SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
Voor het eerst in mijn leven gehyperventileerd, godverdomme wat is dat kutEcht, naar gevoel en zo machteloos ertegen ben je
![]()
![]()
Bibi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bibi.
[ afbeelding ]
De Jumi van Oh Oh Cherso.
sorry![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Je bent niet goed snik, elke vent waarvan z'n ballen zijn ingedaald zou d'r doen. Pics van jezelf?quote:![]()
Geloof me hier wil je niet aan beginnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik, elke vent waarvan z'n ballen zijn ingedaald zou d'r doen. Pics van jezelf?All good things are wild and free.![]()
Het is net zo'n meisje van dertien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik, elke vent waarvan z'n ballen zijn ingedaald zou d'r doen. Pics van jezelf?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ze is gewoon fucking irritant met dat alles bij haar goed moet zitten en ze praat zo bekakt en ulgh.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik, elke vent waarvan z'n ballen zijn ingedaald zou d'r doen. Pics van jezelf?![]()
Precies, zie signature.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me hier wil je niet aan beginnen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Billen Bibi, niet die Bibi van Oh Oh Cherso.
Deze?Echt zo'n middelmatige, kleine, scherpe/hoekige Hollandse reet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck inderdaad, sowieso voelde ik gepaste trots en door de vanzelfsprekendheid vergeten te vermelden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar hey dWc, krijg ik geeneens lof voor deze TT?
Ik voel me een beetje genegeerdGoede TT!
![]()
![]()
heb nu die cherry gehad, ziekelijk lekker maar deze brand is gewoon van The CC company
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Wat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:19 schreef AhmedJaret het volgende:
heb nu die cherry gehad, ziekelijk lekker maar deze brand is gewoon van The CC company
Je vind het iig lekker![]()
![]()
Fernandes Bottling Company N.V. verzorgt reeds langer dan 70 jaar als Franchise houder voor Suriname de productie en marketing van de meest toonaangevende merken van de Coca-Cola Company w.o. Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Sprite, Sprite Zero, Coca-Cola light, Fanta en Dasani-water. Daarnaast bevat haar portfolio de alom bekende Fernandes Softdrinks en Fernandes Sodawater.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:19 schreef AhmedJaret het volgende:
http://www.fernandesbottl(...)-bottling-company-nv
Daarnaast bestaat er ook Fernandes-ijs, Fernandes brood enz. (in Suriname).
![]()
Vas en dWc weer met hun Amsterdamse TT`s. Het volgende topic claim ik om Nijmegen even te representen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wist je dat er knoflook-ijs bestond? Serveren ze gewoon in Nederland.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fernandes Bottling Company N.V. verzorgt reeds langer dan 70 jaar als Franchise houder voor Suriname de productie en marketing van de meest toonaangevende merken van de Coca-Cola Company w.o. Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Sprite, Sprite Zero, Coca-Cola light, Fanta en Dasani-water. Daarnaast bevat haar portfolio de alom bekende Fernandes Softdrinks en Fernandes Sodawater.
http://www.fernandesbottl(...)-bottling-company-nv
Daarnaast bestaat er ook Fernandes-ijs, Fernandes brood enz. (in Suriname).
![]()
Nijmegen HINDABUILDINGquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
Vas en dWc weer met hun Amsterdamse TT`s. Het volgende topic claim ik om Nijmegen even te representen.![]()
Ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
Vas en dWc weer met hun Amsterdamse TT`s. Het volgende topic claim ik om Nijmegen even te representen.
All good things are wild and free.![]()
ik bedoel het is een sub brand van coca cola, the company, die cherry doet me ook denken aan coke cherry, zonder coke en wat zoeter
valt weer tegen, en ik heb het ook niet in liter flessen gezien hebbenze die wel danEN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Ja, hebben ze.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef AhmedJaret het volgende:
ik bedoel het is een sub brand van coca cola, the company, die cherry doet me ook denken aan coke cherry, zonder coke en wat zoeter
valt weer tegen, en ik heb het ook niet in liter flessen gezien hebbenze die wel danThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
prijzen per l? want 80c voor zo een blikje jaja verdien wel wat, maar geld groeit niet pur sang op mijn rug om te groeien en te geven snap jequote:EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Fles kost 1,40 ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
prijzen per l? want 80c voor zo een blikje jaja verdien wel wat, maar geld groeit niet pur sang op mijn rug om te groeien en te geven snap je![]()
Ik wil ze al jaren maar durf het nog steeds nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet zo ver, want pussyDeze is 3 mm. Zo'n draai-ding weetje wel
Herkenbaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ze al jaren maar durf het nog steeds niet
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb ook expres maar 1 oor gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien dit weekend toch maar eens kijken, wacht er nu al zo lang mee. Kan ze er altijd nog uit halen mocht ik het niets vinden.quote:All good things are wild and free.![]()
Doe! En laat me weten welke je hebt genomenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien dit weekend toch maar eens kijken, wacht er nu al zo lang mee. Kan ze er altijd nog uit halen mocht ik het niets vinden.![]()
![]()
I knowquote:Heb de onderste al, niet iets wat ik een 2e keer zou overwegen
Serieus? Ik heb een tragus, maar die laat ik ook never noit een 2e keer zettenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
I knowHeb de onderste al, niet iets wat ik een 2e keer zou overwegen
![]()
![]()
Ja die onderste op die foto is toch een tragus?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb een tragus, maar die laat ik ook never noit een 2e keer zettenWant ik heb ook een tragus. Maar damn, nu weet ik waar de naam kraakbeen vandaan komt, hoorde het echt kraken toen de naald er doorheen ging. Heb een tat en wat piercings gehad maar niets deed zoveel pijn als dat
Oh, mijne zit in dat stukje kraakbeen daar weer onder.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die onderste op die foto is toch een tragus?Want ik heb ook een tragus. Maar damn, nu weet ik waar de naam kraakbeen vandaan komt, hoorde het echt kraken toen de naald er doorheen ging. Heb een tat en wat piercings gehad maar niets deed zoveel pijn als dat
Ja echt... en het was ook echt zonder te overdrijven 2 maanden gevoelig.![]()
Heb je er nu geen last meer van? Ik heb hem sinds de zomer en heb er nog steeds af en toe last van. Vooral als ik er per ongeluk tegen aan sla/bots dan komt er een hele pijnscheut door mijn lichaam.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, mijne zit in dat stukje kraakbeen daar weer onder.
Ja echt... en het was ook echt zonder te overdrijven 2 maanden gevoelig.All good things are wild and free.![]()
Kun je geeneens lekker draaien in bed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, mijne zit in dat stukje kraakbeen daar weer onder.
Ja echt... en het was ook echt zonder te overdrijven 2 maanden gevoelig.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Oh wauw, nooit gezien dit maar het is prettyquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef tliciouz het volgende:
Dit vind ik trouwens ook pretty
[ afbeelding ]
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nee, nu heb ik er geen last meer van. Ook niet als ik er mee draai of speel. Ik heb nog wel steeds dat lange originele staafje er in, omdat ik bang ben dat die nieuwe weer zo'n pijn gaat doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je er nu geen last meer van? Ik heb hem sinds de zomer en heb er nog steeds af en toe last van. Vooral als ik er per ongeluk tegen aan sla/bots dan komt er een hele pijnscheut door mijn lichaam.![]()
![]()
Jawel, gewoon je hand onder je hoofd leggen zodat er geen druk op je oor komt te staan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je geeneens lekker draaien in bed.![]()
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik er geen last meer van. Ook niet als ik er mee draai of speel. Ik heb nog wel steeds dat lange originele staafje er in, omdat ik bang ben dat die nieuwe weer zo'n pijn gaat doenIk ga er ook echt geen ander staafje in laten zetten. Vind het prima zo.
Honey, you know it makes you mad
Why is everybody tellin' everybody
What you have done
Baby, I know it makes you sad
But when they're handin' out the heartaches
You know you got to have you some![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
Honey, you know it makes you mad
Why is everybody tellin' everybody
What you have done
Baby, I know it makes you sad
But when they're handin' out the heartaches
You know you got to have you some
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: