Precies, die andere zijn niet eens te lui om hun werk te doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom ben jij de beste mod.
Ja, I know, maar ik bood iemand twee Ruttens voor drie Strootmans en toen kreeg ik een note.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vorig week was allemaal de stroot pics
Goed bod wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ik bood iemand twee Ruttens voor drie Strootmans en toen kreeg ik een note.
Dat merk ik, want ze hackte mn account ff.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:09 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Alba approves deze TT
Misschien sluit GGMM ook huwelijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:10 schreef Grifte het volgende:
Jessica Alba, beschermheilige VBL, 15 maart officiële feestdag, met dominee GGMM als spreker
you wishquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien sluit GGMM ook huwelijken?
Jessica & Johannes_Vermeer, destined for greatness.
Skinny Lil' Nancy Callahan. She Grew Up. She Filled Out.quote:
Doet het wel hoor! maar nu ga ik echt, check anders deze maarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:27 schreef GGMM het volgende:
Die doet het niet. Teleurstellende laatste post.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga mijn huiswerk doen voor AZ - Valencia en alvast zoveel mogelijk Alba pics opzoeken.
jaquote:
Ik zou daar maar even mee wachten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga mijn huiswerk doen voor AZ - Valencia en alvast zoveel mogelijk Alba pics opzoeken.
Weinig te klagen dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk je dag-invulling idd.
Heb besloten dat alcoholisme een betere hobby dan Fokken is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
of is dit alleen allemaal door de ban van Stok zo stil hier? kan niet toch
Het is wat rustiger in SC ja, in VBL in het algemeen is het juist drukker dus dat is wel een goeie ruil.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is hier de afgelopen week gebeurd GGMM?
Ik heb meer tijd besteed aan Liverpool - Ajax dan aan Chelsea - Napoli. Nu kan ik bij elke club per direct aan de slag als bord-op-schoot-scout. Ga ik toch nog iets van m'n leven maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Was mooi idd. Net als de wedstrijd van Chelsea tegen Napoli. We hebben een prima CL-ronde gehad.
Het einde heb ik wel gevolgd. Jammer. Napoli altijd leuk gevonden. Gek van Lavezzi.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:08 schreef GGMM het volgende:
Ik schakelde bij de 5-0 naar Napoli. Toen zag ik Chelsea nog een paar keer scoren.
Napoli had gewoon dat balletje moeten maken in het begin, wat een dramaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Was mooi idd. Net als de wedstrijd van Chelsea tegen Napoli. We hebben een prima CL-ronde gehad.
Chelsea, Man U, Liverpool: ze lijken allemaal een stuk weg te zakken. Er moet flink gesleuteld worden om nieuwe Lampards, Rooneys en Gerrards te vinden. Daar liggen trouwens wel kansen voor Arsenal. Die hebben het relatief rustig aan gedaan - met veel jonge spelers en weinig gekke uitgaven. Als Wenger nog één keer zijn gewicht in de strijd gooit, vier of vijf toppers (in spe) haalt, en van Persie behoudt, dan kunnen het vijf gouden jaren worden voor Arsenal.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Napoli had gewoon dat balletje moeten maken in het begin, wat een drama
Chelsea marginaal schijt team brengen geen enkele toevoeging aan het voetbal
Zie je ook wel terug in het nationale team., De jonkies met talent komen nu van Arsenal,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Chelsea, Man U, Liverpool: ze lijken allemaal een stuk weg te zakken. Er moet flink gesleuteld worden om nieuwe Lampards, Rooneys en Gerrards te vinden. Daar liggen trouwens wel kansen voor Arsenal. Die hebben het relatief rustig aan gedaan - met veel jonge spelers en weinig gekke uitgaven. Als Wenger nog één keer zijn gewicht in de strijd gooit, vier of vijf toppers (in spe) haalt, en van Persie behoudt, dan kunnen het vijf gouden jaren worden voor Arsenal.
Okquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb besloten dat alcoholisme een betere hobby dan Fokken is.
Speel je nog CS? Gister weer even geïnstalleerd, na jaar nie gespeeld, en keek net even op dat topic in fok, en zag je daar veel posten. Anders kunne we wel keer game doen? Ben wel slecht, maargoed gaat om het idee. dacht dat Geo4kant hier ook weer speelde. VBL CS crewquote:
Jup, speel het voor de gein weer 2 keer in de week ofzo een 3 kwartier. Kunnen idd wel eens op zo'n server afspreken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speel je nog CS? Gister weer even geïnstalleerd, na jaar nie gespeeld, en keek net even op dat topic in fok, en zag je daar veel posten. Anders kunne we wel keer game doen? Ben wel slecht, maargoed gaat om het idee. dacht dat Geo4kant hier ook weer speelde. VBL CS crew
Heerlijk is dat he.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Straks lekker in het zonnetje langs de amateurvelden staan.
Jaquote:
Vergeet je zonnebril niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Straks lekker in het zonnetje langs de amateurvelden staan.
Hoiquote:
Zaaltje of veld?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:47 schreef DonRaja het volgende:
Straks zelf voetballen, life's goohood!
Veld in Tilburg, moet wel schoenen van mijn broer lenen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zaaltje of veld?
Wij morgen onze koppositie vasthouden.
Mijn schoenen zijn ook bijna naar de klote. Gaat weer geld kosten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veld in Tilburg, moet wel schoenen van mijn broer lenen.
Het is het plastic dat aan de noppen vastzit dat onder m'n schoenen nu echt los begint te laten. Invetten doe ik ook regelmatig. Niet altijd, dan worden je schoenen te soepel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Altijd goed invetten na het trainen/spelen, kranten erin. En Copa's kopen natuurlijk.
De mijne zijn gejat toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn ook bijna naar de klote. Gaat weer geld kosten.
Geen grap?quote:
Omdat die in dezelfde auto als de laptop e.d. lagen, dan neem je die ook mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen grap?Waarom zou je voetbalschoenen van iemand jatten?
Lagen in mijn sporttas in de achterbak, samen met laptoptas.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen grap?Waarom zou je voetbalschoenen van iemand jatten?
Paspoort al klaarliggen voor morgen of ga je niet naar Duitsland?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Altijd goed invetten na het trainen/spelen, kranten erin. En Copa's kopen natuurlijk.
Ga niet. Was sowieso al weinig kans op kaarten op je silvercard (geloof nog 200 over toen de kaartverkoop begon) en ik ga daar echt niet los zitten tussen al die lelijke moffen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Paspoort al klaarliggen voor morgen of ga je niet naar Duitsland?
En dit alles speelde zich af in den Anderlecht?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lagen in mijn sporttas in de achterbak, samen met laptoptas.
Kaartverkoop ging hard, ja. Bovendien weinig vertrouwen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga niet. Was sowieso al weinig kans op kaarten op je silvercard (geloof nog 200 over toen de kaartverkoop begon) en ik ga daar echt niet los zitten tussen al die lelijke moffen.
Nee bij de sporthal in St. Gillisquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dit alles speelde zich af in den Anderlecht?
Ik heb Copa'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Jij vindt 100 euro duur? Ik koop tegenwoordig altijd Nike Tiempo Legends. Ze kosten 160 euro ofzo maar ze zitten zo heerlijk dat ik niet op andere schoenen zou willen voetballen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb Copa's
Enige voetbalschoen die ik nooit hoef in te lopen. Ze zijn wel belachelijk duur trouwens.
Nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Vallen Copa's een beetje breed? Ik had vroeger altijd het probleem dat mijn voeten in vrijwel geen enkele schoen paste.
Bij Intersport zijn ze 125 euro.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt 100 euro duur? Ik koop tegenwoordig altijd Nike Tiempo Legends. Ze kosten 160 euro ofzo maar ze zitten zo heerlijk dat ik niet op andere schoenen zou willen voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |