Vanavond lekker genieten van een hele nieuwe keuken met allerlei nieuwe speeltjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx
Vandaag ga ik mezelf verwennen met cola en bloederige biefstuk!
De keukenmeneren zijn al hier. Beetje irritant want uitgerekend vandaag kan ik niet vrij door mn huis heen banjeren. Aan de andere kant, zoals martijn net zei: nu kunnen we vanavond alle biefstukken maken die je maar wilt!
Altijd leuk om weer in een auto te stappen na het karten. Het sturen gaat dan zo heerlijk licht en soepel met stuurbekrachtiging.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tussendoor mag ik wel even klagen over mijn pijnlijke rug door het karten toch?
Was wel tof overigens.
Nu alleen wel moe en ga vanavond alweer op pad. En morgen alweer!
Ik ben bijna toe aan vakantie!
Gewoon zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat ik nu vooral klote vind, is dat mijn ouders vandaag een weekje op vakantie gaan (vanmorgen vertrokken).
En aan de ene kant heb ik zoiets van, ik vertel ze het wel als ze terug zijn. Ook zo'n bagger nieuws op vakantie. Maar ja, ik ken mijn moeder. Die gaat me gegarandeerd dagelijks bellen/sms'en hoe het gaat. Ik kan haar toch niet voorliegen dan? Of valt dat onder de noemer een leugentje voor eigen (hun) bestwil? Nee, dat kan ik niet maken. Maar vind het zo sneu om ze dit op vakantie te moeten zeggen
Ik hoefde alleen maar in te stappen en mee te rijden, dus daar had ik geen last van. Mijn collega zag de snelweg wel als een kartbaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd leuk om weer in een auto te stappen na het karten. Het sturen gaat dan zo heerlijk licht en soepel met stuurbekrachtiging.
Morgen nog steeds als een ekte bikkel spinnen?
Oh nee, gelukkig is mn moeder net zo nuchter als ik. Dus dat zou ze nooit doen tot ik 12 weken ben. Dat scheelt wel. Mama is een heel lief en zorgzaam, klein vrouwtje, maar wel sterk als het op tegenslagen tegenkomt. Dat laatste heb ik gelukkig ook, we zijn redelijk nuchter en relativeren snelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en Coco, ik zou het idd gewoon vertellen.![]()
Straks gaat ze allemaal babysokjes kopen enzo en dan krijg je pas echt een vervelende situatie.
Ja. Heb alle klachten die ik de vorige keer ook had, alleen nog niet zo heftig (zit in het beginstadium). Ik zou mezelf graag nog een beetje hoop gunnen, maar dan zou ik mezelf voor de gek houden, helaas.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:39 schreef Nallie het volgende:
Coco![]()
Maar weet je al zeker dat t echt helemaal mis is?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja. Heb alle klachten die ik de vorige keer ook had, alleen nog niet zo heftig (zit in het beginstadium). Ik zou mezelf graag nog een beetje hoop gunnen, maar dat zou ik mezelf voor de gek houden, helaas.
Maar geeft niet, ook al is het wel kut, het zal een reden hebben en uiteindelijk komt het wel goed
Jammer dat ik afgelopen week The Walking Dead helemaal heb bijgekeken. Anders was het een hele dag TWD kijken, ín bed, mét cola, taart en biefstukquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:44 schreef MarMar het volgende:
*dikke knuf* Coco, wat ontzettend rot!
Doe maar lekker slagroomtaart en biefstuk en cola vandaag
Er zijn nog meer series!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jammer dat ik afgelopen week The Walking Dead helemaal heb bijgekeken. Anders was het een hele dag TWD kijken, ín bed, mét cola, taart en biefstuk
Ik ben een pc gamerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En anders gamen in bed met cola, biefstuk en taart!
Wat voor soort series vind je leuk?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben een pc gamerIs zo onhandig met die kast in bed liggen en muis & toetsenbord enzo
Maar tips voor series zijn van harte welkom.
Ik hang nu met de Hema aan de telefoon voor een kindertaart
Supernatural is tof!! En er zijn 5 seizoen al uit, dus je hoeft het hele weekend niet naar buitenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Noes? Zal Martijn een vragen die te downloaden
Ik kijk eigenlijk alles, behalve soaps. Martijn staat versteld om mijn vermogen alle series leuk te vindenquote:
Die mag de keukenbouwers in de gaten houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is Martijn vandaag wel bij je, Coco?
Soap! De serie! Met Billy Christal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alles, behalve soaps. Martijn staat versteld om mijn vermogen alle series leuk te vinden
Ha dat heb ik ook. Ik kan ook gerust midden in een aflevering van een serie vallen die ik nog nooit gezien heb en dan vinden/zeggen dat ik het volgquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alles, behalve soaps. Martijn staat versteld om mijn vermogen alle series leuk te vinden
Heb er pas twee gezien van jouw lijstjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet niet wat je allemaal al hebt gezien, maar;
- Sons of Anarchy
- Breaking Bad
- Sherlock Holmes
- Two and a half men
- Big Bang Theory
- Falling Skies
- Intro aflevering van 'Touch' (erg goed!)
Yupquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Die mag de keukenbouwers in de gaten houden.
Allereerst een -x van jewelste en een knuffel bovendien!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb er pas twee gezien van jouw lijstjeZal Martijn daar ook eens voor vragen.
[ afbeelding ]
Oh, en Game of Thrones moet ik ook nog kijken!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
CococakejesJezelf de kop niet al te gek maken he?!
Geniet maar lekker van je cola, taart en bloederig stuk koe! (goede tip trouwens, heb nog geen eten voor vanavond namelijk)
Ondanks dat je al kijktips zat hebt: Dinoriders! 14 episodes van geanimeerde awesomeness!
Koffie!!!!![]()
![]()
Gister trouwens deadlift gered tot 4x215Bijna van m'n stokkie bij de laatste rep, maar voelde me wel baas!
Baas.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef V1z0R het volgende:
Gister trouwens deadlift gered tot 4x215Bijna van m'n stokkie bij de laatste rep, maar voelde me wel baas!
Ik ga Martijn er drie laten downloaden, voorlopig:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Allereerst een -x van jewelste en een knuffel bovendien!
Verder: echt echt echt Breaking Bad kijken! Ik ben nogal kritisch als het op series aankomt, maar Breaking Bad is wel zó ongeloofelijk tof! Ik en mijn lief zitten elkaar regelmatig met open mond aan te porren met onze ellenbogen zo van 'woooooooow, waar gaat dit plot héén'?!
Breaking Bad dus!![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
CococakejesJezelf de kop niet al te gek maken he?!
Geniet maar lekker van je cola, taart en bloederig stuk koe! (goede tip trouwens, heb nog geen eten voor vanavond namelijk)
Ondanks dat je al kijktips zat hebt: Dinoriders! 14 episodes van geanimeerde awesomeness!
Koffie!!!!![]()
![]()
Gisteren heb ik de hele tijd Samurai Pizza Cat lopen zingen. Daar moest ik weer aan denken door de titel Terrible Thunder Lizardsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dinoriders?Is dat zoiets als The Terrible Thunder Lizards?
Dinoriders ken ik nog vaag. Die lizzards niet. Is dat een generatiekloof?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dinoriders?Is dat zoiets als The Terrible Thunder Lizards?
Samurai Pizza Catquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gisteren heb ik de hele tijd Samurai Pizza Cat lopen zingen. Daar moest ik weer aan denken door de titel Terrible Thunder Lizards
WHEN DOES THE HURTING STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gisteren heb ik de hele tijd Samurai Pizza Cat lopen zingen. Daar moest ik weer aan denken door de titel Terrible Thunder Lizards
Someone please shoot that biwd!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
WHEN DOES THE HURTING STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik heb niet eens spierpijn van gister, komt vast door alle eiwitten
Is ook vervelend! Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:16 schreef An24 het volgende:
Hoewel het niet zo vervelend is als het nieuw van Coco, zo naar de internist voor mijn darmproblemen. En ik wil NIET horen dat ik een scopie moet hebben, van welke kant dan ook![]()
Zenuwachtig
Ik wil eigenlijk ook deadliften, maar bij m'n fitness doen ze daar niet aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:17 schreef V1z0R het volgende:
Thanks voor de complimentados allemaal!
[..]maar het helpt wel!
Merk nu wel dat ik vanavond spierpijn ga krijgen
Held! Baas!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef V1z0R het volgende:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef _aurum_ het volgende:
Opdrukken ging beter trouwens deze keer, 12 ipv 10. Langzaam maar zeker zit er vooruitgang in
Al eens zo'n onderzoek gehad?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:16 schreef An24 het volgende:
Hoewel het niet zo vervelend is als het nieuw van Coco, zo naar de internist voor mijn darmproblemen. En ik wil NIET horen dat ik een scopie moet hebben, van welke kant dan ook![]()
Zenuwachtig
ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
ik ben ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied.
Dank! Lief van je. Gelukkig heb ik al veel info, door de EDS patientenvereniging en een kennis die alles al gehad heeft. Probleem is dat bij mensen met EDS de boel wat pijnlijker kan zijn en ook kan perforerenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Al eens zo'n onderzoek gehad?
Edit: ik ben ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied. Dus als je iets wilt weten, dan moet je 't me maar gewoon vragen ofzo
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef loveli het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige op camera-in-je-kont-gebied.
Uhm
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Uhm
Ohw ja das waar....dan ging jij allemaal gekke dingen doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Mine!
[..]Gaat allebei wel op he?
![]()
An, aye, dat klopt. Ik heb een keer onderzoek gehad terwijl ik een zware darmontsteking had, dat was inderdaad zwaarder dan andere keren (heb ik me laten vertellen, ik vergeet 't zelf dankzij 't roesje).
Staan genoeg filmpjes op youtube, licht beginnen en voor de spiegel kijken of je de oefening goed uitvoert.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook deadliften, maar bij m'n fitness doen ze daar niet aan.En ik ben een beetje bang voor m'n rug om het zonder begeleiding op eigen houtje te gaan doen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Weebl & Bob zijn awesome
Pie
Hiervan zag ik de plotwending niet aankomen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Misschien had je dat al uitgelegd, maar waarom ontbijtdrink/smoothie? Vloeibaar voedsel zorgt niet voor verzadigingssgevoel omdat je spijsvertering is ingesteld op vast voer. Je maakt een hoeveelheid insuline aan die is afgestemd op eten (langere tijd bepaalde hoeveelheid), maar je krijgt alles in 1 keer binnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:29 schreef Adelie het volgende:
O jee, sterkte coco! En ook An24!
Lijstje gisteren:
O: glas goedemorgen drink + 2 boterhammen met 1 plak kaas
T: appel
L: (onderweg): broodje kip en hotdog (zonder saus) bij de Hema
T: smoothie sinasappelsap/banaan
S: spinning
D: maaltijdsalade met kip
T: 2 bolletjes yoghurtijs van de geweldige ijsboer
Planning vandaag:
O1: glas goedemorgen drink
S: dag 2 van Jillian's oefeningen
O2: 2 bruine boterhammen met kaas
L: ik loop de hele dag op de carrierebeurs, dus ik neem maar 3 boterhammen met kaas/kip mee ofzo.
T: appel + banaan
D: weet nog niet, uit eten
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Weebl & Bob zijn awesome
Pie
Hiervan zag ik de plotwending niet aankomen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |