgende:
Ook een leuke serie: Homeland.
Ooh ja helemaal vergeten, ook supergoed, kan niet wachten op seizoen 2!
pi_109160240
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Mja, of ik dit zo goed vind....die gasten leggen het ijzer bij elke rep op de grond. Zo leer je niet goed in een vloeiende beweging te werken. Zoals het hier gebeurt, geeft het een enorme druk op de rug.
naja, het legt de techniek uit. Die gast die lesgeeft is iig een beefcake, zijn nek is bijna zo breed als zijn hoofd :D

Lijkt ook alsof het mannetje wat de oefening doet het gewicht bovenin gewoon loslaat, dat hoef ik niet te doen in de sportschool :') Dan sta ik binnen 5 minuten buiten :+
pi_109160243
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja volgens mij wel. En omdat ik gewoon doorga met mijn lompe hoofd duurt het lang voordat het helemaal over is. Tijdens het sporten geen last van maar erna issie dan extra stijf ofzo? Nouja.
misschien ff een keer langs de fysio?
pi_109160252
Wat voor serie is Homeland?
pi_109160266
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jij.. Jij...! :(
Maar, maar, maar... het was hier de afgelopen 3 dagen mistig en grijs ;(
Ja doei.
pi_109160285
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee oke, maar dit is gericht op het behalen van een hoger PR... Als je de tips onthoud en ook uitvoert bij naar het beneden gaan heb je al snel de slag te pakken.

Wel raar dat hij 'm laat vallen steeds :{
pi_109160289
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

naja, het legt de techniek uit. Die gast die lesgeeft is iig een beefcake, zijn nek is bijna zo breed als zijn hoofd :D

Lijkt ook alsof het mannetje wat de oefening doet het gewicht bovenin gewoon loslaat, dat hoef ik niet te doen in de sportschool :') Dan sta ik binnen 5 minuten buiten :+
Haha, ik niet, slechte sportschool :(
pi_109160306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee oke, maar dit is gericht op het behalen van een hoger PR... Als je de tips onthoud en ook uitvoert bij naar het beneden gaan heb je al snel de slag te pakken.

Wel raar dat hij 'm laat vallen steeds :{
True...
pi_109160309
Community O+ gister weer begonnen.
En een smooch voor Coco :* en een emmertje, want slagroomtaart én biefstuk ?! :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_109160471
Homeland gaat over een schizofrene vrouwelijke CIA agent (Claire Danes O+ ) die gelooft dat een oorlogsheld eigenlijk een terrorist is!
pi_109160486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:09 schreef Syrena het volgende:
Community O+ gister weer begonnen.
En een smooch voor Coco :* en een emmertje, want slagroomtaart én biefstuk ?! :+
Overdag taart, vanavond biefstuk. En dan als toetje taart :+

Ga het niet tegelijkertijd eten, nee. Hehe, ieuwww :D
pi_109160525
Oh fysio, daar heb ik nooit aan gedacht! Kost dat geld? of gaat dat via de verzekering? Hmm.. * Perruche googlen gaat.

Minilot, zou jij mij nog eens die link voor die "raw brownies" willen sturen? heb hier een hele doos medjoul dadels liggen die op moeten.
pi_109160600
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:14 schreef Novem het volgende:
Homeland gaat over een schizofrene vrouwelijke CIA agent (Claire Danes O+ ) die gelooft dat een oorlogsheld eigenlijk een terrorist is!
Oe! Dat is sowieso mijn straatje. Manlief opdracht gegeven :P
pi_109160611
Coco *knuf*!
pi_109160624
*O* m'n zusje komt in de zomer langs! Met een vriend, dus niet alleen en da's fijn! Dus dat wordt een paar dagen leuke dingen doen en pub hangen! Ze is hier nog niet geweest, dus dat lijkt me echt super leuk! *O*
Ja doei.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:20:54 #127
221912 minilot
Nancy boy
pi_109160633
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:16 schreef Perruche het volgende:
Minilot, zou jij mij nog eens die link voor die "raw brownies" willen sturen? heb hier een hele doos medjoul dadels liggen die op moeten.
Tadaaa! Recept!

pi_109160667
Thnx voor de tips. :) Ik had er al het één en ander over gelezen dus moet er eigenlijk gewoon mee beginnen. Als pendlay rows lukken moeten deadlifts ook wel te doen zijn voor m'n rug. :P
pi_109160671
quote:
Thanks! heb je het zelf ook al gemaakt? is het lekker?

Mo, wat leuk dat ze langskomen!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:23:09 #130
221912 minilot
Nancy boy
pi_109160698
Geen spierpijn van Jillian gisteren! *O*

En ja, ik hou heeeeeel erg van deze rauwe brownies Perr! :Y
pi_109161084
Ik wilde dit weekend een brownierecept uitproberen met zwarte bonen.
Die bonen vervangen dan alle boter en het zou net zo smeuïg zijn als normaal.

[ Bericht 37% gewijzigd door Isabeau op 16-03-2012 10:42:39 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 10:46:53 #132
70532 loveli
N
pi_109161386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:45 schreef Adelie het volgende:

[..]

Ik wil toch iets van melk binnenhebben, dus daarom die goedemorgen drink. Gewone melk vind ik niet te drinken en dit drink ik tenminste wel iedere dag. Dus die goedemorgen zie ik als melk. En die smoothie was om de spinning vol te houden. Die les wordt namelijk tijdens etenstijd gegeven. En ook om niet altijd maar een boterham te eten. Kan ik dan voor de spinning tijdens etenstijd dan beter wat anders eten?
Melk is voor kalfjes en voor Vaiz.

Het is niet handig om niets te eten voor spinnen, dat ben ik wel met je eens. Het is aan je lijstje te zien dat je vrij standaard/basic eet (brood, brood, warm en wat tussendoortjes) itt bv. het uitgebreidere repertoire van minilot. Voor je bepaalde dingen van je lijstje schrapt is het handig om alternatieven te hebben.
crap in = crap out
pi_109161471
Lijstje vandaag:

O: 3 plakken vers volkorenbrood: 1 met hummus, 1 met kaas en 1 met alleen wat boter
T: banaan
L: omeletje van 3 eieren met wat parmezan kippensoep die over is van gisteren
S: hardlopen, klein eindje
T: ?
D: lasagne met volkorenlasagnebladen (en meteen weer een lading van die dinge invriezen!)
T: ?

[ Bericht 17% gewijzigd door motorbloempje op 16-03-2012 12:19:32 ]
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 10:51:05 #134
70532 loveli
N
pi_109161498
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, maar, maar... het was hier de afgelopen 3 dagen mistig en grijs ;(
Je woont in Engeland. Daar is het 360 dagen per jaar mistig en grijs.
crap in = crap out
pi_109161507
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Je woont in Engeland. Daar is het 360 dagen per jaar mistig en grijs.
:') mensen die dat geloven :')
Ja doei.
pi_109161544
Ik wil ook weer sporten :(
Maar denk dat het volgende week wel weer moet kunnen, dus maandag of dinsdag maar weer naar de sportschool.
pi_109161547
Waar mijn schoonfamilie woont is het zelfs veel droger en warmer dan hier, bijna nooit regen :)
pi_109161628

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Thnx voor de tips. :) Ik had er al het één en ander over gelezen dus moet er eigenlijk gewoon mee beginnen. Als pendlay rows lukken moeten deadlifts ook wel te doen zijn voor m'n rug. :P
^O^ en zwaar deadliften heeft als extra gewoon een rete dikke boost in je testosteron! Is echt m'n favoriete oefening geworden sinds Aurum O+ me ertoe gezet heeft.
pi_109161778
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:55 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

^O^ en zwaar deadliften heeft als extra gewoon een rete dikke boost in je testosteron! Is echt m'n favoriete oefening geworden sinds Aurum O+ me ertoe gezet heeft.
Ik dacht dat je zei dat je van deadliften een dikke reet kreeg :')
pi_109161853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:00 schreef Novem het volgende:

[..]

:')

Maar het vergroot ook je gluteus maximus ja :+
pi_109161959
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:00 schreef Novem het volgende:

Met een stevig achterste is niks mis :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109162951
Coco, ook hier nog even een mega dikke knuffel :* :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109163394
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:55 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

O+

Ik doe trouwens geen mixed grip. Het zal wel aan mijn verfijnde motoriek liggen ( :') ) Maar ik trek dan krom, mijn rechterkant is sterker dan links en die overheerst dan ofzo? :?

Dus ipv rechtomhoog, draai ik 'm in een halve cirkel omhoog.

Mo: tof dat je zusje komt logeren!
pi_109163451
Ik ga het vanavond gelijk proberen. :Y
pi_109163723
Breaking Bad is tof!

En nu toch maar een lijstje erin voor vandaag:

O: havermout
T: cappuccino, appel
L: omelet met veel groentes, karnemelk
T: cappuccino, sinaasappel
D: lasagna met spinazie en mozarella
T: kwark met een peer
pi_109164258
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Overdag taart, vanavond biefstuk. En dan als toetje taart :+

Ga het niet tegelijkertijd eten, nee. Hehe, ieuwww :D
Ik had even moeite het lekkere ervan te zien (ik ben ooit eens heel ziek geworden na slagroomtaart, had niks met de taart te maken overigens :P). Maaarrrrrr die biefstuk klinkt wel heel lekker! Met patatjes? Doe met patatjes!
pi_109164280
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:02 schreef MarMar het volgende:
Breaking Bad is tof!

En nu toch maar een lijstje erin voor vandaag:

O: havermout
T: cappuccino, appel
L: omelet met veel groentes, karnemelk
T: cappuccino, sinaasappel
D: lasagna met spinazie en mozarella
T: kwark met een peer
Ik vind je lijstje lekker klinken :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:22:24 #148
221912 minilot
Nancy boy
pi_109164396
Gewoon nog een -x- voor Coco, omdat het kan.

Hier sipheid van een in vergelijking zeer aanstellerige aard - mijn lief is vanmorgen met de IT-afdeling van zijn bedrijf vertrokken voor een lang nerd-weekendje weg in de Ardennen (doen ze elk jaar). Ik moest ervan snikken bij het uitzwaaien. :') We wonen echt al honderd jaar samen en ik kan dus niet slapen als mijn lief er niet is. Dat ben ik helemaal niet gewend!

Enfin, eens zien hoe ik me dit weekend ga vermaken, afgezien van werken. Mijn beste vriend zit óók al voor iets in de België.. En verder vind ik iedereen stom! :D
Ik overweeg heel veel hardlopen, heel veel geitenkaas eten (lust mijn lief niet) en misschien morgenavond laat in mijn eentje -slik- naar Rotown in Rotterdam, waar Elle Bandita ( O+ ) draait..

Zondagavond laat is -ie weer terug! *O*

Lijstje voor vandaag:

- O: Zelfgesneden, dus twee centimeter hoge boterham met pindakaas-maar-dan-van-pijnboompitten-in-plaats-van-van-pinda's (waanzinnig zacht en smeuïg) en basilicumcress.
- T: Drie koppen groene thee met jasmijn
- L: Halve liter dikke, gepureerde soep van aardappel, prei en grove mosterd (uit de vriezer)
- T: Een banaan, een kiwi en een pruim
- D: Ik denk een hartig taartje met wortel, tijm en ahornsiroop.

Gisteren hardgelopen en Jillian, dus vandaag alleen Jillian. Heb denk ik iets zwaardere gewichtjes nodig dan die van een halve kilo. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 16-03-2012 12:40:07 ]
pi_109164437
En van mij ook nog een knuffel en :* voor Coco.
pi_109164739
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

O+

Ik doe trouwens geen mixed grip. Het zal wel aan mijn verfijnde motoriek liggen ( :') ) Maar ik trek dan krom, mijn rechterkant is sterker dan links en die overheerst dan ofzo? :?

Dus ipv rechtomhoog, draai ik 'm in een halve cirkel omhoog.

Mo: tof dat je zusje komt logeren!
Had in het begin ook en dat de stang dan bovenaan nog wat zwaaide, maar is rechtgetrokken gok ik :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:18 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ik had even moeite het lekkere ervan te zien (ik ben ooit eens heel ziek geworden na slagroomtaart, had niks met de taart te maken overigens :P). Maaarrrrrr die biefstuk klinkt wel heel lekker! Met patatjes? Doe met patatjes!
:D dip jij ook altijd de patat in het vocht wat over is? :9~
pi_109164897
hongerrrr nog 20 minuutjes en lunch!
pi_109164906
Het wordt een carb-dagje voor mij vandaag :')
pi_109165372
Zojuist heb ik especially voor Ms Proesje een boterham extra bij de lunch genomen :P
pi_109165408
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef Perruche het volgende:
Voor mij ook, we eten steak sandwich vanavond :9
pi_109165473
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:19 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ik vind je lijstje lekker klinken :)
Thx :)
Gister een grote pan tomatensaus gemaakt voor de macaroni, de helft daarvan gaat vandaag door de lasagna, zomaar klaar :)
pi_109165590
ik gooi er nog een lijstje in:

S: lesje 2 van start to run
O: smoothie+pindakaas
T: rijstwafels met pindakaas
L: rijst, kalkoen en broccoli
T:kwark en bessen
D: mango salade met kip
T: kwark
pi_109165622
Hoe bevalt het hardlopen eigenlijk Aurum?
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef Perruche het volgende:
Ik zag je edit! :P Maar is je vergeven hoor ;) :D
pi_109165634
Jullie zijn lief allemaal O+

De keuken zit!

Min of meer :+ We moeten nog de afzuigkap, het gas en 't water voor de vaatwasser aansluiten, licht onder de kastjes maken en een kraan kopen. En 1 kastje konden ze niet plaatsen want dat was niet goed op maat gemaakt, dus die komt later.

Ga zo even wat foto's maken :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:07:14 #159
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_109165725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:16 schreef Perruche het volgende:
Oh fysio, daar heb ik nooit aan gedacht! Kost dat geld? of gaat dat via de verzekering? Hmm.. * Perruche googlen gaat.

Ff je verzekering bellen of t vergoed wordt.. Bij mij kost een behandeling rond de 30.- geloof ik..
~ Bonito La Risa ~
pi_109165753
ik ben zo'n weekdier. Het is al zovaak opgemerkt, ik eet net iets te veel zoete dingen. Net 2 koekjes, gewoon helemaal niet nodig. Okay, het kan vast niet zo heel veel kwaad, maar het is altijd zo.

Vanaf maandag ga ik het weer eens heel serieus aanpakken. Door de weeks niets geen zoetigheid, in het weekend een beetje.
pi_109165781
en daarmee zit m'n lijstje er zo uit:

O: yoghurt met muesli en appel
L: restje quinoasalade met courgette, aubergine en paprika, klein stukje haloumni
T: 2 koekjes
T: bakje griekse yoghrut
D: nachos con todo, zonder gehakt.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:09:21 #162
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_109165785
Vandaag lekker vrij.. Wat dit lijstje maakt:
O: witte boterham met verse warme grilworst O+
T: niks, laat wakker haha
L: mega waldkorn/kampioentje achting broodje met boeren omelet met extra groente en beetje kaas. Plus 2 glazen topvit
T: 2 manderijntjes
D: schnitzel, boontjes en aardappelen..
~ Bonito La Risa ~
pi_109165839
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:07 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ff je verzekering bellen of t vergoed wordt.. Bij mij kost een behandeling rond de 30.- geloof ik..
Moet je wel heel uitgebreide hebben :')

Zelfs bij chronische indicatie moet je na diagnose de eerste 12 behandelingen zelf betalen...
pi_109166287
Leuk voor 1 afspraak naar Zaandam en de ander komt niet opdagen :')
Wel naar Primark geweest :) chaos viel me mee, maar zoveel leuks hadden ze niet helaas.

Ben benieuwd naar de keuken Coco!
pi_109166516
Wie weet er nog een lekkere stevige soep die ik kan maken voor vanavond? En eventueel met een stukje kip erbij kan eten?
pi_109166542
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef LieLie het volgende:
Wie weet er nog een lekkere stevige soep die ik kan maken voor vanavond? En eventueel met een stukje kip erbij kan eten?
http://thewholemeal.blogs(...)al-chicken-soup.html
Ja doei.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:34:02 #167
221912 minilot
Nancy boy
pi_109166554
Blikje cola light uit de kantoorkoelkast - had zin in priklimonade. Mijn lief gaat over.. even kijken.. anderhalf uur vanaf zijn werk richting de Ardennen. Snif. Ik voeg vanavond denk ik als T : wodka-totdat-ik-ervan-in-slaap-val toe. :')
pi_109166617
Ik kan me er echt zooo niks bij voorstellen, minilot! Hoeveel ik ook van iemand hou: ik vind het echt heerlijk om af en toe alleen te zijn en het zou me ook erg benauwen als iemand dat bij mij zou hebben om eerlijk te zijn.
pi_109166664
Keuken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109166671
O+ mooi!
Ja doei.
pi_109166680
quote:
Ik vind deze heul lekker!
pi_109166696
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:35 schreef conleche het volgende:
Ik kan me er echt zooo niks bij voorstellen, minilot! Hoeveel ik ook van iemand hou: ik vind het echt heerlijk om af en toe alleen te zijn en het zou me ook erg benauwen als iemand dat bij mij zou hebben om eerlijk te zijn.
Ja, mij ook. Al kijk er wel tegenop om de duutser voor 2 weken niet te zien, na 5 weken samen geweest te zijn. Thuiskomen in een leeg huis..
pi_109166719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
O+ mooi!
Ja, wij zijn er ook blij mee! Tis nog niet af, maar nu al een hele verbetering. En veel meer opbergruimte, omdat we nu aan twee kanten keuken hebben :+
pi_109166730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Keuken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, dat ziet er mooi uit! Zijn de mannen weg? Lijkt me wel zo prettig om het huis weer voor jezelf te hebben.
pi_109166796
Mooi! En zo fijn, allemaal van die nieuwe apparatuur!
pi_109166820
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wow, dat ziet er mooi uit! Zijn de mannen weg? Lijkt me wel zo prettig om het huis weer voor jezelf te hebben.
Ja, iedereen is weer weg. Zelfs Martijn, die is taart voor me halen (en even langs zijn broertje. Arme man van me, hij is ook overstuur merk ik, maar hij houdt zich groot voor mij O+).

Ga zo eens op mijn gemak de boel wat inruimen. Echt zo fijn O+
pi_109166821
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
Hoe bevalt het hardlopen eigenlijk Aurum?

[..]

Ik zag je edit! :P Maar is je vergeven hoor ;) :D
tot nu toe goed. Beter dan verwacht eigenlijk :@

Ik loop nu ook harder dan vorig jaar, dus de wintercardio die ik af en toe vervloek, die lijkt zoden aan de dijk te zetten.

Vraag het me over een maand nog een keer :s)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:41:02 #178
221912 minilot
Nancy boy
pi_109166829
quote:
Ik vind deze heel lekker, zeker ook met een geroosterd kippenpootje erbij ofzo! :Y

Soup au Pistou - David Lebovitz

pi_109166860
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef conleche het volgende:
Mooi! En zo fijn, allemaal van die nieuwe apparatuur!
Een vaatwasser! Die hebben we nu :D Hadden we eerst niet. En nu wel! Woei *O* De afgelopen dagen hebben we bewust vaat verzameld om erin te doen :')

En morgen wil ik eigenlijk mijn nieuwe oventje proberen en een taart bakken ofzo O+
pi_109166902
quote:
^^
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:44:15 #181
221912 minilot
Nancy boy
pi_109166963
quote:
O, maar ik verveel hem er ook niet mee hoor - ik vind het voor mijn lief juist tof dat -ie een weekendje met een berg nerds gaat loltrappen in een huisje in het bos. Dat ik 'm dan mis, daar val ik 'm verder niet mee lastig. Overigens is het net zo goed andersom zo: als ík weg ben dan weet ik ook dat hij er wat sip van is. :) Het is ook gewenning hè: we zijn altijd bij elkaar en we hebben geen van beide behoefte om af en toe alleen te zijn: we zitten elkaar op geen enkele manier in de weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 16-03-2012 13:56:08 ]
pi_109166965
quote:
Keuken!

SPOILER
da's nog eens vooruitgang. Wel superstrak!

Hoop dat jullie er blij mee zijn en dat je veel lekkere dingen gaat koken *O*
pi_109166967
Ziet er donders goed uit Coco! :o
Wel jammer dat de tegeltjes met die wilgen weg zijn :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

tot nu toe goed. Beter dan verwacht eigenlijk :@

Ik loop nu ook harder dan vorig jaar, dus de wintercardio die ik af en toe vervloek, die lijkt zoden aan de dijk te zetten.

Vraag het me over een maand nog een keer :s)
^O^

Zal ik doen! :D
pi_109166979
@Coco, ik opende de spoiler en las niet wat er bij stond en zag alleen de eerste foto. Dus ik dacht: mnou, ik vind hem lelijk 8)7

Maar tof! En veel ruimte met die andere wand erbij!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:44:46 #185
221912 minilot
Nancy boy
pi_109166990
quote:
Keuken!

SPOILER
Oe, die kookplaat! Zoeetje zou ik ook wel willen! :)
pi_109167042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Oe, die kookplaat! Zoeetje zou ik ook wel willen! :)
Idem :Y
Ja doei.
pi_109167052
V1z0r: misschien een idee voor jouw nieuwe stekkie? ;)

LieLie: :D

Minilot: jaaa, die kookplaat vind ik dus ook tof O+ Lekker groot, en een wok-ding *O*
pi_109167067
@ Nallie en minilot: huuu, bonen! Daar houd ik nog steeds echt niet van :P

Dus de kippensoep is een optie! ^O^
pi_109167082
En, het is een glas-gaskookplaat. Dus ziet er heel mooi uit (op die foto zit 'ie nog onder 't stof :+).
pi_109167101
Eigenlijk wil ik zoiets als dit:

Maar ook wel met een wokbrander O+
Ja doei.
pi_109167150
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]

Daar heeft Martijn een tijdje over staan kwijlen :D Maar uiteindelijk is het voor ons zonde van het geld. Zó veel en zo graag koken we heul niet. Maar mooi is 't wel!! O+
pi_109167276
ik zou ook wel een boretti willen :9

Ik hoop dat die wokbrander een beetje power heeft. Heel vaak bij dat soort combo fornuizen heeft bijv. je grote pit 3000W en een wokbrander 3300W.

Dus afgezien van het feit dat je pan blijft staan is hij niet superveel warmer.

Dat schiet imo niet zo op, wokken moet je snel kunnen doen dus je pan moet friggin heet zijn. Ik wil er een met minimaal 4000W of meer :P
pi_109167336
Mooie ceucen, cococakes!

Anna extra boterham = win *O*

Mijn lijstje is nu dit:
O: 3 vk bth biologische grillworst
L: 2 hele grote bruine bth met kip/avocado/sla/mayo
T: 150 ml yoghurt met walnoten & kokos
B: 2x20 minuten fietsen
D: Veel quinoa salade (quinoa/komkommer/peterselie/tomaat/koriander). Met tahin-dressing.
T: thee O+ en misschien 2 blokjes chocolade
pi_109167354
quote:

[ afbeelding ]

Heuj blijf eens van mijn fornuis en pannen af!
pi_109167355
Mooie keuken Coco! Jaloers :) maar ik heb in mn nieuwe huis ook een vaatwasser, zo'n kleintje O+

En ik had net het perfecte zachtgekookte eitje :9
pi_109167361
Die grote dingen zijn een ramp om goed schoon te krijgen/houden, hoeft voor mij niet :{w
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0r: misschien een idee voor jouw nieuwe stekkie? ;)

LieLie: :D

Minilot: jaaa, die kookplaat vind ik dus ook tof O+ Lekker groot, en een wok-ding *O*
Mja, zit al een vrij nieuwe keuken in...
pi_109167381
Nice Coco! Ga thuis nog ff goed kijken, krijg de foto's hier niet groter.
Wel mooi strak ook :Y
pi_109167384
Oeh nallie dat kan zo'n genot zijn, een perfect gekookt eitje!

Ik vind yoghurt met walnoten en kokos echt SUPER lekker. Kom ik net achter.
pi_109167419
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Die grote dingen zijn een ramp om goed schoon te krijgen/houden, hoeft voor mij niet :{w

[..]

Mja, zit al een vrij nieuwe keuken in...
Volgens mij kun je ook wel wilgen-stickers kopen voor op je tegeltjes :)
pi_109167436
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:54 schreef Perruche het volgende:
Oeh nallie dat kan zo'n genot zijn, een perfect gekookt eitje!

Ik vind yoghurt met walnoten en kokos echt SUPER lekker. Kom ik net achter.
KOKOS *O*
pi_109167480
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij kun je ook wel wilgen-stickers kopen voor op je tegeltjes :)
* op het verlanglijstje noteert * :)
pi_109167571
Mooie keuken Coco!!!
pi_109167630
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef Nallie het volgende:
Mooie keuken Coco! Jaloers :) maar ik heb in mn nieuwe huis ook een vaatwasser, zo'n kleintje O+

En ik had net het perfecte zachtgekookte eitje :9
Nog anderhalve maand Nallie! *O*
pi_109167678
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nog anderhalve maand Nallie! *O*
JAAAAA jij ook *O*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:06:33 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109167807
Naaiiiis kitchin! :Y *O*

Op mijn nieuwe werkstekje hebben we ook een mooie keuken :9
pi_109167878
Verdorie, waarom is dit geen besloten forum :')
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_109167888
Neem een ABO of vraag KPD toegang! :') :P
Ja doei.
pi_109167929
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Neem een ABO of vraag KPD toegang! :') :P
Kun je met een abo dan posts afschermen voor buitenstaanders? Nee toch?
En KPD-waardig is het ook niet echt oO<
pi_109167955
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Er bestaat een PM lijst! En Facebook!
pi_109168030
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, maar er is wel een ABO forum :+
Ja doei.
pi_109168072
Change in plans! Ik ga franse uiensoep maken in de slowcooker, maar dat is dan voor morgen (want slow = echt slow).
Voor vanavond zelf pita's maken met shoarma (maar dan een versie met veel groente).
pi_109168095
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Er bestaat een PM lijst! En Facebook!
Op FB zitten collega's. Ik heb Mo gePMd, dus ik ben het kwijt *zucht opgelucht*.
pi_109168168
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Op FB zitten collega's. Ik heb Mo gePMd, dus ik ben het kwijt *zucht opgelucht*.
Is een geheim groepje met Slank mensen, waar je dat alleen kunt lezen als je er lid van bent :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:16:05 #214
221912 minilot
Nancy boy
pi_109168198
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef LieLie het volgende:
@ Nallie en minilot: huuu, bonen! Daar houd ik nog steeds echt niet van :P
'Nog steeds': dat klinkt alsof je wel van plan bent om bonen te gaan leren eten. Bravo! :)

Maar misschien is dit iets? Ik heb het een paar keer gemaakt en ik vind het erg lekker!

Afrikaanse pindasoep met kip - Kayotic Kitchen

Edit: te laat, ik zie het al! Nevermind. :)
pi_109168204
Oh en hevig jaloers op de keuken van Coco :9 Heb je alleen stuc en geen achterwand oid?
Ik ben een enorme spetteraar, dus ik moet echt iets van tegels ofzo. Of mss behang en dan afdekken met een glasplaat.
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 14:16:21 #216
70532 loveli
N
pi_109168208
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is een geheim groepje met Slank mensen, waar je dat alleen kunt lezen als je er lid van bent :)
Ik voorzie dat we binnenkort een nieuweling krijgen die zich infiltreert in de geheime slankiesgroep :')
crap in = crap out
pi_109168287
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik voorzie dat we binnenkort een nieuweling krijgen die zich infiltreert in de geheime slankiesgroep :')
*insert die smiley van Hyves die verdwijnt en verschijnt*
pi_109168307
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef Syrena het volgende:
Oh en hevig jaloers op de keuken van Coco :9 Heb je alleen stuc en geen achterwand oid?
Ik ben een enorme spetteraar, dus ik moet echt iets van tegels ofzo. Of mss behang en dan afdekken met een glasplaat.
We gaan daar nog een verflaag tegenaan gooien die afneembaar/poetsbaar is :) Hebben ze bij vrienden van ons ook en ziet er prima uit :)
pi_109168345
Kennen jullie dat spelletje 'Cut the rope' ?
Ik vind dat beestje (die Om Nom heet) zo cute O+

pi_109168379
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef Nallie het volgende:

[ afbeelding ]
Ja! Dat heeft m'n zusje op d'r iPad :D
Ja doei.
pi_109168407
quote:

[ afbeelding ]
dat komt omdat hij simpel is :P

Zelfs zijn ene pupil is groter dan de ander. Wat impliceert dat hij brain damage heeft /greys anatomy medische kennis heeft
pi_109168434
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Zelfs zijn ene pupil is groter dan de ander. Wat impliceert dat hij brain damage heeft /greys anatomy medische kennis heeft
Hij heeft sowieso brain damage! Kijk maar naar zn uitdrukking :') en hij eet alleen maar snoepjes!
pi_109168436
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef minilot het volgende:

[..]

'Nog steeds': dat klinkt alsof je wel van plan bent om bonen te gaan leren eten. Bravo! :)

Maar misschien is dit iets? Ik heb het een paar keer gemaakt en ik vind het erg lekker!

Afrikaanse pindasoep met kip - Kayotic Kitchen

[ afbeelding ]

Edit: te laat, ik zie het al! Nevermind. :)
Haha, toch bedankt, die ziet er ook goed uit! Kan niet zo goed tegen pinda's, maar zo fijn als in pindakaas gaat het wel. En dan verdund in zo'n soep helemaal wel denk ik!
pi_109168468
COCO je keuken! O+

quote:

[ afbeelding ]

Me to! O+

Ohw, en het wordt dus een gastroscopie MET biopte van de darm. Meh }:|
Dinsdag word ik gebeld voor de afspraak. 1 voordeel: omdat ik zo braaf ben moet ik een paar dagen eerder al even van mijn brave dieet af, zodat ze precies kunnen zien wat gluten met mijn darmen doen. Daar gaan we ff gebruik van maken. De gevolgen nemen we even voor lief *O* ;(
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:24:24 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109168526
quote:

[ afbeelding ]
Naw! O+
pi_109168644
quote:

[ afbeelding ]
:Y O+
pi_109168707
Om Nom! Cute O+

Ben halverwege de helft van de eerste aflevering van Breaking Bad. :)
pi_109168728
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Om Nom! Cute O+

Ben halverwege de helft van de eerste aflevering van Breaking Bad. :)
Is t wat? Ben m ook aan het downloaden!
pi_109168821
Breaking Bad is cool. :Y Af en toe wel een paar matige afleveringen, maar het verhaal/karakter ontwikkeling vind ik erg goed. :)
pi_109168825
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

Is t wat? Ben m ook aan het downloaden!
Interessant, ja. Wil er zeker meer van zien :)
pi_109168836
Boodschappenlijstje maken O+ vanavond risotto met gecarameliseerde ui en champignons met wat pecorinokaas en toe een vruchtencrumble :)
pi_109168868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

*insert die smiley van Hyves die verdwijnt en verschijnt*
Ik weer eens naar hyves om te kijken wat je bedoelt...

:|W :') ;( :'( :X ):O

En ik weet nog niet welke je nou bedoelde trouwens :D
pi_109169113
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik weer eens naar hyves om te kijken wat je bedoelt...

:|W :') ;( :'( :X ):O

En ik weet nog niet welke je nou bedoelde trouwens :D
Die heet :ninja: geloof ik. Als ze die smiley nog hebben oO<
pi_109169161
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Of omdat Nallie beweging krijgt! En ontvankelijker is voor cuteness ;)
pi_109169242
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:42 schreef anna82 het volgende:

[..]

:D !

Zo had ik het nog niet bekeken :P
pi_109169674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:22 schreef An24 het volgende:
COCO je keuken! O+

[..]

Me to! O+

Dinsdag word ik gebeld voor de afspraak. 1 voordeel: omdat ik zo braaf ben moet ik een paar dagen eerder al even van mijn brave dieet af, zodat ze precies kunnen zien wat gluten met mijn darmen doen. Daar gaan we ff gebruik van maken. De gevolgen nemen we even voor lief *O* ;(
Da's inderdaad meh :( Maar wel aardig dat ze je braaf vinden ;)
Wat ga je allemaal voor lekkers eten met gluten? :9
pi_109170014
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef Syrena het volgende:
Zonder context en met jouw naam erbij dacht ik dat het hier om de beschrijving van een toilet ging :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 16-03-2012 15:17:22 ]
pi_109170549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die heet :ninja: geloof ik. Als ze die smiley nog hebben oO<
Oja, die!

Zo, en dan nu lekker een bakje komkommersalade! :9
SPOILER
pi_109170560
Ik ben aan de vis de laatste dagen.... :o Soms denk ik er wel eens over om vegetarier te worden, maar ik kan echt niet zonder mijn kip haha! En die was op vandaag dus een blikje tonijn opengetrokken ipv kipfilet op brood. Ik eet iig een stuk minder vlees dan voorheen en dat bevalt me wel :)

O: yoghurt met muesli en 2 kiwis
L: boterham met tonijn en sla/komkommer/chilisaus, 2 muesli crackers met pindakaas
T: appel, kwart komkommer, whey proteine shake
S: 45min hardlopen
D: gerookte zalm wrap met salade en tomaat basilicumsoep
T: yoghurt met honing en beetje lijnzaad
pi_109170592
@Vaais: wút?
Ja doei.
pi_109170610
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zonder context en met jouw naam erbij dacht ik dat het hier om de beschrijving van een toilet ging :')
Er staat keuken in de eerste zin :'(
Ik spetter nooit tegen de muur op de wc 8-) kleine wcbril en dikke bil die alles afdekt FTW c_/
pi_109170619
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oja, die! [ afbeelding ]

SPOILER
my god! :')
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:30:45 #243
221912 minilot
Nancy boy
pi_109170642
quote:

[ afbeelding ]
Potver. Ik wás zo productief vandaag! }:|
(Heb al maanden een smartphone, maar Angry Birds was tot vanmiddag, buiten Wordfeud, het enige spelletje dat ik erop had. :') )
pi_109170655
Ik heb hele lekkere meerganenbeschuiten gescoord bie de Lidl. Mmmm. Heb alleen mijn filet americain bij mijn ouders laten staan. Morgen ff nieuwe halen :Y)
pi_109170662
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
@Vaais: wút?
Ik eet nu komkommersalade en moest aan dat filmpje denken :')
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:33:31 #246
221912 minilot
Nancy boy
pi_109170747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:22 schreef An24 het volgende:
COCO je keuken! O+

[..]

Me to! O+

Roesje vragen! Dan is 't voorbij voor je het weet. :Y
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:34:56 #247
221912 minilot
Nancy boy
pi_109170797
Aaaah, alleen op kantoor! Even The Cure misdadig hard aan en klas verbranden met danseeen! O+
*O*
pi_109170890
Minilot wat voor werk doe jij dan? :D
pi_109170930
An sterkte! Vervelend! Heb ook al es een gastroscopie gehad en dat doe ik echt nooit meer zonder roesje!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:39:07 #250
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_109170935
Mooi die keuken! Mijn ouders hebben Ook gas op glas, echt mooi! Helemaal alstie schoon is en glanst O+
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:39:29 #251
221912 minilot
Nancy boy
pi_109170950
Ik zwaai de scepter over een technische/IT-helpdesk van een paar manmeiden, maar op rustige momenten, zoals vrijdagmiddag of in het weekend, heb ik net als de rest wel eens in mijn eentje dienst. O+ Dat vind ik als soort van kluizenaar altijd wel fijn. :Y
pi_109171413
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oja, die! [ afbeelding ]

SPOILER
:o :o :o :o :o :'( :'( :'( :D :D :D :') :') :') _O- _O- _O-
pi_109171823
Dafuq :') End of Year Ball hier op de uni kost 42 pond :o en volgens mij is dat niet 'all-inclusive' :o
Ja doei.
pi_109172053
Dank allen. Mjah, roesje kan voor mij juist weer gevaarlijk zijn omdat ik dan eventuele eds pijnen niet goed kan aangeven. Ik zie het wel.

En voor wat betreft eten is het niet zo zeer wat, maar meer het niet aan een planning hoeven houden. Ik mag dan gewoon even brood en verse pizza op 1 dag eten. Jum!
pi_109172065
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

We gaan daar nog een verflaag tegenaan gooien die afneembaar/poetsbaar is :) Hebben ze bij vrienden van ons ook en ziet er prima uit :)
hebben wij ook, erg mooi & praktisch! (gewone latex en daaroverheen lak...)
pi_109172085
mooie keuken Coco, lijkt heel erg op die van ons :D
pi_109172167
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:39 schreef minilot het volgende:
Ik zwaai de scepter over een technische/IT-helpdesk van een paar manmeiden, maar op rustige momenten, zoals vrijdagmiddag of in het weekend, heb ik net als de rest wel eens in mijn eentje dienst. O+ Dat vind ik als soort van kluizenaar altijd wel fijn. :Y
Werken daar echt een paar meiden? Leuk!

Ik geef de leiding over een team van ontwikkelaars, maar dat zijn allemaal mannen (Behalve de grafisch designer)
pi_109172273
quote:
Keuken!

SPOILER
Te strak naar mijn smaak, maar het ziet er wel geweldig uit! En wát een ruimte!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:26:12 #259
221912 minilot
Nancy boy
pi_109172509
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:17 schreef progje het volgende:

[..]

Werken daar echt een paar meiden? Leuk!

Ik geef de leiding over een team van ontwikkelaars, maar dat zijn allemaal mannen (Behalve de grafisch designer)
Nou, het is anders regelmatig een giftig kippenhok vol haat en nijd en geroddel en ellende en dan weer allerbeste hartsvriendinnen en dan weer elkaar de strot afbijten enzo.. :')
Ik vind het stuk voor stuk schatjes, maar omruilen voor een stel kerels: daar zou ik bepaald geen nee tegen zeggen. *)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:26:39 #260
221912 minilot
Nancy boy
pi_109172523
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:13 schreef An24 het volgende:
Dank allen. Mjah, roesje kan voor mij juist weer gevaarlijk zijn omdat ik dan eventuele eds pijnen niet goed kan aangeven. Ik zie het wel.
O, snert! Nou ja, het is voor een goed doel! :Y En pizza's! *O*
pi_109172538
Hardlopen morgen maar doen, straks nog wat buikspieroefeningen, opdrukken en gewichtjes met m'n nieuwe gewichten en mat. Benen voelen aan als lood :')
Ja doei.
pi_109172601
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Te strak naar mijn smaak, maar het ziet er wel geweldig uit! En wát een ruimte!
Het grappige is juist dat we een hele kleine keuken hebben :D Alleen gewoon helemaal volgeplempt met kastjes, lades en apparatuur :+

Progje, precies: latex met lak, dat willen we dus ook :) Vanavond eerst eens een kraan gaan uitzoeken (daar hebben we 3 maanden de tijd voor gehad, lol :')).

Oh, ik heb net online even een 10tje in fruitautomaten gegooid (ik vind dat leuk, maar doe het maar heeeeel af en toe, vandaag vond ik dat ik mocht). Heb ik er even 60 euro van gemaakt. Oftewel: ik vind dat ik 50 euro aan kleding mag uitgeven die ik eigenlijk niet nodig heb :+
pi_109172602
Mijn voet 'kraakt' alweer. En heb echt niet veel gedaan vandaag... Geen wandeling dit weekend :N
pi_109172628
Trouwens, coco, je hebt een gewone oven volgens mij, maar wat is die bovenste?
pi_109172664
LieLie, wat klote van je voet -O- Volgens mij wordt het ook net zo'n lekker wandelweer! :*

Edit: magnetron!
pi_109172673
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het grappige is juist dat we een hele kleine keuken hebben :D Alleen gewoon helemaal volgeplempt met kastjes, lades en apparatuur :+

Progje, precies: latex met lak, dat willen we dus ook :) Vanavond eerst eens een kraan gaan uitzoeken (daar hebben we 3 maanden de tijd voor gehad, lol :')).

Oh, ik heb net online even een 10tje in fruitautomaten gegooid (ik vind dat leuk, maar doe het maar heeeeel af en toe, vandaag vond ik dat ik mocht). Heb ik er even 60 euro van gemaakt. Oftewel: ik vind dat ik 50 euro aan kleding mag uitgeven die ik eigenlijk niet nodig heb :+
De kastruimte lijkt enorm, in ieder geval! Onze keuken is nog wel een stukje kleiner trouwens. :+.
pi_109172690
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:42 schreef anna82 het volgende:

[..]

:') O+
pi_109172721
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Potver. Ik wás zo productief vandaag! }:|
(Heb al maanden een smartphone, maar Angry Birds was tot vanmiddag, buiten Wordfeud, het enige spelletje dat ik erop had. :') )
Als je toch bezig bent : Where's my water :)
pi_109172726
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De kastruimte lijkt enorm, in ieder geval! Onze keuken is nog wel een stukje kleiner trouwens. :+.
Nou ja, voor Limburgse begrippen hebben wij in ieder geval een klein huis met een kleine keuken :D

Maar wel veel opbergruimte. heel bewust voor gekozen. Al is 1 van de kastjes de vaatwasser, en een van de lange kasten (aan de kant van oven) is de koelkast. Een lekker grote dit keer. Op dit moment heb ik overigens al 1 ding ingeruimd...
SPOILER
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:34:12 #270
221912 minilot
Nancy boy
pi_109172795
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:31 schreef Nallie het volgende:

[..]

Als je toch bezig bent : Where's my water :)
Oeee, van Disney! *download*

En nu ik eraan denk: binnenkort naar Parijs om mijn verlopen Disneyland-abonnement te verlengen!
pi_109172822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, het is anders regelmatig een giftig kippenhok vol haat en nijd en geroddel en ellende en dan weer allerbeste hartsvriendinnen en dan weer elkaar de strot afbijten enzo.. :')
Ik vind het stuk voor stuk schatjes, maar omruilen voor een stel kerels: daar zou ik bepaald geen nee tegen zeggen. *)
oh wat jammer is dat toch weer... Ja ik heb eigenlijk wel mazzel. Ik kan erg goed met mannen samenwerken en daar heb je dat gezeik tenminste ook niet O-) Ben zelf ook heel erg direct, dus ik pas er goed tussen
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:35:09 #272
221912 minilot
Nancy boy
pi_109172837
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:34 schreef progje het volgende:

[..]

oh wat jammer is dat toch weer... Ja ik heb eigenlijk wel mazzel. Ik kan erg goed met mannen samenwerken en daar heb je dat gezeik tenminste ook niet O-) Ben zelf ook heel erg direct, dus ik pas er goed tussen
Heb ik ook. Ik ben in zeer veel opzichten gewoon een kerel. :7
pi_109172857
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Heb ik ook. Ik ben in zeer veel opzichten gewoon een kerel.
mwhaha dat zei ik gisteren nog over mezelf tegen iemand :D
pi_109172902
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou ja, voor Limburgse begrippen hebben wij in ieder geval een klein huis met een kleine keuken :D

Maar wel veel opbergruimte. heel bewust voor gekozen. Al is 1 van de kastjes de vaatwasser, en een van de lange kasten (aan de kant van oven) is de koelkast. Een lekker grote dit keer. Op dit moment heb ik overigens al 1 ding ingeruimd...
SPOILER
Is 'ie lekker? :9.

SPOILER
pi_109172960
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

SPOILER
Prioriteiten O+
Mijn keuken is enorm aftands. Gelukkig wel een gesloten keuken.
Morgen eens foto's maken van alle klusfaals die er gemaakt zijn ):O

en dan delen op facebook en hard klagen, want ik ontdekte vorige week dat een collega van mij de vorige bewoonster als vriend op FB heeft. Ik krijg nog steeds brieven van de voetbalclub, of ik de contributie voor de jongste wil betalen :') ze zijn al anderhalf jaar verhuisd :') en vorig jaar in paniek iemand van de club aan de deur, of ik de lotenboekjes soms had gekregen.... Ja. En weggegooid >:)
pi_109172992
Ohai! ik krijg net te horen dat ikj binnenkort 6km mnoet gaan hardlopen. Dus ik ga me maar eens orienteren op trainingen :')
pi_109173012
Zal Baard leuk vinden DaD! }:| Je man als de vaatwasser beschouwen :N :{w
pi_109173040
Het bureau dat dreigde met een deurwaarder heb ik wel maar even gebeld overigens c_/
Nog een geluk dat ik het zag bij het stukscheuren van het poststuk :')
pi_109173134
Ook een mooie stijl keuken DaD!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:46:07 #280
221912 minilot
Nancy boy
pi_109173239
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:39 schreef Perruche het volgende:
Ohai! ik krijg net te horen dat ikj binnenkort 6km mnoet gaan hardlopen. Dus ik ga me maar eens orienteren op trainingen :')
Waarom 'moet' je? :)

Ik kan Couch 2 5K erg aanraden.

http://www.c25k.com/
Schema in het Nederlands

In negen weken redelijk moeiteloos van nul conditie naar vijf kilometer hardlopen. ^O^
pi_109173250
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:40 schreef Syrena het volgende:
Het bureau dat dreigde met een deurwaarder heb ik wel maar even gebeld overigens c_/
Nog een geluk dat ik het zag bij het stukscheuren van het poststuk :')
:D

Ik gooi ook alles weg wat er bezorgd wordt. Ook één keer toen het ging om iets met geld even gemaild met het bedrijf dat die persoon hier niet meer woonde en dat ze het maar ergens anders moeten proberen. Verder, bwah.. eigen schuld, dikke bult.
Ja doei.
pi_109173386
Ik heb zin in chips, en nu heb ik een handje op en wil ik de hele zak.
Ik moet ook iets eten, maar ik heb nu nergens anders meer zin in ;(
pi_109173416
Wij hebben de keuken die in dit huis zat wel gehouden, maar wel aangepast. Hij is er helemaal uitgeweest en we hebben nieuwe tegels op de vloer, achter het aanrecht, een nieuw aanrechtblad, een nieuwe wasbak, een nieuwe oven, een nieuw gasstel, nieuwe lampjes en nieuwe handgreepjes. En er is een extra stuk tussengekomen met beneden de vaatwasser en boven een kastje. Maar verder is het de oude keuken :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:50:10 #284
221912 minilot
Nancy boy
pi_109173418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef Syrena het volgende:

Mijn keuken is enorm aftands. Gelukkig wel een gesloten keuken.

Ik heb - nota bene als foodie! - zo'n lullige huurhuisjeskeuken. Ik gebruik een inbouwkast op een slaapkamer als voorraadkast en verder is het een beetje behelpen qua ruimte. Maar een strakke, nette keuken zou ook niks voor mij zijn: het is altijd een zooitje, ik ben altijd bezig met tien rommelige kookprojecten tegelijk en dat werkt volgens mij niet me zo'n hippe nieuwe keuken. Maar fraai is het natuurlijk wél! :Y
pi_109173493
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Waarom 'moet' je? :)

Ik kan Couch 2 5K erg aanraden.

http://www.c25k.com/
Schema in het Nederlands

In negen weken redelijk moeiteloos van nul conditie naar vijf kilometer hardlopen. ^O^
Omdat we een race gaan doen waarschijnlijk!
Dat couch 2 5k is niet met muziek he? Dat wil ik wel graag, dat ik het gewoon op mn ipod kan zetten en dat (net als bij Evy) de muziek dan aangeeft wanneer ik moet switchen.

Heeft iemand hier toevallig de "nieuwe" evy?
pi_109173513
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb - nota bene als foodie! - zo'n lullige huurhuisjeskeuken. Ik gebruik een inbouwkast op een slaapkamer als voorraadkast en verder is het een beetje behelpen qua ruimte. Maar een strakke, nette keuken zou ook niks voor mij zijn: het is altijd een zooitje, ik ben altijd bezig met tien rommelige kookprojecten tegelijk en dat werkt volgens mij niet me zo'n hippe nieuwe keuken. Maar fraai is het natuurlijk wél! :Y
Ik wil fraai oO< Ik kook niet heel uitgebreid, maar ik hou wel van poetsen en opruimen en dat is bij zo'n stomme keuken die ik heb zo nutteloos oO< Ik heb een huurhuiskeuken die verbouwd is door een huurder met 2 linkse handen O~)
pi_109173599
SPOILER
pi_109173714
Mooi geworden LieLie!
pi_109173832
Ik vind mezelf stom, ik ben al 2 maanden de dakraamdude aan het bellen en ik durf maar niet :')
Dalijk bel ik ongelegen, bel ik niet ongelegen dan moet ie langskomen om naar mijn zolderdak te kijken en daarna ook nog om de ramen/het raam te plaatsen :o :o :o En ik zet vieze koffie ;(

De tegellegdude van de tuin zal mijn vader wel bellen. Als ik weet wat ik wil en waar :')
pi_109173859
Als er op zo'n siliconen bakmatje staat dat hij tot 240 graden aankan, zou er dan echt wat gebeuren als hij tien minuutjes in een oven met 250 graden moet?
pi_109173896
Whoeooeeo, weekend! *rent weg naar auto*
pi_109173955
Lielie, dezelfde keuken maar toch een wereld van verschil, nice!

DaD, ook mooi!

Syrena, dat is een van onze redenen voor een strakke keuken. Wij zijn ongelooflijk rommelig, en op deze manier ziet t er toch altijd wat opgeruimd uit :)
pi_109174119
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:00 schreef Syrena het volgende:
Ik vind mezelf stom, ik ben al 2 maanden de dakraamdude aan het bellen en ik durf maar niet :')
Dalijk bel ik ongelegen, bel ik niet ongelegen dan moet ie langskomen om naar mijn zolderdak te kijken en daarna ook nog om de ramen/het raam te plaatsen :o :o :o En ik zet vieze koffie ;(

De tegellegdude van de tuin zal mijn vader wel bellen. Als ik weet wat ik wil en waar :')
ff serieus Syreen, je weet dat dit je valkuil is...doe er eens wat aan :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:09:32 #294
221912 minilot
Nancy boy
pi_109174128
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Omdat we een race gaan doen waarschijnlijk!
Dat couch 2 5k is niet met muziek he? Dat wil ik wel graag, dat ik het gewoon op mn ipod kan zetten en dat (net als bij Evy) de muziek dan aangeeft wanneer ik moet switchen.

Ik heb op een gegeven moment een Couch25K-appje op mijn telefoon gezet waarbij ik gewoon zelfgekozen muziek kon instellen voor de wandel- en loopstukjes. :Y
Maar ik loop samen met mijn lief, dus geen behoefte aan muziek. Wij kletsen. Ik ga dit weekend, omdat -ie dus een paar dagen weg is ;( - voor het eerst in mijn eentje hardlopen. Lijkt me heel saai!
pi_109174143
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:01 schreef LieLie het volgende:
Als er op zo'n siliconen bakmatje staat dat hij tot 240 graden aankan, zou er dan echt wat gebeuren als hij tien minuutjes in een oven met 250 graden moet?
geen idee, maar wil je riskeren dat je baksel en je bakmatje één worden?

@Perroesj: Ik heb m, maar dat ding kost een tientje ofzo, dat kan je toch wel missen?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:11:18 #296
221912 minilot
Nancy boy
pi_109174184
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Syrena, dat is een van onze redenen voor een strakke keuken. Wij zijn ongelooflijk rommelig, en op deze manier ziet t er toch altijd wat opgeruimd uit :)
Ha! Wij zijn ook onnoemelijk rommelig en juist daarom hebben we geen enkele behoefte aan iets anders dan onze cheapass sloeber-huurhuiskeuken. :D
Het ziet er toch al niet uit, dus we hoeven er ook niet op te letten. O+
pi_109174185
Ik overwon de chips! Met rijstwafels pindakaas *O*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:12:53 #298
221912 minilot
Nancy boy
pi_109174234
Heel goed, Nallie! ^O^

Wat bij ons wel scheelt: nooit chips of snoep of koek in huis. Als we dat willen dan maak ik het zelf. Dat scheelt nogal in snackneigingen. Kost het toch even wat meer moeite. :Y
pi_109174241
Aurum ja dat kan ik wel missen, maar waar download ik het?
pi_109174295
Heb tot nu toe één keer geprobeerd op chips te maken, wat jammerlijk faalde ;( huu ;(
Ja doei.
pi_109174302
Meh, vol!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')