Precies, die andere zijn niet eens te lui om hun werk te doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom ben jij de beste mod.
Ja, I know, maar ik bood iemand twee Ruttens voor drie Strootmans en toen kreeg ik een note.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vorig week was allemaal de stroot pics
Goed bod wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ik bood iemand twee Ruttens voor drie Strootmans en toen kreeg ik een note.
Dat merk ik, want ze hackte mn account ff.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:09 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Alba approves deze TT
Misschien sluit GGMM ook huwelijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:10 schreef Grifte het volgende:
Jessica Alba, beschermheilige VBL, 15 maart officiële feestdag, met dominee GGMM als spreker
you wishquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien sluit GGMM ook huwelijken?
Jessica & Johannes_Vermeer, destined for greatness.
Skinny Lil' Nancy Callahan. She Grew Up. She Filled Out.quote:
Doet het wel hoor! maar nu ga ik echt, check anders deze maarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:27 schreef GGMM het volgende:
Die doet het niet. Teleurstellende laatste post.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga mijn huiswerk doen voor AZ - Valencia en alvast zoveel mogelijk Alba pics opzoeken.
jaquote:
Ik zou daar maar even mee wachten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga mijn huiswerk doen voor AZ - Valencia en alvast zoveel mogelijk Alba pics opzoeken.
Weinig te klagen dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk je dag-invulling idd.
Heb besloten dat alcoholisme een betere hobby dan Fokken is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
of is dit alleen allemaal door de ban van Stok zo stil hier? kan niet toch
Het is wat rustiger in SC ja, in VBL in het algemeen is het juist drukker dus dat is wel een goeie ruil.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is hier de afgelopen week gebeurd GGMM?
Ik heb meer tijd besteed aan Liverpool - Ajax dan aan Chelsea - Napoli. Nu kan ik bij elke club per direct aan de slag als bord-op-schoot-scout. Ga ik toch nog iets van m'n leven maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Was mooi idd. Net als de wedstrijd van Chelsea tegen Napoli. We hebben een prima CL-ronde gehad.
Het einde heb ik wel gevolgd. Jammer. Napoli altijd leuk gevonden. Gek van Lavezzi.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:08 schreef GGMM het volgende:
Ik schakelde bij de 5-0 naar Napoli. Toen zag ik Chelsea nog een paar keer scoren.
Napoli had gewoon dat balletje moeten maken in het begin, wat een dramaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Was mooi idd. Net als de wedstrijd van Chelsea tegen Napoli. We hebben een prima CL-ronde gehad.
Chelsea, Man U, Liverpool: ze lijken allemaal een stuk weg te zakken. Er moet flink gesleuteld worden om nieuwe Lampards, Rooneys en Gerrards te vinden. Daar liggen trouwens wel kansen voor Arsenal. Die hebben het relatief rustig aan gedaan - met veel jonge spelers en weinig gekke uitgaven. Als Wenger nog één keer zijn gewicht in de strijd gooit, vier of vijf toppers (in spe) haalt, en van Persie behoudt, dan kunnen het vijf gouden jaren worden voor Arsenal.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Napoli had gewoon dat balletje moeten maken in het begin, wat een drama
Chelsea marginaal schijt team brengen geen enkele toevoeging aan het voetbal
Zie je ook wel terug in het nationale team., De jonkies met talent komen nu van Arsenal,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Chelsea, Man U, Liverpool: ze lijken allemaal een stuk weg te zakken. Er moet flink gesleuteld worden om nieuwe Lampards, Rooneys en Gerrards te vinden. Daar liggen trouwens wel kansen voor Arsenal. Die hebben het relatief rustig aan gedaan - met veel jonge spelers en weinig gekke uitgaven. Als Wenger nog één keer zijn gewicht in de strijd gooit, vier of vijf toppers (in spe) haalt, en van Persie behoudt, dan kunnen het vijf gouden jaren worden voor Arsenal.
Okquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb besloten dat alcoholisme een betere hobby dan Fokken is.
Speel je nog CS? Gister weer even geïnstalleerd, na jaar nie gespeeld, en keek net even op dat topic in fok, en zag je daar veel posten. Anders kunne we wel keer game doen? Ben wel slecht, maargoed gaat om het idee. dacht dat Geo4kant hier ook weer speelde. VBL CS crewquote:
Jup, speel het voor de gein weer 2 keer in de week ofzo een 3 kwartier. Kunnen idd wel eens op zo'n server afspreken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speel je nog CS? Gister weer even geïnstalleerd, na jaar nie gespeeld, en keek net even op dat topic in fok, en zag je daar veel posten. Anders kunne we wel keer game doen? Ben wel slecht, maargoed gaat om het idee. dacht dat Geo4kant hier ook weer speelde. VBL CS crew
Heerlijk is dat he.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Straks lekker in het zonnetje langs de amateurvelden staan.
Jaquote:
Vergeet je zonnebril niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Straks lekker in het zonnetje langs de amateurvelden staan.
Hoiquote:
Zaaltje of veld?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:47 schreef DonRaja het volgende:
Straks zelf voetballen, life's goohood!
Veld in Tilburg, moet wel schoenen van mijn broer lenen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zaaltje of veld?
Wij morgen onze koppositie vasthouden.
Mijn schoenen zijn ook bijna naar de klote. Gaat weer geld kosten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veld in Tilburg, moet wel schoenen van mijn broer lenen.
Het is het plastic dat aan de noppen vastzit dat onder m'n schoenen nu echt los begint te laten. Invetten doe ik ook regelmatig. Niet altijd, dan worden je schoenen te soepel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Altijd goed invetten na het trainen/spelen, kranten erin. En Copa's kopen natuurlijk.
De mijne zijn gejat toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn ook bijna naar de klote. Gaat weer geld kosten.
Geen grap?quote:
Omdat die in dezelfde auto als de laptop e.d. lagen, dan neem je die ook mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen grap?Waarom zou je voetbalschoenen van iemand jatten?
Lagen in mijn sporttas in de achterbak, samen met laptoptas.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen grap?Waarom zou je voetbalschoenen van iemand jatten?
Paspoort al klaarliggen voor morgen of ga je niet naar Duitsland?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Altijd goed invetten na het trainen/spelen, kranten erin. En Copa's kopen natuurlijk.
Ga niet. Was sowieso al weinig kans op kaarten op je silvercard (geloof nog 200 over toen de kaartverkoop begon) en ik ga daar echt niet los zitten tussen al die lelijke moffen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Paspoort al klaarliggen voor morgen of ga je niet naar Duitsland?
En dit alles speelde zich af in den Anderlecht?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lagen in mijn sporttas in de achterbak, samen met laptoptas.
Kaartverkoop ging hard, ja. Bovendien weinig vertrouwen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga niet. Was sowieso al weinig kans op kaarten op je silvercard (geloof nog 200 over toen de kaartverkoop begon) en ik ga daar echt niet los zitten tussen al die lelijke moffen.
Nee bij de sporthal in St. Gillisquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dit alles speelde zich af in den Anderlecht?
Ik heb Copa'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Jij vindt 100 euro duur? Ik koop tegenwoordig altijd Nike Tiempo Legends. Ze kosten 160 euro ofzo maar ze zitten zo heerlijk dat ik niet op andere schoenen zou willen voetballen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb Copa's
Enige voetbalschoen die ik nooit hoef in te lopen. Ze zijn wel belachelijk duur trouwens.
Nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Vallen Copa's een beetje breed? Ik had vroeger altijd het probleem dat mijn voeten in vrijwel geen enkele schoen paste.
Bij Intersport zijn ze 125 euro.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt 100 euro duur? Ik koop tegenwoordig altijd Nike Tiempo Legends. Ze kosten 160 euro ofzo maar ze zitten zo heerlijk dat ik niet op andere schoenen zou willen voetballen.
Moet je Puma King eens proberen, ook prima schoenen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Vallen Copa's een beetje breed? Ik had vroeger altijd het probleem dat mijn voeten in vrijwel geen enkele schoen paste.
Zal ik doen. Zit erover na te denken weer te beginnen met voetballen. Dan kan ik eindelijk eens bewijzen dat ik beter dan Ebecilio ben.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je Puma King eens proberen, ook prima schoenen.
En het belangrijkste, zwart.
Kapiteintje voetbalt overigens op deze bazen:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Schoentjes voor snelle spelers.spelers die denken dat ze snel zijn en goed kunnen pingelen.
Of Adidas Predatorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik doen. Zit erover na te denken weer te beginnen met voetballen. Dan kan ik eindelijk eens bewijzen dat ik beter dan Ebecilio ben.
Hij heeft hele brede voeten zegt ie net. Dan passen al die modellen volgens mij niet. Althans toen ik vroeger op Predators en Copa's speelde trapte ik zowat naast de zool. Waren gewoon te smal voor mij.quote:
Zou kunnen. Ik heb ook brede voeten. Maar vond het lekker als de schoenen strak zaten, en dat was bij Vapors zo. Heb ook een jaartje op Predators gespeeld, deze waren prima voor brede voetenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft hele brede voeten zegt ie net. Dan passen al die modellen volgens mij niet. Althans toen ik vroeger op Predators en Copa's speelde trapte ik zowat naast de zool. Waren gewoon te smal voor mij.
Zou idd een beetje misstaan zo'n gastje van 15 tussen die oude kerels.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerst maar eens kijken of ik een leuk team kan vinden. Ik heb geen zin om in een 50+ Veteranen team terecht te komen
Tot 5 jaar geleden geen problemen maar met die pedo hetze van de laatste jaren zal dit waarschijnlijk veroordeeld worden jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou idd een beetje misstaan zo'n gastje van 15 tussen die oude kerels.
Dat zeg ik. Ik wil aantonen dat ik beter dan Ebecilio ben. Al kan ik misschien beter rustig beginnen en eerst Schaken vervangen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
Als je niet kan voetballen kan je altijd nog bij Ajax terecht toch?
Badumtsss
Haha, nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied4lf voetbalt op dit soort patta's?
[ http://img114.imageshack.us/img114/2931/31260504jp.jpg (copy/paste deze link) ]
Die schopte ik altijd wat harder. Je was helemaal de lul als je schoenen geel waren, dan kreeg je een heel team achter je aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwege de Vitesse-antipathie?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schopte ik altijd wat harder. Je was helemaal de lul als je schoenen geel waren, dan kreeg je een heel team achter je aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk die achtergrond maar in de echte wereld is het niet echt een goede camouflage kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, precies. Dat ging best wel ver.quote:
Niemand had zo'n afgrijselijke Zeeman boxershort?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat ging best wel ver.
Echt helemaal niks mocht ook maar een accentje geel hebben.
Hoor wie het zegt... nee hoor grapje en bedankt voor de feedback ik zal het in overweging nemen.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt... nee hoor grapje en bedankt voor de feedback ik zal het in overweging nemen.
Moet een opdracht maken. En morgen ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Misschien rellen met Mikey, maar als dat niet doorgaat ga ik de stad in ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet een opdracht maken. En morgen ook.Deadline om 20:00
![]()
Jij?
Ter info: gympies zijn patta's, voetbalschoenen zijn monta'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Staat genoteerd. Zal de fout nooit meer maken. Alhoewel ik die schoenen meer onder de categorie patta's zou willen scharen vanwege het wanstaltige materiaal en dito kleur.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ter info: gympies zijn patta's, voetbalschoenen zijn monta's
Doe ze de groeten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
3 verjaardagen. Zo heb je een maand niks en zo heb je er 3 op een avond
Ga er maar 2 redden ook.
Nu weg trouwens
Ik vind vrijdag eigenlijk de chillste stapavondquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enschede stad wil je niet zijn op Zaterdag.. De turken en de moffen spelen dan wedstrijdje hoe kan ik het beste mensen in de weg lopen..
Ze zijn wel echt lelijk jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Zal de fout nooit meer maken. Alhoewel ik die schoenen meer onder de categorie patta's zou willen scharen vanwege het wanstaltige materiaal en dito kleur.
Ik was laatst bij Rootie en dat was dus ook voor het laatst.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al is Rooti wel leuk in Hengelo..
Lekker als enige blanke tussen de gangsta rappers...
En het oude Attak al was dat niet om die kut muziek
Verschillend! De 3, GF etc.quote:
Als je je Feyenoord-spullen thuislaat en je een beetje rustig houdt, dan overleef je het wel hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga niet. Was sowieso al weinig kans op kaarten op je silvercard (geloof nog 200 over toen de kaartverkoop begon) en ik ga daar echt niet los zitten tussen al die lelijke moffen.
Alsjeblieft zeg, als je tussen die knollenvreters gaat zitten in je gehele Feijenoordtenue dan doen ze nog niets. Stelletje strontsmullers.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je je Feyenoord-spullen thuislaat en je een beetje rustig houdt, dan overleef je het wel hoor.
Duitse supporters >>>>>>>>> Nederlandse.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, als je tussen die knollenvreters gaat zitten in je gehele Feijenoordtenue dan doen ze nog niets. Stelletje strontsmullers.
Dat dus. Ik ging nog wel eens naar Enschede om uit te gaan, maar de 3 gezusters is nu overgenomen, Aspen was ook veel leuker, het Gat is tijdelijk dicht dus er is qua gelegenheden ook niks meer aanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enschede stad wil je niet zijn op Zaterdag.. De turken en de moffen spelen dan wedstrijdje hoe kan ik het beste mensen in de weg lopen..
Zwak hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Tja als je 20.000 Duitsers hetzelde ziet doen op commando, lijkt het wel geschiedenis, ik ben niet zo van "wat was de sfeer goed vandaag", het voetbal moet nummer 1 blijven, als dan de sfeer ook leuk is, is het mooi meegenomen maar je moet het niet omdraaienquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitse supporters >>>>>>>>> Nederlandse.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:46 schreef Gnieperd het volgende:
Jojooooortje! Waar ga jij vanavond heen dan ga ik daar ook heen en dan ga ik stiekem met je dansen
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:46 schreef Gnieperd het volgende:
Jojooooortje! Waar ga jij vanavond heen dan ga ik daar ook heen en dan ga ik stiekem met je dansen
Ik wil iets zeggen over echte supporters. Over dagen in een slaapzak in de rij liggen voor een louche Pools kaartjeskantoor. Over hand in hand kameraden - in weer en wind.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Zwak hoor.
Ben er morgen gewoon weer bij.
Dan weet ik het ook nog niet...quote:
Doe het zelfquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje, wanneer ga je nou eens pix posten.
Bestaat dat nog ja?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook nog niet...
Dan ga ik maar naar New York om te gaan schuren met buitenlanders
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe het zelf
[..]
Bestaat dat nog ja?
Hoe oud ben je danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:09 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
Ach, het is de enige plaats waar ik legaal binnenkom. Één keer binnen geweest. Grote fout. Nu ga ik gewoon overal naartoe waar ik binnenkom![]()
Het leven is moeilijk als je geen 18 bent
Heb 1 keer zo'n trut van het podium af geduwd die tegen me aan zat te rijdenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:09 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
Ach, het is de enige plaats waar ik legaal binnenkom. Één keer binnen geweest. Grote fout. Nu ga ik gewoon overal naartoe waar ik binnenkom![]()
Het leven is moeilijk als je geen 18 bent
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb 1 keer zo'n trut van het podium af geduwd die tegen me aan zat te rijden
Ik ben spastisch. Ik dacht dat ik dat nog niet had gepost.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:12 schreef Gnieperd het volgende:
Die ene keer dat ik daar was was ik trouwens van het podium afgeduwd door zo'n trut![]()
Slechte ervaringen.
Nog drie posts en je bent een embryo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:13 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik ben spastisch. Ik dacht dat ik dat nog niet had gepost.
Tongenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:16 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Had je dat maar gedaan ja.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nice en dan mag jij bepalen in welke stand ze zit etc ? Nice..
Meer voor mezelf, vind fotograferen leuk en zij wilde het wel eens proberenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Leuk. Was het een opdracht; dus ergens voor, of gewoon zomaar?
Nee, gewoon als hobby al heb ik wel geld verdiend met bruiloftenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan me voorstellen.. Doe je het als baan ?
Nice ... Maar waarom lig je nu niet te batsen ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meer voor mezelf, vind fotograferen leuk en zij wilde het wel eens proberen
Whehehequote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice ... Maar waarom lig je nu niet te batsen ?
Jij ziet fotografie enkel als een manier om vrouwen in je bed te krijgen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice ... Maar waarom lig je nu niet te batsen ?
Nee, nog nergens online.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij ziet fotografie enkel als een manier om vrouwen in je bed te krijgen?![]()
@Guitarist: heb je ergens foto's online staan? Ik ben wel benieuwd.
LOL, ik ben gewoon eerlijk hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel nette antwoorden blijven geven he. Er ligt nu een grote druk op je schouders met je 'Yvonne Awards Winnaar 2012' tag
Je vriendin eist dat ze eerst flink gefotoshopt wordt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, nog nergens online.Wil ze eerst ff wat mooier maken door wat lichte bewerking
Lichte bewerking meende ik letterlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je vriendin eist dat ze eerst flink gefotoshopt wordt?
Goed zo. Maar je doet dus vooral mensen? Ook landschappen, gebouwen, urban shit gedaan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lichte bewerking meende ik letterlijk
Hou niet van teveel shoppen
Ze zegt dat ze foto's op Fok! heeft staan, dus je moet even goed gaan zoeken denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje, wanneer ga je nou eens pix posten.
http://9gag.com/gag/3375718quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooie ogen
Mooi blauw op de foto
Mensen, rally, natuur... Beetje van alles. Maar mensen vind ik wel het leukstquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Goed zo. Maar je doet dus vooral mensen? Ook landschappen, gebouwen, urban shit gedaan?
Maar je hebt dus ooit foto's gepost? Anders zoek ik voor niksquote:
Ja, maar die zijn volgens mij ook al weg. Heb ze nl. van Photobucket verwijderd, dus dan zie je hier niks meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:12 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ooit foto's gepost? Anders zoek ik voor niks
Hele mooie foto'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:12 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ooit foto's gepost? Anders zoek ik voor niks
Niet liegen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn volgens mij ook al weg. Heb ze nl. van Photobucket verwijderd, dus dan zie je hier niks meer.
Ja, jij...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn volgens mij ook al weg. Heb ze nl. van Photobucket verwijderd, dus dan zie je hier niks meer.
Potverdikkie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. De meeste foto's zijn echt wegquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hele mooie foto's
[..]
Niet liegen.
Dat klopt ja. Maar als je goed zoekt, vind je er 3.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. De meeste foto's zijn echt weg
Drie?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar als je goed zoekt, vind je er 3.
Wie?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Speler Bolton krijgt hartaanval tijdens Spurs - Bolton.Heftig.
Hopen op het beste. Maar zo'n spannende wedstrijd was het toch niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Speler Bolton krijgt hartaanval tijdens Spurs - Bolton.Heftig.
Muambaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie?en onze held Emanuelson heeft weer gescoord en Robben ook al 2x.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:38 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Hopen op het beste. Maar zo'n spannende wedstrijd was het toch niet?
Matige grap ik geef je een 5 en het draait dus om Fabrice Muamba zie ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:38 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Hopen op het beste. Maar zo'n spannende wedstrijd was het toch niet?
Ik heb ook nog een grap liggen over die belgische scheids die laatst een rode kaart geef voor een zogenaamde schwalbe toen de desbetreffende speler een paar nekwervels had gebroken. Zou die wel goed zijn?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zoek ze even op, dan post ik ze hier. Kun je even zien welke drie.
Hmm kan ik niet over oordelen over het algemeen kan ik nog wel glimlachen om slechte naamgrappen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:42 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een grap liggen over die belgische scheids die laatst een rode kaart geef voor een zogenaamde schwalbe toen de desbetreffende speler een paar nekwervels had gebroken. Zou die wel goed zijn?
Ik zag een flits, toen keek ik weg. Naar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Beelden van het drama:
FA Cup-duel gestaakt na hartaanval speler Bolton
Ik heb het niet gezien trouwens, want ik kan daar niet zo goed tegen.
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je me pix stuurt wil ik ze wel posten .
Was een topic van ja, prachtige actie.quote:
Weerballon zeker niet. Circuleerde een min of meer vast patroon op te hoge snelheid en was overduidelijk 'aangedreven'.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar weerballonnen, illusies door de atmosfeer, helikopters, vliegtuigen, satellieten, meteoren. Kan van alles zijn.
Ik wou het best opnemen, maar heb zo'n baggercamera dat het toch geen nut heeft. Dan krijg je van die nietszeggende kutfilmpjes waar zowel jullie als ik niks mee kunnen. Los daarvan wou ik persé zien hoe het object zou verdwijnen en je zal net zien dat ik binnen sta, terug kom en het er niet meer is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:06 schreef eight het volgende:
Inmiddels is al het waarschijnlijke wel benoemd.
Volgende keer opnemen en naar djeez toesturen, die maakt er wel wat moois van
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik denk dat iedereen wel eens wat vreemds opmerkt alleen is de afstand dan zo groot dat je er niets mee kunt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou het best opnemen, maar heb zo'n baggercamera dat het toch geen nut heeft. Dan krijg je van die nietszeggende kutfilmpjes waar zowel jullie als ik niks mee kunnen. Los daarvan wou ik persé zien hoe het object zou verdwijnen en je zal net zien dat ik binnen sta, terug kom en het er niet meer is.
Ik ga er niet vanuit dat het direct iets 'buitenaards' is ofzo, ben gewoon oprecht benieuwd wat het zou kunnen zijn. Het is iig iets wat ik nog nooit heb gezien of ken. Vind het altijd jammer dat mensen er niet normaal over kunnen praten op een of andere manier. Ik trek toch helemaal geen voorbarige conclusies?
nog nietquote:
waar wacht je op?quote:
quote:
ik moet eerst een andere ui vindenquote:
Anders dan de normale ui.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
ik moet eerst een andere ui vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2012 23:39:28 ]
Nee te weinig denk ik. Ik stond op van een barkruk en ging bijna KO. Ik zag allemaal vlekken enzo, like wtfquote:
GHB in je drankje.. Ik zag Alberto al staan in de hoek.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee te weinig denk ik. Ik stond op van een barkruk en ging bijna KO. Ik zag allemaal vlekken enzo, like wtf
Nu je het zegt... mijn anus doet zeerquote:Op zondag 18 maart 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GHB in je drankje.. Ik zag Alberto al staan in de hoek.
Neequote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu je het zegt... mijn anus doet zeer
Anders ik wel. Afschaffen die half 1 wedstrijden.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja kutzooi. Moet ik m'n wekker zetten ook nog
Wordt lastig zat idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oei.. dat is wel vroeg, waarschijnlijk puntverlies.
I know..quote:Op zondag 18 maart 2012 02:24 schreef GGMM het volgende:
Precies, dan heb ik ook geen excuus om SV te kijken.
Nee die komen pas na 00.00quote:Op zondag 18 maart 2012 02:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, er is ook echt geen reet op tv tijdens dat programma.
4-0quote:Op zondag 18 maart 2012 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
WE SHALL STRIKE FEAR INTO THE ENEMY.. death to all Frieeeeeeeeeessssssssszen.
4-1 winnen jonge
wtf.. je wilt dat Strootman Heerenveen laat winnen?quote:
Gastquote:Op zondag 18 maart 2012 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
wtf.. je wilt dat Strootman Heerenveen laat winnen?Wat ben jij voor een fan, ik ga het op de PSV fanboard melden.
Zuid-Afrika. Net iets erboven. In het oosten.quote:Op zondag 18 maart 2012 03:39 schreef Littlerabbit het volgende:
mozambigue of wart dan ook is midden afrikar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |