quote:
Amen.quote:‘Winnaar The Winner Is… geen miljoen waard’
Wilma Nanninga vindt het niet correct dat zanger Bryan B. afgelopen donderdag met één miljoen euro naar huis ging in de finale van de SBS 6-show The Winner Is. Dat vertelt de baas van Pagina Privé in haar column. Onrechtvaardig, vindt ze het. “Wat zit mij dwars, dacht ik? Nou, je zal maar Ben Saunders heten en Iris Kroes en dan dit aanzien, zei mijn zus. De kwaliteit in The Winner Is, kan toch niet tippen aan wat in The Voice of Holland te zien was. Slechter talent wordt dus beter beloond.“
Ze is niet blij voor Bryan B. “Waar komt die irritatie bij mij vandaan? Jörgen Raymann opende mijn ogen dit weekend nog verder. Die Bryan B. heeft ook meegedaan aan The Voice en tijdens zijn eerste auditieronde draaide niemand om. Marco Borsato niet, Angela Groothuizen niet, Nick en Simon niet en ook Roel van Velzen niet. Bryan B. vonden ze niet goed genoeg. En zeker niet goed genoeg voor 1 miljoen.”
“Mijn zus heeft helemaal gelijk. The Winner Is en The Voice zijn twee verschillende programma’s, op twee verschillende zenders. Maar toch: het is mijn rechtvaardigheidsgevoel.”
Helaas zou ik zeggenquote:Jeroen zegt geen ‘nee’ tegen The Winner Is 2
Jeroen van der Boom staat niet afwijzend tegenover een eventueel tweede seizoen van de SBS 6-show The Winner Is. Dat zei de zanger donderdag op Radio 538. The Winner Is was de afgelopen maanden een dure flop voor de tv-zender, maar als de aangepaste Duitse versie met Linda de Mol wel een succes blijkt, wil Van der Boom er best nog eens aan meewerken. “Als het zo is als nu – en ik heb het gezien met Linda – dan zou ik het toch nog wel een keertje doen“, meldt hij.
De artiest gelooft nog steeds in The Winner Is. “Het is misschien niet het allerbeste format nu, maar ik heb nu de aanpassingen gezien voor Duitsland en ik denk toch echt dat het een goed programma is.”
Van spijt is geen sprake. “Er is veel over gesproken. Mijn rol was redelijk klein en bescheiden. Ik vond het leuk om te pionieren en af en toe nieuwe dingen te ontwikkelen met elkaar en vooral ook te proberen bij SBS.
De flop heeft het humeur van Van der Boom niet aangetast. “Ik ben niet zo’n pieper.“
Bron
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:08 schreef iBenny het volgende:
OOK in Duitsland strijd om de kijkcijfers tussen de Talentenjachten
quote:Linda de Mol flopt in Duitsland met The Winner Is
Geplaatst op donderdag 12 april 2012 om 10:50
Linda de Mol heeft in Duitsland geen succes met het programma The Winner Is van haar broer John de Mol. Er keken 1,64 miljoen mensen naar de tv-show op Sat.1, goed voor een marktaandeel van 5,1 procent. Dat blijkt uit de Duitse kijkcijfers. The Winner Is betekende voor Linda de Mol haar grote tv-comeback in Duitsland. Ze legde het af tegen Sylvie van der Vaart, de nieuwe Nederlandse ster in Duitsland. Zij trok op hetzelfde moment 4,78 miljoen kijkers met Let’s Dance op RTL.
Verschillende Duitse media schrijven The Winner Is nu al af als een ‘flop’. In de commerciële doelgroep keken er nog geen miljoen mensen, op duizend kijkers na.
De grote amusementsshow The Winner Is werd in Duitsland bijna geëvenaard door de Amerikaanse serie Grey’s Anatomy, die op Pro Sieben 1,35 miljoen kijkers trok.
The Winner Is wordt in Nederland opgenomen, in dezelfde studio waar de Nederlandse versie met Beau van Erven Dorens flopte.
50.000 ipv 5000 bij de eerste rondequote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hoe hoog waren de geldbedragen bijv?
Waarom zoveel meteenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
50.000 ipv 5000 bij de eerste rondeEn bij elke onderhandeling kwam het geld uit de grond (zoals bij de latere rondes van de NL-versie ) ipv dat Linda het vasthield.
Ik ben benieuwd, mooi dat het op de BBC komt, dan kunnen wij ook kijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:45 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
De BBC gaat een pilot maken van The Winner Is...
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:45 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
De BBC gaat een pilot maken van The Winner Is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |