Haha yep, had het al op het SI forum gezienquote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Net precies gekregen. Bericht dat ik 575 miljoen mocht besteden aan spelers en een nieuw stadion, moest alleen wel de aanvaarding bevestigen. Was dus helaas een grapje
Doet die beunhaas ook bij mij. Je kan beter voor dat geld Doumbia halenquote:Op zondag 1 april 2012 20:53 schreef dion_v_k het volgende:
Pff heb ik eindelijk 40 miljoen voor Jovetic, vraagt zijn zaakwaarnemer 6m minimaal aan commissie terwijl ik max. 2,8m kan betalen
Ik gebruik die 'slotjes-optie' met het opstellen van de contracten veel. Scheelt een hoop geld.quote:Op zondag 1 april 2012 20:53 schreef dion_v_k het volgende:
Pff heb ik eindelijk 40 miljoen voor Jovetic, vraagt zijn zaakwaarnemer 6m minimaal aan commissie terwijl ik max. 2,8m kan betalen
Wat is dat slotjes-optie dan?quote:Op maandag 2 april 2012 11:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik gebruik die 'slotjes-optie' met het opstellen van de contracten veel. Scheelt een hoop geld.
dan kun je claussules of salaris etc. vastzetten zodat daar niet meer over onderhandelt kan worden.quote:
Oh ja, dat, was het even vergeten.quote:Op maandag 2 april 2012 12:04 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
dan kun je claussules of salaris etc. vastzetten zodat daar niet meer over onderhandelt kan worden.
Die wil niet komen, speelt namelijk al bij tottenham.quote:Op maandag 2 april 2012 01:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Doet die beunhaas ook bij mij. Je kan beter voor dat geld Doumbia halen
Ik wou Vertonghen ook niet kwijt maar na het winnen van de CL wou hij persee weg.quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef MeneerBob het volgende:
Mijn ajax-game maar even pauzeren, kan geen afstand doen van vertonghen e.d. terwijl er betere spelers te halen zijn. Nu maar eens kijken of we Heerenveen Europese top kunnen maken
Vagnér Love, of Eduardo (Shakhtar) halen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die wil niet komen, speelt namelijk al bij tottenham.
Ik heb Ibrahimovic, Ruben Rochina, Jordan Ayew en Sigthorsson alquote:Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Vagnér Love, of Eduardo (Shakhtar) halen.
Gaitan?quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb Ibrahimovic, Ruben Rochina, Jordan Ayew en Sigthorsson al
Gaitan heb ik ookquote:
Netjes hoor, al vind ik wel dat het erg makkelijk is om met Ajax Chelsea te verslaan.quote:
In welk jaar zit je dan met Twente, 2040 ?quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Suggesties voor een leuke ploeg om mee te beginnen?! Ben met Twente nu wereldwijd heer en meester namelijk...
Nee, 2014-2015... CL en Wereldcup gewonnen...quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In welk jaar zit je dan met Twente, 2040 ?
Mijn 2 leukste games zijn geweest met Scunthorpe en Austria wenen.
Zelf lijkt het me leuk om nog eens met een ploeg uit Mexico te starten of met een ploeg uit de segunda liga (spanje).
Nou dan lijkt het me de mooiste uitdaging om dat nog een keer te proberen want die kans dat dat lukt lijkt me nihil.quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee, 2014-2015... CL en Wereldcup gewonnen...
Nice, Verratti is echt een baas, had bij mij vorig seizoen (trouwens ook de CL gewonnen van Barca in de finale) 32 assists in 36 wedstrijdenquote:Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Klein momentje daarvoor
Hierbij:
[ afbeelding ]
Gewonnen CL finale:
[ afbeelding ]
Jaar ervoor stond ik in de halve finale. Had toen Barca ook al uitgeschakeld...
quote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mijn baas is Carlos Vela in die game. Man wat doet die het geweldig zeg!
Misschien Évian Thonon Gaillard FC, (Ligue 1), net gepromoveerd, en dan als doel stellen niet degraderen, vind ik persoonlijk altijd wel leuk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Suggesties voor een leuke ploeg om mee te beginnen?! Ben met Twente nu wereldwijd heer en meester namelijk...
thuis werd het 4-4quote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Netjes hoor, al vind ik wel dat het erg makkelijk is om met Ajax Chelsea te verslaan.
Lijkt wel een soort bug ofzo.
Is idd nogal knapquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zlatan en Xavi in je team.. In 2014?
Zij verlengden hun contract niet, toen ze transfervrij waren vroegen ze 150.000 en 125.000 p. week.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zlatan en Xavi in je team.. In 2014?
Nog nooit eerder gezien. Heel vreemd.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm, wtf is dit dan weer :
[ afbeelding ]
Wou hem op zich wel een contract aanbieden, maar een schorsing van 60 wedstrijden![]()
![]()
![]()
Heeft nog nooit in Engeland bij een club gezeten, maar wel een schorsing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |