Oke bedankt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb hier wat info gevonden over achillespeesontsteking. Maar je kan beter naar de dokter gaan.
http://hielspoorinfo.nl/voetklachten/28-achillespees-ontsteking#oorzaken-van-achillespeesontsteking
In het Gooi is het prachtig zonnig weer. Net gelopen, training 1 van C25Kquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:58 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben ook blij dat ik gisteren ben gaan lopen. Hoe kan het weer zo snel omslaan ?
dat is toch niet slecht? En een hele prestatie op zich!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
In het Gooi is het prachtig zonnig weer. Net gelopen, training 1 van C25K
(Couch to 5 km, is een intervalschema, zijn ook apps van).
Heb me in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor de fundarun op 11 mei. Als ik me heel nauw aan het C25K-schema hou kan ik op 15 mei 5 km lopen. Maarja, hoe snel zou ik dan gaan. Ik weet van een paar jaar terug dat ik het half uur maar krap aan haalde...
Kan komen door je kuiten. Mijn blessure is ook onstaan door een pijnlijke achillesspees. Neem rust, niet lopen, kuiten versterken en langzaam opbouwen. En een fysio inschakelen is ook handig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef Luxuria het volgende:
Ik kom ook even binnenvallen met een vraag. Ik ga ook soms hardlopen, maar wat ik nu heb komt niet door het hardlopen, maar ik denk dat jullie hier wel wat van weten.
Eergisteren ben ik geweest skeeleren en gisteren in de loop van de dag kreeg ik pijn aan mijn achillespees van mijn linkervoet. 's Avonds was het weer wat minder.
Vandaag had ik meteen met opstaan er al pijn aan en het is steeds erger geworden.
Weten jullie wat ik hiermee moet doen? Rust houden, of juist blijven bewegen? Bepaalde oefeningen?
Ik heb het idee dat het erger is geworden nu ik een tijdje stil achter mijn bureau heb gezeten.
ja dat kan wel, met beleidquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:04 schreef CindieY het volgende:
Is het erg om met Evy gewoon om de dag te lopen in plaats van drie keer per week? Als je om de dag loopt, loop je namelijk de ene week drie keer per week en de andere week vier keer. Zal wel mee vallen toch?
Probeer het zou ik zeggen. Wel een stapje terug doen als je pijntjes krijgt die niet afgedaan kan worden als spierpijn...Heb mezelf strak gehouden aan 3x/week maar ja, ben dan ook geen 20 meer ( of zelfs 30...of 40...)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:04 schreef CindieY het volgende:
Is het erg om met Evy gewoon om de dag te lopen in plaats van drie keer per week? Als je om de dag loopt, loop je namelijk de ene week drie keer per week en de andere week vier keer. Zal wel mee vallen toch?
quote:
Dank beiden. Pijntjes zal ik op letten, ik heb hier de waarschuwingen al vaak gelezen en ook een vriendin van me herhaalt dat ook altijd, dus dat heb ik goed in m'n achterhoofd. Vooralsnog helemaal nergens last van, ik heb zojuist les 6 afgerond en ik merk tot nu toe alleen maar de positieve effecten: conditie gaat met sprongen vooruit en ik word er ook lekker wakker van (was vanochtend nogal gaar, want alcohol gisteravond) en ik voel me ook een stuk gezonder. En dat na nog 'maar' les 6. Ik ben happyquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:15 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Probeer het zou ik zeggen. Wel een stapje terug doen als je pijntjes krijgt die niet afgedaan kan worden als spierpijn...Heb mezelf strak gehouden aan 3x/week maar ja, ben dan ook geen 20 meer ( of zelfs 30...of 40...)
klopt wat je aangeeft, maar we hebben het nu over gemiddeld een halve les extra per weekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:49 schreef Liesje68 het volgende:
Hi Cindie,
ik was ook begonnen en toen ik eenmaal bezig was leek het wel mee te vallen die belasting. Kreeg toen een blessure ( niet van 't hardlopen) die 3mnd duurde. Wilde verloren tijd inhalen met als resultaat een zeer pijnlijke kuit. Gelukkig net op tijd ingegrepen.
Nu hou ik me maar braaf aan het schema dat ik heb. Mijn advies is om ook de intensiteit van de trainingen in de gaten te houden dus braaf doen wat er gezegd wordt...
Succes verder ennuh... hardstikke goed dat je bent begonnen!
Haha!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:20 schreef Jumparound het volgende:
ik moet nog steeds lachen om mn endomondo map
http://www.endomondo.com/workouts/42506041
het is ook wel duidelijk dat het uitstapje naar het veld met gewoon gras geen succes was ;-)
Lolquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:20 schreef Jumparound het volgende:
ik moet nog steeds lachen om mn endomondo map
http://www.endomondo.com/workouts/42506041
het is ook wel duidelijk dat het uitstapje naar het veld met gewoon gras geen succes was ;-)
nog niet op gelopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:30 schreef suzie1977 het volgende:
Viking84, jij hebt toch een aantal weken geleden de Nike free aangeschaft? Hoe gaat het lopen daarop? Kun je een beetje wennen?
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen.
Zware bevalling ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
5 eruit weten te persen; niet van harte...zien of het zondag beter gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |