SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
Voor het eerst in mijn leven gehyperventileerd, godverdomme wat is dat kutEcht, naar gevoel en zo machteloos ertegen ben je
![]()
![]()
Bibi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bibi.
[ afbeelding ]
De Jumi van Oh Oh Cherso.
sorry![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Je bent niet goed snik, elke vent waarvan z'n ballen zijn ingedaald zou d'r doen. Pics van jezelf?quote:![]()
Geloof me hier wil je niet aan beginnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik, elke vent waarvan z'n ballen zijn ingedaald zou d'r doen. Pics van jezelf?All good things are wild and free.![]()
Het is net zo'n meisje van dertien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik, elke vent waarvan z'n ballen zijn ingedaald zou d'r doen. Pics van jezelf?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ze is gewoon fucking irritant met dat alles bij haar goed moet zitten en ze praat zo bekakt en ulgh.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik, elke vent waarvan z'n ballen zijn ingedaald zou d'r doen. Pics van jezelf?![]()
Precies, zie signature.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me hier wil je niet aan beginnen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Billen Bibi, niet die Bibi van Oh Oh Cherso.
Deze?Echt zo'n middelmatige, kleine, scherpe/hoekige Hollandse reet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck inderdaad, sowieso voelde ik gepaste trots en door de vanzelfsprekendheid vergeten te vermelden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar hey dWc, krijg ik geeneens lof voor deze TT?
Ik voel me een beetje genegeerdGoede TT!
![]()
![]()
heb nu die cherry gehad, ziekelijk lekker maar deze brand is gewoon van The CC company
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Wat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:19 schreef AhmedJaret het volgende:
heb nu die cherry gehad, ziekelijk lekker maar deze brand is gewoon van The CC company
Je vind het iig lekker![]()
![]()
Fernandes Bottling Company N.V. verzorgt reeds langer dan 70 jaar als Franchise houder voor Suriname de productie en marketing van de meest toonaangevende merken van de Coca-Cola Company w.o. Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Sprite, Sprite Zero, Coca-Cola light, Fanta en Dasani-water. Daarnaast bevat haar portfolio de alom bekende Fernandes Softdrinks en Fernandes Sodawater.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:19 schreef AhmedJaret het volgende:
http://www.fernandesbottl(...)-bottling-company-nv
Daarnaast bestaat er ook Fernandes-ijs, Fernandes brood enz. (in Suriname).
![]()
Vas en dWc weer met hun Amsterdamse TT`s. Het volgende topic claim ik om Nijmegen even te representen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wist je dat er knoflook-ijs bestond? Serveren ze gewoon in Nederland.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fernandes Bottling Company N.V. verzorgt reeds langer dan 70 jaar als Franchise houder voor Suriname de productie en marketing van de meest toonaangevende merken van de Coca-Cola Company w.o. Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Sprite, Sprite Zero, Coca-Cola light, Fanta en Dasani-water. Daarnaast bevat haar portfolio de alom bekende Fernandes Softdrinks en Fernandes Sodawater.
http://www.fernandesbottl(...)-bottling-company-nv
Daarnaast bestaat er ook Fernandes-ijs, Fernandes brood enz. (in Suriname).
![]()
Nijmegen HINDABUILDINGquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
Vas en dWc weer met hun Amsterdamse TT`s. Het volgende topic claim ik om Nijmegen even te representen.![]()
Ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
Vas en dWc weer met hun Amsterdamse TT`s. Het volgende topic claim ik om Nijmegen even te representen.
All good things are wild and free.![]()
ik bedoel het is een sub brand van coca cola, the company, die cherry doet me ook denken aan coke cherry, zonder coke en wat zoeter
valt weer tegen, en ik heb het ook niet in liter flessen gezien hebbenze die wel danEN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Ja, hebben ze.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef AhmedJaret het volgende:
ik bedoel het is een sub brand van coca cola, the company, die cherry doet me ook denken aan coke cherry, zonder coke en wat zoeter
valt weer tegen, en ik heb het ook niet in liter flessen gezien hebbenze die wel danThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
prijzen per l? want 80c voor zo een blikje jaja verdien wel wat, maar geld groeit niet pur sang op mijn rug om te groeien en te geven snap jequote:EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Fles kost 1,40 ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
prijzen per l? want 80c voor zo een blikje jaja verdien wel wat, maar geld groeit niet pur sang op mijn rug om te groeien en te geven snap je![]()
Ik wil ze al jaren maar durf het nog steeds nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet zo ver, want pussyDeze is 3 mm. Zo'n draai-ding weetje wel
Herkenbaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ze al jaren maar durf het nog steeds niet
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb ook expres maar 1 oor gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien dit weekend toch maar eens kijken, wacht er nu al zo lang mee. Kan ze er altijd nog uit halen mocht ik het niets vinden.quote:All good things are wild and free.![]()
Doe! En laat me weten welke je hebt genomenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien dit weekend toch maar eens kijken, wacht er nu al zo lang mee. Kan ze er altijd nog uit halen mocht ik het niets vinden.![]()
![]()
I knowquote:Heb de onderste al, niet iets wat ik een 2e keer zou overwegen
Serieus? Ik heb een tragus, maar die laat ik ook never noit een 2e keer zettenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
I knowHeb de onderste al, niet iets wat ik een 2e keer zou overwegen
![]()
![]()
Ja die onderste op die foto is toch een tragus?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb een tragus, maar die laat ik ook never noit een 2e keer zettenWant ik heb ook een tragus. Maar damn, nu weet ik waar de naam kraakbeen vandaan komt, hoorde het echt kraken toen de naald er doorheen ging. Heb een tat en wat piercings gehad maar niets deed zoveel pijn als dat
Oh, mijne zit in dat stukje kraakbeen daar weer onder.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die onderste op die foto is toch een tragus?Want ik heb ook een tragus. Maar damn, nu weet ik waar de naam kraakbeen vandaan komt, hoorde het echt kraken toen de naald er doorheen ging. Heb een tat en wat piercings gehad maar niets deed zoveel pijn als dat
Ja echt... en het was ook echt zonder te overdrijven 2 maanden gevoelig.![]()
Heb je er nu geen last meer van? Ik heb hem sinds de zomer en heb er nog steeds af en toe last van. Vooral als ik er per ongeluk tegen aan sla/bots dan komt er een hele pijnscheut door mijn lichaam.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, mijne zit in dat stukje kraakbeen daar weer onder.
Ja echt... en het was ook echt zonder te overdrijven 2 maanden gevoelig.All good things are wild and free.![]()
Kun je geeneens lekker draaien in bed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, mijne zit in dat stukje kraakbeen daar weer onder.
Ja echt... en het was ook echt zonder te overdrijven 2 maanden gevoelig.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Oh wauw, nooit gezien dit maar het is prettyquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef tliciouz het volgende:
Dit vind ik trouwens ook pretty
[ afbeelding ]
Nee, nu heb ik er geen last meer van. Ook niet als ik er mee draai of speel. Ik heb nog wel steeds dat lange originele staafje er in, omdat ik bang ben dat die nieuwe weer zo'n pijn gaat doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je er nu geen last meer van? Ik heb hem sinds de zomer en heb er nog steeds af en toe last van. Vooral als ik er per ongeluk tegen aan sla/bots dan komt er een hele pijnscheut door mijn lichaam.![]()
![]()
Jawel, gewoon je hand onder je hoofd leggen zodat er geen druk op je oor komt te staan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je geeneens lekker draaien in bed.![]()
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik er geen last meer van. Ook niet als ik er mee draai of speel. Ik heb nog wel steeds dat lange originele staafje er in, omdat ik bang ben dat die nieuwe weer zo'n pijn gaat doenIk ga er ook echt geen ander staafje in laten zetten. Vind het prima zo.
Honey, you know it makes you mad
Why is everybody tellin' everybody
What you have done
Baby, I know it makes you sad
But when they're handin' out the heartaches
You know you got to have you some![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
Honey, you know it makes you mad
Why is everybody tellin' everybody
What you have done
Baby, I know it makes you sad
But when they're handin' out the heartaches
You know you got to have you some
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kijk eens wie ik in de krant zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berbers heb je tegenwoordig overal heh
Feyenoord Rotterdam![]()
Waarom bekijk je de Aldi advertenties?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
En hun grof volkoren brood is lekker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
Kijken of er korting is op groot inkopen kwark natuurlijk.Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Om te pompen met deze zonnige dagen. Krio moet deze voelen want het is uit de 90's
[ Bericht 50% gewijzigd door jna op 16-03-2012 00:19:44 ]Jawel, je keek.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:01 schreef o.us het volgende:
Kijk eens wie ik in de krant zag.Ous, het is officieel. Ik haat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berbers heb je tegenwoordig overal heh
Wat is dat hier met berber dit berber datDan zou ik bij de Marokkanen horen
![]()
![]()
![]()
Heb je ook last van mensen die je met jouw voeding bemoeien?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vertel mij wat, grof volkoren zonnepit in het huis.
* Panzermaus knabbelt verderFeyenoord Rotterdam![]()
Ja, ziekelijk dit, ziekelijk dat, niet normaal, kijk maar uit voor nierstenen, ik eet toch ook niet zoveel, zijn de bananen alweer op, etc etc. Echter. Hoef alleen maar mijn arm omhoog te houden en ze weten dat het goed zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb je ook last van mensen die je met jouw voeding bemoeien?![]()
Gelukkig maar dat het niet zo is, dan zou onze superioriteit der Noord-Afrikanen dalenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Ous, het is officieel. Ik haat je
Wat is dat hier met berber dit berber datDan zou ik bij de Marokkanen horen
![]()
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Hello there.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
Hey daar heb je dat Iraanse meisje weer.![]()
Mijn moeder dacht dat ik aan de drugs zat toen zij mijn pot creatine op tafel zagquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, ziekelijk dit, ziekelijk dat, niet normaal, kijk maar uit voor nierstenen, ik eet toch ook niet zoveel, zijn de bananen alweer op, etc etc. Echter. Hoef alleen maar mijn arm omhoog te houden en ze weten dat het goed zit.!
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, want de Marokkanen trekken die superioriteit der Noord-Afrikanen lekker omhoog maar niet heusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het niet zo is, dan zou onze superioriteit der Noord-Afrikanen dalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat jij doet is mij beledigenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet dat wij niet samen kunnen zijn, Berbera.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:24 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, want de Marokkanen trekken die superioriteit der Noord-Afrikanen lekker omhoog maar niet heusNederlandse en Belgische MarokkanenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het enige wat jij doet is mij beledigen.
Zó, dan weet iedereen het. Uiteraard wist je dit al.Feyenoord Rotterdam![]()
Uhuh, goed dat je het zegt. Dat berbergedoe is je al vergeven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Nederlandse en Belgische Marokkanen.
Zó, dan weet iedereen het. Uiteraard wist je dit al.
En morgen snel die junami appels kopen om te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zó, twee maanden in Marokko komende zomer.
[ Bericht 53% gewijzigd door o.us op 16-03-2012 00:43:19 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Nice, de eerste jaars van mn studie gaan volgende week naar Marrakech. Wil ik ook nog wel eens naartoe.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Anderhalve maand naar Amerikaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:40 schreef o.us het volgende:
Zó, twee maanden in Marokko komende zomer.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nice, de eerste jaars van mn studie gaan volgende week naar Marrakech. Wil ik ook nog wel eens naartoe.Ik ga hoogstwaarschijnlijk solo (of met vriend/vriendin). Ouders gaan naar Australië maar ik bespaar hun mijn vliegticket wel, voel mij zo schuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appartement ligt op een ideale locatie. Heb vrienden in de buurt wonen. Vlakbij het strand, een uitgaansstraat vol met cafés,eethuisjes, clubs en dancings. En een metrohalte verder kom ik bij één van de grootste winkelcentra van de wereld![]()
.
Voor de geïnteresseerden: https://www.google.nl/sea(...)an5iT9PoOoiDOtCXnI8IFeyenoord Rotterdam![]()
We beginnen in New York maar we hebben voor daarna niks meer gepland, dat zien we wel als we daar zijn. Vorige keer precies hetzelfde gedaan, dan zit je niet al vast aan hoelang je ergens moet zijn en kun je zelf bepalen wanneer je waarheen gaat.quote:![]()
Suriname (ook de jungle), Aruba, Curacao, Londen, Parijs, Berlijn, Zuid- Spanje, Istanbul, nog wat badplaatsen in Turkije.quote:
Jij? Jij bent toch ook in China geweest voor je studie?Jawel, je keek.![]()
Dat is wel tof ja. Zo'n groepsreis lijkt me ook echt vreselijk. Ik zou me kapot ergeren aan mensenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:55 schreef junamii het volgende:
[..]
We beginnen in New York maar we hebben voor daarna niks meer gepland, dat zien we wel als we daar zijn. Vorige keer precies hetzelfde gedaan, dan zit je niet al vast aan hoelang je ergens moet zijn en kun je zelf bepalen wanneer je waarheen gaat.
Jawel, je keek.![]()
You know my steez.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:09 schreef jna het volgende:
Om te pompen met deze zonnige dagen. Krio moet deze voelen want het is uit de 90'sfull stops and exclamation marks![]()
I recognize OG's.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:09 schreef jna het volgende:
Om te pompen met deze zonnige dagen. Krio moet deze voelen want het is uit de 90's![]()
Ghehe ja het is echt tof om zo op reis te gaan. Ga met m'n zus en met twee vriendinnen weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:59 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Zo'n groepsreis lijkt me ook echt vreselijk. Ik zou me kapot ergeren aan mensen
Groepsreizen heb ik geen ervaring mee, maar ik zou dat ook echt nooit doen. Wil gewoon zelf alles ontdekken en zo![]()
![]()
Ja veel beterquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:06 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehe ja het is echt tof om zo op reis te gaan. Ga met m'n zus en met twee vriendinnen weg.
Groepsreizen heb ik geen ervaring mee, maar ik zou dat ook echt nooit doen. Wil gewoon zelf alles ontdekken en zoTegenwoordig kan je sowieso zelf alles uitzoeken dus je hebt niemand meer nodig
Jawel, je keek.![]()
Als ik alles moest opnoemen ben ik morgen nog bezigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:57 schreef jna het volgende:
[..]
Suriname (ook de jungle), Aruba, Curacao, Londen, Parijs, Berlijn, Zuid- Spanje, Istanbul, nog wat badplaatsen in Turkije.
Jij? Jij bent toch ook in China geweest voor je studie?Heb inderdaad 2x een maand in China gezeten voor mijn studie. Natuurlijk niet op dezelfde plek gebleven, China is gigantischquote:o.us has traveled to: Algeria, Andorra, Austria, Belgium, Canada, China, Denmark, Egypt, Finland, France, Georgia, Germany, Gibraltar, Greece, Ireland, Italy, Jordan, Lebanon, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Monaco, Morocco, Norway, Poland, Portugal, Qatar, San Marino, Slovenia, South Africa, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Tunisia, Turkey, United Arab Emirates, United Kingdom, United States, Vatican City, Western Sahara, USA States: California, New York.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik alles moest opnoemen ben ik morgen nog bezig
[ afbeelding ]
[..]
Heb inderdaad 2x een maand in China gezeten voor mijn studie. Natuurlijk niet op dezelfde plek gebleven, China is gigantisch.
![]()
Volgende week kan ik vatican city ook afstrepen
Jawel, je keek.![]()
Met de Zwitserse garde overal staand ghehe.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:21 schreef jna het volgende:
[..]![]()
Volgende week kan ik vatican city ook afstrepen![]()
Een andere jongen van mn studie zegt dat ie zn "the pope smokes dope" t-shirt aandoetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Met de Zwitserse garde overal staand ghehe.![]()
Jawel, je keek.![]()
Even iets anders, Rome is echt een prachtige stadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:29 schreef jna het volgende:
[..]
Een andere jongen van mn studie zegt dat ie zn "the pope smokes dope" t-shirt aandoet![]()
Als je met je rug naar de Trevi fontein staat, heb je links voor je op de hoek een Italiaans ijssalon waar ze echt de heeeeeeeeeerlijkste ijs verkopen, nergens in heel Italië zulk lekker ijs gegeten
![]()
![]()
wowow o.us hoezo zoveel reizen, hoeveel jaar heb je dat gedaanEN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Wow dat is best veel man!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik alles moest opnoemen ben ik morgen nog bezig
[ afbeelding ]
[..]
Heb inderdaad 2x een maand in China gezeten voor mijn studie. Natuurlijk niet op dezelfde plek gebleven, China is gigantisch.
Als ik dit zie ben ik echt een typische Nederlander, ben eigenlijk nooit Europa uit geweest (Ja de Kanarische eilanden)
Zitten wel landen tussen waarvan ik zeg wat moet je er trouwens
Deathlift or Die.![]()
Hmm, ik vond de tragus minder pijnlijk dan mijn lip en navelpiercingquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb een tragus, maar die laat ik ook never noit een 2e keer zettenook geen last met slapen, andere staafjes erin doen doet ook geen pijn
![]()
![]()
Maandje Singapore
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Het ging toentertijd veeeeeel te goed op de zaak en mijn ouders houden echt van reizen, dat is hun tweede naamquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:00 schreef AhmedJaret het volgende:
wowow o.us hoezo zoveel reizen, hoeveel jaar heb je dat gedaan. En heb 't van hun geërfd denk ik
.
Whhehehehequote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow dat is best veel man!
Als ik dit zie ben ik echt een typische Nederlander, ben eigenlijk nooit Europa uit geweest (Ja de Kanarische eilanden)
Zitten wel landen tussen waarvan ik zeg wat moet je er trouwens.
Welke landen eigenlijk?Feyenoord Rotterdam![]()
New York en L.A. zijn vette steden he, o.us.
Die stad leeft echt he
Niets minder dan liefde terugquote:
Waar ben jij van plan heen te gaan jumi?Oh wauw, daar zou ik ook nog een keer heen willen. In die hoek ben ik al wel naar Thailand en Vietnam geweestquote:![]()
![]()
Misschien ook nog naar omringende landen, maar dat zien we dan wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef junamii het volgende:
[..]
Niets minder dan liefde terug
Waar ben jij van plan heen te gaan jumi?
[..]
Oh wauw, daar zou ik ook nog een keer heen willen. In die hoek ben ik al wel naar Thailand en Vietnam geweestI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jaquote:Als ik niet door de loting heen kom dit jaar ga ik er wellicht een paar maanden wonen
Loting van wat?
En nice!
Ik heb niet veel spannende plannen deze zomer. Ik ga ervan uit dat ik aankomend jaar nog niet studeer dus dan ga ik een tijdje naar New Yorkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef junamii het volgende:
[..]
Niets minder dan liefde terug
Waar ben jij van plan heen te gaan jumi?Geneeskunde.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Thanks! Zal het onthoudenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:43 schreef junamii het volgende:
[..]
Even iets anders, Rome is echt een prachtige stadAls je met je rug naar de Trevi fontein staat, heb je links voor je op de hoek een Italiaans ijssalon waar ze echt de heeeeeeeeeerlijkste ijs verkopen, nergens in heel Italië zulk lekker ijs gegeten
Nog meer tips?
Jawel, je keek.![]()
Als je ijssalon tips wil, moet je ook ijssalon linksonder bij Spaanse Trappen checken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
Thanks! Zal het onthoudenNog meer tips?
OMFG LOS ANGELESquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:58 schreef ThaTim het volgende:
New York en L.A. zijn vette steden he, o.us.
*instant orgasm*
Cali is sowieso te mooi voor woorden.
[ Bericht 9% gewijzigd door o.us op 16-03-2012 11:11:15 ]Feyenoord Rotterdam![]()
San Francisco
GMTA!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Als je ijssalon tips wil, moet je ook ijssalon linksonder bij Spaanse Trappen checken.![]()
Al die raves daar.quote:zomer 2013 wil ik daar echt heen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
L.A. en San Francisco in ieder geval. We gingen toen 3 weken op vakantie, soort van roadtrip. Gingen ook langs Las Vegas en de Grand Canyon.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Deze man weet. Gekke trams daar hehe
.
Waar ben je in Cali geweest?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ofja langs, we waren er
Kek. Ik deed ook zoiets. Heb familie in Stockton wonen en mijn neven waren zo van: "Ous, jij en wij laten je Californië zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
L.A. en San Francisco in ieder geval. We gingen toen 3 weken op vakantie, soort van roadtrip. Gingen ook langs Las Vegas en de Grand Canyon.". Dus we pakten de auto en gingen
.
LA, SF, San Diego en Stockton hier. San Diego is echt het Lloret de Mar/New Jersey van Californië, zit vol met bezopen neukende jongeren. Alleen jammer dat ik 15/16 was.
[ Bericht 3% gewijzigd door o.us op 16-03-2012 11:26:28 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, in San Diego waren wij ook geweest. Carlsbad ook overigens.
Legoland!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:26 schreef ThaTim het volgende:
Ja, in San Diego waren wij ook geweest. Carlsbad ook overigens.
Vlakbij Carlsbad en SD had je een dorpje dat Vista heette. Moest lachen.
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Oh wauw! Nu haat ik jouquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb niet veel spannende plannen deze zomer. Ik ga ervan uit dat ik aankomend jaar nog niet studeer dus dan ga ik een tijdje naar New York
Maar tof lijkt me dat. Wil je er gewoon tijdelijk gaan wonen ja? En wil je alleen gaan of wel met iemand samen![]()
![]()
new york is echt stervens duur. Bij central park dan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Gewoon in de outskirts wonen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:46 schreef wise het volgende:
new york is echt stervens duur. Bij central park dan
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 16-03-2012 11:47:24 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Een ekte baas gaat gewoon in Harlem wonen.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
nee joh, gelijk goed doenquote:
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Deze man weetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een ekte baas gaat gewoon in Harlem wonen.. Ik weet nog dat ik aan mijn pa vroeg of wij er heen konden toen we daar waren en mijn pa mij uitlachtte en nee zei.
Al die excitement voor niets.
Feyenoord Rotterdam![]()
Wel met dit rondlopen hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een ekte baas gaat gewoon in Harlem wonen.
damn man ben amper grote wateren overgestoken, alleen centraal europa en noord afrika beetje gecruistEN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
PVVasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Rot allemaal lekker op naar je eigen land johJawel, je keek.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Rot allemaal lekker op naar je eigen land joh
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Rot lekker op naar jouw eigen landenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Rot allemaal lekker op naar je eigen land joh. Oh wacht..
Feyenoord Rotterdam![]()
A willieee waz met jou, maar eerlijk. Zou je liever in casablanca wonen dan barendrecht?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Rot lekker op naar jouw eigen landen. Oh wacht..
[ Bericht 5% gewijzigd door Vaseline_ op 16-03-2012 14:09:52 ]![]()
Barendrechtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
A willieee waz met jou, maar eerlijk. Zou je liever in casablanca wonen dan barendrecht?
Deathlift or Die.![]()
Sowieso. Casablanca is een metropool hè, dus daar kan je sowieso extreem veel doen en vinden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
A willieee waz met jou, maar eerlijk. Zou je liever in casablanca wonen dan barendrecht?
Barendrecht of de gemiddelde Nederlandse stad daarentegen.
Maar heb voor nu geen reden om naar Casa te verhuizen, Nederland is ook mijn thuis.
[ Bericht 11% gewijzigd door o.us op 16-03-2012 14:37:22 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=3171397958395
Deathlift or Die.![]()
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=3171397958395![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Lekker voor 'mquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=3171397958395Ja ik weet ook niet beter, ben ook nooit in Suriname ofzo geweest mehquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Sowieso. Casablanca is een metropool hè, dus daar kan je sowieso extreem veel doen en vinden.
Barendrecht of de gemiddelde Nederlandse stad daarentegen.
Maar heb voor nu geen reden om naar Casa te verhuizen, Nederland is ook mijn thuis.
![]()
Gij zijt uitgenodigd in Casa dial Ous in Casablanca.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker voor 'm
[..]
Ja ik weet ook niet beter, ben ook nooit in Suriname ofzo geweest meh
Paramaribo wil ik ook weleens heen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik voel me meer aangetrokken tot Curacao dan Suriname, slecht hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Gij zijt uitgenodigd in Casa dial Ous in Casablanca.
Paramaribo wil ik ook weleens heen.
![]()
![]()
ROFL.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=3171397958395
Also dit:
MMM MM Heeeerly[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heb jij een DL link van hun nieuwe album?quote:![]()
![]()
Nee, maar je kan 'm op luisterpaal.nl luisterennnnnnnn voorlopig[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Curaçaoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik voel me meer aangetrokken tot Curacao dan Suriname, slecht he. Ouders gingen daarheen, zag pics, immense jaloerzie jegens hen kwam naar boven
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Combineer het anders een keer, doen ook veel mensenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik voel me meer aangetrokken tot Curacao dan Suriname, slecht he
Jawel, je keek.![]()
Ja maar het punt is, ik ga eigenlijk niet met Surinamers ofzo om. M'n pa en zijn familie ken ik ook niet, het is denk ik leuk om daarheen te gaan als er familie woont want ik hou niet zo van toeristische shit eigenlijk. Ik wil de raw parts van een land zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:59 schreef jna het volgende:
[..]
Combineer het anders een keer, doen ook veel mensen![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=3171397958395![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
1,5 6,8, 9 en 10 zijn wel érg herkenbaar ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef jna het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)-een-keer-wat-anders
Zo herkenbaar![]()
![]()
niks mis met 1,4,5 en 7
VIVA LA ASSANGE¡![]()
alcohol - lock voor android
Ik voorzie een 'wir haben es nicht gewusst' en 'de keunegin leeft intens mee'.![]()
Nummer 4.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef jna het volgende:
Zo herkenbaar
Terechte jaloezie wel. Curaçao is echtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Curaçao. Ouders gingen daarheen, zag pics, immense jaloerzie jegens hen kwam naar boven
.
Schuldig aan 1, 5 en 9.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef jna het volgende:
Zo herkenbaarThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lekker zoenen met piepelotjequote:Is ze nou officieel je vriendinnetje?
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 16-03-2012 17:13:33 ]![]()
Misschienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker zoenen met piepelotjeIs ze nou officieel je vriendinnetje?
.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 16-03-2012 17:14:01 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En 4 dan, kan me een foto van ons herinneren?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jum check mijn blazer in pics only, ben er toch wel heel happy mee
Blijf maar dromen.quote:All good things are wild and free.![]()
Mooi ding ja, staat jou ook wel goed icm je donkere haarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Jum check mijn blazer in pics only, ben er toch wel heel happy mee![]()
![]()
Dank je Vasje!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi ding ja, staat jou ook wel goed icm je donkere haar [ afbeelding ]Ga je dit weekend je verjaardag nog vieren?
Heb meteen weer zin in Koninginnedag nuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Jum check mijn blazer in pics only, ben er toch wel heel happy mee.
Goeiequote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef jna het volgende:
Zo herkenbaar!
![]()
Yep, morgen met de hele familia en daarna uit naar Offline Amsterdamquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je Vasje!Ga je dit weekend je verjaardag nog vieren?
![]()
![]()
http://www.vice.com/nl/read/ik-heb-coke-gebruiktquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef jna het volgende:
Zo herkenbaar
Deze tori![]()
![]()
Hehe, die heb ik al eerder gehoord vandaag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb meteen weer zin in Koninginnedag nu.
[..]
Goeie!
Nice, klinkt gezellig!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yep, morgen met de hele familia en daarna uit naar Offline Amsterdam
Hahaha kanker ik lach al dubbel bij alinea 2. Een paar dingen herken ik wel thoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/read/ik-heb-coke-gebruikt
Deze tori![]()
![]()
Sala,
World's First AF2011-A1 Double Barrel Hand Pistol!
http://www.worldstarhipho(...)wshh8ZurivAIxWc8SxR3![]()
![]()
Ik heb met koninginnedag de keuze tussen moeilijk veel paper verdienen of lam worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb meteen weer zin in Koninginnedag nu.
[..]
Goeie!
Ik ga proberen het te combineren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Succes.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb met koninginnedag de keuze tussen moeilijk veel paper verdienen of lam worden.
Ik ga proberen het te combineren.All good things are wild and free.![]()
Ik heb altijd hele strategische marketingplannen klaarliggen, maar uiteindelijk toch maar lam worden iddquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb met koninginnedag de keuze tussen moeilijk veel paper verdienen of lam worden.
Ik ga proberen het te combineren..
![]()
Gamen, wanneer?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sala,
http://www.worldstarhipho(...)wshh8ZurivAIxWc8SxR3All good things are wild and free.![]()
Ik heb niet zoveel met wapensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sala,
http://www.worldstarhipho(...)wshh8ZurivAIxWc8SxR3![]()
![]()
Dit ja, elk jaar weer urenlang wakker liggen over hoe ik in één dag die jacht in de haven van Monaco kan hebben. En elke keer eindigen we weer in de binnenstad voor de deur van een mattie met een shitload aan halve liters in de hand en een bordje met: "Toilet - 1 euro", aan zijn deur.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb altijd hele strategische marketingplannen klaarliggen, maar uiteindelijk toch maar lam worden idd.
Dit jaar gaat het echter anders worden, ik heb een geniaal plan.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wist niet of ik dat hier mocht delenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En 4 dan, kan me een foto van ons herinneren?
Je blazer is moooi! Die kleur
Weekend?quote:Oh, dacht dat jij tijdje terug ook met pipa's kwamquote:. Equipment voor je struisvogelbiefstuk ouwe
.
![]()
Alleen als het gemaakt is voor het afschieten van wild jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weekend?
[..]
Oh, dacht dat jij tijdje terug ook met pipa's kwam. Equipment voor je struisvogelbiefstuk ouwe
.
![]()
![]()
Verlaat bedankje:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand waar jij jaloers op bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil je geen minderwaardigheidscomplex bezorgen natuurlijkquote:
Ohja, daar ging je toch dood van ofzo? Volgens de verhalen op internetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Baileys+cola=Been there done that.
Jawel, je keek.![]()
Gare combinatie ook. Gewoon puur drinken met ijsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Baileys+cola=Been there done that.
Drinkt weg als limonade.
Geen idee, heb wel een innige relatie met de toiletpot (lees: mijn prullenbak) gehadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ohja, daar ging je toch dood van ofzo? Volgens de verhalen op internetNee geen combi, gewoon apart van elkaarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gare combinatie ook. Gewoon puur drinken met ijsDrinkt weg als limonade.
Ik heb geen logica
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gare combinatie ook. Gewoon puur drinken met ijsDrinkt weg als limonade.
![]()
Dit van nu is tia maria, baileys en cointreau en dan aansteken en met een rietje drinken![]()
![]()
Da's Baileys en tonic. Maar is onzin ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ohja, daar ging je toch dood van ofzo? Volgens de verhalen op internet
Water.
full stops and exclamation marks![]()
Ohja, dat was het ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Da's Baileys en tonic. Maar is onzin ja.
Water.
+1 voor water ook
Jawel, je keek.![]()
O HAIquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Moet je me maar niet negeren.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
? ? ? ? ? ? ?? Deze begrijp ik niet ? ? ? ? ? ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij moet niet hopen op iets wat je toch niet gaat krijgen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nee nou moet je 't ook uitleggen, kan ik even lachenquote:
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Lieverd, het is de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee nou moet je 't ook uitleggen, kan ik even lachenAll good things are wild and free.![]()
Je ziet in wat voor onzin je praat merk ik. Goedzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lieverd, het is de moeite niet waard.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jajong is hommo.
Goede TT trouwensIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik doelde op die foto waar je deze week om vroeg hier in de scquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je ziet in wat voor onzin je praat merk ik. Goedzo.Maar het is laat, kan het je niet kwalijk nemen.
A'dam?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:33 schreef Karzai het volgende:
Ik ga zo nog even de stad in, wie gaat er mee?![]()
Gooooooooooood morning Fernandesnam.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb een 14 dagen banssht he.
Hier bedoel je?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:16 schreef o.us het volgende:
Goedemorgen kindjes.
Man man man parkeren in het centrum is drama5 euro per uur
![]()
![]()
Ja, nadat we ff hadden gechild bij haar thuis gingen we naar Jimmy Woo met haar vriendinnen (en hun vriendjes). Wilde er met de auto heen terwijl zij zeurde dat we met het OV moesten had zij toch gelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:17 schreef p0mpoensoep het volgende:
Ik heb een 14 dagen banssht he.
[..]
Hier bedoel je?![]()
.
Ach, we hadden een leuke avond. Ben nu home alone @ haar place, ga ff wat koken voordat zij thuis komt.
Feyenoord Rotterdam![]()
Zullen wij daten als het toch niet goed uitpakt met haar?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:24 schreef o.us het volgende:
Ben nu home alone @ haar place, ga ff wat koken voordat zij thuis komt.
Je bent wel opvallend vaak in Amsterdam voor iemand uit Rotjeknor. Over welk mokkel gaat het dan?
Tabaccas per 1 april ¤5,40 trouwens, kanker. Verhogen ze tegenwoordig per seizoen ofzo
.
[ Bericht 60% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 17-03-2012 12:59:02 ]![]()
Zoiets ja, goeie oude tijd dat ik op 10jarige leeftijd sigaretten ging halen voor m'n moeder die toen maar 3,50 kostten ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je bent wel opvallend vaak in Amsterdam voor iemand uit Rotjeknor. Over welk mokkel gaat het dan?
Tabaccas per 1 april ¤5,40 trouwens, kanker. Verhogen ze tegenwoordig per seizoen ofzo
.
Sowieso, Amsterdam moet je met de scooter doen en niet met de auto.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, nadat we ff hadden gechild bij haar thuis gingen we naar Jimmy Woo met haar vriendinnen (en hun vriendjes). Wilde er met de auto heen terwijl zij zeurde dat we met het OV moesten had zij toch gelijk.
Ach, we hadden een leuke avond. Ben nu home alone @ haar place, ga ff wat koken voordat zij thuis komt.
![]()
Ik stel voor dat jij eens een hapje neemtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Shrooms, iemand?![]()
![]()
Hahaha, echt jij weer young'n, ik weet nog dat toen ik begon met roken en drinken op m'n 17e het ¤3,50 wasquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:37 schreef p0mpoensoep het volgende:
Zoiets ja, goeie oude tijd dat ik op 10jarige leeftijd sigaretten ging halen voor m'n moeder die toen maar 3,50 kostten ofzo.
![]()
Good old times toen Kent nog Barclay heettequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, echt jij weer young'n, ik weet nog dat toen ik begon met roken en drinken op m'n 17e het ¤3,50 was.
![]()
![]()
mogguhI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Geen verkleinwoorden gebruiken voor vriend/vriendin Ousquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, nadat we ff hadden gechild bij haar thuis gingen we naar Jimmy Woo met haar vriendinnen (en hun vriendjes). Wilde er met de auto heen terwijl zij zeurde dat we met het OV moesten had zij toch gelijk.
![]()
Vriendje/vriendinnetje.. je bent geen 12 meer![]()
![]()
Vriendjes biedt gewoon duidelijkheid, vrienden niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Geen verkleinwoorden gebruiken voor vriend/vriendin Ous![]()
Vriendje/vriendinnetje.. je bent geen 12 meer
Jawel, je keek.![]()
Kom je opeens maikuuuuul tegen tijdens het stappen
Dat kan wel zo zijn maar het klinkt gewoon stomquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:07 schreef jna het volgende:
[..]
Vriendjes biedt gewoon duidelijkheid, vrienden niet.Ik krijg echt kriebels van de woorden vriendje/vriendinnetje.
![]()
Hoe kun je dat nou haten? Dat is waar je voor geboren bent.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:53 schreef p0mpoensoep het volgende:
Wat een klote gedoe om het huis schoon te maken en te koken voor de visiteIk háát het.
If not now, then when.![]()
Ga heen joegoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou haten? Dat is waar je voor geboren bent.Waar was jij al die tijd?
![]()
![]()
Whehe. Lekker.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Shrooms, iemand?
dieskriminasiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:56 schreef p0mpoensoep het volgende:
[..]
Ga heen joegoWaar was jij al die tijd?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik vind het erger als zo'n kakker van 24 zegt: "ik was gister weg met wat vriendjes"quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:45 schreef junamii het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar het klinkt gewoon stomIk krijg echt kriebels van de woorden vriendje/vriendinnetje.
Jawel, je keek.![]()
Haha, jaaa, nog leuk gehad? Was naar de il cavo gegaan daar wast niet zon sauna bohhhquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:08 schreef ThaTim het volgende:
Kom je opeens maikuuuuul tegen tijdens het stappen[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Het is maar waar jij je druk om maaktquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Geen verkleinwoorden gebruiken voor vriend/vriendin Ous![]()
Vriendje/vriendinnetje.. je bent geen 12 meer![]()
. Open er een topic over.
Feyenoord Rotterdam![]()
Swa, ik zat vannacht helemaal lazerus te FOK!ken in bed, postte er iemand ineens (dunno meer welk topic) dat jij laatst een topic had geopend waarin je zei dat je een poepstreep had achtergelaten op de witte bank van de ouders van een sma na de seks? Of zoiets?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is maar waar jij je druk om maakt. Open er een topic over.
Ik bescheurde het, maar is het waar?
![]()
![]()
![]()
Dat topic niet kennenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swa, ik zat vannacht helemaal lazerus te FOK!ken in bed, postte er iemand ineens (dunno meer welk topic) dat jij laatst een topic had geopend waarin je zei dat je een poepstreep had achtergelaten op de witte bank van de ouders van een sma na de seks? Of zoiets?Ik bescheurde het, maar is het waar?
![]()
Daarvan ken ik Ous juist.
Haha ruffryder! Dat topic heb een paar jaar geleden wel eens gelezen.
Ging toen over een wijf wat moest schijten maar haar reet niet goed had afgeveegd.
Te ranzig, haar heerlijk om dat soort leed te lezen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
FOK!kers die mij goed kennen kunnen beamen dat 90% van mijn topics gebaseerd zijn op fictieve gebeurtenissenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swa, ik zat vannacht helemaal lazerus te FOK!ken in bed, postte er iemand ineens (dunno meer welk topic) dat jij laatst een topic had geopend waarin je zei dat je een poepstreep had achtergelaten op de witte bank van de ouders van een sma na de seks? Of zoiets?Ik bescheurde het, maar is het waar?
![]()
.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 17-03-2012 16:48:08 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Mensen die hun kat...
Mensen die op mijn poes haten.
Mensen die mijn filmpjes van 2 jaar terug nog checken.
Zo, dat is er uit.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, veel van jouw topics móeten wel dikke smack zijn inderdaad, maar dit zou ik niet kunnen verzinnen hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:47 schreef o.us het volgende:
[..]
FOK!kers die mij goed kennen kunnen beamen dat 90% van mijn topics gebaseerd zijn op fictieve gebeurtenissen.
. Zou geniaal zijn als het echt was gebeurd, fucking beschamelijk, het zal je maar overkomen
!
Was het nou o.us zelf of die chick? Die 2e zou al helemaal absurd zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Haha ruffryder! Dat topic heb een paar jaar geleden wel eens gelezen.
Ging toen over een wijf wat moest schijten maar haar reet niet goed had afgeveegd.
Te ranzig, haar heerlijk om dat soort leed te lezen!
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:49 schreef o.us het volgende:
Mensen die hun kat...
Mensen die op mijn poes haten.
Mensen die mijn filmpjes van 2 jaar terug nog checken.
Zo, dat is er uit.
![]()
In de basisschool zeiden ze al dat ik te veel fantasie hebquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, veel van jouw topics móeten wel dikke smack zijn inderdaad, maar dit zou ik niet kunnen verzinnen hoor. Zou geniaal zijn als het echt was gebeurd, fucking beschamelijk, het zal je maar overkomen
!
[..]
Was het nou o.us zelf of die chick? Die 2e zou al helemaal absurd zijn!
. Weet nu nog steeds niet of het positief of negatief bedoeld was.
Feyenoord Rotterdam![]()
Uiteraard, maar was ook niet zolang in de Clinique gebleven, ging daarna naar de FM.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha, jaaa, nog leuk gehad? Was naar de il cavo gegaan daar wast niet zon sauna bohhhI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Als je me had geroepen was ik komen helpen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:56 schreef p0mpoensoep het volgende:
[..]
Ga heen joegoWaar was jij al die tijd?
Blijkbaar is ze net geband, check profiel.If not now, then when.![]()
Ik vermoed dat het met je geslacht te maken heeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:34 schreef junamii het volgende:
Ik geef vanaf nu officieel toe dat ik een gat in m'n hand heb![]()
Wat was de schade?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:34 schreef junamii het volgende:
Ik geef vanaf nu officieel toe dat ik een gat in m'n hand hebJawel, je keek.![]()
Studeren eindigde in shoppenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het met je geslacht te maken heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
¤210 binnen 45 minuten in 3 winkels terwijl ik niks nodig had.quote:
Bedrag valt wel mee, maar kon het niet echt kwijt. Vorige maand ¤2000 opgemaakt aan kleding en een telefoon![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Studeren eindigde in shoppenJa, heb van de nieuwe collectie een blazer, blouse en broek. Heb nu weer een jurkje op het oog. Kut zaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Studeren eindigde in shoppenDie collectie is echt heeeel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb besloten om een cheap blousje en shortje te halen en er dan zelf studs op te maken![]()
Geldbesparings
Ik heb vandaag een jurkje gehaald daar. Een groene en dan aan de zijkant en bij de hals zo doorzichtig (lastig uit te leggen, misschien weet je welk ik bedoelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, heb van de nieuwe collectie een blazer, blouse en broek. Heb nu weer een jurkje op het oog. Kut zara).
Welk wil jij? Ik zal zulke mooie dingen vandaag![]()
![]()
Als Nubische grafroofster kun je je dat veroorloven.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:41 schreef junamii het volgende:
[..]
¤210 binnen 45 minuten in 3 winkels terwijl ik niks nodig had.
Bedrag valt wel mee, maar kon het niet echt kwijt. Vorige maand ¤2000 opgemaakt aan kleding en een telefoon![]()
Jeans shortje met studsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die collectie is echt heeeel mooi ja
Ik heb besloten om een cheap blousje en shortje te halen en er dan zelf studs op te maken![]()
Geldbesparings![]()
Dat dusquote:Ik ga één helft aan de voorkant met studs bedekken denk ik. En bij dat blousje het zakje en/of de kraag.
Eerst kijken of het er überhaupt wel uitziet als ik het zelf doe
Hoe kom je hier nou weer bij danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als Nubische grafroofster kun je je dat veroorloven.
Ik zou voor het zakje gaanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat dusIk ga één helft aan de voorkant met studs bedekken denk ik. En bij dat blousje het zakje en/of de kraag.
Eerst kijken of het er überhaupt wel uitziet als ik het zelf doe![]()
![]()
Jumi snel een blousje kopen dus dan kunnen we naar de kraag gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:16 schreef tliciouz het volgende:
Maar ligt er idd wel aan wat voor een kraag.
Trouwens wel een tof idee, als het je lukt ga ik het ook proberen![]()
![]()
Ik koop gewoon zo'n cheapass wit zijden blousje van de H&M om het uit te proberen. Als het gelukt is ga ik wel op zoek naar iets toffers
Hehe, valt mee hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef krioro het volgende:
Leuk jumi. Crea bea dat je d'r bent. [ afbeelding ]Thanks tho.
De h&m heeft nu een hele mooie witte blouse met gouden knoopjes voor tien euroquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik koop gewoon zo'n cheapass wit zijden blousje van de H&M om het uit te proberen. Als het gelukt is ga ik wel op zoek naar iets toffersen gewoon op youtube zoeken naar een DIY.
OK ik heb dat nieuwe Echte Meisjes gezien trouwens.
Nepal- Suriname
Ad de Visser![]()
![]()
- Quintis Ristie
Wel geilere mokkels in deze reeks.
Bibiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:30 schreef krioro het volgende:
Nepal- Suriname
Ad de Visser![]()
![]()
- Quintis Ristie
Wel geilere mokkels in deze reeks.
Jawel, je keek.![]()
Die Daniella heeft goede tetten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:30 schreef krioro het volgende:
Nepal- Suriname
Ad de Visser![]()
![]()
- Quintis Ristie
Wel geilere mokkels in deze reeks.All good things are wild and free.![]()
Je weet dat winkels die gewoon uit de kledingrecyclebakken bij supermarkten halen he?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:
Deze is leukDat shortje van jouw foto ook trouwens, wauw
Ik ken jou beter, b00.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:06 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij dan![]()
[..]![]()
Waar haal ik trouwens nog een ripped skinny jeans? Ik kan er geen vinden en had een mooie van de zara maar sport he, hij zakt van mijn reet af
Bershka of River Island misschien? Ik zag bij Dedicated in Nijmegen laatst een mooie maar volgens mij is die al helemaal uitverkochtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:40 schreef tliciouz het volgende:
Waar haal ik trouwens nog een ripped skinny jeans? Ik kan er geen vinden en had een mooie van de zara maar sport he, hij zakt van mijn reet af
Tribute anders? Die hebben altijd wel veel broeken
Ja, nee, die dus niet.quote:
Priscilla, Daniella, Renée, Tessa (minus KANKERaccent).
En Roos vind ik ook wel cute, en Britt natuurlijk.
Hmm daarvoor moet ik weer treinen.;(quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bershka of River Island misschien? Ik zag bij Dedicated in Nijmegen laatst een mooie maar volgens mij is die al helemaal uitverkocht
Tribute anders? Die hebben altijd wel veel broeken![]()
Deze week maar eens in Nijmegen kijken ja
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nee, die dus niet.
Priscilla, Daniella, Renée, Tessa (minus KANKERaccent).
En Roos vind ik ook wel cute, en Britt natuurlijk.
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: