SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
Nog niet hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:11 schreef Quisho het volgende:
Haha we hebben meer teams in Europa dan Engeland
anders kan hij dit topic niet bijhoudenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ajacied geilt wel op zichzelf he in dat andere topic...
Ik ook niet maar blijkbaar is er geen mod online om in te grijpen en als de mods niet thuis zijn dansen de trolls op t forum.....quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom niet naar vbl voor sexy foto's
Er zijn ook anderen die in het topic daar zitten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ajacied geilt wel op zichzelf he in dat andere topic...
Jij maakte zonet vijf posts achter elkaar........... gezelligquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook anderen die in het topic daar zitten.
Tevens was ik eerder en daar ish et gezeligger
bazen naam heb jequote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
deze topic is beters jeweetsquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wij zijn allemaal dronkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Ik schaar me achter Caland, dit topic is inderdaad een VBL-dieptepunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |