SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
Nog niet hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:11 schreef Quisho het volgende:
Haha we hebben meer teams in Europa dan Engeland
anders kan hij dit topic niet bijhoudenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ajacied geilt wel op zichzelf he in dat andere topic...
Ik ook niet maar blijkbaar is er geen mod online om in te grijpen en als de mods niet thuis zijn dansen de trolls op t forum.....quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom niet naar vbl voor sexy foto's
Er zijn ook anderen die in het topic daar zitten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ajacied geilt wel op zichzelf he in dat andere topic...
Jij maakte zonet vijf posts achter elkaar........... gezelligquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook anderen die in het topic daar zitten.
Tevens was ik eerder en daar ish et gezeligger
bazen naam heb jequote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
deze topic is beters jeweetsquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wij zijn allemaal dronkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Ik schaar me achter Caland, dit topic is inderdaad een VBL-dieptepunt
Dat kan ik trouwens beter:quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij maakte zonet vijf posts achter elkaar........... gezellig
bazen filmquote:
Inderdaad, John moet sowieso in de basis. Die kerel speelt geweldig dit seizoen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:18 schreef Class het volgende:
Waarom vallen ze nu pas in? Zijn normaal toch basis spelers?
trollenquote:
tja dat hebben ze wellis eerder gedaan trollollolquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:18 schreef Elusive het volgende:
die duitsers staan wel heel fanatiek achter hun ideologie dat is schalke, beetje eng hoor
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Daarom dit topicquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
in het andere topic komt er weer een kneusje binnen met zn 'bij 3-1 is 't toch verlenge'
Oke en nu?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
in het andere topic komt er weer een kneusje binnen met zn 'bij 3-1 is 't toch verlenge'
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtiel...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog iemand die het opvalt dat het slecht gaat met Twente sinds er geen Alba pics meer gepost worden?
ik ga het zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hoopt ons hiermee naar je topic te lokken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
wil je een ballon?quote:
n ajacied422 topicquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
3 topics? Waar moet ik posten?
Hier, heb je al gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Aan t sparen voor je eigen forum of niet?quote:
ja hoorquote:
Wat een uber kneus ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zo gehaast om zijn topic te laten winnen dat hij *in* niet normaal kan typen
Hier als je hetero bent.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Pizza en Geiten >>>>>>>>>>>>>>> ajacieden
jazekerquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze moet sneller volraken dan A422 topic
headshotquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef TheFatLady het volgende:
http://carlosrull.com/wp-(...)ca_alba_headshot.jpg
quote:
Jammer hou niet van kiezen.quote:
zeur dan nietquote:
alles ist vorbei!!quote:
Wordt ook nog mede mogelijk gemaakt door UPC HD.quote:
ER STAAN LIJNEN OP HET VALT ZOMGGGGMquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
EEN BAL ROLT OP HET GRAS OMG OMG
Zometeen is deze vol, en dan is er maar één topic en dan wordt alles weer normaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik dacht dat dit een voetbal topique was.
aan het fappenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Er is de laatste tijd wat extra testosteron en andere hormonen vrijgekomen, ik weet ook niet hoe dat kan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Overhypte kutsletquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef Rodawa het volgende:
Als Bayern nou speelde, was Gomez nog ontopic geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen is deze vol, en dan is er maar één topic en dan wordt alles weer normaal.
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is de laatste tijd wat extra testosteron en andere hormonen vrijgekomen, ik weet ook niet hoe dat kan.
19quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |