Niemand.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Godver wie heeft die reeks verneukt
Inderdaad, mooi is het allemaal niet. Wel goed. Een Ajax of PSV schiet eerst 3 van die kansen tegen de keeper.quote:
er was geen reeksquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alba.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schalke vecht ook mee voor de titel in Duitsland hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Wat een ongelofelijke vernedering!
Schalke, een zeer matige club, vernedert Twente compleet, een club die bij ons voor de titel mee vecht......
Schande.
Die Ajacied kneusje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet op reageren, zijn cluppie verloor kansloos van een of ander Spaans ploegje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Schalke vecht ook mee voor de titel in Duitsland hoor
Ik was de eerste met deel 3quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Lol 11 topics terwijl er maar 4 in een reeks zijn
Dankjewel Ajacied
Hij is voor Feyenoord, niet PSV. Dat zegt wel genoeg denk ik zoquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet op reageren, zijn cluppie verloor kansloos van een of ander Spaans ploegje.
Kan niet met ajacieden :/quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ons kliekje die het juist was, was 't gezelligst
OK. Grote GGMMquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
Voortaan hoeft er geen race van gemaakt te worden trouwens wie het topic opent hoor.
TELL 'Mquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
Voortaan hoeft er geen race van gemaakt te worden trouwens wie het topic opent hoor.
Alba > Limaquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:44 schreef Rodawa het volgende:
Dit is de enige echte. Hier een Lima of approval:
[ afbeelding ]
serieus? oh ik dacht PSV.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord, niet PSV. Dat zegt wel genoeg denk ik zo
Je kunt ze er gewoon uitklikken hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Dekatria het volgende:
Heel MyAT is nou naar de knoppen door die verkrachte reeks
Leo ziet het weer eens andersquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Maver24 het volgende:
Wat zeg leo nou. Schalke speelt minder goed voetbal. Uh juist
GGMM is ontwaakt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Wat is deze, bij deel 3 waren er ook 2 open die naast elkaar liepen.
Met al je vriendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was gezellig ja. Moeten we vaker doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Er was geen mod aanwezig blijkbaar. Bij deze.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was gezellig ja. Moeten we vaker doen
Huntelaar en Van Persie voorin, Robben, Sneijder en Kuyt erachterquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
Van Persie & Huntelaar in de spits en we worden fluitend kampioen
toen waren de almachtig modjes er nog nie ehquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Kan 'ie flink gaan teruglezen. Topicje of 10 met Jessica Alba foto'squote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was geen mod aanwezig blijkbaar. Bij deze.
permabannetjes uitdelen aubquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan 'ie flink gaan teruglezen. Topicje of 10 met Jessica Alba foto's
Graag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
permabannetjes uitdelen aub
kuyt ? ...... Kom op manquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Huntelaar en Van Persie voorin, Robben, Sneijder en Kuyt erachter
http://www.acapela-group.com/text-to-speech-interactive-demo.htmlquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij is t gevolg niet veel anders als ik zo kijk naar dat eiland in t noorden.
dat zekerquote:
rellen!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:50 schreef BrokenArrow het volgende:
Zijn de Twente supporters de spelersbus al aan het opwachten?
Het was zeker spannend.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
Poeh deze danWat een hoop topics voor 1 wedstrijd, moet wel spannend zijn dan.
Mosterd, maaltijd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eindelijk een mod online!![]()
En nou is de wedstrijd al bijna afgelopen....
ff teruglezen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mosterd, maaltijd.
Al heb ik ook wel moeten glimlachen af en toe om al die tietenpics.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mosterd, maaltijd.
ze zijn gewoon een klasse beter ..... Klaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef PizzaGeit het volgende:
Man wat doet Twente het Nederlands Voetbal aan![]()
![]()
Kutduitsers
Dit idd. Overklast.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ze zijn gewoon een klasse beter ..... Klaar
We wachten hem op bij het hek na de laatste schoolbel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
we maken the hunter kapot
laten we plannen gaan maken
Doe dat maar na het EK.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
Wacht dan in ieder geval tot na het EK.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
Chris Smalling wil Huntelaar eventueel wel een hersenschudding bezorgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
quote:
Great minds think alikequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht dan in ieder geval tot na het EK.
En een tuintje in zn mond aanleggen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chris Smalling wil Huntelaar eventueel wel een hersenschudding bezorgen
Zekers. van Persie heeft zijn kans wel gehad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jazeker. Spits nr.1 voor het nederlands elftal
eerder andersom dus.... Met een brancard het veld afmoetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is bij Huntelaar onmogelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja helaas...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mosterd, maaltijd.
van persie is geen spitsquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie en Huntelaar hebben tesamen al 70 goals gemaakt dit seizoen. Gewoon beide opstellen in een 4 - 4 - 2 systeem bij Oranje. Een systeem gooi je niet zomaar om, maar wél voor 2 topspitsen.
Is niet nodig. Gewoon Van Persie op de plek van Sneijder, Huntelaar in de spits en John en Robben op de vleugels.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zekers. van Persie heeft zijn kans wel gehad.
Of Bert gaat in een andere formatie spelen, dan zouden ze beiden kunnen spelen.
klinkt goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Is niet nodig. Gewoon Van Persie op de plek van Sneijder, Huntelaar in de spits en John en Robben op de vleugels.
Geen fratsen. gewoon een keigoede voorhoede.
Bilbao gaat de EL winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:59 schreef TLC het volgende:
Het zou toch geweldig voor Huub Stevens zijn als hij voor de tweede keer met Schalke een Europacup wint![]()
Je hoeft niet naar B&H, B&H komt naar jou.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja helaas...
Ik niet. Als ik dat wil zien ga ik wel naar B&H oid.
Dan moet je Van der Vaart erbij hebben, Van Persie laat dan regelmatig een gat vallen op het middenveld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Is niet nodig. Gewoon Van Persie op de plek van Sneijder, Huntelaar in de spits en John en Robben op de vleugels.
Ola john op de vleugel, you shitting me?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ola john op de vleugel, you shitting me?
Spam dus!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar B&H, B&H komt naar jou.
Als Boerrigter nog steeds geblesseerd is, dan is Ola John een redelijk alternatief.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ola john op de vleugel, you shitting me?
Sneijderquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben - Huntelaar - Van Persie
Van Der Vaart - Sneijder - Van Bommel
Emanuelson - Heitinga - Mathijsen - Van Der Wiel
Krul
Is dit geen idee?
Jij dacht dat iedereen wel op constant geklaag zat te wachten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spam dus!![]()
Laatst ook een gast aan mn voordeur vergeleken met spam. Vond ie niet leuk maar t is wel zo! Allemaal zooi waar ik niet op zit te wachten.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht dan in ieder geval tot na het EK.
is goedquote:
Zo is het goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Vaart - De Jong - Van Bommel
Pieters - Heitinga - Mathijsen - Van Der Wiel
Stekelenburg
Is dit geen idee?
Dus als Jessica Alba of Adriana Lima ineens voor je deur staat wil je ze ook weg hebben omdat het "spam" is?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spam dus!![]()
Laatst ook een gast aan mn voordeur vergeleken met spam. Vond ie niet leuk maar t is wel zo! Allemaal zooi waar ik niet op zit te wachten.
Waarom Krul?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Vaart - Sneijder - Van Bommel
Emanuelson - Heitinga - Mathijsen - Van Der Wiel
Krul
Is dit geen idee?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We wachten hem op bij het hek na de laatste schoolbel.
Ik heb 3x wat gezegd tijdens t plaatjes posten terwijl er tig plaatjes zijn gepost.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij dacht dat iedereen wel op constant geklaag zat te wachten?
Je hebt je punt vaak genoeg gemaakt.
Maar elk ander alternatief (behalve VdV die de eerste helft kan spelen) speelt volgens een ander systeem. Welk alternatief heb je. De spelers die hem zo kunnen vervangen zijn nog te jong en hebben zich nog niet echt bewezen, namelijk Clasie en Maher.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneijder
Is al sinds het WK '10 uit vorm.
Wtf heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus als Jessica Alba of Adriana Lima ineens voor je deur staat wil je ze ook weg hebben omdat het "spam" is?
Van Persiequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar elk ander alternatief (behalve VdV die de eerste helft kan spelen) speelt volgens een ander systeem. Welk alternatief heb je. De spelers die hem zo kunnen vervangen zijn nog te jong en hebben zich nog niet echt bewezen, namelijk Clasie en Maher.
Uitblinken tegen Chelsea, United en City.quote:
Hij had maar een klein kamertje in het Kurhaus, het penthouse was al gereserveerd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:07 schreef tralalala het volgende:
Johan heeft zitten slapen afgelopen WK?
Vorm ook. Wie van de 3 stel je dan op?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft zich ook bewezen natuurlijk. Maar toch natuurlijk voor Stekelenburg gaan.
Afellay, Robben en Van Persie die moeten zorgen voor de aanvoer naar Huntelaar?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:07 schreef Rodawa het volgende:
4-2-3-1:
Stekelenburg; Pieters, Mathijsen, Heitinga, Van der Wiel; Van Bommel, De Jong; Afellay, Van Persie, Robben; Huntelaar
Eventueel Van Bommel vervangen door VD Vaart of Strootman. Of Van Persie op de plek van Afellay en dan Sneijder weer op 10.
Vorm blinkt ook al het hele seizoen uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uitblinken tegen Chelsea, United en City.
Appelvlaai is wel weer fit bij het EK.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar elk ander alternatief (behalve VdV die de eerste helft kan spelen) speelt volgens een ander systeem. Welk alternatief heb je. De spelers die hem zo kunnen vervangen zijn nog te jong en hebben zich nog niet echt bewezen, namelijk Clasie en Maher.
Stekelenburg, puur vanwege de consistentiequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorm ook. Wie van de 3 stel je dan op?
Ik denk dat dat best moet kunnen, al is het niet de best mogelijke manier natuurlijk. Sneijder moet er anders sowieso instaan. Van Persie en Robben dan op links en rechts laten rouleren, omdat Robben vanaf rechts vaak voor eigen succes gaat, maar vanaf links een betere voorzet kan geven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Afellay, Robben en Van Persie die moeten zorgen voor de aanvoer naar Huntelaar?
Robben geeft toch aardige ballen op die spits van Bayernquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Afellay, Robben en Van Persie die moeten zorgen voor de aanvoer naar Huntelaar?
Dat is waar, maar wil je dan liever een speler die niet goed speelt bij zijn club of een speler die totaal niet speelt bij zijn club.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Appelvlaai is wel weer fit bij het EK.
Ik vind t prima. Teveel schuiven in een team is nooit goed. Al denk ik zelf dat ze elkaar alle 3 niet al teveel ontlopen. Steek heeft all1 veel meer ervaring.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Stekelenburg, puur vanwege de consistentie
Sneijder is sowieso altijd een belemmering geweest voor het nederlands elftal qua aanvalsspel. Bij zo'n WK vloog alles er (lucky) in. Maar als zelfs dat er niet is heb je helemaal niets aan hem. Zien ze bij Inter ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wil je dan liever een speler die niet goed speelt bij zijn club of een speler die totaal niet speelt bij zijn club.
Hij loopt ook allemaal te hijgen nu.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het Nederlands van Huub Stevens naarmate de jaren vorderen slechter?
nee ik stoor me er ook aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het Nederlands van Huub Stevens naarmate de jaren vorderen slechter?
Zijn doelpunten waren inderdaad veel mazzel (die kopgoal tegen Braziliëquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneijder is sowieso altijd een belemmering geweest voor het nederlands elftal qua aanvalsspel. Bij zo'n WK vloog alles er (lucky) in. Maar als zelfs dat er niet is heb je helemaal niets aan hem. Zien ze bij Inter ook.
Hij komt uit Sittard. Wat wil je. De helft van mijn vrienden kan zich perfect verwoorden in het Duits.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Zn Duits is gewoon beter dan zn Nederlands
KJH wordt een duitserquote:
hij is een duitserquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Zn Duits is gewoon beter dan zn Nederlands
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vergeet wat ik zei over wachten tot na het EK. Val hem gelijk maar aan.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even lachen hoor, Iedereen is Gek op Jack.
hahah
oh nee het grootste klote programma van NL.
Dat is een grote beschuldiging met andere kutprogramma's als "Masterchef", "help mijn man is klusser" en "een dubbeltje op z'n kant" op tv.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
hahah
Tsjah, als je een amerikaanse kutcom letterlijk gaat vertalen kan het ook alleen maar kut zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
hahah
Geniaal!quote:
Vond de amerikaanse versie al geen bal aan .. dan kan het in de NL versie nooit iets worden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Tsjah, als je een amerikaanse kutcom letterlijk gaat vertalen kan het ook alleen maar kut zijn.
Help mijn man is John Williamsquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is een grote beschuldiging met andere kutprogramma's als "Masterchef", "help mijn man is klusser" en "een dubbeltje op z'n kant" op tv.
Mede mogelijk gemaakt door homohuwelijk Nederland...quote:
Maar er zijn ineens zoveel van die programma's.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:25 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door homohuwelijk Nederland...
Masterchef is wel ok trouwens, gaat over eten
Eens!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:25 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door homohuwelijk Nederland...
Masterchef is wel ok trouwens, gaat over eten
All1 de Nederlandse versies zijn leuk kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar er zijn ineens zoveel van die programma's.
Masterchef, topchef, topchef in Amerika, topchef in Zutphen...
Je kunt het zo gek niet bedenken, of topchef is er geweest.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:29 schreef tralalala het volgende:
Is Masterchef met die dikke nazi kampbeul look-a-like?
Hmm oke. Ik kijk er eigenlijk nooit naar, krijg er altijd honger van.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 de Nederlandse versies zijn leuk kijken.Amerika en Zutphen vallen dus al af.
Heel vaag ja.... Ik heb bijna heel de wedstrijd gezien en hij heeft heeeeeel veel dubieuze beslissingen gemaakt...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een scheids bij AZ Udinese
Gister ook alles voor Chelsea, Fifa heeft gewoon even gebeld met de arbitrage dat de grote clubs door moeten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel vaag ja.... Ik heb bijna heel de wedstrijd gezien en hij heeft heeeeeel veel dubieuze beslissingen gemaakt...
Ik kijk al maanden geen tv meer maar toen ik dat nog wel eens deed was de Nederlandse versie wel leuk. Goed om inspiratie op te doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik kijk er eigenlijk nooit naar, krijg er altijd honger van.
Daar lijkt het wel op ja. Gelukkig is AZ stiekem gewoon door.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister ook alles voor Chelsea, Fifa heeft gewoon even gebeld met de arbitrage dat de grote clubs door moeten.
Waarom capslock?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOED GEZIEN VAN AAD DE MOS FALKENBURG
Als PSV fan, ja natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
Hebben jullie allemaal psv zitten kijken?
Dan is t logisch ja.quote:
QFT!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
AZ wordt zo ondergewaardeerd nationaal en internationaal. Er is een reden waarom ze de enige Nederlandse club zijn die nog Europees actief zijn en 1ste staan in de competitie.
Ze hebben een goed team(maar niet sterk) en blijkbaar dus goede tactieken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
AZ wordt zo ondergewaardeerd nationaal en internationaal. Er is een reden waarom ze de enige Nederlandse club zijn die nog Europees actief zijn en 1ste staan in de competitie.
AZ speelt leuk voetbal en heeft prima spelers. Talent, ervaring, specialisten, zij hebben het. Zou mooi zijn als ze nog verder komen in de EL.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeft ook niet, het is tenslotte een teamsport. Ze hebben trouwens wel een aantal goede spelers die beslissend kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:43 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ze hebben een goed team(maar niet sterk) en blijkbaar dus goede tactieken.
Maar qua indivuele spelers is het niet echt een topclub.
Geweldig gesmeed team, maar inderdaad niemand daar waarvan ik ooit denk dat die bij een Europese topclub terecht komt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:43 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ze hebben een goed team(maar niet sterk) en blijkbaar dus goede tactieken.
Maar qua indivuele spelers is het niet echt een topclub.
Maher misschien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldig gesmeed team, maar inderdaad niemand daar waarvan ik ooit denk dat die bij een Europese topclub terecht komt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het is tenslotte een teamsport. Ze hebben trouwens wel een aantal goede spelers die beslissend kunnen zijn.
En hier ga je aan verdienen (waarschijnlijk, als de contracten niet aflopen).. allemaal voor 2 snickers en een blikje cola gehaald..quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldig gesmeed team, maar inderdaad niemand daar waarvan ik ooit denk dat die bij een Europese topclub terecht komt.
Ik ben benieuwd tegen wie ze loten. Ik hoop niet een te lastig team.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
AZ speelt leuk voetbal en heeft prima spelers. Talent, ervaring, specialisten, zij hebben het. Zou mooi zijn als ze nog verder komen in de EL.
Totaal geen idee!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Waarom zet van marwijk nog steeds van persie in de spits
Omdat hij blijft hopen dat het een keer goed komt in het Nederlands elftal, net als dat hij hoopt dat Kuyt een keer een geweldige ingeving krijgt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Waarom zet van marwijk nog steeds van persie in de spits
Inderdaad! Metalist of Hannover moet wel te doen zijn toch? Misschien Atletico Madrid ook wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd tegen wie ze loten. Ik hoop niet een te lastig team.
Dat zeker, subtoppers/middenmoters uit Europa zullen vast wel wat miljoentjes over hebben voor Maher, Beerens, Viergever etcquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En hier ga je aan verdienen (waarschijnlijk, als de contracten niet aflopen).. allemaal voor 2 snickers en een blikje cola gehaald..
Fixed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Waarom stelt van marwijk nog steeds Kuyt op
Zo jammer.... De hunter is volgens vele veel beter in de spits! Zo denk ik er ook over mja ik ben geen bondscoach...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omdat hij blijft hopen dat het een keer goed komt in het Nederlands elftal, net als dat hij hoopt dat Kuyt een keer een geweldige ingeving krijgt.
Misschien Sporting ook wel.quote:Inderdaad! Metalist of Hannover moet wel te doen zijn toch? Misschien Atletico Madrid ook wel.
Laten we het hopen. Ik zou het ze zeker gunnen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer.... De hunter is volgens vele veel beter in de spits! Zo denk ik er ook over mja ik ben geen bondscoach...
[..]
Misschien Sporting ook wel.Ik zie veel onderschatting bij de "grote" clubs. Die er imo mede daarom nu al uit liggen. Az heeft kansen om nog een ronde verder te komen.
Ik gun het elke Nederlandse club! Hoe verder ze komen hoe beter voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik zou het ze zeker gunnen!
Ja precies. Ik ben in de competitie niet voor AZ, maar in Europa moedig ik elke Nederlandse club aan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gun het elke Nederlandse club! Hoe verder ze komen hoe beter voor het Nederlandse voetbal.
Ik ben in de comp ook niet voor AZ.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben in de competitie niet voor AZ, maar in Europa moedig ik elke Nederlandse club aan.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat wat jullie zeggen, en als AZ doorgaat worden ze dus vermoeider voor de competitie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |