quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:56 schreef AhmedJaret het volgende:
kat als huisdier hebben is al klacht kost alleen maar geld+tijd en het levert je toch niks op, ja kattenharen overal
Ik vind het wel geinig, sorry.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:00 schreef Kesuu het volgende:
@Lithia Het kan gewoon niet. Ik liep een paar weken geleden door het park en toen riep iemand zijn hond.... 'KIMBERLEYYYYY!!!!!!!'
Dat klopt toch niet
Niet die persoon eens met die hond door almere lopen en dat roepen. Kijken er zo 10 vrouwen om.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:00 schreef Kesuu het volgende:
@Lithia Het kan gewoon niet. Ik liep een paar weken geleden door het park en toen riep iemand zijn hond.... 'KIMBERLEYYYYY!!!!!!!'
Dat klopt toch niet
Die heeft vast te eten gekregen na middernachtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef Poem het volgende:
Ik liep een keer onze hond uit te laten en geheel onverwachts sprong er in een tuin een rottweiler blaffend tegen het hek. Bazinnetje: "Gizmo! Af!"j
Dát klopt niet.
Hey die is wel goedquote:
quote:
henk en harrie de 2 dikke luie katers?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:18 schreef kikoooooo het volgende:
De poes van mn ouders heet Henk, haar zoon heet Harrie. Lekker makkelijk, en ze luisteren ook nog
Dit, wat dat betreft ben ik net als moslims.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:56 schreef AhmedJaret het volgende:
kat als huisdier hebben is al klacht kost alleen maar geld+tijd en het levert je toch niks op, ja kattenharen overal
Dit is een filmpje van twee jaar terug, inmiddels bestaat die denkwijze niet meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Die 'eigenaar' van Nancy is afgekeurd als kattenbezitter.
Als je moet vragen of dat die speelt dan ben je niet geschikt om een kat te houden, en dan heb je je duidelijk niet verdiept in het dier.
Dit is duidelijk speelgedrag van Nancy. Jonge katten doen dat om te trainen voor de jacht, ze proberen een hand of vinger te grijpen en het naar hun bek toe te bewegen om vervolgens heel zachtjes te bijten. Dit is de voorbereiding op de jacht wanneer ze ouder worden. Bij katten kan dit speelgedrag lang aanhouden indien de mensen het blijven stimuleren, op het moment dat de nagels en tandjes scherp worden dan kan je er beter maar mee stoppen.
Hoe bedoel je moslims? Die mogen gewoon katten houden hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit, wat dat betreft ben ik net als moslims.
Bij nader inzien, wat een kutreligie is dat!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit is een filmpje van twee jaar terug, inmiddels bestaat die denkwijze niet meer.
[..]
Hoe bedoel je moslims? Die mogen gewoon katten houden hoor.
Wat haat je op mijn poes?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Mij ook niet, breng haar naar de chinees.
dat zou wel echt kk vet zijn eyquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:18 schreef magneetstrip het volgende:
Ik ga een chihuahua nemen en noem die burberry
Professor Liebenschnitzel heet mijn kat.quote:
Zo heette een kat van mij ookquote:
het is Terweksel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo heette een kat van mij ook
Vroeger had ik twee hamsters, die heetten Juinen en Terwechsel (van Kooten en de Bie)
Zeker een 'catvanger'quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Mijn kat heet tony montana en hij ontvangt zelfs post
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:21 schreef Wrick het volgende:
mijn kat heet willem hoe fucking epic is dat dan
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Mijn kat heet tony montana en hij ontvangt zelfs post
[ afbeelding ]
Onze eerste kat heette pluis, dat was een vals kreng.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:52 schreef Kesuu het volgende:
Nancy noemenNoem haar dan gewoon pluis ofzo
Uhu, leeft nog steeds hier. Is filmpje van dik twee jaar geledenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is Nancy uit de OP jouw poes ous?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waar is bloopers de kat inclusief pannenkoek?
Lieve poes, schattig filmpje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhu, leeft nog steeds hier. Is filmpje van dik twee jaar geleden.
quote:
Zeker wel, maar zij kan echt vet veel eten (bedelt ook enorm) zonder aan te komen, kan deuren open maken enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lieve poes, schattig filmpje.
Is ze wel een beetje aangekomen sindsdien?
Haha tof die van mij kan niks man, lui beest. En dik ook, terwijl ze helemaal niet zoveel eten krijgt. Ze vertikt het gewoon om veel te bewegenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeker wel, maar zij kan echt vet veel eten (bedelt ook enorm) zonder aan te komen, kan deuren open maken enzo. Sta perplex hoe katten mensenlijke trekjes kunnen hebben.
kattevrouwtjesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef krokdown het volgende:
mijn katten heten: fred, bruno, bolletje, gijs, doortje, karel en stip ()
Het begon leuk met 'Fred' maar toen ging het hard bergafwaarts.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef krokdown het volgende:
Twee kattenliefhebbers?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
Kattenliefhebbers! Ik heb er ook twee.
De kat van mijn buren heet overigens Ahmed, dan is het niet zo erg als ze hem doodrijden als hij over probeert te steken.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het begon leuk met 'Fred' maar toen ging het hard bergafwaarts.
Mijne heten Cartman Vodje en Tommy HillfigerKittie .
Ja. Die heb ik.quote:
ik wist dat dit ging komen. HEETIE NIET!quote:
Ik wist trouwens niet eens dat Tommy een Hilfiggert wasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja. Die heb ik.
[..]
ik wist dat dit ging komen. HEETIE NIET!
Mijn kat heet ook Fredquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:00 schreef krokdown het volgende:
Weg vanwege serieuze bedreigingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja. Die heb ik.
[..]
ik wist dat dit ging komen. HEETIE NIET!
Aha oke dat is er 1...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aha nu snap ik hem... Quicky bratt aka butt is dus een fokster die je hebt geneukt
Duidelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aha nu snap ik hem... Quicky bratt aka butt is dus een fokster die je hebt geneukt
Iets te veel onderonsjes hmquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |