Precies, die andere zijn niet eens te lui om hun werk te doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom ben jij de beste mod.
Ja, I know, maar ik bood iemand twee Ruttens voor drie Strootmans en toen kreeg ik een note.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vorig week was allemaal de stroot pics
Goed bod wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ik bood iemand twee Ruttens voor drie Strootmans en toen kreeg ik een note.
Dat merk ik, want ze hackte mn account ff.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:09 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Alba approves deze TT
Misschien sluit GGMM ook huwelijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:10 schreef Grifte het volgende:
Jessica Alba, beschermheilige VBL, 15 maart officiële feestdag, met dominee GGMM als spreker
you wishquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien sluit GGMM ook huwelijken?
Jessica & Johannes_Vermeer, destined for greatness.
Skinny Lil' Nancy Callahan. She Grew Up. She Filled Out.quote:
Doet het wel hoor! maar nu ga ik echt, check anders deze maarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:27 schreef GGMM het volgende:
Die doet het niet. Teleurstellende laatste post.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga mijn huiswerk doen voor AZ - Valencia en alvast zoveel mogelijk Alba pics opzoeken.
jaquote:
Ik zou daar maar even mee wachten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga mijn huiswerk doen voor AZ - Valencia en alvast zoveel mogelijk Alba pics opzoeken.
Weinig te klagen dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk je dag-invulling idd.
Heb besloten dat alcoholisme een betere hobby dan Fokken is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
of is dit alleen allemaal door de ban van Stok zo stil hier? kan niet toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |