quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:56 schreef AhmedJaret het volgende:
kat als huisdier hebben is al klacht kost alleen maar geld+tijd en het levert je toch niks op, ja kattenharen overal
Ik vind het wel geinig, sorry.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:00 schreef Kesuu het volgende:
@Lithia Het kan gewoon niet. Ik liep een paar weken geleden door het park en toen riep iemand zijn hond.... 'KIMBERLEYYYYY!!!!!!!'
Dat klopt toch niet
Niet die persoon eens met die hond door almere lopen en dat roepen. Kijken er zo 10 vrouwen om.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:00 schreef Kesuu het volgende:
@Lithia Het kan gewoon niet. Ik liep een paar weken geleden door het park en toen riep iemand zijn hond.... 'KIMBERLEYYYYY!!!!!!!'
Dat klopt toch niet
Die heeft vast te eten gekregen na middernachtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef Poem het volgende:
Ik liep een keer onze hond uit te laten en geheel onverwachts sprong er in een tuin een rottweiler blaffend tegen het hek. Bazinnetje: "Gizmo! Af!"j
Dát klopt niet.
Hey die is wel goedquote:
quote:
henk en harrie de 2 dikke luie katers?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:18 schreef kikoooooo het volgende:
De poes van mn ouders heet Henk, haar zoon heet Harrie. Lekker makkelijk, en ze luisteren ook nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |