quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Ah, dat zombie nation heeft Twente dus gewoon ook van Schalke gejat.
Waar is die Ties?
Nee sukkel, dat werd gedraaid in Denemarken en sindsdien is dat overgenomenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Waar is die Ties?
Gejat van Austria toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Waar is die Ties?
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee sukkel, dat werd gedraaid in Denemarken en sindsdien is dat overgenomen
Dus als ik in de sloot sprignt doe jij het ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee sukkel, dat werd gedraaid in Denemarken en sindsdien is dat overgenomen
Ik was eerder.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[EL 21:05] Schalke 04 - FC Twente #3 Hups Twente
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maar jij bent ook een topichunter...
Blijven we met een klein clubje hier hangenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
Deze was ook eerder, maar er is toch geen mod.
Maar dat is neutraal hé.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:10 schreef Ties02 het volgende:
Inderdaad in de rust worden gewoon gezellig over en weer wat muziek gedraaid, net als bij Bekerfinales
goede steekpass idd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die pass daarna ook,Geweldige voetballer met heel veel inzicht.
je weet nooit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Schalke lijkt de volgende ronde fer weg
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel minder spanning als bij UDI- AZ
Keeper was kansenloos, zat er lekker inquote:
(ik moest lachen)quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen goede pingels nemen
Wilde het ook net zeggen. 1 zo'n 'baard' hebben ziet al niet uit. Laat staan 2 van die reepjes onder elkaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat baardje van de miha trouwens
Prachtige pingel wel.
Floot vorig jaar de CL finalequote:
Nederland heeft een penalty trauma manquote:
Ik was al aan het wachten op 'ein volk, ein reich'quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus lijkt wel een toespraak zeg die stadionspeaker
Doen ze allemaal vanavond, FIFA manier om fair play te bevorderen of zo, slaat nergens op.quote:
preciesquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind dat omroepen van de naam na die goal en zo wel vet. Goede aanhang heeft Schalke.
Vonden ze 70 jaar geleden ook prachtig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus lijkt wel een toespraak zeg die stadionspeaker
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef BWolf het volgende:
Schalke krijgt bij 3-1 toch pas kans op verlenging en 4-1 kans op doorgang (aangezien de uitgescoorde doelpunten dubbel tellen) ? Commentator is wat onduidelijk.
Heeft ze 70 jaar geleden ook zo'n 5 jaar achter elkaar landskampioen gemaakt, die Duitsers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
Vonden ze 70 jaar geleden ook prachtig.
Verlenging is niet meer mogelijk, eerste wedstrijd was 1-0.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef BWolf het volgende:
Schalke krijgt bij 3-1 toch pas kans op verlenging en 4-1 kans op doorgang (aangezien de uitgescoorde doelpunten dubbel tellen) ? Commentator is wat onduidelijk.
Niet alweerquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef BWolf het volgende:
Er kan helemaal geen verlenging meer komenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef BWolf het volgende:
Sowieso het hele "gedoe" rondom de wedstrijd is ubertof bij Schalkequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind dat omroepen van de naam na die goal en zo wel vet. Goede aanhang heeft Schalke.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef BWolf het volgende:
[..]
Wat geef dan antwoord in plaats van met je domme nietszeggende reactie.
Heb je serieus geen kennis ofwa?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef BWolf het volgende:
[..]
Haha lol. Nee alleen als het op aggregate gelijk is telt het uitdoelpuntquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef BWolf het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef BWolf het volgende:
[..]
Bij 3-1 is Schalke door.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef BWolf het volgende:
*ba dum tss*quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Pfff, speelt die Kasai panfluit ofzo, hij fluit zo graag.
Ja, maar die reuzecavia staat toch al bij Schalke in de spits.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Pfff, speelt die Kasai panfluit ofzo, hij fluit zo graag.
Vorige week zei ik het ook al. Ik heb nooit gesnapt wie heeft verzonnen dat uitdoelpunten 'dubbel tellen'. Elk doelpunt is gewoon gelijk aan elkaar. Indien er gelijk spel is over 2 wedstrijden, tellen de uitdoelpunten zwaarder. Op die manier kan het alleen verlenging worden als er 2 dezelfde uitslagen zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef BWolf het volgende:
[..]
Tiendalli kan geen risico nemen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Links achter bij Twente ligt het helemaal open...
nasi huntelaar je moeder is een heorquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nasi huntelaar je moeder is een heor
Is er geen reserve linksback?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tiendalli kan geen risico nemen...
Dat uitdoelpunten iets zwaarder tellen is tot daar aan toe, maar als het dan verlenging wordt moet je als uitspelende ploeg verlengen in het stadion van de tegenstander. Dus dat is een zwaar voordeel voor de gene die dan thuis speelt..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorige week zei ik het ook al. Ik heb nooit gesnapt wie heeft verzonnen dat uitdoelpunten 'dubbel tellen'. Elk doelpunt is gewoon gelijk aan elkaar. Indien er gelijk spel is over 2 wedstrijden, tellen de uitdoelpunten zwaarder. Op die manier kan het alleen verlenging worden als er 2 dezelfde uitslagen zijn.
Nasi goreng?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Wut?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Wanneer dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef Jahr00n het volgende:
Godverdomme wat een scheids. Worden we toch nog genaaid.
Die scheidsrechter van Udinese - AZ was fantastischquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef Jahr00n het volgende:
Godverdomme wat een scheids. Worden we toch nog genaaid.
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
POST HIER ALS JE HETERO BENT
Vandaar waarschijnlijk de regel dat uitgoals dubbel tellen. Dan heb je dat niet zo vaak. Er zijn veel meer dingen die een ronde beslissen dan wie als laatste thuis speelt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat uitdoelpunten iets zwaarder tellen is tot daar aan toe, maar als het dan verlenging wordt moet je als uitspelende ploeg verlengen in het stadion van de tegenstander. Dus dat is een zwaar voordeel voor de gene die dan thuis speelt..
Stiekem loopt Cabral rond.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Die voorzetten van Schalke, wtf. Lijkt wel alsof ik naar Feyenoord aan het kijken ben
En bij Twente - Schalke zat het ook helemaal niet meequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die scheidsrechter van Udinese - AZ was fantastisch
Die ligt allang in bed.quote:
Wanneer niet stomme oetlul! bij mekaar gesprokkeld hoopje kutzooi is hetquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef TheArt het volgende:
Chadli speelt echt een dramatische wedstrijd.
Tiendalli ook trouwens, maar dat is vrij duidelijk.
Zoals Ajacied422 net al aangaf. Tiendalli kan niet veel met een kaart op zak.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef TheArt het volgende:
Chadli speelt echt een dramatische wedstrijd.
Tiendalli ook trouwens, maar dat is vrij duidelijk.
Dat was echt een dramatische wedstrijdquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
Is dit die kutscheids die toen ook NED - POR floot ofzo
Ik vroeg me ook voor hij die kaart kreeg al af waarom hij niet gewisseld werd. Hij wordt echt aan alle kanten voorbijgelopen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals Ajacied422 net al aangaf. Tiendalli kan niet veel met een kaart op zak.
ik zou idd mn tv uit moeten zetten zucht...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon fijn opflikkeren?
maar ik heb wel recht van spreken hoor.. ongelooflijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon fijn opflikkeren?
Wat voor alternatief is er dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook voor hij die kaart kreeg al af waarom hij niet gewisseld werd. Hij wordt echt aan alle kanten voorbijgelopen.
je bent nog erger dan bansheeboyquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar ik heb wel recht van spreken hoor.. ongelooflijk
wies dat?quote:
Dan Kuiper er maar in. Slechter dan dit kan niet. Of gooi Cornelisse erin en dan gaat Rosales maar naar links. Ik noem maar wat.quote:
heeft allemaal geen zin meer.. en dit kut verslaggever struikelt over de camera kabels..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan Kuiper er maar in. Slechter dan dit kan niet. Of gooi Cornelisse erin en dan gaat Rosales maar naar links. Ik noem maar wat.
7-1 misschien wel.. twente speelt als een stel rasnichtenquote:
EIN REICHquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef Bombshell het volgende:
Wat zegt die mof steeds als er gescoord wordt?
Bel wel echt blij dat twente hier vernedred wordt!
Ik heb geen idee. Ik ben geen Twente kenner of fan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan Kuiper er maar in. Slechter dan dit kan niet. Of gooi Cornelisse erin en dan gaat Rosales maar naar links. Ik noem maar wat.
JOWHOLquote:
Nu niet meer nee, maar dit was al het geval vanaf de 1-1. McClaren had veel eerder in moeten grijpen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heeft allemaal geen zin meer.. en dit kut verslaggever struikelt over de camera kabels..
McClaren had niet zo'n pussy moeten zijn en gewoon met z'n sterkste 11 beginnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, maar dit was al het geval vanaf de 1-1. McClaren had veel eerder in moeten grijpen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef Zorro het volgende:
Twente gaat de Duitsers pakken door in de blessuretijd de 3-2 te maken
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef Bombshell het volgende:
Bel wel echt blij dat twente hier vernedred wordt!
Aanvallend is Twente nog prima. 1 doelpunt is voldoende.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben geen Twente kenner of fan.Nu maakt t toch niet meer uit.
Hij is banger voor Feyenoord.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
McClaren had niet zo'n pussy moeten zijn en gewoon met z'n sterkste 11 beginnen
Terecht natuurlijk. Maar dan nog, ze hadden thuis gewoon gewonnen. Waarom dan met zo'n fantasieopstelling starten?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef Onnoman het volgende:
magistraal.. kut verslaggever.. ga naar je vuilniswagen kuthoofd
Niet? Er is nog dik 20 minuten (incluis blessure tijd) te spelen. Dus juich niet te vroeg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef Bombshell het volgende:
Ben wel echt blij dat twente hier vernedred wordt!
wat ben jij een dwaas zegquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef Onnoman het volgende:
Dan nog. Je hebt een goede kans om door te gaan, en blijkbaar wilt Mclaren toch winnen. Begin dan me je sterkste 11 en wissel ze als je 'zeker' bent van winst.quote:
Heb jij ze de afgelopen 15 minuten of meer een kans zien hebben?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Aanvallend is Twente nog prima. 1 doelpunt is voldoende.
Ik zie Twente sowieso weinig wedstrijden domineren, maar wel opeens doelpunten maken. Ze spelen heel anders dan Ajax.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij ze de afgelopen 15 minuten of meer een kans zien hebben?
twente zag jessica albaquote:
Leo Driessen is de verslaggever. Dan weet je toch dat het verslag kut, klote en totaal niet aan te horen is?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef Onnoman het volgende:
nog 1 gol heeft twente nodigquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ik kijk nog even mee... Jammer dit.
failquote:
Dat ben ik met je eens maar Schalke is wel heel erg dominerend.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zie Twente sowieso weinig wedstrijden domineren, maar wel opeens doelpunten maken. Ze spelen heel anders dan Ajax.
nog nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Hier verder
En 6,5 op doorgaan. Misschien toch maar doen. Een paar euro daarop dekt mijn verlies als Schalke juist niet door gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Twente notering is nu 15 op Unibet hèhè
ja maar dat kuttuig bij sbs of rtl (what ever) zijn echt de tering hardleers.. is ongelooflijk..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leo Driessen is de verslaggever. Dan weet je toch dat het verslag kut, klote en totaal niet aan te horen is?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Spelen ze een beetje goed? Ik zat iets anders te kijken.
Nee, straks komt deel 4quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Hier verder
nee, rot lekker op.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Hier verder
doe maar over mn gezichtquote:
Rot toch op vent!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Hier verder
Gelukkig maar niet gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
En 6,5 op doorgaan. Misschien toch maar doen. Een paar euro daarop dekt mijn verlies als Schalke juist niet door gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |